en vervolgens staat het huis weer een maand leeg en het onkruid weer net zo hoogquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
En het onkruid stond zo hoog als het kan groeien in een maand. Want was een maand al weg.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja echt wel. Had een lijst mee met dingen die ik moest herstellen en die lijst was 3200 euro. Dat van 80 euro is me niet gelukt. Nou ja, ben van het huis af. Niet meer heen en weer sjouwen.
En dan ook nog eens 250 euro!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
had er gewoon een emmer verf tegenaangegooit
maar sommige dingen, dat ze daar serieus geld voor vragen, dat onkruidvrij maken bijvoorbeeld, daar heb ik nog nooit van gehoord
Daar ben je in ieder geval van af nu. Zal wel een aardige opluchting zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja echt wel. Had een lijst mee met dingen die ik moest herstellen en die lijst was 3200 euro. Dat van 80 euro is me niet gelukt. Nou ja, ben van het huis af. Niet meer heen en weer sjouwen.
Ja en alles schoon opleveren, de beglazing ook. En de douchetegels. Daarna komt er een slot op de deur voor de asbestverwijderbedrijven, de installatiebedrijven, renovatiebedrijf voor de hele badkamer, schilder, hovenier en schoonmakers. Maar zo is deze woningstichting. Een wand sausen en je doet het niet en dan 240 euro vragen is toch alleen al idioot?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar sommige dingen, dat ze daar serieus geld voor vragen, dat onkruidvrij maken bijvoorbeeld, daar heb ik nog nooit van gehoord
De Dees.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik heb niet ver genoeg terug gelezen, ik dacht dat Marsani dat allemaal nog moest doen![]()
Flinke klus geweest dan
Ja!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
en vervolgens staat het huis weer een maand leeg en het onkruid weer net zo hoog
Niet meer aan denkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:30 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja en alles schoon opleveren, de beglazing ook. En de douchetegels. Daarna komt er een slot op de deur voor de asbestverwijderbedrijven, de installatiebedrijven, renovatiebedrijf voor de hele badkamer, schilder, hovenier en schoonmakers. Maar zo is deze woningstichting. Een wand sausen en je doet het niet en dan 240 euro vragen is toch alleen al idioot?
Echt wel! Borrel straksquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ben je in ieder geval van af nu. Zal wel een aardige opluchting zijn.
Is ook raar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, ze hebben daarvoor een apart perron boven bij het busplatform gemaakt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja!! De E lijn nam ik vaak! Nu weet ik het weer. Die kwam ook op een speciale plek op CS naast de treinen en niet boven of buiten. Ik heb er jaren gebruik van gemaakt en nooit problemen mee gehad.En dan nog zijn er toch tig andere manieren om in Zmeer te komen vanaf DH of niet? Zmeer heb ik 0 ervaring mee moet ik zeggen.
Nee, je hebt gelijk, stond er gisteren te janken want kreeg dat toilet net voor elkaar. Ik kon er niet bij. Het blauw was van de vorige bewoner.quote:
Hier zijn ze niet zo, nog nooit meegemaakt, ik heb wel een keer een handtekening van de volgende bewoner voor acceptatie van door mij aangepaste zaken nodig gehad, heb ik ook gekregen ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:30 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja en alles schoon opleveren, de beglazing ook. En de douchetegels. Daarna komt er een slot op de deur voor de asbestverwijderbedrijven, de installatiebedrijven, renovatiebedrijf voor de hele badkamer, schilder, hovenier en schoonmakers. Maar zo is deze woningstichting. Een wand sausen en je doet het niet en dan 240 euro vragen is toch alleen al idioot?
E-lijn heeft volgens mij iets minder problemen omdat die via een andere weg naar CS gaat. Je kunt nog wel met de trein of bus gaan, maar die komen niet overal uit waar je moet zijn. Of het is een mijl op zeven. Bij de 2 uur letterlijk en figuurlijk stilstaan in het weiland in een tjokvolle randstadrail was voor mij de maat vol met al mijn rare kwaaltjes. Heb toen om een parkeerplek gesmeekt en uiteindelijk gekregen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja!! De E lijn nam ik vaak! Nu weet ik het weer. Die kwam ook op een speciale plek op CS naast de treinen en niet boven of buiten. Ik heb er jaren gebruik van gemaakt en nooit problemen mee gehad.En dan nog zijn er toch tig andere manieren om in Zmeer te komen vanaf DH of niet? Zmeer heb ik 0 ervaring mee moet ik zeggen.
Oh echt? Is al zeker 4 jaar geleden dat ik er het laatst gebruik van maakte geloof ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, ze hebben daarvoor een apart perron boven bij het busplatform gemaakt.
Yep. En maar blaten in dat blad van ze dat ze zich inspannen om mensen zo fijn mogelijk te laten wonen. Dat zal, maar dan moet je dus nooit verhuizen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Echt wel! Borrel straksWas een huis van Lefier, ken je denk ik wel. Idioot hoge eisen hebben ze.
Dat was alleen in het begin toch die problemen met Randstadrail? Ik weet niet ik zal wel geluk hebben maar heb bijna nooit pech met OV. Meer met medepassagiers, kom altijd tussen de raarste figuren terecht.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
E-lijn heeft volgens mij iets minder problemen omdat die via een andere weg naar CS gaat. Je kunt nog wel met de trein of bus gaan, maar die komen niet overal uit waar je moet zijn. Of het is een mijl op zeven. Bij de 2 uur letterlijk en figuurlijk stilstaan in het weiland in een tjokvolle randstadrail was voor mij de maat vol met al mijn rare kwaaltjes. Heb toen om een parkeerplek gesmeekt en uiteindelijk gekregen.
Ik denk dat het misschien ook wel woningbouwvereniginggebonden is, maar zo raar heb ik het nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zijn ze niet zo, nog nooit meegemaakt, ik heb wel een keer een handtekening van de volgende bewoner voor acceptatie van door mij aangepaste zaken nodig gehad, heb ik ook gekregen ook.![]()
Toen ik brand kreeg in de meterkast vonden ze dat geen spoed. Heb op eigen kosten een monteur laten komen. Toen ik lekkage kreeg moest ik er maar een emmer onder zetten. En ik ga weg en ze willen het huis mooier als toen ik erin kwam. Het was een pand waar een hennepkwekerij in had gezeten. De bewoonster is zo het huis uit gezet. Moest haar kleuren wit over sausen en haar lampen in de berging enzo eraf halen enzovoort.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. En maar blaten in dat blad van ze dat ze zich inspannen om mensen zo fijn mogelijk te laten wonen. Dat zal, maar dan moet je dus nooit verhuizen.![]()
Ben ook gestopt met vrijwilligerswerk voor de huurdersvereniging, want iedereen is nu 'automatisch' lid. Een zooitje maken ze ervan en er is niets meer in het belang van de huurder, alleen eigenbelang.
Het is eigenlijk de oude Hofpleinlijn. De oude treinverbinding van Den Haag naar Rotterdam Hofplein. Die heb ik vroeger vaak genomen omdat mijn school naast station Hofplein zat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh echt? Is al zeker 4 jaar geleden dat ik er het laatst gebruik van maakte geloof ik.
Dus niet, mijn collega's die er gebruik van maken hoor ik nog regelmatig mopperen. En dan heb ik het inderdaad nog niet over de medepassagiers, hoe vaak het mis gaat met in- en uitchecken etc. Misschien dat het buiten de spits anders is, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat was alleen in het begin toch die problemen met Randstadrail? Ik weet niet ik zal wel geluk hebben maar heb bijna nooit pech met OV. Meer met medepassagiers, kom altijd tussen de raarste figuren terecht.
Ze hebben gelijk. Beetje brand werkt lekker ontsmettend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:38 schreef Marsani het volgende:
Toen ik brand kreeg in de meterkast vonden ze dat geen spoed.
Ik ben zó de lul als ik ooit moet verhuizenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:30 schreef Marsani het volgende:
Ja en alles schoon opleveren, de beglazing ook.
Was winter en ook geen verwarming.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk. Beetje brand werkt lekker ontsmettend.![]()
Sjezus zeg, het moet echt niet gekker worden daar.
Dus dat. echt bizar. Maar nu kan je je lekker concentreren op je nieuwe stek.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Toen ik brand kreeg in de meterkast vonden ze dat geen spoed. Heb op eigen kosten een monteur laten komen. Toen ik lekkage kreeg moest ik er maar een emmer onder zetten. En ik ga weg en ze willen het huis mooier als toen ik erin kwam. Het was een pand waar een hennepkwekerij in had gezeten. De bewoonster is zo het huis uit gezet. Moest haar kleuren wit over sausen en haar lampen in de berging enzo eraf halen enzovoort.
Gelukkig maar 80 euro, zag de bui al hangen. Viel erg mee.
Was ook vreselijk Fann. Moest alle wanddozen eraf halen, of hoe heten die dingen. En in een sopje doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben zó de lul als ik ooit moet verhuizen
Nooit verhuizen dus!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Behalve dat station Hofplein niet meer is en er ook niets meer over de Hofbogen gaat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de oude Hofpleinlijn. De oude treinverbinding van Den Haag naar Rotterdam Hofplein. Die heb ik vroeger vaak genomen omdat mijn school naast station Hofplein zat.
Ja eerst doe ik morgen een dag helemaal niks. Totaal echt niks.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus dat. echt bizar. Maar nu kan je je lekker concentreren op je nieuwe stek.
Hoe maak je donker weer witquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah dan heb ik echt geluk gehad, reed als ‘n zonnetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 20:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus niet, mijn collega's die er gebruik van maken hoor ik nog regelmatig mopperen. En dan heb ik het inderdaad nog niet over de medepassagiers, hoe vaak het mis gaat met in- en uitchecken etc. Misschien dat het buiten de spits anders is, dat weet ik niet.
oh... jesusquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was ook vreselijk Fann. Moest alle wanddozen eraf halen, of hoe heten die dingen. En in een sopje doen.
ik ook, mijn muren zien er best gekleurd uit en het is geen behang. en ik hoop dat mijn zwager dan nog leeft, want die heeft allerlei omleidingen voor de kabel gemaaktquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een ramp.... eigenlijk is het ook best oplichting... als je dan leest ''onkruid vrij maken'' danquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ook, mijn muren zien er best gekleurd uit en het is geen behang. en ik hoop dat mijn zwager dan nog leeft, want die heeft allerlei omleidingen voor de kabel gemaakt
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor de dames (en heren) die het willen horen:
De snollensloepmix begint over een kwartier.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier zitten geen snollen toch?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klopt en dat was best wel leuk. De lijn is doorgetrokken naar Rotterdam cs.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Behalve dat station Hofplein niet meer is en er ook niets meer over de Hofbogen gaat.
daar proberen we al een tijdje achter te komen dees...het zou vrouwvriendelijk moeten zijn, een mellow-achtig iets.quote:
Ja, maar dat heb je hier op Fok! ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat was alleen in het begin toch die problemen met Randstadrail? Ik weet niet ik zal wel geluk hebben maar heb bijna nooit pech met OV. Meer met medepassagiers, kom altijd tussen de raarste figuren terecht.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ben het net aan het aanleggen met een drummende Griek!
Iddquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt en dat was best wel leuk. De lijn is doorgetrokken naar Rotterdam cs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |