Kost ook geld en ook niet leuk als het slecht weer is.quote:
Willen ze je vast wel uitleggenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk erover. Maar ja Amsterdam he? Ik ben naar een ander stadsdeel verhuisd dus een vergunning zal ik nodig hebben. Er is een parkeergarage hier onder. Ik weet niet hoe dat werkt.
Doe nou maar rustig met je overlegquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:08 schreef sacha het volgende:
postbode overleg: check
sociaal heksen verbranden: check
p-dag eten: check
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat mij voornamelijk om de tijdwinst, ik ben nu per dag tegen de 2,5 uur kwijt voor 2x 20 km.
Ja dat zal ook niet goedkoop zijn.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kost ook geld en ook niet leuk als het slecht weer is.
Ik heb net even de route gecheckt met het OV naar mijn werk: 34 minuten lopen, geen kostenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ov naar werk zou me niets kosten qua geld....frustraties des te meer. ik kies voor een stuk minder frustraties en meer kosten
Heksenverbranding overleefdquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:08 schreef sacha het volgende:
postbode overleg: check
sociaal heksen verbranden: check
p-dag eten: check
oke ik heb mazzel dat ik op medische gronden een gratis parkeerplek in de garage van het werk heb, anders was het een ander verhaal. Parkeren is achterlijk duur.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk erover. Maar ja Amsterdam he? Ik ben naar een ander stadsdeel verhuisd dus een vergunning zal ik nodig hebben. Er is een parkeergarage hier onder. Ik weet niet hoe dat werkt.
En dan heb ik nog de snelbus ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:10 schreef TillyB het volgende:
[..]Huh dat is wel heel veel voor zo’n afstand en dan ook nog midden in de Randstad wtf
Da's heul nie snel! Ik zou ze aanklagenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan heb ik nog de snelbus ook.
Als je moet overstappen ben je de lul.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:10 schreef TillyB het volgende:
[..]Huh dat is wel heel veel voor zo’n afstand en dan ook nog midden in de Randstad wtf
Ja en ik heb eigenlijk geen auto nodig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke ik heb mazzel dat ik op medische gronden een gratis parkeerplek in de garage van het werk heb, anders was het een ander verhaal. Parkeren is achterlijk duur.
Bizar 20 km is van Den Haag naar Rotterdam ongeveer. Daar doe ik zelfs minder lang over dan jij en ik woon dubbel zo ver weg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan heb ik nog de snelbus ook.
In omgeving Den Haag?? Moet dat werk wel in een hele bijzondere uithoek zittenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als je moet overstappen ben je de lul.
ik denk niet dat ik ooit op mijn werk aan zal komen als ik moet lopenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb net even de route gecheckt met het OV naar mijn werk: 34 minuten lopen, geen kosten
Paar pufpauzes tussendoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ooit op mijn werk aan zal komen als ik moet lopen
Je moet niet geloven wat die HTM zegt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
In omgeving Den Haag?? Moet dat werk wel in een hele bijzondere uithoek zittenDe meeste OV dingen vertrekken vrij regelmatig na elkaar
Heel veel gebruik van gemaakt hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je moet niet geloven wat die HTM zegt.
Wat had je gedaan dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:17 schreef Marsani het volgende:
80 euro boete maar van de woningstichting.
Hoi allemaal.
Valt mee?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:17 schreef Marsani het volgende:
Hoi allemaal.
Randstadrail ook?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heel veel gebruik van gemaakt hoorweinig mis mee imo
Ja, wat voor crimi actie heb je uitgevoerd?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:17 schreef Marsani het volgende:
Hoi allemaal.
Niet gedaan. Moest allerlei dingen herstellen en heb het toilet die blauw was niet meer wit kunnen sausen door tijdgebrek.quote:
Ja echt wel. Had een lijst mee met dingen die ik moest herstellen en die lijst was 3200 euro. Dat van 80 euro is me niet gelukt. Nou ja, ben van het huis af. Niet meer heen en weer sjouwen.quote:
Ja ook! Meerdere routes/lijnen op regelmatige basis. Nu niet meer gelukkig, niet m’n favoriete stad maar ik kan me maar één OV drama herinneren, toen er zoveel wind stond dat er rond CS allemaal platen naar beneden waren gevallen van de gebouwen. Toen reden de trams niet ‘s ochtends vroeg.quote:
3200 euro...djiezus wat dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja echt wel. Had een lijst mee met dingen die ik moest herstellen en die lijst was 3200 euro. Dat van 80 euro is me niet gelukt. Nou ja, ben van het huis af. Niet meer heen en weer sjouwen.
Moerkapelle, dat is net aan de andere kant van Zoetermeer. Ik ben om 16.45uur klaar en naar de bushalte lopen is een kleine 10 min. De bus komt pas om 17.10 uur.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
In omgeving Den Haag?? Moet dat werk wel in een hele bijzondere uithoek zittenDe meeste OV dingen vertrekken vrij regelmatig na elkaar
Maar dan de randstadrail die al gewoon in de stad rijdt waarschijnlijk....niet dat stukje dat zoetermeer den haag moet overbruggen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ook! Meerdere routes/lijnen op regelmatige basis. Nu niet meer gelukkig, niet m’n favoriete stad maar ik kan me maar één OV drama herinneren, toen er zoveel wind stond dat er rond CS allemaal platen naar beneden waren gevallen van de gebouwen. Toen reden de trams niet ‘s ochtends vroeg.
Ja dat is wel een onhandige uithoekquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moerkapelle, dat is net aan de andere kant van Zoetermeer. Ik ben om 16.45uur klaar en naar de bushalte lopen is een kleine 10 min. De bus komt pas om 17.10 uur.
Dat is te doen voor een weekje mischienquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moerkapelle, dat is net aan de andere kant van Zoetermeer. Ik ben om 16.45uur klaar en naar de bushalte lopen is een kleine 10 min. De bus komt pas om 17.10 uur.
Je hebt nog mazzel dat er een bus stoptquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook best wel goed geregeld, maar het kost mij meer tijd dan met een auto.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:19 schreef cafca het volgende:
Ik dacht dat het OV zo goed geregeld was in de randstad...
Uhmmmm ik ben al die straatnamen kwijt.. eentje die door de stad gaat idd en dan langs dat Westeinde ziekenhuis en eentje richting Leidscheveen, komt die bij Zmeer uit?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dan de randstadrail die al gewoon in de stad rijdt waarschijnlijk....niet dat stukje dat zoetermeer den haag moet overbruggen?
Voortuin onkrijdvrij 250 euroquote:
Ik heb mazzel dat er een snelbus naartoe gaat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je hebt nog mazzel dat er een bus stopt
Zo dan! Dan heb je nog een aardige klus te doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voortuin onkrijdvrij 250 euro
Achtertuin onkruidvrij 250 euro
Wand kamer wit sausen 240 euro
Wandcontactdozen en deurschilden schoon en verfvrij: 120 euro
Schroeven en pluggen verwijderen plus gaten dichten: 65 euro
Kattenluik verwijderen en wand herstellen: 75 euro
Toilet wit sausen: 80 euro
Vuilcontainers schoon in berging: 120 euro
Lampen verwijderen: 65 euro
Alle roerende goederen verwijderen: 500 euro
Wat ik zo nog even weet.
Ze is klaar dat is het puntquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan! Dan heb je nog een aardige klus te doen.
Hoe hoog staat het onkruid?
ja dat kan 3 of 4 zijn, bij leidscheveen stopt ook de e-lijn vanuit rotterdam en daar gaat het dus vaak mis. Als er een seinstoring is dan ben je zo maar ineens een uur later op werk, met een beetje mazzel 2. Ritjes die gewoon niet doorgaan, defecte wagens etc. En het komt heul niet vaak voorquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uhmmmm ik ben al die straatnamen kwijt.. eentje die door de stad gaat idd en dan langs dat Westeinde ziekenhuis en eentje richting Leidscheveen, komt die bij Zmeer uit?
Nee is helemaal af hoor. Alleen het blauwe in het toilet wit sausen is niet meer gelukt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik heb niet ver genoeg terug gelezen, ik dacht dat Marsani dat allemaal nog moest doenquote:
En het onkruid stond zo hoog als het kan groeien in een maand. Want was een maand al weg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
had er gewoon een emmer verf tegenaangegooitquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee is helemaal af hoor. Alleen het blauwe in het toilet wit sausen is niet meer gelukt.
Maar nu lekker voor elkaar in ieder geval en dan nu verder met jullie nieuwe huis.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
En het onkruid stond zo hoog als het kan groeien in een maand. Want was een maand al weg.
Ohja!! De E lijn nam ik vaak! Nu weet ik het weer. Die kwam ook op een speciale plek op CS naast de treinen en niet boven of buiten. Ik heb er jaren gebruik van gemaakt en nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja dat kan 3 of 4 zijn, bij leidscheveen stopt ook de e-lijn vanuit rotterdam en daar gaat het dus vaak mis. Als er een seinstoring is dan ben je zo maar ineens een uur later op werk, met een beetje mazzel 2. Ritjes die gewoon niet doorgaan, defecte wagens etc. En het komt heul niet vaak voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |