Gedaan als gastmod.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
LIF / Wat is de beste transparante opbergbox?
Wil een mod box veranderen in opbergbox? Voor het geval iemand denkt dat ik een soort kas voor mijn baby zoek ofzo.
Heb je iets meer info want ik heb geen flauw idee waar je op doelt:@quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:25 schreef Modus het volgende:
Dus mijn kritische post in dit topic LIF / Zwemboxers voor mannen wordt verwijderd zonder verdere uitleg, terwijl mijn post van dezelfde strekking Modus in LIF / Materiaalkeuze bij ondergoed niet heel lang geleden in een vergelijkbaar debiel topic van TS gewoon blijft staan.
❓
Mods kunnen verwijderde posts inzien, toch?quote:Op zondag 26 november 2023 18:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je iets meer info want ik heb geen flauw idee waar je op doelt:@
Nee. Alleen geedite posts.quote:Op zondag 26 november 2023 19:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Mods kunnen verwijderde posts inzien, toch?
Ik had mijn eigen post waar ik naar refereer, gequote in dat nieuwste topic. En dat is weggehaald, terwijl het een paar maanden terug gewoon blijft staan.quote:
Ik begrijp dan weer niet waarom je je zo druk maakt. Het is niet tegen de regels, het is niet haatzaaiend ofzo. Het is hoogstens een beetjequote:Op zondag 26 november 2023 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen post waar ik naar refereer, gequote in dat nieuwste topic. En dat is weggehaald, terwijl het een paar maanden terug gewoon blijft staan.
Ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is dat 1 of andere mentaal beperkte om de zoveel tijd min of meer hetzelfde topic opent (vaak in serieuze subforums), waarbij het TS overduidelijk niet om de "tips" gaat die hij krijgt.
Omdat door dit soort dingen Fok naar de tering gaat.quote:Op zondag 26 november 2023 19:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik begrijp dan weer niet waarom je je zo druk maakt. Het is niet tegen de regels, het is niet haatzaaiend ofzo. Het is hoogstens een beetjemaar meer ook niet.
Ja?quote:Op zondag 26 november 2023 19:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat door dit soort dingen Fok naar de tering gaat.
Als dat soort dingen teveel toegelaten worden in serieuze subforums, haken mensen met serieuze vragen af.quote:Op zondag 26 november 2023 19:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja?
Ik lees veel dingen op fok waarvan ik denk "nou, hiermee gaat de lol er wel vanaf" maar dat zijn nooit dit soort topics eigenlijk.
We gaan elkaar niet voor het een of ander uitmaken. En daarnaast vraag ik mij af als je je zo laagdunkend uit moet laten over TS waarom je je zo druk maakt om een verwijderde post?quote:Op zondag 26 november 2023 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen post waar ik naar refereer, gequote in dat nieuwste topic. En dat is weggehaald, terwijl het een paar maanden terug gewoon blijft staan.
Ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is dat 1 of andere mentaal beperkte om de zoveel tijd min of meer hetzelfde topic opent (vaak in serieuze subforums), waarbij het TS overduidelijk niet om de "tips" gaat die hij krijgt.
Het gaat toch niet om die ene verwijderde post, dat is toch wel duidelijk of niet?quote:Op zondag 26 november 2023 19:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
We gaan elkaar niet voor het een of ander uitmaken. En daarnaast vraag ik mij af als je je zo laagdunkend uit moet laten over TS waarom je je zo druk maakt om een verwijderde post?
Yep ik heb al het gekibbel (ook van mij) geveegd, zodat het een normaal topic kan worden. Het was best veel dus misschien heb ik iets vergeten. @Straatcommando. of welke FA dan ook mag alles van mij lezen, ik heb geen geheimen. Maar ik moest concluderen dat het gekibbel niets toevoegde aan de vraag van de TS, dus vandaar weg. Zet gerust een TR bij de posts die Volgens jou ook weg kunnen.quote:Op maandag 18 december 2023 00:13 schreef Leandra het volgende:
WTF is gaande in het Ozempictopic?
LIF / Wegovy of Ozempic (als afval medicijn)
Mij beschuldigen van onbeschoft gedrag en als ik dan heel duidelijk uiteenzet hoe de vork in de steel zit verwijder je mijn posts maar laat je je eigen beschuldigingen aan mijn adres staan, inclusief quotes van posts die verwijderd zijn, maar je eigen onbeschofte "gedram" opmerking laat je ook staan?
Ik mag toch echt hopen dat je dat topic niet zelf geveegd hebt @:Jippie nadat je het eerst zelf om zeep geholpen had met het goedpraten van oneigenlijk medicijngebruik.
Ook even een mention naar @:Straatcommando. erbij, die kan immers wel alles teruglezen.
Ja, uiteindelijk wel... eerst het topic zelf om zeep helpen met je nonsens-opmerkingen, vervolgens anderen beschuldigen van dingen die ze niet gepost hebben en als je door de mand valt ineens gaan vegen?quote:Op maandag 18 december 2023 00:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep ik heb al het gekibbel (ook van mij) geveegd, zodat het een normaal topic kan worden. Het was best veel dus misschien heb ik iets vergeten. @:Straatcommando. of welke FA dan ook mag alles van mij lezen, ik heb geen geheimen. Maar ik moest concluderen dat het gekibbel niets toevoegde aan de vraag van de TS, dus vandaar weg. Zet gerust een TR bij de posts die Volgens jou ook weg kunnen.
Er valt niets door de mand te vallen.quote:Op maandag 18 december 2023 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel... eerst het topic zelf om zeep helpen met je nonsens-opmerkingen, vervolgens anderen beschuldigen van dingen die ze niet gepost hebben en als je door de mand valt ineens gaan vegen?
Echt...
Maar ik zal nog even een TR zetten bij je "Het is hetzelfde" post die je kennelijk "vergeten" bent te vegen.
quote:Op zondag 17 december 2023 00:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ozempic is op de markt gebracht voor Diabetes type 2 maar is immens populair als afslankmiddel.
Ozempic is nog steeds een diabetesmedicijn dat wordt misbruikt (want daardoor van de markt, en als gevolg soms niet beschikbaar als medicijn voor mensen met diabetes) als afslankmiddel.quote:Op maandag 18 december 2023 00:45 schreef Jippie het volgende:
En deze was ik niet vergeten, die blijft gewoon staan.
[..]
Je viel wel door de mand, met je bewering dat ik het over TS had terwijl het nota bene een reactie op jouw post was.quote:Op maandag 18 december 2023 00:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er valt niets door de mand te vallen.
Beweer ik iets anders dan, het is toch populair geworden als afslankmiddel ook al is het daar niet voor geregistreerd.quote:Op maandag 18 december 2023 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ozempic is nog steeds een diabetesmedicijn dat wordt misbruikt (want daardoor van de markt, en als gevolg soms niet beschikbaar als medicijn voor mensen met diabetes) als afslankmiddel.
Het is geen afslankmiddel Wegovy is het afslankmiddel, je praat recht wat krom is.
Noemde je mij dan een 'stuk stront'?quote:Op maandag 18 december 2023 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je viel wel door de mand, met je bewering dat ik het over TS had terwijl het nota bene een reactie op jouw post was.
En daar stond helemaal niets over TS in, want op dat moment wist ik nog helemaal niet of TS wel wist dat het een diabetesmedicijn is en geen afslankmiddel.
Begrijpend lezen is je ding niet echt hè... mijn god.quote:Op maandag 18 december 2023 01:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Noemde je mij dan een 'stuk stront'?
Als een arts het voorschrijft, wat is dan het probleem?quote:Op maandag 18 december 2023 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is je ding niet echt hè... mijn god.
Mensen die een diabetesmedicijn gebruiken als afslankmiddel, zeker met de huidige medicijntekorten.
Die noemde ik een associaal stuk stront, zonder aanziens des persoons.
In het algemeen dus.
Maar het kan zijn dat de schoen past, dat weet ik niet, dat weet jij allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |