SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Beiden zijn leuk om te doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
We zullen het zien, neem nog even een bakje koffie en dan die kant op.
Is de groep waar ik ook mee dart nu, 's zomers boullen en 's winters darten.
Volgens mij had Melting laatst ook iets van Bob & Earl. Het kwam me zo bekend voor, dus dan moet het wel via Melting zijn geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben best goed in raden, maar bob&earl ken ik niet
Tip: Lawn Darts!quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
We zullen het zien, neem nog even een bakje koffie en dan die kant op.
Is de groep waar ik ook mee dart nu, 's zomers boullen en 's winters darten.
Zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
TT Auw
[..]
Volgens mij had Melting laatst ook iets van Bob & Earl. Het kwam me zo bekend voor, dus dan moet het wel via Melting zijn geweest.
Staat vast op knuffelrock 13quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit wel ken, maar er rinkelt geen belletje
Kunnen de buren dat ook waarderen?quote:
Zo niet, dan sturen ze Stille Willie even langs.quote:
Die aan de ene kant verdenk ik van beginnende doofheid, zeker hij praat hard. Die aan de andere kant zijn er bijna nooit, alleen de hond, maar die veroorzaakt zelf overlastquote:
Stille Willie stuurt alleen maar onverwachte groetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo niet, dan sturen ze Stille Willie even langs.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Stille Willie stuurt alleen maar onverwachte groeten
Die zijn verre van onverwachtquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders dan een paardenhoofd. Of niet spijkerbroek.
En een rondje van een tientjequote:Op woensdag 1 mei 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Stille Willie stuurt alleen maar onverwachte groeten
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En een rondje van een tientje
Zuinig type wel
Was toch alleen voor een biertje voor de zanger?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En een rondje van een tientje
Zuinig type wel
Welke Willem?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu verwacht ik Willem ook natuurlijk
Ze zingen het nota bene!quote:
Joh, ik ben helemaal niet aan het opletten. Ik vond jouw foto gewoon schattigquote:
De goede oude tijd *melancholisch*quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Joh, ik ben helemaal niet aan het opletten. Ik vond jouw foto gewoon schattig
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Joh, ik ben helemaal niet aan het opletten. Ik vond jouw foto gewoon schattig
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Heartache avenue, maar geen idee wie het zingt
Ik ben wel aan het luisterenquote:
Je hebt toch al wel gegeten hè?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het luisteren![]()
Maar even niet naar de tekst.
Goed zo. Je begint te snappen hoe je moet zeggen dat je het niet weet zonder gezichtsverlies te lijdenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
Deze ken ik wel. Maar ik laat artiest en titel even aan anderen over.
Ja, een zwaar op de maag liggende lasagne. Maar wel lekkerquote:
Symph? Kun jij helpen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Die piano mag wel eens gestemd worden
Ik pak gewoon mijn smoelenboek erbij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed zo. Je begint te snappen hoe je moet zeggen dat je het niet weet zonder gezichtsverlies te lijden
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een zwaar op de maag liggende lasagne. Maar wel lekker![]()
Die had mijn man voor ons gemaakt. Samenwonen heeft ook wel zijn voordelen.
Hoi brother.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik pak gewoon mijn smoelenboek erbij.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik pak gewoon mijn smoelenboek erbij.
Met zijn stalen ballen dan wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Is die little boy lawn darts aan het spelen met zijn pijlen?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Gokje:
Rafeiro - Little arrows and steel balls
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Gokje:
Rafeiro - Little arrows and steel balls
1. Editquote:
Hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:42 schreef livelink het volgende:
Ik heb het koud. En last van tocht. Nu heeft mijn man vanwege mijn geklaag een tochtmeter besteld en die is vandaag binnengekomen. Grappig ding om mee te spelen.
Bejaarden zeuren over tocht. Vrijdag op het familiefeestje ook, ik kon precies voorspellen wie er ging klagenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:42 schreef livelink het volgende:
Ik heb het koud. En last van tocht. Nu heeft mijn man vanwege mijn geklaag een tochtmeter besteld en die is vandaag binnengekomen. Grappig ding om mee te spelen.
Ja, dat kan ik ook als ik iemand precies tussen twee open ramen neerzet..quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bejaarden zeuren over tocht. Vrijdag op het familiefeestje ook, ik kon precies voorspellen wie er ging klagen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Mr Wendall en ik kom ff niet op de artiest
En of de muzikant zijn mond wilde houden, want muziek is behoorlijk irritant op feestjes...quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bejaarden zeuren over tocht. Vrijdag op het familiefeestje ook, ik kon precies voorspellen wie er ging klagen
Klinken als hele gezellige mensenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En of de muzikant zijn mond wilde houden, want muziek is behoorlijk irritant op feestjes...
Ja, het is een meter en die meet eigenlijk de temperatuur als je hem ergens op richt.quote:
Ja nou, polonaise in die hoek...quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinken als hele gezellige mensen
Moet je maar niet zeuren over tocht.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is een meter en die meet eigenlijk de temperatuur als je hem ergens op richt.
Ik zit naast een deur nu en dan merk je dat de temperatuur onderaan de deur 1,5 graad lager is dan in het midden van de deur.
De tocht komt dus van onder de deur door![]()
Dus gaat hij nu een borstel-iets-achtigs onder de deur monteren.
En hij wil nu overal nieuwe kozijnen en drielaags glas![]()
Dure grap, die tochtmeter.
Hij heeft wel heel veel met je op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is een meter en die meet eigenlijk de temperatuur als je hem ergens op richt.
Ik zit naast een deur nu en dan merk je dat de temperatuur onderaan de deur 1,5 graad lager is dan in het midden van de deur.
De tocht komt dus van onder de deur door![]()
Dus gaat hij nu een borstel-iets-achtigs onder de deur monteren.
En hij wil nu overal nieuwe kozijnen en drielaags glas![]()
Dure grap, die tochtmeter.
Hij ziet een LAT-relatie niet zitten, denk ik..quote:
Ik vrees anders wel dat wij energielabel F hebben voor ons huis. Het zit niet echt goed in elkaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je maar niet zeuren over tocht.![]()
Drielaags glas is best overkill voor een gewoon woonhuis, volgens mij.
Geen LAT, dan maar een tochtstripquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij ziet een LAT-relatie niet zitten, denk ik..
Liedje van Andre Hazesquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
You make me so very happy, van... livelink, neem jij het even over?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
You make me so very happy, van... livelink, neem jij het even over?
Dan zijn er ook wel andere problemen dan alleen het glas. Als je die andere dingen niet aanpakt, heeft drielaags glas weinig nut.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees anders wel dat wij energielabel F hebben voor ons huis. Het zit niet echt goed in elkaar.
Drielaags glas is nonsens idd, zeker als je al gewoon dubbelglas hebtquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je maar niet zeuren over tocht.![]()
Drielaags glas is best overkill voor een gewoon woonhuis, volgens mij.
Gaat ook niet gebeuren hoor. Maar dat is zijn eerste enthousiasme.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan zijn er ook wel andere problemen dan alleen het glas. Als je die andere dingen niet aanpakt, heeft drielaags glas weinig nut.
Dat vermoedde ik alquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren hoor. Maar dat is zijn eerste enthousiasme.
Die hebben we niet als jij er niet bent.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb diep-filosofische gesprekken gemist, zie ik.
Ja, we zijn er nog stil van.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb diep-filosofische gesprekken gemist, zie ik.
Shit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hebben we niet als jij er niet bent.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was nog aan het puzzelen wat dit was
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was nog aan het puzzelen wat dit was
Precies andersomquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Shit.
Met mij erbij alleen maar diep-filosofische gesprekken en als ik weg ben, wordt het leuk.
Hoezo? Jij kende die George Michael-kloon!quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:57 schreef livelink het volgende:
Vanavond allemaal nummers die ik wel vaker gehoord heb, maar toch niet echt ken.
Welles. Klink wel zo.quote:
ja, dat wordt mijn wapenfeit van vanavond.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kende die George Michael-kloon!
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welles. Klink wel zo.
Hoeft Sade niet te zijn, maar het klinkt wel zo.
Voila.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
En dit klinkt niet als Sade trouwens.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
ja, dat wordt mijn wapenfeit van vanavond.
En dit klinkt niet als Sade trouwens.
Sade heeft ook 2 ogen en een neus.quote:
Ze mogen van geluk spreken dat ze de m hebben uitgekozen. Ttt ttt ttt ttt zingt zo lastig.quote:
Maar geen connectie met de Bee Geesquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sade heeft ook 2 ogen en een neus.
Yvonne Elliman wel?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar geen connectie met de Bee Gees
Ja, dat weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar geen connectie met de Bee Gees
Ik zou er wel wat van weten te maken hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze mogen van geluk spreken dat ze de m hebben uitgekozen. Ttt ttt ttt ttt zingt zo lastig.
Mel & Kim ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er wel wat van weten te maken hoor.
Kijk, weer wat geleerdquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, If I cant have you, haar grote hit uit Saturday night fever, werd door ze geschreven
quote:
De helft ervan kan je niet meer krijgenquote:
+100quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer herkenning van het nummer, maar de naam van de artiest zegt me helemaal niks
Ja, blijft triest eigenlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De helft ervan kan je niet meer krijgen
Waar zit jij naar te luisteren?quote:
Automatisme...quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar zit jij naar te luisteren?
Hoi Mad.
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Jerry lee Lewis - Whole lotta shaking going on
Lasagna ken je niet? Net als spaghetti, macaroni, mascarpone, etc?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Mja, het enige Italiaans dat ik kan is pizza, pasta, gelato en vino.
Neh. Die wijs ik gewoon aan op de plaatjes op de menukaart.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Lasagna ken je niet? Net als spaghetti, macaroni, mascarpone, etc?
Maar pizza niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh. Die wijs ik gewoon aan op de plaatjes op de menukaart.
Donna Allen is al geweest.quote:
Die hoef ik niet aan te wijzen, want dat kan ik zegguh!quote:
Verrassend genoeg zegt het me inderdaad niets.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Donna Allen is al geweest.
(wij kenden haar ook niet)
Hoi
Kindermishandelingquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit werd vroeger bij ons thuis helemaal grijs gedraaid
Nu nog een keer leren hoe ik haar naam schrijf.quote:
Blijven oefenen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu nog een keer leren hoe ik haar naam schrijf.
Ik kan zelfs in het Tjechisch scheldenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Mja, het enige Italiaans dat ik kan is pizza, pasta, gelato en vino.
Edit: oh, en cazzo, maar dat is niet netjes.
Trekkie Oelman...quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu nog een keer leren hoe ik haar naam schrijf.
Ken je die scene uit A Fish Called Wanda...quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan zelfs in het Tjechisch schelden
Maar waarom zou je?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan in het Tsjechisch maar 1 scheldwoord. En volgens mij snappen ze die in heel oostelijk Europa.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Shit, ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jeetje, livelink.Volgens mij ben je titels aan het instuderen, in plaats van kind helpen met huiswerk.
Wel dat die ene gast om de drie seconden asshóles! roept.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je die scene uit A Fish Called Wanda...
Eten koken voor je man?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Shit, ik wist dat ik iets vergeten was
Die scene bedoel ik niet...quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel dat die ene gast om de drie seconden asshóles! roept.
Haar man heeft lasagne voor haar gekookt.quote:
Ze kon de vellen van hem krijgen...quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Haar man heeft lasagne voor haar gekookt.
Ohjaquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Haar man heeft lasagne voor haar gekookt.
Da's wel weer genoeg voor een week!quote:
Nou, die waren eerlijk gezegd wel een beetje te hardquote:
Hij heeft ze niet bij in de oven gedaan? Hij dacht dat het een soort kroepoek was, gewoon voor erbij?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, die waren eerlijk gezegd wel een beetje te hard
Stond er eelt op?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Da's een Amsterdamsche uitdrukking...quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo kraakten ze nog welquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft ze niet bij in de oven gedaan? Hij dacht dat het een soort kroepoek was, gewoon voor erbij?
Ik ken er hier ook genoeg die nog behoorlijk Marokkaans praten...quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren maandag op bezoek bij Amsterdammers die al zo’n 30 jaar in Drenthe wonen, maar ze praten nog steeds behoorlijk Amsterdams
Vast niet heel vriendelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een Amsterdamsche uitdrukking...
Mijn ouders wonen al meer dan 50 jaar niet meer in Limburg, maar mijn moeder vervalt nog steeds in Limburgs als ze emotioneel wordt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren maandag op bezoek bij Amsterdammers die al zo’n 30 jaar in Drenthe wonen, maar ze praten nog steeds behoorlijk Amsterdams
Ik moest ook aan Muis denken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is echt? Of een spijkerbroek-grap?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Gelukkig niet de Engelse versie:
Be-be-be-benkrobberie
Die is gelukkig aan me voorbijgegaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Gelukkig niet de Engelse versie:
Be-be-be-benkrobberie
Die bestaat echtquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is echt? Of een spijkerbroek-grap?
Er is ook een volledig Engelse versiequote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is echt? Of een spijkerbroek-grap?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Van Morrison maar liedje weet ik zo niet
Die is dan ook op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zag ik dit weekend op tv drenthe, hij zag er bijzonder slecht uit
Die had nogal last van zijn longen, meen ik?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jullie hebben je wel helemaal in de Drentse cultuur ondergedompeldquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, zo heeft hij ook geleefd volgens mij. Sinds die SNS-reclames vind ik hem onsympathiek.quote:
Ik zag dat er een deksteen van een hunebed gekegeld is. En nu zegt Symph dat hij jeu-de-boule-t.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie hebben je wel helemaal in de Drentse cultuur ondergedompeld
Daar is niet zoveel van over...quote:
De tv op de hotelkamer had een beperkt aanbod. Oh en we hebben geen hunebed gezien, dus het viel mee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Jullie hebben je wel helemaal in de Drentse cultuur ondergedompeld
Een knalpiepquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo heeft hij ook geleefd volgens mij. Sinds die SNS-reclames vind ik hem onsympathiek.
Zegt me he-le-maal niks.quote:
Je denkt dat ik dat zo goed kan dat ik een hunebed raak?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag dat er een deksteen van een hunebed gekegeld is. En nu zegt Symph dat hij jeu-de-boule-t.
Ik insinueer niks, hoor, maar ik leg wel verbanden...
Je zei dat je vanavond 3 potjes gewonnen hebt!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dat zo goed kan dat ik een hunebed raak?
Nee joh
Ze hadden Ronnie James Dio even in moeten huren voor de zangpartij.quote:
Kun je nagaan hoe slecht de rest wasquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zei dat je vanavond 3 potjes gewonnen hebt!
Nou, dit is Baccara zeker niet.quote:
Een mona-lisa sausjequote:Op woensdag 1 mei 2019 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Er lijkt een Modern Talkingsausje over deze uitvoering gegooid te zijn
Nee, nu niet meer. Maar in het begin klonk het wel precies zo.quote:
Good year for the rosesquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
Elvis Costello - Bed of Roses, maar dan waarschijnlijk ook van een andere artiest.
Ja, mijn vingers typten het gewoon verkeerd.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn vingers typten het gewoon verkeerd.
[..]
[..]
De titel had ik nog wel goed gegokt, maar de artiest ken ik niet.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De titel had ik nog wel goed gegokt, maar de artiest ken ik niet.
Guns n Roses - Yesterday
Mag je dat nog wel zeggen van Sylvana?quote:
Dan zal het wel Golden Earrings zijn geweest?quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zal het wel Golden Earrings zijn geweest?
Ik hoop het niet! Dan kan ze tekeer gaan tegen mij, en dan kan ik haar lekker uitlachenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag je dat nog wel zeggen van Sylvana?
Ik moet lachen om hoe slecht dit isquote:
quote:
Ik zou haar dumpen voor het altaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet lachen om hoe slecht dit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |