SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Mensen krijgen een gastric bypass met dat gewicht en die lengtequote:
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat een man van 1,80 met een vrouw van 1,65 compleet normaal is, maar andersom ineens raarquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie nu een heel fascinerend stel voor medraag jij ooit hakken?
Je ziet het gewoon zeer significant minder vaak, dat begrijp je denk ik ook welquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat een man van 1,80 met een vrouw van 1,65 compleet normaal is, maar andersom ineens raar
Of nou ja, fascinerend. Leuk woord.
Ik haat hakken, dus nee. Sowieso ga ik geen hakken vinden voor m'n maat 43 zeeschepen![]()
Ik zie m'n vriend nog eerder in hakken lopen dan mezelf
Dan durf ik ook (dapper van jou!)quote:
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon zeer significant minder vaak, dat begrijp je denk ik ook wel
Ja, dat is wel heel erg fijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Trots op ons allemaal! Omdat we collectief toch héél veel lichter zijn dan ooit!
Hee daar. Niet sterven. Je bent een lief en goed mens en dat afvallen komt nog welquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan durf ik ook (dapper van jou!)
mijn tot 120kg-weegschaal pakte mij niet, dus mijn zwaarst weet ik niet. En ik was in de kliniek van 95 naar 103 gegaan en nu weeg ik 99.5
(goed... en nu sterf ik een beetje van binnen, maar ik doe echt mijn best om af te vallen)
quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hee daar. Niet sterven. Je bent een lief en goed mens en dat afvallen komt nog wel
Ik vind het ongelooflijk knapquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Trots op ons allemaal! Omdat we collectief toch héél veel lichter zijn dan ooit!
*duim voorn jou!quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het wegen morgen best spannend. Ik wil zo graag onder die 80!
Ja, jij hebt het licht ook wel echt gezien nu he?quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel erg fijnIk denk serieus ook niet dat ik ooit nog zo zwaar zal worden. Mijn hele levensstijl is toch echt heel anders nu.
Altijd baas boven baas hequote:Op donderdag 2 mei 2019 20:07 schreef Rauw. het volgende:
Stel lichtgewichten zijn/waren jullie.
Ik ben tegenwoordig alsnog zwaarder dan de meesten van jullie op jullie zwaarst.
Ja maar jij bent 1 machtige bonk spieren natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:07 schreef Rauw. het volgende:
Stel lichtgewichten zijn/waren jullie.
Ik ben tegenwoordig alsnog zwaarder dan de meesten van jullie op jullie zwaarst.
Yeah!quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:09 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik eet gewoon zo gezond mogelijk. Niet even makkelijk als student met sociaal levenDus doordeweeks eet ik wat lichter in het weekend wat meer.
En ik zie er verdomd goed uit tegenwoordig
Fles (1,5l) cola per dagquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, jij hebt het licht ook wel echt gezien nu he?
Ik ook niet meer hoor, deze leefstijl (en zeker met kinderen) is zeer goed te maintainen.
Vroeger dronk ik zeker 2 avonden in de week véél bier met bijbehorende vette maaltijden. Alleen dát scheelt al 5000 kcal per week.
En ik nam de lift naar de tweede verdieping enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |