Vorig jaar dus?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef KingRoland het volgende:
zo maakte ik ze ook toen ik op de middelbare school zat
Zorg jij daarvoor?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ajax de finale haalt is Messi geblesseerd.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ajax de finale haalt is Messi geblesseerd.
Ajax kan beter thuis blijven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:44 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax moet geen vrije trappen weggeven als ze de finale halen.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:46 schreef Bolasie het volgende:
Zo draai je een geweldig seizoen, zo sta je met lege handen.
vervelde?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
O God, nu ga je dat vermoeiende gelul over Cruijff krijgen terwijl het altijd vervelde Barcelona nog nooit zo ver van hem af stond.
Ik zag beide edits.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
O God, nu ga je dat vermoeiende gelul over Cruijff krijgen terwijl het altijd vervelde Barcelona nog nooit zo ver van hem af stond.
Niet nodig. Vraag maar aan Robben, Chiellini, Kane, Ronaldo (gedeeltelijk dan)quote:
Opsporing Verzocht allen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
We kunnen dinsdag wat anders gaan doen jongons.
Wat een effect en precisie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
Heb de laatste jaren Messi veel vrije trappen zien nemen, maar deze is echt geniaal. Nog meer omdat hij niet eens veel tijd nam om hem te nemen.
Dat heb jij goed gezien vriendquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Tegen Barca lijkt me wel een droomfinale als je Ajacied bent.
Sowieso is in de finale staan wel een droom.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ik hoop dat Ajax ze helemaal dronken speelt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
Het zijn wel gewoon zn 2 oude clubs. Alhoewel dat voor een stuk meer mensen zo is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
O God, nu ga je dat vermoeiende gelul over Cruijff krijgen terwijl het altijd vervelende Barcelona nog nooit zo ver van hem af stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |