Je weet dat een TT een beperkte lengte heeft? En ik denk dat iedereen wel weet wie 'Gio' is ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:30 schreef Idisrom het volgende:
Gio is al zo bekend, dat hij zonder achternaam door het leven kan?
Euh, ja. Ben jij bekend met zijn carrière?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:30 schreef Idisrom het volgende:
Gio is al zo bekend, dat hij zonder achternaam door het leven kan?
Met name dit inderdaad, maar ik denk ook dat we wel wat kwaliteit tekort komen om zo wekelijks te presteren. Neemt niet weg dat er dit jaar te weinig uit is gehaald qua punten en voetballende prestaties. Maar daar is bijna iedereen het wel over eens (aantal hatertjes daargelaten).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:10 schreef PIETR het volgende: [..] Daarom staat Feyenoord bovenaan in het top 4 klassement inderdaad. Gewoon een motivatieprobleem.
De Haan, kom er maar in!quote:Feyenoord is nog altijd op zoek naar een opvolger voor Martin van Geel. De technisch directeur stopt over een aantal maanden bij de Rotterdamse club. Zijn vervanger is nog niet bekend. Volgens RTV Rijnmond-journalist Sinclair Bischop staan Ferry de Haan (Excelsior) en Jordi Cruijff (Chongqing Dangdai Lifan) op het lijstje.
''We hebben De Haan gebeld, die zei dat hij absoluut nog niet benaderd is. Dat geloven we ook op zijn blauwe ogen,'' vertelt de journalist in gesprek met RTV Rijnmond. ''Cruijff is een intrigerende gedachte. Als hij komt, wil hij waarschijnlijk wel een volle portemonnee hebben. En dan zullen er toezeggingen moeten zijn."
Joris Matthijsen heeft Feyenoord eerder telefonisch laten weten niet in te gaan op een aanbieding. ''Hij gaf aan dat hij op dit moment nog niet naar Feyenoord wilde komen. Misschien over een paar jaar, maar hij voelt zich er nog niet klaar voor.'' Ook Jordy Zuidam komt niet naar De Kuip. ''Maar ik had begrepen dat hij wel op de lijst stond, maar nog niet benaderd was.''
Met name verschil in uit en thuiswedstrijden is bizar. Vraag me echt af waar dat aan ligt en of dat überhaupt op te lossen is door een trainerswissel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Daarom staat Feyenoord bovenaan in het top 4 klassement inderdaad. Gewoon een motivatieprobleem.
Ja, maar zo slecht als dit jaar is het zelden geweest voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Met name verschil in uit en thuiswedstrijden is bizar. Vraag me echt af waar dat aan ligt en of dat überhaupt op te lossen is door een trainerswissel.
Is het niet een probleem dat in elk geval periodiek al jarenlang aan ons kleeft?
In die jaren dat de Kuip nog een onneembare vesting was *uch* onder Koeman speelde dit ook al volgens mij.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar zo slecht als dit jaar is het zelden geweest voor mijn gevoel.
ja die pipo hoeft van mij ook niet te komen.quote:
Schijnt het erg goed te doen in Israël, en als hij komt krijgen we bij Feyenoord wellicht ook wat mee van die "Cruijff filosofie" die bij Ajax zo goed uitpakt.quote:
Is toch al weer weg uit Israel? Verder is Bischop als bron totaal niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnt het erg goed te doen in Israël, en als hij komt krijgen we bij Feyenoord wellicht ook wat mee van die "Cruijff filosofie" die bij Ajax zo goed uitpakt.
Niet persé mijn gedachte, maar dat zou kunnen meespelen waarschijnlijk.
zit in China dacht ik, leuke naam wel maar lijkt me stugquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Is toch al weer weg uit Israel? Verder is Bischop als bron totaal niet serieus te nemen.
Klopt, sinds dit seizoen in China.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit in China dacht ik, leuke naam wel maar lijkt me stug
gezien de salarissen die ze daar betalen zie ik hem niet naar NL komen, daar heeft die man sowieso niet zoveel mee, heeft een paar jaar in de jeugd van Ajax gespeeld, that's it.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, sinds dit seizoen in China.
Kan zijn dat het het daar niet bevalt natuurlijk. Maar lijkt me ook sterk verder.
Ja eens, ik zie het ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
gezien de salarissen die ze daar betalen zie ik hem niet naar NL komen, daar heeft die man sowieso niet zoveel mee, heeft een paar jaar in de jeugd van Ajax gespeeld, that's it.
Ah, zit tegenwoordig in China dus. Zo goed volg ik hem nou.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Is toch al weer weg uit Israel? Verder is Bischop als bron totaal niet serieus te nemen.
misschien als afleiding en komen ze met iemand anders uiteindelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja eens, ik zie het ook niet gebeuren.
Maar vind het wel bijzonder dat de naam zo uit het niets lijkt te komen. Is niet eerder genoemd, geen verleden hier, hoe komt men dan bij Cruijff?
Patty Brard heeft inmiddels laten weten dat ook zij afziet van deze functie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien als afleiding en komen ze met iemand anders uiteindelijk
#elanhumorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Patty Brard heeft inmiddels laten weten dat ook zij afziet van deze functie.
Doe dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Patty Brard heeft inmiddels laten weten dat ook zij afziet van deze functie.
Ik neem ze qua voetbalmening serieuzer dan:quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:34 schreef hhh38 het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)g-is-een-alternatief
Die gasten van RDK denken nog steeds dat ze serieus genomen worden
Ik denk dat het bijster weinig uitmaakt in welke voorronde Feyenoord in Europa terecht komt.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:27 schreef GGMM het volgende:
Door de bekerwinst van Ajax hoeven jullie nu een voorronde minder te spelen in de Europa League.
Hebben jullie Ajax allemaal al even bedankt?
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijster weinig uitmaakt in welke voorronde Feyenoord in Europa terecht komt.
Gezien de ineenstorting van het Europese voetbal dit seizoen, lijkt het me dat we de kwartfinale Europa League gaan halen.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijster weinig uitmaakt in welke voorronde Feyenoord in Europa terecht komt.
Natuurlijk moet dat te doen zijn. Zo’n blamage als vorig jaar mag echt niet meer.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:14 schreef Elan het volgende:
Scrummie is altijd zo lekker optimistisch.
Maar kwalificatie moet te doen zijn voor de verandering.
quote:Gisteren stond de bekerfinale in De Kuip op het programma. Duizenden supporters van Ajax en Willem II namen plaats in het stadion van Feyenoord en vooraf zijn er diverse maatregelen genomen om incidenten te voorkomen. Het gras heeft geen schade opgelopen vanwege het plaatsen van grote vuurwerknetten voor de vakken. Wel zijn er enkele stoeltjes vernield.
De komende dagen gaan de medewerkers van Stadion Feijenoord druk aan de gang om De Kuip klaar te maken voor wedstrijd van zondag tussen Feyenoord en ADO Den Haag. Ook moeten er honderden stickers worden verwijderd.
Stadiondirecteur Jan van Merwijk liet eerder al weten zich geen zorgen te maken om financiële schade. Er zijn afspraken gemaakt met de KNVB. ''Die situaties lossen zich vanzelf op. Als wij de schade niet op de daders kunnen verhalen, gaat de rekening naar de club. Dat gaat via de KNVB en zo krijgen wij de eventuele schade altijd prima vergoed.''
Ramon Ten Hove en nu Lewis. Twee spelers tot nu toe naar Dordrecht komend seizoen.quote:Noah Lewis speelt volgend seizoen voor FC Dordrecht. De 18-jarige Lewis wordt voor de duur van één seizoen verhuurd aan de club uit de Keuken Kampioen Divisie. Het contract van Lewis bij Feyenoord loopt nog tot de zomer van 2021.
Noah Lewis tekende in juni 2018 een eerste profcontract voor Feyenoord en was dit seizoen vaste kracht in Jong Feyenoord en Feyenoord Onder 19. Daarvoor al, in maart 2018, maakte de lange verdediger zijn officieuze debuut voor Feyenoord tijdens de benefietwedstrijd tegen ADO Den Haag. Met de verhuur kan hij nu extra ervaring en speelminuten op gaan doen in de eerste divisie bij samenwerkingspartner FC Dordrecht.
Welke ineenstorting?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gezien de ineenstorting van het Europese voetbal dit seizoen, lijkt het me dat we de kwartfinale Europa League gaan halen.
Eindelijk iemand die haptquote:Op maandag 6 mei 2019 12:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Welke ineenstorting?
Denk je dat in je het rijtje Arsenal, Napoli, Chelsea, Frankfurt, Valencia en Villareal past?
Alleen voor die wedstrijden tegen Trencin zou je al een topic mogen openen waarin je Feyenoord een parodie op een voetbalclub noemt.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:59 schreef fetX het volgende:
Nou ja, Feyenoord heeft onlangs laten zien zich best te kunnen meten met teams als Roma, Napoli en Sevilla. Dus dat niveau is best haalbaar. Aan de andere kant komen de uitschieters naar beneden (Trencin, Gent, Krasnodar) te vaak voor waardoor Feyenoord (terecht) te boek staat als club die veel te weinig Europese punten haalt.
Zolang er niets bekend is over hoe de selectie er uit gaat zien kan je er toch geen zinnig woord over zeggen.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:59 schreef fetX het volgende:
Nou ja, Feyenoord heeft onlangs laten zien zich best te kunnen meten met teams als Roma, Napoli en Sevilla. Dus dat niveau is best haalbaar. Aan de andere kant komen de uitschieters naar beneden (Trencin, Gent, Krasnodar) te vaak voor waardoor Feyenoord (terecht) te boek staat als club die veel te weinig Europese punten haalt.
Het is wel Adames he, die hapt al bij iedere positieve opmerking over Feyenoord in dit topic.quote:
Als Ferry komt ga ik snijden.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:35 schreef Maastoren het volgende:
Geen zorgen. Ferry & Jaap gaan de boel weer op de rit krijgen.
Er zijn 2 opties:quote:
optie 1 in alle stilte bij een club als Feijenoord kan ik me ook echt niet voorstellen.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er zijn 2 opties:
1) Ze zijn bezig met een #groteschoonmaak. De structuur wordt veranderd, Eenhoorn (of iemand anders) wordt aangesteld en men is bezig met een plan/visie voor de toekomst. Dit acht ik niet waarschijnlijk.
2) Ze hebben geen flauw idee hoe of wat en ze doen maar wat. Deze optie acht ik zeer waarschijnlijk. #WelkomFerry
Liever Ferry de Haan dan Henk van Stee wat mij betreft.quote:
Joriengod.quote:Michael van Praag is bezig aan zijn laatste maanden als voorzitter van de KNVB. De 71-jarige Van Praag moet in december aftreden. Hij is bezig aan zijn derde en laatste termijn als bondsvoorzitter. Jorien van den Herik heeft zich tevergeefs aangemeld als mogelijke opvolger.
''Ik hoorde dat in een vrij laat stadium ook Jorien van den Herik opeens geïnteresseerd was om dat te doen. Er is nog contact geweest met het bedrijf dat de procedure hanteerde, maar toen bleek de deadline echt al verstreken. Toen is het initiatief gestopt.''
''Maar er was wel een initiatief,'' vervolgt Arno Vermeulen in de NOS Voetbalpodcast. ''Van den Herik was er zelf wel voor in. Ik heb ook begrepen dat hij nog iets leuks wilde doen in de voetballerij en dus voorzitter van de KNVB wilde worden, maar dat gaat niet door.'' Van den Herik was van 1992 tot 2006 voorzitter van Feyenoord.
Optie 1 zou genot zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er zijn 2 opties:
1) Ze zijn bezig met een #groteschoonmaak. De structuur wordt veranderd, Eenhoorn (of iemand anders) wordt aangesteld en men is bezig met een plan/visie voor de toekomst. Dit acht ik niet waarschijnlijk.
2) Ze hebben geen flauw idee hoe of wat en ze doen maar wat. Deze optie acht ik zeer waarschijnlijk. #WelkomFerry
Opvallend wel, die heeft 14 jaar tegen de KNVB aan lopen schoppen en wil nu opeens deze ceremoniële functie bekledenquote:
Ik mis hem ergens welquote:Op maandag 6 mei 2019 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Opvallend wel, die heeft 14 jaar tegen de KNVB aan lopen schoppen en wil nu opeens deze ceremoniële functie bekleden
Eigenlijk alleen de nieuwjaarsspeech.quote:
ook wel gevaarlijkquote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen de nieuwjaarsspeech.
En een dergelijke dictatuur is voor een voetbalclub sowieso wel prettig imo.
True, maar in sommige aspecten prettig. Beter dan dat weifelende gedoe wat je nu al jaren ziet.quote:
Ja vooral dat ja. En Jorien was standvastig, dat was ook genot. Eigenlijk zeg je dat al, maar nu ik het ook benoem klopt het helemaal.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
True, maar in sommige aspecten prettig. Beter dan dat weifelende gedoe wat je nu al jaren ziet.
Lol, lekker naar Kirgistan.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Mogelijke tegenstanders Feyenoord Europa
Toch zonde dat zo’n grootheid stopt. Achteraf bezien ook best blij met die 2 jaartjes. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat zelfs een Van Persie op 60% qua techniek zo ver boven de rest van de eredivisie zou uitstijgen.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat er een traantje gelaten worden als de Zilveren Vos zijn laatste stappen op hetKuipgras
zet?
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 20:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom doen die eigenlijk mee? Dat is toch eigenlijk gewoon Azie of ben ik nou gek?
Lekker naar Alma-Ata, Kazachstan. Well done, Baku.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:22 schreef onlogisch het volgende:
In de afgelopen 2 jaar eigenlijk de hoofdreden om af en toe nog te kunnen genieten van Feyenoord. Persgodquote:Op maandag 6 mei 2019 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zonde dat zo’n grootheid stopt. Achteraf bezien ook best blij met die 2 jaartjes. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat zelfs een Van Persie op 60% qua techniek zo ver boven de rest van de eredivisie zou uitstijgen.
Vind het wel vermakelijk dat zijn succes en dat van Huntelaar (dit seizoen dan) wordt aangegrepen om een Robben-terugkeer in de Eredivisie te rechtvaardigen. Als die al een sprint trekt op een kunstgrasveldje moet Cees-Rein van de Hoogenband alweer aan de slag.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zonde dat zo’n grootheid stopt. Achteraf bezien ook best blij met die 2 jaartjes. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat zelfs een Van Persie op 60% qua techniek zo ver boven de rest van de eredivisie zou uitstijgen.
Het is Kazachstan geen Kirgizië, zoom maar eens inquote:Op maandag 6 mei 2019 20:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oke, maar nu weet ik nog niet waarom ze mee doen aan de Europa League.
Ah, duidelijkquote:Op maandag 6 mei 2019 20:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is Kazachstan geen Kirgizië, zoom maar eens in
Inderdaad. Zijn terugkeer had alle ingrediënten voor een grote teleurstelling: blessuregevoelig, weinig gespeeld de laatste jaren, grijze haren. Maar desondanks heeft hij behoorlijk veel minuten kunnen maken en belangrijke (mooie) doelpunten gemaakt. Absoluut van genotenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wenen, storm graz, rangers, splitquote:Op maandag 6 mei 2019 20:22 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |