Hopelijk kiezen Ziyech en Mazraoui wel voor het teambelang. Je kan in de halve finale champions league echt niet op halve kracht gaan spelen en AZ is een ander verhaal dan Tottenham.quote:Ten Hag vreest ramadan niet
Trainer Erik ten Hag verwacht niet dat Ajax aan kracht inboet als Hakim Ziyech, Noussair Mazraoui en Zakaria Labyad aan de ramadan deelnemen. ,,Daar maak ik me totaal geen zorgen over", zegt hij. ,,Het is een keuze van onze spelers. Ik laat ze daar helemaal vrij in."
,,Maar ik weet uit ervaring dat spelers prima kunnen functioneren als ze aan de ramadan deelnemen", vervolgde Ten Hag. ,,Met FC Utrecht hebben we zo de play-offs om Europees voetbal gewonnen. We moesten voor eigen publiek tegen AZ een achterstand van 3-0 goedmaken. En het was 35 graden. Extremer kon het bijna niet. Maar uiteindelijk lukte het wel, met een hoofdrol voor Labyad."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vreest-ramadan-niet
Misschien spelen ze wel beter, met Allah aan hun zijde.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hopelijk kiezen Ziyech en Mazraoui wel voor het teambelang. Je kan in de halve finale champions league echt niet op halve kracht gaan spelen en AZ is een ander verhaal dan Tottenham.
Sissoko misschien?quote:Op zondag 5 mei 2019 13:22 schreef TLC het volgende:
Geen moslims bij Tottenham die aan de ramadan doen ?
Er zit ook niemand te wachten op het resultaatvoetbal van José.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:47 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Omdat Mourinho veel geld kost.
Dat wilt die gierige vrek van Tottenham niet betalen.
Die ouwe seniel moet lekker Juventus of PSG gaan coachen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zit ook niemand te wachten op het resultaatvoetbal van José.
quote:Felix Brych is woensdagavond de scheidsrechter bij de clash tussen Ajax en Tottenham Hotspur in de halve finale van de Champions League. Het is de tweede keer dat de 44-jarige arbiter dit seizoen een wedstrijd van de Amsterdammers fluit.
Brych was eerder de leidsman bij de 1-4 zege van Ajax op Real Madrid. Negen jaar eerder floot de Duitser ook het Champions League-duel van Ajax met AC Milan in Amsterdam (1-1).
In de kwartfinale van het huidige miljardenbal was Brych de scheidsrechter bij de wedstrijd tussen Barcelona en Manchester United (3-0). Afgelopen zomer was de arbiter ook actief op het WK.
Ajax verdedigt woensdag een 0-1 zege uit de heenwedstrijd in Londen. De aftrap van de wedstrijd in de Johan Cruijff Arena is om 21.00 uur.
mwa geen aankopen doen kan je toch ook wel als kortzichtig zien maar daar de trainer voor slachtofferen is ook niet helemaal terecht al was ik wel verbaasd over zijn aanpak van Ajax de eerste wedstrijd.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze niet aan kortzichtig beleid doen
Maar dat was een weloverwogen keuze omdat er een nieuw stadion gebouwd moest worden. Je geld kan je ook maar een keer uitgeven. Komend zomer komt er meer budget vrij.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa geen aankopen doen kan je toch ook wel als kortzichtig zien maar daar de trainer voor slachtofferen is ook niet helemaal terecht al was ik wel verbaasd over zijn aanpak van Ajax de eerste wedstrijd.
dat begrijp ik wel maar dat stadion is ook 2 keer zo duur uitgevallen als begroot, met een beetje pech spelen ze niet eens cl volgend seizoenquote:Op maandag 6 mei 2019 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dat was een weloverwogen keuze omdat er een nieuw stadion gebouwd moest worden. Je geld kan je ook maar een keer uitgeven. Komend zomer komt er meer budget vrij.
BLACKEDquote:Op maandag 6 mei 2019 11:50 schreef Simmertje het volgende:
Hoezo is het logo van Ajax Cape Town gebruikt
https://www.goal.com/en/n(...)rdq0bx3fzzyi4lewc6baquote:"I think the good thing is Ajax is a team that likes to play. I don’t think they will stick together at the back, sit at the back and only try to defend. I think they will try to play, try to score and, for us, we know we have to score as early as possible."
quote:Op zondag 5 mei 2019 12:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hopelijk kiezen Ziyech en Mazraoui wel voor het teambelang. Je kan in de halve finale champions league echt niet op halve kracht gaan spelen en AZ is een ander verhaal dan Tottenham.
Dat roept iedereen elke keer maar elke keer laat Lasse zien dit niveau wel aan te kunnenquote:Op maandag 6 mei 2019 15:42 schreef AmaninFull het volgende:
O wee als we beginnen met Schöne. Dan worden we overlopen.
In balbezit wel ja, maar zodra het wat meer een fysieke strijd wordt legt hij het toch echt af. Niet dat dat verwonderlijk is.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat roept iedereen elke keer maar elke keer laat Lasse zien dit niveau wel aan te kunnen
Die mag hem bij de uitreiking eerder omhoog houden dan de aanvoerder, wmbquote:Op maandag 6 mei 2019 16:27 schreef Simmertje het volgende:
Het idee dat Lasse Schöne die Champions League beker omhoog houdt is toch machtig mooi.
Die krijgt hem niet eens in zijn handen joh.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:27 schreef Simmertje het volgende:
Het idee dat Lasse Schöne die Champions League beker omhoog houdt is toch machtig mooi.
waarom?quote:Op maandag 6 mei 2019 16:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die mag hem bij de uitreiking eerder omhoog houden dan de aanvoerder, wmb
Kan Bande dan alweer lopenquote:Op maandag 6 mei 2019 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijgt hem niet eens in zijn handen joh.
Denk dat Varela, Bandé en Labyad daar de hele tijd mee gaan lopen.
Schonegod. De Deense Pirlo. Ook geen snelheidsduivel, passjes strooien lekker man.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijgt hem niet eens in zijn handen joh.
Denk dat Varela, Bandé en Labyad daar de hele tijd mee gaan lopen.
Ik zag hem gisteren ineens rennen om met iedereen op de foto te kunnen ja.quote:
Vrije trapjes erin schieten boh.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schonegod. De Deense Pirlo. Ook geen snelheidsduivel, passjes strooien lekker man.
Werelds hoor. Jaartje blessa zijn, maar wel 200-300K op je rekening krijgen. Niks mis mee.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren ineens rennen om met iedereen op de foto te kunnen ja.
[..]
Vrije trapjes erin schieten boh.
quote:Tottenham Hotspur kan woensdagavond in de Champions League-kraker tegen Ajax niet beschikken over Davinson Sánchez, die in het seizoen 2016/17 uitkwam voor de Amsterdammers.
De Colombiaanse verdediger heeft zaterdag in de Premier League-wedstrijd bij AFC Bournemouth (1-0 verlies) een dijbeenblessure opgelopen. Tijdens de eerste ontmoeting maakte Sánchez nog de negentig minuten vol.
Daarentegen zit Jan Vertonghen wél in de selectie van de Londenaren. De ex-Ajacied viel tijdens het heenduel van vorige week dinsdag uit met een hoofdblessure. Er was veel te doen om het uitvallen van Vertonghen, die door de medische staf van Spurs in eerste instantie nog terug het veld in werd gestuurd nadat bleek dat hij geen hersenschudding had opgelopen. Kort daarna moest de 112-voudig international van België zich alsnog laten vervangen, omdat hij zich niet goed voelde en niet meer op eigen benen kon staan. Vertonghen zal woensdag met een masker spelen.
Zoals bekend kon Spurs-manager Mauricio Pochettino al geen beroep doen op onder anderen Harry Kane (blessure) en Vincent Janssen (niet speelgerechtigd). Heung-Min Son keert terug van een schorsing. Ajax verdedigt woensdagavond in de halve finale een 1-0 voorsprong.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ghen-wel-in-selectie
Als Vertonghen nog niet fit genoeg is, dan speelt die Foyth zeker? Die is echt heel erg slecht.quote:
Daar volg ik Tottenham niet goed genoeg voor eerlijk gezegd. @Bolasie weet het vast wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Vertonghen nog niet fit genoeg is, dan speelt die Foyth zeker? Die is echt heel erg slecht.
Dier zal wel linie naar achteren gaan dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Vertonghen nog niet fit genoeg is, dan speelt die Foyth zeker? Die is echt heel erg slecht.
Eerlijk gezegd weet ik ook niet of het een leuk filmpje is als je niet voor Ajax bent.quote:
Geen heel bijzondere speler eigenlijk. Wel overduidelijk minder dan Jan, uiteraard.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar volg ik Tottenham niet goed genoeg voor eerlijk gezegd. @:bolasie weet het vast wel.
quote:Ajax vermoedelijk met Neres en Veltman tegen Spurs
Erik ten Hag zette daags voor het duel met Tottenham Hotspur nog een klein vraagteken achter de naam van David Neres, die na de bekerfinale met lichte klachten kampte. Volgens het Algemeen Dagblad begint de Braziliaanse aanvaller woensdagavond 'gewoon' in de basis bij Ajax. Op de rechtsbackpositie kiest Ten Hag vermoedelijk weer voor Joël Veltman.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schöne, Van de Beek, De Jong, Ziyech, Tadic, Neres
https://www.fcupdate.nl/v(...)veltman-tegen-spurs/
Hmm, ik had dan Mazraoui i.p.v. Schöne verwacht. Maar oké, kan eventueel tweede helft nog. Laat Schöne maar weer eens een vrije bal erin schieten danquote:
Mazraoui zal niet helemaal fit zijn en hij kan altijd nog ingebracht worden in de tweede helft. Goede keuze dus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hmm, ik had dan Mazraoui i.p.v. Schöne verwacht. Maar oké, kan eventueel tweede helft nog. Laat Schöne maar weer eens een vrije bal erin schieten dan
In dat geval zeker. Dat niet helemaal fit zijn, is dat door de ramadan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mazraoui zal niet helemaal fit zijn en hij kan altijd nog ingebracht worden in de tweede helft. Goede keuze dus.
Yupquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In dat geval zeker. Dat niet helemaal fit zijn, is dat door de ramadan?
Er komt een extra eet- en drinkpauze voor de Ramadanboys.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In dat geval zeker. Dat niet helemaal fit zijn, is dat door de ramadan?
Bijna grappig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:43 schreef Saekerhett het volgende:
Eric Dier speelt niet vanavond, hij schijnt aangereden te zijn:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)wege-aangereden-dier
twitter:Alaphilippe_ twitterde op woensdag 08-05-2019 om 11:13:08@Rene51945738641 @DuBlanqeBogarde @PieterZwartNL @FreekJansenVI Vandaag heb ik er vertrouwen in; 3-1. reageer retweet
twitter:FreekJansenVI twitterde op woensdag 08-05-2019 om 11:13:49@Rene51945738641 @DuBlanqeBogarde @Alaphilippe_ @PieterZwartNL 2-0... reageer retweet
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 08-05-2019 om 12:06:56@Rene51945738641 @Alaphilippe_ @PieterZwartNL @FreekJansenVI 1-1 reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 08-05-2019 om 12:44:57@DuBlanqeBogarde @Rene51945738641 @Alaphilippe_ @FreekJansenVI 1-0 reageer retweet
Kan nu niet meer misgaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 12:47 schreef GGMM het volgende:
Onze analisten zijn positief!twitter:Alaphilippe_ twitterde op woensdag 08-05-2019 om 11:13:08@:Rene51945738641 @:DuBlanqeBogarde @:PieterZwartNL @:FreekJansenVI Vandaag heb ik er vertrouwen in; 3-1. reageer retweet
twitter:FreekJansenVI twitterde op woensdag 08-05-2019 om 11:13:49@:Rene51945738641 @:DuBlanqeBogarde @:Alaphilippe_ @:PieterZwartNL 2-0... reageer retweet
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 08-05-2019 om 12:06:56@:Rene51945738641 @:Alaphilippe_ @:PieterZwartNL @:FreekJansenVI 1-1 reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 08-05-2019 om 12:44:57@:DuBlanqeBogarde @:Rene51945738641 @:Alaphilippe_ @:FreekJansenVI 1-0 reageer retweet
30%quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:53 schreef TLC het volgende:
Als Ajax dit doorkomt hebben ze 50% kans om de CL te winnen
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FRESIA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
op papier vind ik hem soms wel leukquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FRESIA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Henk Spaan
Ik vind hem echt een idioot.quote:
Ja ik wacht het altijd maar af of er niet toevallig iemand buitenspel stond of iemand een duw heeft gegevenquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Nou jongens, hoe vaak gaan we vanavond juichen, wachten op de VAR, en weer juichen?
@:Powerloungen
ik kijk Pauw al zelden en helemaal niet als het over voetbal gaatquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een idioot.
[..]
Ja ik wacht het altijd maar af of er niet toevallig iemand buitenspel stond of iemand een duw heeft gegeven
Oh ik ook niet hoor, vaak hele oppervlakkige gesprekken voor het dagjesvolk die De Ligt of De Jong niet eens herkennen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk Pauw al zelden en helemaal niet als het over voetbal gaat
er is al genoeg overkill in de voetbalprogramma'squote:Op woensdag 8 mei 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor, vaak hele oppervlakkige gesprekken voor het dagjesvolk die De Ligt of De Jong niet eens herkennen.
Ja daarom, en ik vind al die meninkjes wel vermoeiend worden eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is al genoeg overkill in de voetbalprogramma's
UEFA MAFFIAquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Nou jongens, hoe vaak gaan we vanavond juichen, wachten op de VAR, en weer juichen?
@:Powerloungen
Ik las vandaag wat reacties elders (moet ik niet doen natuurlijk) op de wedstrijd van gister maar de algehele tendens was dat Liverpool een bijzonder zwak elftal zou hebben, dat de finale voor hun beter schriftelijk afgedaan kon worden.quote:
Wie zeiden dat in godsnaam?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik las vandaag wat reacties elders (moet ik niet doen natuurlijk) op de wedstrijd van gister maar de algehele tendens was dat Liverpool een bijzonder zwak elftal zou hebben, dat de finale voor Ajax beter schriftelijk afgedaan kon worden.
Ja idioten op Facebook. Zoals ik zei; ik moet die onzin niet lezen, maar wel vermakelijk, die onwetendheid.quote:
Ah mensen die De Ligt en Onana niet uit elkaar kunnen houden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja idioten op Facebook. Zoals ik zei; ik moet die onzin niet lezen, maar wel vermakelijk, die onwetendheid.
Ekkelenkamp zal wel weer op de tribune zitten?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:14 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb er zin in!Eerdere wedstrijden heb ik alles achteraf gelezen, duurde langer dan de wedstrijd zelf
![]()
![]()
Ik zet in op een 3-2 overwinning, 1-2 bij rust, Ekkelenkamp maait Son neer zodat Huntelaar en Tadic kunnen scoren.
Kane speelt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Zou Kane spelen of is dat wishful thinking van de Spurs-fans? Die kan toch bijna niet fit genoeg zijn
Ajax TV?quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:17 schreef TLC het volgende:
Wie is Fresia en waar moeten we haar van kennen ?
Denk het ook ja, maar toch. Het ideequote:Op woensdag 8 mei 2019 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ekkelenkamp zal wel weer op de tribune zitten?
Spelersbus?quote:
Die euro van Frenkie blijft mooiquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel van vorige week. Nu heb je o.a. plus Son, minus Sanchez
Terechtquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351339
15 mil voor die Llorente, lolquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
De Jong 1 Euroquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
We noemen zwakbegaafden tegenwoordig zelfs minderbegaafdenquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ammers-minderbegaafd
Kane doet ook vanavond niet mee.quote:Op woensdag 8 mei 2019 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Zou Kane spelen of is dat wishful thinking van de Spurs-fans? Die kan toch bijna niet fit genoeg zijn
Johquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind dat vuurwerk afsteken bij het hotel eigenlijk best wel onsportief.
Ziggod vanavond allen.twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 08-05-2019 om 18:45:28Zeg het maar! Wie haalt de finale? 🙌 @AFCAjax 🆚 @SpursOfficial ⏰ 19.40 uur📺 Ziggo Sport (kanaal 14) & Select‼ Zonder reclames🗣 Analyse van @jackvangelder Youri Mulder, Wim Kieft en Louis van Gaal!🎙 Commentaar van @elsierd #AJATOT #CL #ZiggoSport reageer retweet
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:12 schreef Bolasie het volgende:
Ziggod vanavond allen.twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 08-05-2019 om 18:45:28Zeg het maar! Wie haalt de finale? 🙌@:AFCAjax 🆚 @:SpursOfficial ⏰ 19.40 uur📺 Ziggo Sport (kanaal 14) & Select‼ Zonder reclames🗣 Analyse van @:jackvangelder Youri Mulder, Wim Kieft en Louis van Gaal!🎙 Commentaar van @:elsierd #AJATOT #CL #ZiggoSport reageer retweet
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:12 schreef Bolasie het volgende:
Ziggod vanavond allen.twitter:ZiggoSport twitterde op woensdag 08-05-2019 om 18:45:28Zeg het maar! Wie haalt de finale? 🙌@:AFCAjax 🆚 @:SpursOfficial ⏰ 19.40 uur📺 Ziggo Sport (kanaal 14) & Select‼ Zonder reclames🗣 Analyse van @:jackvangelder Youri Mulder, Wim Kieft en Louis van Gaal!🎙 Commentaar van @:elsierd #AJATOT #CL #ZiggoSport reageer retweet
El sierdquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:12 schreef Bolasie het volgende:
Ajax had geen pokken meer te vertellen in de 2e helft. Die gaan HE-LE-MAAL zoek getikt worden straks.quote:
Ach, daar zal niemand mee zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax had geen pokken meer te vertellen in de 2e helft. Die gaan HE-LE-MAAL zoek getikt worden straks.
Is het ook. Ik neem aan dat dit dezelfde idioten zijn die de pers bedreigen omdat ze met hun porem worden gefotografeerd terwijl ze zich ziek hebben gemeld bij hun baas.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind dat vuurwerk afsteken bij het hotel eigenlijk best wel onsportief.
Milou en Klaasquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Eerst nog even met het mes op tafel
@:Zipportal @:PowerLoungen
Wat een genot was dat toen de voorzitter van de Johan Derksen club mee deedquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Eerst nog even met het mes op tafel
@:Zipportal @:PowerLoungen
Valt gelijk op jaquote:
Dionne Staxquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Shit vanavond ook Van Onschatbare Waarde, dan ga ik dit potje mooi missen.
Femke zit lekker te knarsetanden voor de TVquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:39 schreef Strani het volgende:
Lekker sfeertje hoor op AT5. Maar ik zou niet graag degene zijn die verantwoordelijk is voor de veiligheid.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Dat is dan wel weer een prettige gedachte.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Femke zit lekker te knarsetanden voor de TV
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Wel leuk programma datquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:38 schreef Mani89 het volgende:
BBC heeft de CL uitzendrechten helemaal nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:43 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn vrouw heeft ook weer haar favoriete shirt aan die ze bij elke Ajax wedstrijd aantrekt![]()
[ afbeelding ]
Allemaal.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
Wie van Ajax is vanavond van onschatbare waarde?
Alfred Schreuderquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
Sjaak Swartquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
De materiaalmanquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
Atoubaquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn grote vriend, al vindt hij van niet.quote:
Dat wordt 7-0quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:47 schreef franklop het volgende:
Mazza in basis ipv Veltman is bevestigd.
Verder geen wijzigingen
[ afbeelding ]
UEFA MAFFIAtwitter:Oliver__Bond twitterde op woensdag 08-05-2019 om 19:38:51Liverpool have received 16,613 tickets for the Champions League final. reageer retweet
Van de hoeveel?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:49 schreef Bolasie het volgende:
UEFA MAFFIAtwitter:Oliver__Bond twitterde op woensdag 08-05-2019 om 19:38:51Liverpool have received 16,613 tickets for the Champions League final. reageer retweet
nevermind, verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:49 schreef Bolasie het volgende:
Finale is in Wanda Metropolitano en heeft een capaciteit van van zo'n 68.000 mensen. Veel kaartjes gaan naar sponsoren e.d.quote:
Louis is ook een nepperdquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker in de studio ipv in het stadion, bijna een FOK!ker
Rosequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Bolasie het volgende:
#THFC: Lloris (C), Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Rose, Wanyama, Sissoko, Eriksen, Dele, Lucas, Son
De scheidsrechter.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
Met Advocaatgodquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef KingRadler het volgende:
Wesley is vreemd gegaan met iemand van zijn lengte
Kabouter Wesley?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:00 schreef KingRadler het volgende:
Wesley is vreemd gegaan met iemand van zijn lengte
Vandaag dat ie er zo oud uitziet tegenwoordig.quote:
Laat Spurs eerst wat creeeren. Dat is ze in de eerste wedstrijd ook niet gelukt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:01 schreef T3hTommay het volgende:
Dus toch geen Kane, gelukkig. inb4 Llorente 90+3 1-2
Uurtje of twee nog?quote:
Beter dan The Big Bang Theoryquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: anderhalf uur voorbeschouwing is wat overdreven
Stelling: Mod zijn op Fok om je status een boost te geven is wat overdrevenquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: anderhalf uur voorbeschouwing is wat overdreven
Nee, nog een uur en een kwartier ongeveer.quote:
Waar homo's zijn, is KingRoland te vinden.quote:
Advocaat; Als Spurs gaat beginnen aan de wedstrijd zoals ze vorige week de 2e helft spelen dan hebben ze een probleem. Veel ruimte op de flanken voor Ajax genot.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind een paar dingen ene probleem van Mazraoui:
Directe snelheid (nauwelijks acceleratie op de eerste meters)
Trage balbehandeling
Zijn concentratie²
Kane?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide sterkste opstelling. Geen excuses. We gaan ze pakken
Herrie, rotzooi.quote:
Onana heeft wel een snack in zijn broek voor Mazraouiquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Mazraoui misschien een snack in zijn broekje voor straks.²
blessurequote:
Broodje frikandel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Mazraoui misschien een snack in zijn broekje voor straks.²
quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide sterkste opstelling. Geen excuses. We gaan ze pakken
Ik heb Blind, de Ligt, van de Beek en de Jong ook niet op het WK gezienquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan er geen klote van. Niet gezien op WK allen
Ja dat weet ik ook wel, alleen iemand hier stelde dat Tottenham met de sterkste opstelling speeldequote:
Alsnog gewoon afdingen in het restaurantquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:12 schreef Poepz0r het volgende:
Overmarsgod. Die man bezit zelf gewoon 100 miljoen euro, wat een god
NOURI BLIJFT PIJN DOEN HE PETERquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:13 schreef franklop het volgende:
Een interview met Bosz! Nog niet gezien deze week
spot onquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
NOURI BLIJFT PIJN DOEN HE PETER
BIJ IEDEREEN HE PETER
DOET PIJN TOCH PETER
Joep Schreudergod
presentquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm
@:johannes_vermeer
@:dj_day-v
@:coco.