Ik wil graag nog een poosje meequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was best een mooie leeftijd om dood te gaan volgens Jens
Ik heb ook een tijdje geen contact gehad met mijn heit.Maar ben blij dat het goed gekomen is voordat hij ging.En nog heb ik dagelijks dat ik hem dingen wil zeggen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn zoon is ook heel afstandelijk maar zegt niets over hoeveel wij om elkaar geven.
Laat die jongen lekker zijn eigen tempo bepalen......en doen wat hij wil.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:04 schreef mazaru het volgende:
Trek een jurk aan! Misschien voel je je dan beter. Wel een jurk die bij je panty's en je nagellak past![]()
[ afbeelding ]
wat is heit?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje geen contact gehad met mijn heit.Maar ben blij dat het goed gekomen is voordat hij ging.En nog heb ik dagelijks dat ik hem dingen wil zeggen.
Vader.quote:
Afstandelijk zijn wil niet zeggen dat je geen zorg voor elkaar hebt. Ik vind Christel geen 'moederdier'.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn zoon is ook heel afstandelijk maar zegt niets over hoeveel wij om elkaar geven.
Nee hoor prima zo, had niet door dat ik de laatste wasquote:
Gisteren las ik hier, dat de kinderen goed contact met hem hadden??????quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:05 schreef kaatje50 het volgende:
Haar zoons hadden dus geen contact met haar vader, vertelt ze nu.
Hij kende hen niet eens
ow oke nooit gehoordquote:
Ben ik ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Afstandelijk zijn wil niet zeggen dat je geen zorg voor elkaar hebt. Ik vind Christel geen 'moederdier'.
Ze is volgens mij ook de enige die niet het verhaal al wist.....met had hij een nieuwe vrouw....quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef Sofia2019 het volgende:
Shelly de narcist begint over haar vader. Niet alles draait altijd om jou Shel
Is Fries.quote:
Ze vertelt het net aan Shelle en Erikquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor prima zo, had niet door dat ik de laatste was![]()
Bedankt
[..]
Gisteren las ik hier, dat de kinderen goed contact met hem hadden??????
oke dank u voor de info. ken wel pake en bebbequote:
Neem dan geen kinderen, waarom begin je er dan aan.quote:
Gisteren werd er wel meer geschreven wat kant noch wal raaktequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Job en die andere hadden veel verdriet stond in de brief.Ik geloof niks meer Dot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
komt zo binnen, kreeg net melding.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Nog geen nieuwe![]()
Waarom zeurt iedereen daar altijd om elkaars shag.
Misschien gaat het daar vrijdag ook overquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:11 schreef eskil het volgende:
Had begrepen dat Chris haar zoons en zus haar nodig hebben, dan is dat toch het enige wat telt. Wat er dan ook aan vooraf mag zijn gegaan. Dan ga je toch naar huis toe.
Thnx, ben benieuwdquote:
Beppe.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke dank u voor de info. ken wel pake en bebbe
quote:
we weten toch niet hoe ze zich voelt en geloof echt wel dat ze van haar kinderen houdquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem dan geen kinderen, waarom begin je er dan aan.
jaquote:
sta je dr fijn op als Moederquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:05 schreef kaatje50 het volgende:
Haar zoons hadden dus geen contact met haar vader, vertelt ze nu.
Hij kende hen niet eens
Precies FF, heb ook soortgelijke situatie gehad met mijn vader. Trouwens ook met mijn broer, daar had ik een contactverbod voor aangevraagd bij de rechter en gekregen, toch heb ik hem op zijn sterfbed opgezocht. Ben niet naar zijn begrafenis gegaan want dat is iemand een eer bewijzen en dat verdiende hij niet. Ik stond ook niet op de rouwkaart en was blij dat ik er niet op stond.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje geen contact gehad met mijn heit.Maar ben blij dat het goed gekomen is voordat hij ging.En nog heb ik dagelijks dat ik hem dingen wil zeggen.
Dat !!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Job en die andere hadden veel verdriet stond in de brief.Ik geloof niks meer Dot.
Vroeger kreeg je kinderen en nu nemen ze kinderen als of je kiest voor een huisdier.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem dan geen kinderen, waarom begin je er dan aan.
Ik geloof jou wel hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze vertelt het net aan Shelle en Erik
Tja dat zal ook wel, ik zou geen seconde twijfelen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Misschien gaat het daar vrijdag ook over
Ja, zo denk ik ook. Maar op een of andere manier willen ze als ze daar zitten niet naar huis.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:11 schreef eskil het volgende:
Had begrepen dat Chris haar zoons en zus haar nodig hebben, dan is dat toch het enige wat telt. Wat er dan ook aan vooraf mag zijn gegaan. Dan ga je toch naar huis toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |