Dit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
Tweede keer dat Van Dijk de man uit z'n rug laat lopen.
Overschat mannetje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
heb nooit die hype om hem heen gesnapt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:38 schreef wimderon het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Man man man. Wat heb ik een hekel aan dat Barca.²
Moet jij wetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
alvast ramadan mubarak broederquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is makkelijk praten als hij een foutje maakt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
heb nooit die hype om hem heen gesnapt.
Ziedend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
@onlogisch en ik ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef dvdfreak het volgende:
1 doelpunt en zie liverpool wel ztunten net als roma vorig jaar
Heb je deze idioot weer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
ik zeg het al jarenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten als hij een foutje maakt.
Dat gaat een grote worden. Let maar op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die Messi is wel een behendige knaap. Daar moet Ajax voor oppassen.
Met of zonder groeihormoon?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat gaat een grote worden. Let maar op.
Ik vind eigenlijk dat Barca hem te snel brengt. Kan beter nog wat rijpen in Barcelona 2.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die Messi is wel een behendige knaap. Daar moet Ajax voor oppassen.
Als ajax de finale haalt is Messi geblesseerd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax moet geen vrije trappen weggeven als ze de finale halen.
Vorig jaar dus?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef KingRoland het volgende:
zo maakte ik ze ook toen ik op de middelbare school zat
Zorg jij daarvoor?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ajax de finale haalt is Messi geblesseerd.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ajax de finale haalt is Messi geblesseerd.
Ajax kan beter thuis blijven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax moet geen vrije trappen weggeven als ze de finale halen.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:46 schreef Bolasie het volgende:
Zo draai je een geweldig seizoen, zo sta je met lege handen.
vervelde?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
O God, nu ga je dat vermoeiende gelul over Cruijff krijgen terwijl het altijd vervelde Barcelona nog nooit zo ver van hem af stond.
Ik zag beide edits.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
O God, nu ga je dat vermoeiende gelul over Cruijff krijgen terwijl het altijd vervelde Barcelona nog nooit zo ver van hem af stond.
Niet nodig. Vraag maar aan Robben, Chiellini, Kane, Ronaldo (gedeeltelijk dan)quote:
Opsporing Verzocht allen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
We kunnen dinsdag wat anders gaan doen jongons.
Wat een effect en precisie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
Heb de laatste jaren Messi veel vrije trappen zien nemen, maar deze is echt geniaal. Nog meer omdat hij niet eens veel tijd nam om hem te nemen.
Dat heb jij goed gezien vriendquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Tegen Barca lijkt me wel een droomfinale als je Ajacied bent.
Sowieso is in de finale staan wel een droom.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ik hoop dat Ajax ze helemaal dronken speelt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Het zijn wel gewoon zn 2 oude clubs. Alhoewel dat voor een stuk meer mensen zo is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
O God, nu ga je dat vermoeiende gelul over Cruijff krijgen terwijl het altijd vervelende Barcelona nog nooit zo ver van hem af stond.
Haha, jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax ze helemaal dronken speelt.
Tuurlijk, maar door de connecties tussen beide clubs. En ongeveer t zelfde spelletje spelen ze.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso is in de finale staan wel een droom.
Die hebben ze toch gewoon in een oven getyftquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
JC kijkt vanaf boven mee
En is heel tevreden met CL finale Ajax Barca
Ik ook trouwens
De Jong en De Ligt worden dan komend seizoen gepest in de kleedkamer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Grueter.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
haha wie is dat ook alweer die hem een miljoenmiljard keer noemt tijdens het commentaar?
Een paar jaar te laatquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben ze toch gewoon in een oven getyft
Dat was winnen van Real en Juve ook niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedoel dat het niet echt realistisch is.
Als je je kansen niet afmaaktquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
Liverpool dat er onverdiend met 3-0 afvliegt maakt wel mijn dag.
"oNvErDiEnD"quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
Op reddit geven ze Klopp de schuld.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ga je dan weer bij vrienden kijken? Mag ik ook komen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was winnen van Real en Juve ook niet.
Je moet altijd blijven hopen Davy!
1 wedstrijd maar, dan kan alles. Ook PSV was helemaal niet kansloos tegen Barca, al doet de uitslag anders vermoeden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedoel dat het niet echt realistisch is.
Ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je dan weer bij vrienden kijken? Mag ik ook komen?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het zijn wel gewoon zn 2 oude clubs. Alhoewel dat voor een stuk meer mensen zo is.
Lol. Die hebben gewoon pech met de blessures. Hebben Barça tot de 2-0 sterk onder de duim gehouden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Op reddit geven ze Klopp de schuld.
Ik geniet!
Wat heb jij tegen Liverpool?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol. Die hebben gewoon pech met de blessures. Hebben Barça tot de 2-0 sterk onder de duim gehouden.
Die maakt flinke passen idd.quote:
Het spelletje van geld uitgeven?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar door de connecties tussen beide clubs. En ongeveer t zelfde spelletje spelen ze.
Niet gelezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:54 schreef JanPawelII het volgende:
Klopp broke two records today with his stupid formation
Liverpool loses to Barcelona for the first time ever at Nou Camp.
Messi finally scores against Liverpool.
People saying "They still ahve to come to Anfield"
What the hell are the odds that Liverpool score 3 goals against Barcelona without them scoring any?
The tie is over and the season is over.
Stupid negative coward tactics cost Liverpool a trophy this season.
West Ham, Man Utd, Everton and Barcelona....should have gone for the kill.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.(ik ga idd weer bij mijn vrienden kijken dan)
Voodoo shitquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet nodig. Vraag maar aan Robben, Chiellini, Kane, Ronaldo (gedeeltelijk dan)
Ach, een beetje zwarte humor op z'n tijdquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa mwa mwa
Echt netjes is het niet, maar het mag in principe wel.
Die connectie zie ik niet echt namelijk.quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, een beetje zwarte humor op z'n tijd
nee die heb ik nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:55 schreef Max23 het volgende:
Hopelijk plaatst 3rror een gifje van die sprint van Van Dijk
Ik kan hem ook niet handelen man.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we die tong80-kloon niet gewoon negeren dan komen zijn waardeloze posts ook niet op m'n beeldscherm
Jij ziet wel meer niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die connectie zie ik niet echt namelijk.
Dat is lief van je.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie in de finale van Barca winnen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
HA JE VERGEET JE ² !!!!
NU HEB IK JE VRIEND
Aanvallend voetbal, vroeg druk zetten. Zo moeilijk is t niet Hansie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die connectie zie ik niet echt namelijk.
Ook jij hebt geen ogen in je achterhoofd inderdaad.quote:
Ik heb niet zoveel met die hele cultivering rond Liverpool. Dat plichtmatige YNWA-zingen, dat projecteren van het 'goed' tegen 'het kwaad (lees: geld)'. Daarnaast vind ik Klopp maar een vermoeiend figuur als het tegenzit. Dan ligt het aan de wind, dan aan de scheidsrechter, dan aan het gras. Tenslotte is het geen elftal voetballers waar ik heel erg warm voor loop. Zo'n Salah is geen haar beter dan de spelers die hier in dit topic worden uitgekotst om een schwalbe. Ach ja, zo'n 90% van dit topic zit tijdens een gemiddeld Barça-duel liever te haxballen of elkaars spelfouten te verbeteren.quote:
SOW KOEKOEKquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
HA JE VERGEET JE ² !!!!
NU HEB IK JE VRIEND
Weinig van gezien de eerste helft.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aanvallend voetbal, vroeg druk zetten. Zo moeilijk is t niet Hansie.
Uh, juist ja!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ook jij hebt geen ogen in je achterhoofd inderdaad.
Messi rolt iedere ploeg op. Ongekend in deze CL.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1 wedstrijd maar, dan kan alles. Ook PSV was helemaal niet kansloos tegen Barca, al doet de uitslag anders vermoeden.
2005 vergeten?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
We kunnen dinsdag wat anders gaan doen jongons.
Dit doe je bewust.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Nooit gedacht dat die Vidal in dit elfttal zou passen.
Mentaal nog steedsquote:
Het heeft me ook al een paar maal doen overwegen m'n ogen uit te steken.quote:
Dat wordt morgen geen genotquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:00 schreef TLC het volgende:
Zul je zien dat de andere finale Valencia - Eintracht Frankfurt gaat worden
Echt hequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het heeft me ook al een paar maal doen overwegen m'n ogen uit te steken.
Dat hoor en lees ik vaker.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je komt veel ouder en wijzer over.
Of ik ben gewoon infantiel, maar dat kan haast niet.
wij zichquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Echt he
Hoe wij zich aan zoiets kleins kunnen storen
Zal het laatste wel zijn dan. Columbiafan denkt dat ik 35 ben of zo.quote:
@Scrummie2.0quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:03 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Als Scrummie 37 is kom jij over als een jaar of 68
Of voor jouw grapquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:03 schreef Caland het volgende:
Laten we even een minuut stilte houden voor de 110 miljoen voor Dembele
Die post wel echt als een idioot voor zijn leeftijd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:03 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet helemaal.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:03 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Die denkt verder wel erg positief over jou heb ik onlangs nog gelezen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zal het laatste wel zijn dan. Columbiafan denkt dat ik 35 ben of zo.
Ik volg je niet. Wat bedoel je?quote:
Hoi Banshee.quote:
Columbiafan is dus een jongen met visie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet helemaal.
[..]
Die denkt verder wel erg positief over jou heb ik onlangs nog gelezen.
Die gunt jou zo zijn vriendin.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Columbiafan is dus een jongen met visie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |