SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Beiden zijn leuk om te doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
We zullen het zien, neem nog even een bakje koffie en dan die kant op.
Is de groep waar ik ook mee dart nu, 's zomers boullen en 's winters darten.
Volgens mij had Melting laatst ook iets van Bob & Earl. Het kwam me zo bekend voor, dus dan moet het wel via Melting zijn geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben best goed in raden, maar bob&earl ken ik niet
Tip: Lawn Darts!quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
We zullen het zien, neem nog even een bakje koffie en dan die kant op.
Is de groep waar ik ook mee dart nu, 's zomers boullen en 's winters darten.
Zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
TT Auw
[..]
Volgens mij had Melting laatst ook iets van Bob & Earl. Het kwam me zo bekend voor, dus dan moet het wel via Melting zijn geweest.
Staat vast op knuffelrock 13quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit wel ken, maar er rinkelt geen belletje
Kunnen de buren dat ook waarderen?quote:
Zo niet, dan sturen ze Stille Willie even langs.quote:
Die aan de ene kant verdenk ik van beginnende doofheid, zeker hij praat hard. Die aan de andere kant zijn er bijna nooit, alleen de hond, maar die veroorzaakt zelf overlastquote:
Stille Willie stuurt alleen maar onverwachte groetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo niet, dan sturen ze Stille Willie even langs.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Stille Willie stuurt alleen maar onverwachte groeten
Die zijn verre van onverwachtquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders dan een paardenhoofd. Of niet spijkerbroek.
En een rondje van een tientjequote:Op woensdag 1 mei 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Stille Willie stuurt alleen maar onverwachte groeten
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En een rondje van een tientje
Zuinig type wel
Was toch alleen voor een biertje voor de zanger?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En een rondje van een tientje
Zuinig type wel
Welke Willem?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu verwacht ik Willem ook natuurlijk
Ze zingen het nota bene!quote:
Joh, ik ben helemaal niet aan het opletten. Ik vond jouw foto gewoon schattigquote:
De goede oude tijd *melancholisch*quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Joh, ik ben helemaal niet aan het opletten. Ik vond jouw foto gewoon schattig
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Joh, ik ben helemaal niet aan het opletten. Ik vond jouw foto gewoon schattig
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Heartache avenue, maar geen idee wie het zingt
Ik ben wel aan het luisterenquote:
Je hebt toch al wel gegeten hè?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het luisteren![]()
Maar even niet naar de tekst.
Goed zo. Je begint te snappen hoe je moet zeggen dat je het niet weet zonder gezichtsverlies te lijdenquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
Deze ken ik wel. Maar ik laat artiest en titel even aan anderen over.
Ja, een zwaar op de maag liggende lasagne. Maar wel lekkerquote:
Symph? Kun jij helpen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Die piano mag wel eens gestemd worden
Ik pak gewoon mijn smoelenboek erbij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed zo. Je begint te snappen hoe je moet zeggen dat je het niet weet zonder gezichtsverlies te lijden
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een zwaar op de maag liggende lasagne. Maar wel lekker![]()
Die had mijn man voor ons gemaakt. Samenwonen heeft ook wel zijn voordelen.
Hoi brother.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik pak gewoon mijn smoelenboek erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |