Je bedoeld dat incident bij The Game?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
In Nederland gebeurt dit ook. Tijdje terug nog een jongen van 18 uit Zoetermeer doodgeschoten..in zijn rug toen hij op de scooter vluchtte na een akkefietje in Delft. Waarom zou je als agent schieten op iemand die met zijn rug naar je is gekeerd en die alleen weigert om aangehouden te worden?
Dit komt zeker ook alleen maar omdat het slachtoffer een blanke vrouw is en de agent getint is en Mohamed heet?quote:Familie doodgeschoten vrouw krijgt 18 miljoen aan smartengeld
De Amerikaanse stad Minneapolis betaalt omgerekend bijna 18 miljoen euro smartengeld aan de familie van een vrouw die door een politieman werd doodgeschoten. De politieman is drie dagen geleden veroordeeld voor moord en hoort volgende maand zijn straf.
https://www.ad.nl/buitenl(...)martengeld~aa2609a0/
Fascinerend inderdaad.. ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:27 schreef Jigzoz het volgende:
Voor de geïnteresseerden: https://en.wikipedia.org/wiki/Police_firearm_use_by_country
Zijn wel leuke statistiekjes om even door te nemen en je her en der over te verbazen. De Noorse politie bijvoorbeeld die per jaar zo'n drie kogels afvuurt. Het ene jaar iets meer, het andere jaar iets minder. Niet per agent hè, of per stad. Nee, de hele Noorse politie in heel Noorwegen in een heel jaar.
Goed dat die agent wordt veroordeeld, maar ik mag hopen dat dat niet de reden is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit komt zeker ook alleen maar omdat het slachtoffer een blanke vrouw is en de agent getint is en Mohamed heet?
Dat is precies wat sommige users hier denken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Goed dat die agent wordt veroordeeld, maar ik mag hopen dat dat niet de reden is.
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat als de agent een blonde knul was geweest die Jim heet en het slachtoffer een dikke negerin was het niet eens tot een rechtszaak gekomen zou zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |