Dat verklaart wel waarom hij ze bij mij via DM probeert te krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daarom krijg je geen nudies hier.
Wat is er met de gedeelde dropbox map gebeurd?quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom hij ze bij mij via DM probeert te krijgen.
Waarom zou ik nudies van hier willen hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daarom krijg je geen nudies hier.
Geen idee. Alles op een private server hier.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er met de gedeelde dropbox map gebeurd?
Heb het wachtwoord nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er met de gedeelde dropbox map gebeurd?
Terwijl jij normaalgesproken wel van de kraspandamuziek bent toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:37 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met dat hele Tool![]()
Kan niet zeggen dat ik daar ooit een nummer van geluisterd heb.
Bekend van onder meer Yo momma (shake what ya momma gave ya)quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:37 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met dat hele Tool![]()
Kan niet zeggen dat ik daar ooit een nummer van geluisterd heb.
Ow ja? Ik denk dat je me verward met Faxquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl jij normaalgesproken wel van de kraspandamuziek bent toch?
Klinkt meer als iets van de Black Eye Peasquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bekend van onder meer Yo momma (shake what ya momma gave ya)
quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja? Ik denk dat je me verward met Fax
Moest laatst wel lachen toen je ontdekte dat je twee nummers tegelijk had opstaan terwijl je dacht dat je naar 1 nummer zat te luisterenquote:
Gebeurt wel vaker....quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Moest laatst wel lachen toen je ontdekte dat je twee nummers tegelijk had opstaan terwijl je dacht dat je naar 1 nummer zat te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |