Denk dat Italië buiten de grote steden en toeristische gebieden nog best aardig te doen is qua prijzen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar niet zo goedkoop als de balkan volgens mij...
Zweden kom ik ook nog vaak zat en het ideaal is een beetje switchen tussen Bulgarije en Zwedenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:19 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Paar maanden geleden zou je nog zeker weten naar Zweden vertrekken. Wel eerlijk blijven op het forum, hè knul.
Beste gup danquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meestal welmaar blijf hier wel lurken hoor.
Ja. Hij is nu zo rond de 18cm denk ik? kan 40cm worden.... en snel ook
Deze heeft wel tandjes, meestal hebben ze beetje een rasp achtige bek.
Ja, die lusten wel wat...quote:
Ik zat te wachten tot 'ie een visje opatquote:
Maar dat is zieligquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot 'ie een visje opat
Stukken beter jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dat is zieligze eten net zo lief diepvriesvoer
Daar zijn we wel heel gelijk inquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Stukken beter jaDieren afgeslacht zien worden
Alhoewel ik wel met liefde vliegen en muggen in spinnenwebben verstrikt zie raken
Oeh dan mag je wel oppassen als hij groter is dat je niet harder gebeten wordt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zag van de week nog een docu over muggen en hoe gevaarlijk die beesten zijn voor de gezondheid van de mensheid.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Stukken beter jaDieren afgeslacht zien worden
Alhoewel ik wel met liefde vliegen en muggen in spinnenwebben verstrikt zie raken
Driepink komt je wel beschermenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag van de week nog een docu over muggen en hoe gevaarlijk die beesten zijn voor de gezondheid van de mensheid.werd er bijna bang van.
Ik woon naast een boerderij dus het willen er hier nog wel eens wat zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zijn we wel heel gelijk inik vang in de zomer als ik in de tuin zit heel vaak vliegen en die gooi ik zo de vaste spinnenwebben in
yeaa
weet niet waar dit over gaat maar die van mij is ook 18 cmquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja. Ook zat tijgermuggen heirzo. Wil die krengen nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag van de week nog een docu over muggen en hoe gevaarlijk die beesten zijn voor de gezondheid van de mensheid.werd er bijna bang van.
Hoi dvenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Mja. Ook zat tijgermuggen heirzo. Wil die krengen niet
met pensioen (net zoals het legioen)quote:
Allemaal ziektes die ze makkelijk verspreidenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Mja. Ook zat tijgermuggen heirzo. Wil die krengen niet
Geen idee, ik spreek hem nietquote:
hey scrupquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De vblers hebben weer iemand kapotgemaakt.
Eerst Tong...
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik spreek hem niet
[..]
hey scrup
oh lolquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik spreek hem niet
[..]
hey scrup
Uhhquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De vblers hebben weer iemand kapotgemaakt.
Eerst Tong...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |