Oke scarfacequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:39 schreef Doublepain het volgende:
wtf doe ik hier
ben weg hier
kut voetbal
proletensport
stop met deze actquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:39 schreef Doublepain het volgende:
wtf doe ik hier
ben weg hier
kut voetbal
proletensport
Net zoals bij NECquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Pepijn Lijnders gaat even de tactiek aanpassen
Act.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:39 schreef Doublepain het volgende:
wtf doe ik hier
ben weg hier
kut voetbal
proletensport
Tering wat is dit slechtquote:
Jij post ook meermaals per dag.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze postte je eerder vandaag ook al (toen moest ik ook niet lachen)
Ja inderdaad jeetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Walgelijke club is Barcelona eigenlijk. Smerige overtredingen en dat theater iedere keer
Mes que un theaterquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Walgelijke club is Barcelona eigenlijk. Smerige overtredingen en dat theater iedere keer
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer ben jij uit de kast gekomen dan?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was Messi overdreven aan het doen zeg? Hier overtrof hij even Suarez, Neymar en Lozano samen.²
Komt er ook 1 achter.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet doen dit, dan wordt Marco Timmer boos.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was Messi overdreven aan het doen zeg? Hier overtrof hij even Suarez, Neymar en Lozano samen.²
Het exacte moment was toen je moeder haar slip uit deed.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer ben jij uit de kast gekomen dan?
Mee eens. Past eigenlijk helemaal niet bij hun imago.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens. Past eigenlijk helemaal niet bij hun imago.²
deden ze anders nooit neequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
bedankt heitingaquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:50 schreef TLC het volgende:
Als Liverpool 2 keer scoort en Barca niet meer dan wint Liverpool.
Kansloze actie van die Liverpool gast.quote:
Ome Loylequote:Op woensdag 1 mei 2019 20:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Your compatibility with ajacied422 is Very High.
You both listen to Loyle Carner, The War on Drugs and André Hazes.
Juist wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, als ik aan Barca denk komt vooral voetbal in mijn op: Cruijff, Riquelme, Maradona, Deco, Servaes.quote:
Nee, blinde hond. Messi rolt expres verder. Ja, het was een harde tackle, maar zo hard dat hij meters verder rolt was het nou ook weer niet. Je zag Messi ook een smerige lach vertonen, dus zo erg was het nou weer niet blinde hond.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kansloze actie van die Liverpool gast.
Wel grappig om die Liverpool fans te zien janken om theater.
Dat is al een tijdje geleden. Nu zijn ze gewoon een smerige club.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, als ik aan Barca denk komt vooral voetbal in mijn op: Cruijff, Riquelme, Maradona, Deco, Servaes.
Heb je nog een eerlijke mening over Riquelme vs Van Gaal?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, als ik aan Barca denk komt vooral voetbal in mijn op: Cruijff, Riquelme, Maradona, Deco, Servaes.
Nou nou hij rolt een beetje door. Dat is natuurlijk erger dan een speler een beuk geven terwijl de bal al uit het spel is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, blinde hond. Messi rolt expres verder. Ja, het was een harde tackle, maar zo hard dat hij meters verder rolt was het nou ook weer niet. Je zag Messi ook een smerige lach vertonen, dus zo erg was het nou weer niet blinde hond.
Klopt,eigenlijk pas de laatste jaren aan de gang.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welkom dagjesvolkquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Suarez met zijn vastgeroeste oorlellen. Kut speler ook.
waarom reageer je hier zo serieus stijn? het is een livetopic.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Best ironisch dat je hoopt dat Salah er na rust twee balletjes inramt omdat Messi theater maakt.
Sorry.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom reageer je hier zo serieus stijn? het is een livetopic.
omdat hij het recht heeft om zich zo te uitten(volgens mij dubbel t)quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom reageer je hier zo serieus stijn? het is een livetopic.
ik had barca gekozen bij je poll btwquote:
Ik had Liverpool maar die blessures helpen ook niet mee. Wanneer de marge 1 blijft, zie ik mijn voorspelling nog wel uitkomen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had barca gekozen bij je poll btw
Waarom heb jij een ander account?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Best ironisch dat je hoopt dat Salah er na rust twee balletjes inramt omdat Messi theater maakt.
Tactische redenen; Vidal wat meer duelkracht en niet zo puur voetbal als Arthur.quote:
als je andere account masterminded is kiest iedereen voor een ander account.quote:
@Saind kan het voor je duiden.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef BB-King het volgende:
Schandalig hoe Messi elke keer weer chips zit te jatten bij de Gea.
Goede voetballer maar dit vind ik persoonlijk echt niet kunnen.
Die gozer is schatrijk en kan niet eens een eigen zak chips kopen.
Grappig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef BB-King het volgende:
Schandalig hoe Messi elke keer weer chips zit te jatten bij de Gea.
Goede voetballer maar dit vind ik persoonlijk echt niet kunnen.
Die gozer is schatrijk en kan niet eens een eigen zak chips kopen.
Bierkenner tot en met.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar ben benieuwd.
Beetje zoals feyenoord hahahahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Dat was een leuke pot jongens, misschien niet de beste wedstrijd maar we hebben het naar ons zin gehad!
twitter:BarcaUniversal twitterde op woensdag 01-05-2019 om 21:59:25There is a season record attendance at the Camp Nou tonight. 98.299 fans are in the stadium. https://t.co/6rAZcyGTIy reageer retweet
daar klopt dat laatste nietquote:
Zeker niet bij @ChevyCapricequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
3 gespeeld 3 gewonnen
Ik zie een patroon
dat zei jequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef timmmmm het volgende:
Voorzet Mane, ingooi.
Wie zei gisteren dat Ziyech niet klaar is voor een topclub?
Gaat je niet aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:11 schreef timmmmm het volgende:
Voorzet Mane, ingooi.
Wie zei gisteren dat Ziyech niet klaar is voor een topclub?
Gast waar heb je het over?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chevy die zomaar naar voren loopt
Jij roept opeens dat een ander moet keepen en loopt opeens naar voren waarna je gelijk een tegengoal krijgt.quote:
Ontopic graag.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over het gebruikelijke, namelijk dat je mokerslecht bent.
Jammer dat je dat potje zo verkrachtte. Ik zou nooit zo'n negatieve rol spelen in de nederlaag van mijn teamquote:
Denk niet dat hij gaat komen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Bolasie het volgende:
We wachten allemaal op de uitgoal van Liverpool.
sowquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bij je moeder nooit zo'n probleem.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bij je moeder nooit zo'n probleem.
De Meeste clubs verkopen 3 kleuren shirts per seizoen, om de fans die zo'n wit shirt gekocht hebben niet boos te maken, spelen ze daar gewoon lekker elke CL uitwedstrijd in.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:15 schreef Machielovic het volgende:
waarom liverpool in het wit? Is kuipers kleurendoof
Nee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Bolasie het volgende:
We wachten allemaal op de uitgoal van Liverpool.
Ik ben ook niet zo enthousiast, ik ga zo gewoon slapen denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik vind deze wedstrijd eigenlijk niet zo leuk.
het is geen ajax neequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:19 schreef GGMM het volgende:
Eerste helft was nog wel te doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:19 schreef GGMM het volgende:
Zal je altijd zien, 1 min laterquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:19 schreef timmmmm het volgende:
De aanval loopt nog niet echt lekker bij Liverpool. Veel mogelijkheden, geen echte kansen
Nee, gewoon blindquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het op 110% fijner fokken, is dat een teken dat ik oud begin te worden
ben je toch al langquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het op 110% fijner fokken, is dat een teken dat ik oud begin te worden
Die heeft maar weinig goed gedaan vanavondquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's toch van die reclame met die lekkere ginger?
Wortelboerquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee het gaat over sex vanavond bij Pauw.
blijven blinde paardenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze doen het beter dan Ajax rond deze tijd gisteren
Insmeren met smeerkaas.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Godverdomme, daar zou je toch vieze dingen mee doen?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's toch van die reclame met die lekkere ginger?
Zoals in gras rollen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind een mosterd op oude kaas altijd wel lekkerquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jonge graskaas. Verder wel eens.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind een mosterd op oude kaas altijd wel lekker
Dit is niet leukquote:
Daar doe je toch geen mosterd op debielquote:
Dit is niet leukquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef Caland het volgende:
Jonge kaas is ook meer voor mensen die geen kaas lusten
onzinquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar doe je toch geen mosterd op debiel
[..]
[..]
Wat voor aas gebruik jij dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:26 schreef Adames het volgende:
maand geleden nog heerlijke stalkaas gehaald
Zullen ze wel gestolen hebben. (lol)quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tosti met kaas en sucuk
Goede uitvinding van de turken.
goedequote:
Laatst nog een stukje jonge kopkaas op de gordijnen van je moeder gesmeerd.quote:
Woestquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst nog een stukje jonge kopkaas op de gordijnen van je moeder gesmeerd.
Dan hoop ik dat ze je meteen geleerd heeft om die dop een keer te wassen, ransaapquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst nog een stukje jonge kopkaas op de gordijnen van je moeder gesmeerd.
Vreemd genoeg is niets de moeder van @onlogisch te vies.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze je meteen geleerd heeft om die dop een keer te wassen, ransaap
Of PSV - leeg uitvak (lol)quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:31 schreef Caland het volgende:
Toch leuk 2 van die supportersgroepen die dezelfde deuntjes zingen
Alsof je Ajax - Willem II aan het kijken bent
of jij en het PDC wk publiekquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:31 schreef Caland het volgende:
Toch leuk 2 van die supportersgroepen die dezelfde deuntjes zingen
Alsof je Ajax - Willem II aan het kijken bent
Durft hij dat niet zelf te zeggen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:32 schreef GGMM het volgende:
Jongens, kunnen jullie ophouden over de moeder van onlogisch?
Hij vindt dit heel vervelend.
Hier laat ik me niet over uit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Durft hij dat niet zelf te zeggen?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
of jij en het PDC wk publiek
(dont take me home)
XDquote:
Blijkbaar is het niet zo'n goedequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:34 schreef JanCees het volgende:
Pijnlijk dat niemand in de app op mijn grap reageert
Ajax heeft vooral een bankprobleem, bijna elke plek is amper op te vullen na een blessure oid.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax zie ik winnen van Barca. Tegen Liverpool wordt lastig.
SOOOOOWquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
(dont take me home)
Inderdaad.quote:
nondeju zegquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
(dont take me home)
Gelukkig geen blessures.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ajax heeft vooral een bankprobleem, bijna elke plek is amper op te vullen na een blessure oid.
Al zijn ze al t hele seizoen vrij fit allemaal tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ajax heeft vooral een bankprobleem, bijna elke plek is amper op te vullen na een blessure oid.
Moh, plukkie alllllquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad.
De laatste keer dat ik gedisst werd door een Pool was ik 14 en had ik een zomerbaantje in de kassen.
Lijkt me sterk, die is dood.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef TLC het volgende:
Een Cruijff finale begint steeds meer een mogelijkheid te worden.
Deze comeback is heel zwak. Hopelijk realiseer je dit zelf ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad.
De laatste keer dat ik gedisst werd door een Pool was ik 14 en had ik een zomerbaantje in de kassen.
Even afkloppen dit, maar we mogen echt niet klagen, zeker niet na de tegenstanders van ons die minder geluk hadden.quote:
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad.
Is niet alleen maar geluk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Even afkloppen dit, maar we mogen echt niet klagen, zeker niet na de tegenstanders van ons die minder geluk hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |