Maar hier is het slachtoffer een blonde vrouw.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het gebeurd zelden of nooit dat agenten in de VS veroordeeld worden nadat ze een ongewapende burger neerschieten. Zelfs als al het bewijs overduidelijk is word hen de hand boven het hoofd gehouden en behouden ze meestal hun baan gewoon.
En dader een Mohamed.. om het feest compleet te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar hier is het slachtoffer een blonde vrouw.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef Jigzoz het volgende:
Blonde vrouw doodgeschoten door iemand die Mohamed heet. Nou, dan is zelfs Amerikaans politiegeweld een eigen topic waard.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Denken jullie echt dat het zo werkt in de VS?quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
En dader een Mohamed.. om het feest compleet te maken.
Ja in tegenstelling tot een gewapende neger die net van een overval af komt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet overal, maar wel op teveel plekken. Er is filmbewijs van ongewapende zwarte mensen die in de rug worden neergeschoten, waarna de politie zelf wapens legt naast het lijk zonder dat de agent de gevangenis inging. En niet alleen de politie komt met zulk gedrag weg, ook het leger. Een helikopterbemanning schiet journalisten, eerste hulpverleners en wat kinderen kapot en de enige mensen die worden opgesloten zijn de lekkers.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denken jullie echt dat het zo werkt in de VS?
Oh nee, haha hoe kunnen mensen denken dat het zo werkt daar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat men agenten te vaak onterecht beschermd dat kan ik me wel voorstellen. Maar direct te gaan roepen dat deze agent wel veroordeeld gaat worden omdat hij een getinte moslim is en het slachtoffer een blanke vrouw met blond haar, dat vind ik wel ver gaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh nee, haha hoe kunnen mensen denken dat het zo werkt daar.
Nee, de rechtspraak in de VS is absoluut niet racistisch en puur gebaseerd op feiten en objectief bewijs, waarbij deskundigen het oordeel vellen over schuldig of niet schuldig.
Ik denk dat als de agent een blonde knul was geweest die Jim heet en het slachtoffer een dikke negerin was het niet eens tot een rechtszaak gekomen zou zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat men agenten te vaak onterecht beschermd dat kan ik me wel voorstellen. Maar direct te gaan roepen dat deze agent wel veroordeeld gaat worden omdat hij een getinte moslim is en het slachtoffer een blanke vrouw met blond haar, dat vind ik wel ver gaan.
Misschien is dit een kentering of was het bewijs echt niet meer te negeren.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat als de agent een blonde knul was geweest die Jim heet en het slachtoffer een dikke negerin was het niet eens tot een rechtszaak gekomen zou zijn.
Dit is de dader Mohamed die veroordeeld gaat worden voor moord:quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:33 schreef Jellereppe het volgende:
Waarom zou je een ongewapende dame neerschieten? Was het een donkere agent die dacht even zelf uitproberen maar dan reverse-racism? Overigens moet je van vrouwen afblijven. Het is niet eerlijk gezien de discreprantie in lichamelijke kracht. Ik scheld nooit tegen dames, alleen mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik denk dat voor antwoorden op je vragen je even goed zal moeten zoeken op internet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:33 schreef Jellereppe het volgende:
Waarom zou je een ongewapende dame neerschieten? Was het een donkere agent die dacht even zelf uitproberen maar dan reverse-racism? Overigens moet je van vrouwen afblijven. Het is niet eerlijk gezien de discreprantie in lichamelijke kracht. Ik scheld nooit tegen dames, alleen mannen.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is de dader Mohamed die veroordeeld gaat worden voor moord:Nederlandse Mohameds zien er meestal heel anders uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft nogal rare ogen inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nederlandse Mohameds zien er meestal heel anders uit.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is de dader Mohamed die veroordeeld gaat worden voor moord:Ik lees het inderdaad Mohamed Noor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeven maanden training en hop je mag gewapend de straat van een grote Amerikaanse stad op. Volgens mij worden zelfs BOA's langer opgeleid dan datquote:Following the deadly shooting, the Star Tribune reported Noor's police training had been "fast tracked,” making reference to the seven-month immersive training program for cadets; some suburban police departments see the cadet programs as a way to add diversity to their police forces quickly.[17] Noor's police training had been part of the cadet program for the Minneapolis Police Department, an accelerated[17] seven-month program aimed at candidates who already have a college degree and wish to enter law enforcement.
Ik ken niet alle feiten maar...quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat als de agent een blonde knul was geweest die Jim heet en het slachtoffer een dikke negerin was het niet eens tot een rechtszaak gekomen zou zijn.
Het gebeurd dagelijks dat een Amerikaanse agent onder dubieuze omstandigheden een burger neerschiet, maar het aantal keren dat zo'n agent vervolgt wordt daarvoor is te verwaarlozen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:04 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik ken niet alle feiten maar...
Volgens mij zou het dan ook tot een proces kunnen komen.
Die agent gaat op een melding van een verkrachting af en schiet dan een vrouw neer die hem benadert en op zijn auto bonkt.
Dan ben ik heel benieuwd wat zich daar precies heeft afgespeeld.
Ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je bedoeld dat incident bij The Game?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
In Nederland gebeurt dit ook. Tijdje terug nog een jongen van 18 uit Zoetermeer doodgeschoten..in zijn rug toen hij op de scooter vluchtte na een akkefietje in Delft. Waarom zou je als agent schieten op iemand die met zijn rug naar je is gekeerd en die alleen weigert om aangehouden te worden?
Dit komt zeker ook alleen maar omdat het slachtoffer een blanke vrouw is en de agent getint is en Mohamed heet?quote:Familie doodgeschoten vrouw krijgt 18 miljoen aan smartengeld
De Amerikaanse stad Minneapolis betaalt omgerekend bijna 18 miljoen euro smartengeld aan de familie van een vrouw die door een politieman werd doodgeschoten. De politieman is drie dagen geleden veroordeeld voor moord en hoort volgende maand zijn straf.
https://www.ad.nl/buitenl(...)martengeld~aa2609a0/
Fascinerend inderdaad.. ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:27 schreef Jigzoz het volgende:
Voor de geïnteresseerden: https://en.wikipedia.org/wiki/Police_firearm_use_by_country
Zijn wel leuke statistiekjes om even door te nemen en je her en der over te verbazen. De Noorse politie bijvoorbeeld die per jaar zo'n drie kogels afvuurt. Het ene jaar iets meer, het andere jaar iets minder. Niet per agent hè, of per stad. Nee, de hele Noorse politie in heel Noorwegen in een heel jaar.
Goed dat die agent wordt veroordeeld, maar ik mag hopen dat dat niet de reden is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit komt zeker ook alleen maar omdat het slachtoffer een blanke vrouw is en de agent getint is en Mohamed heet?
Dat is precies wat sommige users hier denken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Goed dat die agent wordt veroordeeld, maar ik mag hopen dat dat niet de reden is.
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |