Ja maar dan krijg je van die 5jes zoals ik hequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sta ik daarvoor elke avond in de sportschool
Geeft niet, je mag er zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sta ik daarvoor elke avond in de sportschool
Nee dan ben je gewoon een vette slons.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:27 schreef MCH het volgende:
Kun je een dadbod hebben als je geen kind hebt?
Jij hebt een jongenslichaampje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:27 schreef MCH het volgende:
Kun je een dadbod hebben als je geen kind hebt?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:30 schreef Lotusss het volgende:
Mannen met een buikje. Helemaal prima
Droog afgetraind is niks voor mij.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:31 schreef Debsterr het volgende:
Droog afgetraind = constant op eten letten = ongezellig.
Ik snap het wel. 3 is toch wat veel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5147454/waar-zijn-de-vaders-eigenlijk/![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kut, een gezond kind misschien wel, MAAR ER ZIJN HELAAS MEER MENSEN OP DEZE OVERBEVOLKTE KUTWERELDquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg gezonde kindjes die in een ijzeren long moesten omdat polio.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut, een gezond kind misschien wel, MAAR ER ZIJN HELAAS MEER MENSEN OP DEZE OVERBEVOLKTE KUTWERELD
Natuurlijke selectie heet dat.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zie je, zegt niks.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, ik ben ook ongezellig en toch dik.
En voor de kinderen die geen vaccinaties mogen, of er nog te jong voor zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie heet dat.
Wel zwaar lullig voor de kinderen though.
Survival of the fittest.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Las laatst ook een mooi artikel over splitsing in kinderopvang en ouders die het toch niet zo leuk vonden als ze naar wen opvang voor niet ingeënte kinderen toe moesten.
Dit probleem lost zich uiteindelijk vanzelf op, lees ik.quote:Ik ga ook niet naar de huisarts, daar ben ik zelf ook ooit volgepropt met antibiotica, daar werd ik ook niet beter van.
Ja zo zie ik hem voor me.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker strak wielrenpakje aan erbij
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Faxie het volgende:
Ik had gehoopt op een 'Nee joh, jij bent niet dik' of op z'n minst een 'Joh, je bent best gezellig
' maar ik ken m'n plaats al weer hoor
![]()
Oh sorry, je bent geen vrouw dus dacht dat dit echt was.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Faxie het volgende:
Ik had gehoopt op een 'Nee joh, jij bent niet dik' of op z'n minst een 'Joh, je bent best gezellig
![]()
Je bent best vadsig geworden anders.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Faxie het volgende:
![]()
Dat kan. Ik vind het leuk om lekker uit eten te kunnen enzo, zonder dat dat 3 weken vooraf berekend moet worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd treurig dat iemand mee moet drinken en eten om gezellig te zijn.
en daarnaquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Faxie het volgende:
![]()
Troost je. Al zou je wel iets eten of drinken dan word je het nog niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd treurig dat iemand mee moet drinken en eten om gezellig te zijn.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het leuk om lekker uit eten te kunnen enzo, zonder dat dat 3 weken vooraf berekend moet worden.
"Ik snap niet dat je geen vriendin hebt"quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en daarna
ik gun je echt een leuke vrouw zolang ik die vrouw maar niet ben
#leavegcjoelalonequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Troost je. Al zou je wel iets eten of drinken dan word je het nog niet.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Faxie het volgende:
![]()
Nee daarom, bij mij maakt het geen verschil.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Troost je. Al zou je wel iets eten of drinken dan word je het nog niet.
Moest hardop lachenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en daarna
ik gun je echt een leuke vrouw zolang ik die vrouw maar niet ben
Je zal er toch voor moeten werken om slank te blijvenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, voor dikkerdjes die nooit sporten.
Joh, waarom denk je dat ik zo denk. Wil wel ongegeneerd elke avond chips en bier zonder oordeel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed excuus toch.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1x hardlopen toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal er toch voor moeten werken om slank te blijven
Jij eet vanavond Falafel zekerquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1x hardlopen toch?
Wat at je vanmiddag?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb in mijn lunch 2 bruine bolletjes met beleg gegetenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1x hardlopen toch?
Wat at je vanmiddag?
Nee slawrapsquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
"Komt echt nog wel hoor"quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Ik snap niet dat je geen vriendin hebt"
Jezus, wie ben jij?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb in mijn lunch 2 bruine bolletjes met beleg gegeten
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent zelf vadsig![]()
Ik weeg nu minder dan dat ik de laatste 6 jaar gewogen heb![]()
Bleeeeh
Sorry, ik moest bij de buurman zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht, de bel gaat. Volgens mij staat m'n droomvrouw voor de deur.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry, ik moest bij de buurman zijn.
Hij houdt niet van fatties.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik doe eerst altijd voor de gein weigeren onder het mom dat ik op de lijn moet letten. Moet je al die hatelijke blikken zien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef Debsterr het volgende:
Verplicht mee eten triggert gc wel zeg. Krijg je vaak taart in je bek gedouwd zodat je wat rondingen kunt kweken?
Jeetje meid. Ongesteld?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef Debsterr het volgende:
Verplicht mee eten triggert gc wel zeg. Krijg je vaak taart in je bek gedouwd zodat je wat rondingen kunt kweken?
Wat, wist je niet dat ie kaal is?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt gelukkig je kale meneer![]()
Moet wel mijn beeld bijstellen
Jij kan het hebben!quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, ik doe eerst altijd voor de gein weigeren onder het mom dat ik op de lijn moet letten. Moet je al die hatelijke blikken zien.
Eerder van die voormalige game autisten die zijn gaan sporten en dan per se op een bepaald bf% willen blijven. Ondanks dat ze geen bodybuildwedstrijden of iets doen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het me oprecht afquote:
Je moet je autisme ergens in kwijtquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Eerder van die voormalige game autisten die zijn gaan sporten en dan per se op een bepaald bf% willen blijven. Ondanks dat ze geen bodybuildwedstrijden of iets doen.
Geen idee. Whatsapp profielfoto ofzo. Ik scroll die weleens langs van mensen, vind ik leuk.quote:
Oh nou meer dan dat is het niet hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het me oprecht af. Niks zo irritant om je constant te moeten verweren tegen de "Ja maar jij kunt het hebben!"
Ik zou niet weten wat mensen antwoorden wanneer je eten weigert?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het me oprecht af. Niks zo irritant om je constant te moeten verweren tegen de "Ja maar jij kunt het hebben!"
"eet je wel genoeg spek???"quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben te klein en dik voor jouquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een petje had op die foto toen ik daar eens keek. Kan dat?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen idee. Whatsapp profielfoto ofzo. Ik scroll die weleens langs van mensen, vind ik leuk.
Meestal afgunst van dikkere mensen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat mensen antwoorden wanneer je eten weigert?
Nu weet je waarom.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een petje had op die foto toen ik daar eens keek. Kan dat?
Een vleespet zeker.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja dat zou goed kunnen. Voor zijn kale kop dus.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ho wacht even.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:15 schreef gcjoel het volgende:
Dus voortaan: man met pet heeft wat te verbergen.
Sounds legit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk samen met gcjoel op comicon.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha jongens ik wil niet pochen maar mag niet klagen over mijn uiterlijk.
Ligt eraan. Als er een maar voor staat vind ik het geen compliment eigenlijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een compliment als mensen zeggen dat je 'het wel kunt hebben'
Dus omdat je slank bent, moet je altijd alle taart enzo accepterenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een compliment als mensen zeggen dat je 'het wel kunt hebben'
Nou nee, maar ik zeg dan gewoon dank je, ik heb gewoon geen trek.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dus omdat je slank bent, moet je altijd alle taart enzo accepteren?
Ja okay, als dat dan ook geaccepteerd wordt...quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik zeg dan gewoon dank je, ik heb gewoon geen trek.
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze kunnen het je moeilijk in de strot duwen toch, als ze het wel neerzetten laat ik het gewoon staan, is dan hun eigen schuld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, als dat dan ook geaccepteerd wordt...
Oooh, dat was de context.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe ik niet veel meer. Stokoud hé.
Bankdrukken 120kg/ benen 180kg.
nou dat heb ik wel bijna serieus zo hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:47 schreef Chia het volgende:
Tegen mij zeggen ze altijd 'Nou zou te zien houdt jij wel van een stuk taart, hier heb je een extra groot stuk'. Maar soms ook 'Zou je dat nou wel doen?'
Nee geintje, dit zuig ik uit mijn duim.
Oh dat is wel vervelend.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:51 schreef Allures het volgende:
[..]
nou dat heb ik wel bijna serieus zo hoor
Om schizofreen van te worden
Ze proberen het soms wel. Mensen accepteren gewoon geen nee lijkt het.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze kunnen het je moeilijk in de strot duwen toch, als ze het wel neerzetten laat ik het gewoon staan, is dan hun eigen schuld.
Oh maar dat ben ik gewoon welquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend.
Iets van de strekking van die eerste zou ik denk ik nog het vervelendst vinden om te horen. Alsof ik een soort koekiemonster ben die per se een groot stuk gore Multivlaaitaart naar binnen wil werken.
Bahquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef Debsterr het volgende:
Zoveel regen en ik moet straks nog fietsen
qftquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Multivlaaitaart voel ik me toch echt te goed voor. Die sla ik over.
Ik eet alles. Daarom moet ik binnenkort naar dr nowquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Laatst had een collega de soesjes vlaai. Die was stiekem wel slecht lekker.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Mag ik mee? Ben fan!quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik eet alles. Daarom moet ik binnenkort naar dr now
Oh ja. En ik moet stiekem maccie halen voor je omdat je het zo zwaar hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Iemand moet rijden terwijl ik achterin aan het zuurstof lig
Omg je editquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Iemand moet rijden terwijl ik achterin aan het zuurstof lig
En wel nog even via de mcdrive
Volgens mij hadden ze de voordeur open staanquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me echt genant, om zo luidruchtig ruzie te hebben dat de buren het horen. Ik bedoel, als ze je seks horen hebben zijn ze misschien nog een soort van blij voor je, als ze je ruzie horen hebben gaan ze medelijden met je krijgen.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Samzz het volgende:
Ik ken dr now niet. Maar ik heb t idee dat t om enorme fatty's gaat?
Mijn buren waren altijd net een Jerry Springer showquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me echt genant, om zo luidruchtig ruzie te hebben dat de buren het horen. Ik bedoel, als ze je seks horen hebben zijn ze misschien nog een soort van blij voor je, als ze je ruzie horen hebben gaan ze medelijden met je krijgen.
Krijgen die mensen eigenlijk ook psychische begeleiding?quote:
Nee alleen veel voedsel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgen die mensen eigenlijk ook psychische begeleiding?
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgen die mensen eigenlijk ook psychische begeleiding?
Die doos zit zooooo in de ontkenning.... man man man...quote:
Vooral haar waanbeeld dat ze mentaal gezond is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die doos zit zooooo in de ontkenning.... man man man...
Een keer een nacht met haar doorbrengen en alles doen wat ze wil; hoef je nooit meer te werken en krijg je 1 miljoen zakgeld per jaar. Y/N?quote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een keer een nacht met haar doorbrengen en alles doen wat ze wil; hoef je nooit meer te werken en krijg je 1 miljoen zakgeld per jaar. Y/N?
Zou betalen om te zien hoe je haar anus volkotst tijdens het rimmen.quote:
Dat ook.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral haar waanbeeld dat ze mentaal gezond is.
Of een goede psycholoog betalen die de herinneringen uitwistquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Met dat geld kan je zoveel hete fitgirls naaien dat je er na een jaar niets meer van kan herinneren.
Dan toch liever die fitgirls.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of een goede psycholoog betalen die de herinneringen uitwist.
Welke show is dat?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haar haat ik echt intens.
En toch kijken.
Met zoveel massa moet je nog moeite doen om je tong op de juiste plek te krijgen...quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou betalen om te zien hoe je haar anus volkotst tijdens het rimmen.
Gewoon wildpoepen op haar motorkap. Is het zo afgelopen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:26 schreef CherryLips het volgende:
Even nieuwe briefjes voor wildparkeerders in m'n auto leggen, ben alweer door de stapel heen.
Op de deurgreep natuurlijk, amateurquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon wildpoepen op haar motorkap. Is het zo afgelopen.
Daar pis je nog even tegenaan.quote:
Ik zie dan wel gebeuren dat ik uitglij over die natte motorkap en vooral mezelf onder smeer.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon wildpoepen op haar motorkap. Is het zo afgelopen.
Hele dag vretenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Extreme dikte is wel zeer onaantrekkelijk.
Ten eerste is het niet mooi.
Wat nog erger is vind ik d mentale kwestie dat je zo verwend bent dat je totaal geen weerstand hebt om de hele dag te vreten.
Die jongste wordt uitgesloten omdat z'n moeder debiel is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:44 schreef MissMSX het volgende:
Belachelijk, dat soort kinderopvangen, want ikke, ikke, ikke!
https://www.volkskrant.nl(...)cineerd-is~bbc03565/
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dan wel gebeuren dat ik uitglij over die natte motorkap en vooral mezelf onder smeer.
Genoeg mensen die wel met hem willen omgaan tochquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die jongste wordt uitgesloten omdat z'n moeder debiel is.
Weet ik veel, ik ben gevaccineerd, ik ga er niet met een boog omheen. Niet om die reden in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Genoeg mensen die wel met hem willen omgaan toch
Kunnen ze weer even lachen bij de spoedeisende hulp om je anusruptuur.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan met m'n anus zo over dat Mercedes-beeldje.
quote:‘Wat ze ook beslissen, ik vaccineer niet. Een paar jaar geleden kreeg een kind in mijn omgeving hersenvliesontsteking. Dat kwam volgens de ouders door vaccinaties. Dat heeft me wakker geschud. Mijn zoon was toen net 1 jaar oud. Hij had de eerste vaccinaties al gekregen.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan met m'n anus zo over dat Mercedes-beeldje.
...en stampvoetend liep ze naar buiten. Hele avond moeilijke woorden gegoogeld natuurlijk.quote:‘Bij het consultatiebureau vroeg ik naar de bijsluiter van de vaccins. ‘Dat begrijp jij toch niet’, kreeg ik te horen. Nou, dat bepaal ik zélf wel. Ik vond dat ze verstoppertje speelden.
Het was sarcastisch bedoeld n.a.v. van de opmerking bij het stukquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben gevaccineerd, ik ga er niet met een boog omheen. Niet om die reden in ieder geval.
Maar ik kan me voorstellen dat als je thuis een baby of leukemiepatiënt hebt of weet ik veel wat, dat hij dan niet welkom is op het verjaardagsfeestje van Sterre.
O wacht, mensen die hun kind Sterre noemen vaccineren ook niet. Charlotte dan.
Ja dat je er niet keihard dood aan gaat, maakt het natuurlijk gewoon even erg als een verkoudheidje. Dat ze er onvruchtbaar en doof van kunnen worden, maakt niet uit. Polio is toch alleen maar een beetje moeilijk lopen? En mazelen is gewoon een beetje uitslag.quote:‘Er waren wel zorgen over de gevolgen die niet-vaccineren zou hebben voor de gezondheid van mijn zoontje. Een afspraak met de huisarts gaf uiteindelijk de doorslag. Zij vertelde dat bijna alle ziektes waarvoor wordt gevaccineerd, behalve polio dan, te genezen zijn.
O zover was ik nog nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld n.a.v. van de opmerking bij het stuk
Zeker autistisch door die eerste vaccinatie.quote:‘Mijn zoontje komt nu vanaf 1 juli dus weer thuis. Hij heeft gedragsproblemen. Bij Berend Botje kreeg hij speciale begeleiding.
Joh.quote:‘Als niet-vaccinerende ouder word je vaak weggezet als onverantwoord of knettergek,
I diD mY ReSuRCh aT GoOgLe UnIvErSitYquote:terwijl ik me jarenlang in vaccinaties heb verdiept.
Is chiropractor geen vrij beroep? Dat zelfs ik een praktijk kan beginnen? Het is geen arts toch?quote:Mijn oudste kreeg na een ongeluk van een chiropractor te horen dat hij niet goed kon herstellen, omdat zijn immuunsysteem vaccinatieschade had.
Keelontsteking behoorlijk ziek vinden, maar je kind niet vaccinerenquote:En mijn tweede kind was na haar vaccinaties behoorlijk ziek, keelontsteking en alles.
Slim!quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga niet naar al die vieze landen, krijg je alleen maar enge ziektes van.
Misschien is hun mening ongefundeerd en hun redenatie dom. Maar hetzelfde geldt voor de meeste van hun tegenstanders, die hebben alleen het geluk dat ze de goede mening hebben uitgekozen zodat hun domheid minder opvalt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:06 schreef DrMarten het volgende:
Gister bij Pauw ook weer zo'n anti-vaccinatie idioot. Ik snap niet dat ze dat volk nog zo'n podium geven
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Joh.
[..]
I diD mY ReSuRCh aT GoOgLe UnIvErSitY
[..]
Is chiropractor geen vrij beroep? Dat zelfs ik een praktijk kan beginnen? Het is geen arts toch?
[..]
Keelontsteking behoorlijk ziek vinden, maar je kind niet vaccineren
Ik was twee dagen grieperig. O FUCKING NEE TOCH
Ja heel raar.quote:‘Maar dan zie je dat de overheid alle vaccin-kritiek compleet negeert.
Hun vragen worden niet van de tafel geveegd, ze krijgen niet de antwoorden die ze willen horen.quote:De Vereniging Kritisch Prikken, de Stichting Vaccin Vrij, al hun vragen worden van de tafel geveegd en worden er schijtziek van.
Wat kan de overheid doen? Vragen van de tafel vegen? Omdat het een overheid is misschien.quote:Hoe kan de overheid dat doen als ze het beste met onze kinderen voorheeft?
Nee joh? Geen controles? Vegetarische slavinken mogen al niet zo genoemd worden, maar gif in je vreten pompen is oké blijkbaar volgens de overheid. En al die andere regeltjes, zoals verplicht de gordel om in de auto, dat doen ze ook alleen om je te pesten.quote:Ze controleren ook niet op alle voedingsstoffen in ons eten, al die e-nummers, al die chemische dingen. Erg geloofwaardig zijn ze daarom niet, vind ik. De overheid heeft niet het beste met ons voor.
Als leek vind je alles een rare stof. Van pure zuurstof ga je ook dood. Op internet staan ook mensen die erop kicken als ze konijntjes en kittens pletten met hun schoenen. Alles is oké wat op internet staat.quote:‘Toen ik zwanger was van mijn derde, begon ik te lezen over vaccinaties en zocht ik informatie op het internet. Ik geloof nu niet meer dat zo’n prik goed kan zijn. Er zitten rare stoffen in.
Bovenop in het familiegraf misschien. Beetje gehoorbeschadiging hier, onvruchtbaarheid daar. Paar weken hartstikke ziek. Lekker alle andere kinderen in de omgeving aansteken, mensen die al ziek zijn. Top.quote:En kinderziektes, daar komt een gezond kind toch gewoon weer bovenop?
Discriminatie is toch op basis van onrechtmatigheid? Deze uitsluiting wordt gezien als rechtmatig. Net zoiets als een pedoseksueel laten werken bij het kinderdagverblijf. Schijnen mensen ook niet top te vinden. En een mening over de wetenschap? Dat is alsof je zegt dat 1 + 1 geen 2 is.quote:‘Door maatregelen als die van Berend Botje voel ik me gediscrimineerd. Ik heb een mening, die wordt niet geaccepteerd, er worden zelfs maatregelen tegen getroffen.
Zullen ze vast nog niet gedaan hebben.quote:‘Laat de overheid eens echt onderzoeken of het beter is om te vaccineren'
Godverdomme.quote:Mijn jongste is bijna nooit ziek, een paar keer verkouden en that’s it. Mijn dochter daarentegen, kan echt goed ziek zijn. Dan vraag je je af, komt het door de vaccinaties?
O jezus daar heb je het al.quote:‘In mijn werk coach ik mensen om een gezond leven te leiden. Ik kies daarin voor een natuurlijke wijze.
Volgepropt nog wel. Jezus, twee pilletjes op een dag. En als je een knobbel op je tiet vindt, gewoon lekker z'n gang laten gaan.quote:Ik ga ook niet naar de huisarts, daar ben ik zelf ook ooit volgepropt met antibiotica, daar werd ik ook niet beter van.
Valt mee dat z'n moeder dat niet voor hem heeft gedaan.quote:‘Mijn oudste is nu 17. Laatst kreeg hij een oproep voor een prik tegen meningokokken, die heeft hij zelf in de prullenbak gegooid.
Ja, had z'n geitenwollensokkenmoeder totaaaal geen invloed op.quote:Hij zit in 6 vwo en heeft een profielwerkstuk gemaakt over vaccineren. Je mag dan niet laten blijken wat je mening is, natuurlijk, maar de feiten spreken meer tegen vaccineren dan voor en daarop heeft hij zijn eigen mening gebaseerd.
Japanquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga niet naar al die vieze landen, krijg je alleen maar enge ziektes van.
Het een is een ongefundeerde mening, het andere is uitgebreid bewezen wetenschap. Wereld van verschil.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is hun mening ongefundeerd en hun redenatie dom. Maar hetzelfde geldt voor de meeste van hun tegenstanders, die hebben alleen het geluk dat ze de goede mening hebben uitgekozen zodat hun domheid minder opvalt.
Neequote:Op donderdag 2 mei 2019 18:18 schreef Lotusss het volgende:
Je moet voor de gein eens op Social Media gooien dat je doodgaat van teveel diwaterstofoxide in je longen.
En dat diwaterstofoxide voor bijna iedereen ter wereld vrij verkrijgbaar is.
PURE PANIEK!!!!!
Ja mensen met meer dan 2 hersencellen niet. Helaas behoor jij daar ook toe.quote:
Doe nou niet Jeroen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja mensen met meer dan 2 hersencellen niet. Helaas behoor jij daar ook toe.
Een mes in je longen kan ook dodelijk zijn en is vrij verkrijgbaarquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:18 schreef Lotusss het volgende:
Je moet voor de gein eens op Social Media gooien dat je doodgaat van teveel diwaterstofoxide in je longen.
En dat diwaterstofoxide voor bijna iedereen ter wereld vrij verkrijgbaar is.
PURE PANIEK!!!!!
Ik heb gewoon geen behoefte aan debiele discussies op sociale media dan hoef je toch niet weer als zo'n irritante kneus te reageren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja mensen met meer dan 2 hersencellen niet. Helaas behoor jij daar ook toe.
Kon je dat nog niet?quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
De meeste vaste stoffen zijn niet echt goed om in je longen te krijgen.![]()
Ik zit btw sinds afgelopen maandag op zwemles
Ik ga geen kinderen krijgen. Weet je wel hoeveel dát scheelt ivm je "CO2 footprint"?quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)unctie-eis-vacature/
![]()
Al dat chloor ga je dood van!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
De meeste vaste stoffen zijn niet echt goed om in je longen te krijgen.![]()
Ik zit btw sinds afgelopen maandag op zwemles
Jawel.quote:
Mag ik ook meedoen? Denk dat CL en ik elkaar prima kunnen aanvullen. En Elvi natuurlijk... zij is ook retegoed in sarcastisch discussiërenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga CL maar eens pitchen voor zo'n tv-show. Paar antivaccers tegenover haar en je hebt heerlijke tv
En dan worden we er ook nog eens uitgefokt door de moslims.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik dacht altijd dat het goed zou zijn als hooggeleiden meer kinderen zouden krijgen, maar daar lijken wel juist meer en meer gekkies bij te zitten
Neequote:Op donderdag 2 mei 2019 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen? Denk dat CL en ik elkaar prima kunnen aanvullen. En Elvi natuurlijk... zij is ook retegoed in sarcastisch discussiëren
Of er valt ineens een box op je harsesquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik gezond doe
Watquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan doe ik wel mee aan de anti vax kant
Ik slikte vanmorgen al water inquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of er valt ineens een box op je harses
Ik vind het een beetje naar dat die mensen voor anderen beslissen dat ze maar ziek moeten worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Zelf vind ik eigenlijk dat voor anderen beslissen dat zij gevaccineerd moeten worden een beetje fascistisch is.
Snap ik... als het puur en alleen ter bescherming van dat kind is. Maar een vaccinatiegraad onder de 95% betekent dat er ook andere mensen gevaar lopen die niet ingeënt kunnen worden of een probleem hebben met hun weerstand.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Zelf vind ik eigenlijk dat voor anderen beslissen dat zij gevaccineerd moeten worden een beetje fascistisch is.
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik slikte vanmorgen al water in
Ik vind ook dat je mensen niet moet kunnen dwingen, maar dan vind ik wel dat je mensen die een verhoogd risico zijn moet kunnen uitsluitenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
ik lul maar wat.quote:
Ditquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:28 schreef MissMSX het volgende:
Er is ook niks mis met een beetje fascisme.
Ok meneer.quote:
Want dat lost een aantal 'problemen' op?quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:28 schreef MissMSX het volgende:
Er is ook niks mis met een beetje fascisme.
Kun je nagaan wat voor linksdraaiende natte vaatdoek die wensen bedacht heeft.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)unctie-eis-vacature/
![]()
Ik vind zelf recht op zelfbeschikking belangrijker dan recht op een risicoloze omgeving. Maar dat is een ethisch dilemma waar iedereen voor zichzelf een keuze uit moet maken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Snap ik... als het puur en alleen ter bescherming van dat kind is. Maar een vaccinatiegraad onder de 95% betekent dat er ook andere mensen gevaar lopen die niet ingeënt kunnen worden of een probleem hebben met hun weerstand.
En wat als je door die zelfbeschikking de zelfbeschikking van anderen aantast?quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zelf recht op zelfbeschikking belangrijker dan recht op een risicoloze omgeving. Maar dat is een ethisch dilemma waar iedereen voor zichzelf een keuze uit moet maken.
Straks sterft kaneel omdat zo'n probleemleerling van hem hem aansteekt of is het dan volgens jouw geloof meant to be?quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zelf recht op zelfbeschikking belangrijker dan recht op een risicoloze omgeving. Maar dat is een ethisch dilemma waar iedereen voor zichzelf een keuze uit moet maken.
Eindoplossing ditdat ja.quote:
Een infectie krijgen of overdragen is geen bewuste keuze, dus het heeft niets te maken met zelfbeschikking.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En wat als je door die zelfbeschikking de zelfbeschikking van anderen aantast?
Laat de mensen die zich niet willen vaccineren er dan wel voor zorgen dat ze geen risico vormen voor anderen. Maar dan worden ze weer geïsoleerd en dan wordt het weer janken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het overdragen is wel een bewuste keuze als je bewust geen vaccinatie neemt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een infectie krijgen of overdragen is geen bewuste keuze, dus het heeft niets te maken met zelfbeschikking.
Nee, alleen de mogelijkheid dat je ooit zo'n ziekte zou kunnen overdragen is een bewuste keuze geweest.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar het overdragen is wel een bewuste keuze als je bewust geen vaccinatie neemt.
Juist. Als je jouzelf en/of je kind niet laat vaccineren, accepteer je willens en wetens dat jij en/of je kind een biologisch wapen kan worden bij mensen die zichzelf niet kunnen beschermen tegen de te vaccineren ziektes.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar het overdragen is wel een bewuste keuze als je bewust geen vaccinatie neemt.
Wat zever je toch steeds over vaccineren man.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar we verschillen waarschijnlijk in mening over de verantwoordelijkheden die ieder heeft hierin.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, alleen de mogelijkheid dat je ooit zo'n ziekte zou kunnen overdragen is een bewuste keuze geweest.
Het ging daar toch al even over? Wat loop je nou weer te janken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zever je toch steeds over vaccineren man.
Je begint er steeds weer getriggert over te doen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het ging daar toch al even over? Wat loop je nou weer te janken.
Moet je eens onder je steen vandaan komen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je begint er steeds weer getriggert over te doen.
Zijn er überhaupt nog antivaxxers in het echt? Nog nooit een ontmoet namelijk.
Vind dit wel weer typisch zo'n verhaal waar de mensen zich in de randstad druk om maken en wat de rest van Nederland gewoon doet (je kind dus vaccineren)quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je eens onder je steen vandaan komen.
Vis een optie?quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:39 schreef O_o_ het volgende:
Poll: Vaccineren is de beste optie
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat de statistiek ook in dezen niet mag worden vergeten.
Ben al kaal zat jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hadden je wel wat meer testosteron mogen inspuiten
Ja in A-mister Dam. Zijn er wel wat ultra gekkies. Net als anti pieten. De rest vh land interesseert het geen biet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Vind dit wel weer typisch zo'n verhaal waar de mensen zich in de randstad druk om maken en wat de rest van Nederland gewoon doet (je kind dus vaccineren)
Okquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in A-mister Dam. Zijn er wel wat ultra gekkies. Net als anti pieten. De rest vh land interesseert het geen biet.
Net zoals we hier marrokanen gewoon misbruiken voor de smerige werkjes. En ze daar schijnbaar een uitkering krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |