Ja maar dan krijg je van die 5jes zoals ik hequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sta ik daarvoor elke avond in de sportschool
Geeft niet, je mag er zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sta ik daarvoor elke avond in de sportschool
Nee dan ben je gewoon een vette slons.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:27 schreef MCH het volgende:
Kun je een dadbod hebben als je geen kind hebt?
Jij hebt een jongenslichaampje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:27 schreef MCH het volgende:
Kun je een dadbod hebben als je geen kind hebt?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:30 schreef Lotusss het volgende:
Mannen met een buikje. Helemaal prima
Droog afgetraind is niks voor mij.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:31 schreef Debsterr het volgende:
Droog afgetraind = constant op eten letten = ongezellig.
Ik snap het wel. 3 is toch wat veel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5147454/waar-zijn-de-vaders-eigenlijk/![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kut, een gezond kind misschien wel, MAAR ER ZIJN HELAAS MEER MENSEN OP DEZE OVERBEVOLKTE KUTWERELDquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg gezonde kindjes die in een ijzeren long moesten omdat polio.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut, een gezond kind misschien wel, MAAR ER ZIJN HELAAS MEER MENSEN OP DEZE OVERBEVOLKTE KUTWERELD
Natuurlijke selectie heet dat.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zie je, zegt niks.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, ik ben ook ongezellig en toch dik.
En voor de kinderen die geen vaccinaties mogen, of er nog te jong voor zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie heet dat.
Wel zwaar lullig voor de kinderen though.
Survival of the fittest.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Las laatst ook een mooi artikel over splitsing in kinderopvang en ouders die het toch niet zo leuk vonden als ze naar wen opvang voor niet ingeënte kinderen toe moesten.
Dit probleem lost zich uiteindelijk vanzelf op, lees ik.quote:Ik ga ook niet naar de huisarts, daar ben ik zelf ook ooit volgepropt met antibiotica, daar werd ik ook niet beter van.
Ja zo zie ik hem voor me.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker strak wielrenpakje aan erbij
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Faxie het volgende:
Ik had gehoopt op een 'Nee joh, jij bent niet dik' of op z'n minst een 'Joh, je bent best gezellig
' maar ik ken m'n plaats al weer hoor
![]()
Oh sorry, je bent geen vrouw dus dacht dat dit echt was.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Faxie het volgende:
Ik had gehoopt op een 'Nee joh, jij bent niet dik' of op z'n minst een 'Joh, je bent best gezellig
![]()
Je bent best vadsig geworden anders.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Faxie het volgende:
![]()
Dat kan. Ik vind het leuk om lekker uit eten te kunnen enzo, zonder dat dat 3 weken vooraf berekend moet worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd treurig dat iemand mee moet drinken en eten om gezellig te zijn.
en daarnaquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Faxie het volgende:
![]()
Troost je. Al zou je wel iets eten of drinken dan word je het nog niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd treurig dat iemand mee moet drinken en eten om gezellig te zijn.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het leuk om lekker uit eten te kunnen enzo, zonder dat dat 3 weken vooraf berekend moet worden.
"Ik snap niet dat je geen vriendin hebt"quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en daarna
ik gun je echt een leuke vrouw zolang ik die vrouw maar niet ben
#leavegcjoelalonequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Troost je. Al zou je wel iets eten of drinken dan word je het nog niet.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Faxie het volgende:
![]()
Nee daarom, bij mij maakt het geen verschil.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Troost je. Al zou je wel iets eten of drinken dan word je het nog niet.
Moest hardop lachenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en daarna
ik gun je echt een leuke vrouw zolang ik die vrouw maar niet ben
Je zal er toch voor moeten werken om slank te blijvenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, voor dikkerdjes die nooit sporten.
Joh, waarom denk je dat ik zo denk. Wil wel ongegeneerd elke avond chips en bier zonder oordeel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed excuus toch.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1x hardlopen toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal er toch voor moeten werken om slank te blijven
Jij eet vanavond Falafel zekerquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1x hardlopen toch?
Wat at je vanmiddag?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb in mijn lunch 2 bruine bolletjes met beleg gegetenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1x hardlopen toch?
Wat at je vanmiddag?
Nee slawrapsquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
"Komt echt nog wel hoor"quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Ik snap niet dat je geen vriendin hebt"
Jezus, wie ben jij?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb in mijn lunch 2 bruine bolletjes met beleg gegeten
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent zelf vadsig![]()
Ik weeg nu minder dan dat ik de laatste 6 jaar gewogen heb![]()
Bleeeeh
Sorry, ik moest bij de buurman zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht, de bel gaat. Volgens mij staat m'n droomvrouw voor de deur.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry, ik moest bij de buurman zijn.
Hij houdt niet van fatties.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry, ik moest bij de buurman zijn.
Nee, ik doe eerst altijd voor de gein weigeren onder het mom dat ik op de lijn moet letten. Moet je al die hatelijke blikken zien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef Debsterr het volgende:
Verplicht mee eten triggert gc wel zeg. Krijg je vaak taart in je bek gedouwd zodat je wat rondingen kunt kweken?
Jeetje meid. Ongesteld?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef Debsterr het volgende:
Verplicht mee eten triggert gc wel zeg. Krijg je vaak taart in je bek gedouwd zodat je wat rondingen kunt kweken?
Wat, wist je niet dat ie kaal is?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt gelukkig je kale meneer![]()
Moet wel mijn beeld bijstellen
Jij kan het hebben!quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, ik doe eerst altijd voor de gein weigeren onder het mom dat ik op de lijn moet letten. Moet je al die hatelijke blikken zien.
Eerder van die voormalige game autisten die zijn gaan sporten en dan per se op een bepaald bf% willen blijven. Ondanks dat ze geen bodybuildwedstrijden of iets doen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, ik vraag het me oprecht afquote:
Je moet je autisme ergens in kwijtquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Eerder van die voormalige game autisten die zijn gaan sporten en dan per se op een bepaald bf% willen blijven. Ondanks dat ze geen bodybuildwedstrijden of iets doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |