Ik ben er wel nieuwsgierig naar, dus ik ga even mijn oortjes tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar proberen we al een tijdje achter te komen dees...het zou vrouwvriendelijk moeten zijn, een mellow-achtig iets.
Misschien hebben we het zonder te weten ooit wel eens naast elkaar gezeten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Iddheb er ook nog net een paar keer gebruik van gemaakt voordat ie opgeheven werd
ik ben ook wel benieuwd, heb nog wel een paar energietjes over om even te luisterenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er wel nieuwsgierig naar, dus ik ga even mijn oortjes tevoorschijn halen.
en waar gaat het gebeuren? hiero?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er wel nieuwsgierig naar, dus ik ga even mijn oortjes tevoorschijn halen.
Lekker onderuit en alleen maar luisteren, dat moet te doen zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben ook wel benieuwd, heb nog wel een paar energietjes over om even te luisteren
Zou best kunnenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien hebben we het zonder te weten ooit wel eens naast elkaar gezeten.
oh... daaro !quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, daaro!
40+ / [40+ Old Skool Radio] #18 Voetjes van de vloer!
hangt ervan af wat het is, mijn hoofd is momenteel door het hoesten wat gevoelig zeg maar en mijn oren klappen om de haverklap dichtquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker onderuit en alleen maar luisteren, dat moet te doen zijn
wel leuk om te harsen toch?quote:
Ik hoop dan dat het mellow genoeg is voor jouquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
hangt ervan af wat het is, mijn hoofd is momenteel door het hoesten wat gevoelig zeg maar en mijn oren klappen om de haverklap dicht
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
hangt ervan af wat het is, mijn hoofd is momenteel door het hoesten wat gevoelig zeg maar en mijn oren klappen om de haverklap dicht
sommigen vinden het leuk om anderen te zien lijdenquote:
we gaan het meemakenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat het mellow genoeg is voor jou
ik geloof niet dat de mannen dat doen hoor.... de vrouwen wel, de snorretje doet ze meestalquote:
FANN niet alle gladde boys zijn van nature gladquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof niet dat de mannen dat doen hoor.... de vrouwen wel, de snorretje doet ze meestal
met een touwtje in ieder geval
Dat is wáárquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
FANN niet alle gladde boys zijn van nature glad
Mijn billetjes wel hoor.quote:
Met jou, op de vulkaan? Altijd.quote:
hiero!quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou, op de vulkaan? Altijd.
Stuur je mij weg?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
hiero!
40+ / [40+ Old Skool Radio] #18 Voetjes van de vloer!
Mijn billetjes gaan niemand wat aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan toch daaro heen komen met je billetjes
doen we eens vrouwvriendelijk, is het weer niet goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn billetjes gaan niemand wat aan.
jij deelt je billetjes zelf met iedereen...sletjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn billetjes gaan niemand wat aan.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:21 schreef TillyB het volgende:
gladde eendenbillen, behaarde grieken, ongesteldheid, bevallingen, sloepsnollen, het is me het dagje wel
weekend bestaat niehiet!quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]En het weekend moet nog komen.
Geen last vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Morsige Meimaandquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
ja... dat dacht ik toch ook.......quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
jij deelt je billetjes zelf met iedereen...sletjes
Zie TTquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:24 schreef Charmian het volgende:
Ben de dagen een beetje kwijt...het is toch nog geen weekend toch?
ow jaquote:
Woensdag....quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:24 schreef Charmian het volgende:
Ben de dagen een beetje kwijt...het is toch nog geen weekend toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |