Kost ook geld en ook niet leuk als het slecht weer is.quote:
Willen ze je vast wel uitleggenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk erover. Maar ja Amsterdam he? Ik ben naar een ander stadsdeel verhuisd dus een vergunning zal ik nodig hebben. Er is een parkeergarage hier onder. Ik weet niet hoe dat werkt.
Doe nou maar rustig met je overlegquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:08 schreef sacha het volgende:
postbode overleg: check
sociaal heksen verbranden: check
p-dag eten: check
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat mij voornamelijk om de tijdwinst, ik ben nu per dag tegen de 2,5 uur kwijt voor 2x 20 km.
Ja dat zal ook niet goedkoop zijn.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kost ook geld en ook niet leuk als het slecht weer is.
Ik heb net even de route gecheckt met het OV naar mijn werk: 34 minuten lopen, geen kostenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ov naar werk zou me niets kosten qua geld....frustraties des te meer. ik kies voor een stuk minder frustraties en meer kosten
Heksenverbranding overleefdquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:08 schreef sacha het volgende:
postbode overleg: check
sociaal heksen verbranden: check
p-dag eten: check
oke ik heb mazzel dat ik op medische gronden een gratis parkeerplek in de garage van het werk heb, anders was het een ander verhaal. Parkeren is achterlijk duur.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk erover. Maar ja Amsterdam he? Ik ben naar een ander stadsdeel verhuisd dus een vergunning zal ik nodig hebben. Er is een parkeergarage hier onder. Ik weet niet hoe dat werkt.
En dan heb ik nog de snelbus ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:10 schreef TillyB het volgende:
[..]Huh dat is wel heel veel voor zo’n afstand en dan ook nog midden in de Randstad wtf
Da's heul nie snel! Ik zou ze aanklagenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan heb ik nog de snelbus ook.
Als je moet overstappen ben je de lul.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:10 schreef TillyB het volgende:
[..]Huh dat is wel heel veel voor zo’n afstand en dan ook nog midden in de Randstad wtf
Ja en ik heb eigenlijk geen auto nodig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke ik heb mazzel dat ik op medische gronden een gratis parkeerplek in de garage van het werk heb, anders was het een ander verhaal. Parkeren is achterlijk duur.
Bizar 20 km is van Den Haag naar Rotterdam ongeveer. Daar doe ik zelfs minder lang over dan jij en ik woon dubbel zo ver weg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan heb ik nog de snelbus ook.
In omgeving Den Haag?? Moet dat werk wel in een hele bijzondere uithoek zittenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als je moet overstappen ben je de lul.
ik denk niet dat ik ooit op mijn werk aan zal komen als ik moet lopenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb net even de route gecheckt met het OV naar mijn werk: 34 minuten lopen, geen kosten
Paar pufpauzes tussendoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ooit op mijn werk aan zal komen als ik moet lopen
Je moet niet geloven wat die HTM zegt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
In omgeving Den Haag?? Moet dat werk wel in een hele bijzondere uithoek zittenDe meeste OV dingen vertrekken vrij regelmatig na elkaar
Heel veel gebruik van gemaakt hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je moet niet geloven wat die HTM zegt.
Wat had je gedaan dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:17 schreef Marsani het volgende:
80 euro boete maar van de woningstichting.
Hoi allemaal.
Valt mee?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:17 schreef Marsani het volgende:
80 euro boete maar van de woningstichting.
Hoi allemaal.
Randstadrail ook?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heel veel gebruik van gemaakt hoorweinig mis mee imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |