Ik wil graag nog een poosje meequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was best een mooie leeftijd om dood te gaan volgens Jens
Ik heb ook een tijdje geen contact gehad met mijn heit.Maar ben blij dat het goed gekomen is voordat hij ging.En nog heb ik dagelijks dat ik hem dingen wil zeggen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn zoon is ook heel afstandelijk maar zegt niets over hoeveel wij om elkaar geven.
Laat die jongen lekker zijn eigen tempo bepalen......en doen wat hij wil.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:04 schreef mazaru het volgende:
Trek een jurk aan! Misschien voel je je dan beter. Wel een jurk die bij je panty's en je nagellak past![]()
[ afbeelding ]
wat is heit?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje geen contact gehad met mijn heit.Maar ben blij dat het goed gekomen is voordat hij ging.En nog heb ik dagelijks dat ik hem dingen wil zeggen.
Vader.quote:
Afstandelijk zijn wil niet zeggen dat je geen zorg voor elkaar hebt. Ik vind Christel geen 'moederdier'.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn zoon is ook heel afstandelijk maar zegt niets over hoeveel wij om elkaar geven.
Nee hoor prima zo, had niet door dat ik de laatste wasquote:
Gisteren las ik hier, dat de kinderen goed contact met hem hadden??????quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:05 schreef kaatje50 het volgende:
Haar zoons hadden dus geen contact met haar vader, vertelt ze nu.
Hij kende hen niet eens
ow oke nooit gehoordquote:
Ben ik ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Afstandelijk zijn wil niet zeggen dat je geen zorg voor elkaar hebt. Ik vind Christel geen 'moederdier'.
Ze is volgens mij ook de enige die niet het verhaal al wist.....met had hij een nieuwe vrouw....quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef Sofia2019 het volgende:
Shelly de narcist begint over haar vader. Niet alles draait altijd om jou Shel
Is Fries.quote:
Ze vertelt het net aan Shelle en Erikquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor prima zo, had niet door dat ik de laatste was![]()
Bedankt
[..]
Gisteren las ik hier, dat de kinderen goed contact met hem hadden??????
oke dank u voor de info. ken wel pake en bebbequote:
Neem dan geen kinderen, waarom begin je er dan aan.quote:
Gisteren werd er wel meer geschreven wat kant noch wal raaktequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Job en die andere hadden veel verdriet stond in de brief.Ik geloof niks meer Dot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
komt zo binnen, kreeg net melding.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Nog geen nieuwe![]()
Waarom zeurt iedereen daar altijd om elkaars shag.
Misschien gaat het daar vrijdag ook overquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:11 schreef eskil het volgende:
Had begrepen dat Chris haar zoons en zus haar nodig hebben, dan is dat toch het enige wat telt. Wat er dan ook aan vooraf mag zijn gegaan. Dan ga je toch naar huis toe.
Thnx, ben benieuwdquote:
Beppe.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke dank u voor de info. ken wel pake en bebbe
quote:
we weten toch niet hoe ze zich voelt en geloof echt wel dat ze van haar kinderen houdquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem dan geen kinderen, waarom begin je er dan aan.
jaquote:
sta je dr fijn op als Moederquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:05 schreef kaatje50 het volgende:
Haar zoons hadden dus geen contact met haar vader, vertelt ze nu.
Hij kende hen niet eens
Precies FF, heb ook soortgelijke situatie gehad met mijn vader. Trouwens ook met mijn broer, daar had ik een contactverbod voor aangevraagd bij de rechter en gekregen, toch heb ik hem op zijn sterfbed opgezocht. Ben niet naar zijn begrafenis gegaan want dat is iemand een eer bewijzen en dat verdiende hij niet. Ik stond ook niet op de rouwkaart en was blij dat ik er niet op stond.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje geen contact gehad met mijn heit.Maar ben blij dat het goed gekomen is voordat hij ging.En nog heb ik dagelijks dat ik hem dingen wil zeggen.
Dat !!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Job en die andere hadden veel verdriet stond in de brief.Ik geloof niks meer Dot.
Vroeger kreeg je kinderen en nu nemen ze kinderen als of je kiest voor een huisdier.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof jou wel hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze vertelt het net aan Shelle en Erik
Tja dat zal ook wel, ik zou geen seconde twijfelen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Misschien gaat het daar vrijdag ook over
Ja, zo denk ik ook. Maar op een of andere manier willen ze als ze daar zitten niet naar huis.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:11 schreef eskil het volgende:
Had begrepen dat Chris haar zoons en zus haar nodig hebben, dan is dat toch het enige wat telt. Wat er dan ook aan vooraf mag zijn gegaan. Dan ga je toch naar huis toe.
Ze benoemde ze ook niet dat ze haar nodig hadden. En daarbij weet niemand behalve Chris wat en hoe het contact verbroken is. Dus iedereen hier kan het raar vinden van de fam. om die kinderen (chris en zus) niet er bij te willen. Niemand weet die achtergrond.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Inderdaad en dan krijg je nog te horen dat je beter moet lezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Job en die andere hadden veel verdriet stond in de brief.Ik geloof niks meer Dot.
Brrrr en die gemaakte neplach van Mylene ernaastquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:04 schreef mazaru het volgende:
Trek een jurk aan! Misschien voel je je dan beter. Wel een jurk die bij je panty's en je nagellak past![]()
[ afbeelding ]
\Dan praat ze misschien zelf dubbel, de ene keer zus en de andere keer zoquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn we wel een beetje gewend van chris.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\Dan praat ze misschien zelf dubbel, de ene keer zus en de andere keer zo
en we weten ook niet wat ze wel of niet voelt met haar kinderen en waarom ze daar wil blijven ...quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze benoemde ze ook niet dat ze haar nodig hadden. En daarbij weet niemand behalve Chris wat en hoe het contact verbroken is. Dus iedereen hier kan het raar vinden van de fam. om die kinderen (chris en zus) niet er bij te willen. Niemand weet die achtergrond.
Ik snap je wel.En toch blijft dit een lastig onderwerp.Mooi dat we in de COS er goed mee om gaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:13 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies FF, heb ook soortgelijke situatie gehad met mijn vader. Trouwens ook met mijn broer, daar had ik een contactverbod voor aangevraagd bij de rechter en gekregen, toch heb ik hem op zijn sterfbed opgezocht. Ben niet naar zijn begrafenis gegaan want dat is iemand een eer bezwijzen en dat verdiende hij niet. Ik stond ook niet op de rouwkaart en was blij dat ik er niet op stond.
Gm Fritsiequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brrrr en die gemaakte neplach van Mylene ernaast![]()
![]()
Gm Cos
Ik heb het niet over wat nu gebeurdquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
we weten toch niet hoe ze zich voelt en geloof echt wel dat ze van haar kinderen houd
dat doet ze dus regelmatigquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\Dan praat ze misschien zelf dubbel, de ene keer zus en de andere keer zo
Dat is dan net, want ik heb nog geen half uur geleden gestemd.quote:
Jahh, er wordt regelmatig geveegd gelukkigquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap je wel.En toch blijft dit een lastig onderwerp.Mooi dat we in de COS er goed mee om gaan.
ik ben er bang voor dat het gewoon een jeugdhonk gaat worden daar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk weer eens wat oudere deelnemers niet van die snotneuzen.
Ja precies, dat dus.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik ook. Maar op een of andere manier willen ze als ze daar zitten niet naar huis.
Kijk als je een dikke borg hebt, is het nog een ander verhaal, maar ze kan zich zo weg laten stemmen nu, ze zit op de bank
De slang tussen de ratten die Merel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:18 schreef Chea49 het volgende:
Merel weer commentaar op mensen die geen geld binnenbrengen. Nou meid, jij mag dan wat geld binnenbrengen maar gooit het er net zo hard weer uit. Buiten dat maken zij schoon omdat jij dat niet wenst te doen. Verwende trut.
Het is ook een lastig onderwerp, daarnaast gaat iedereen anders met zijn rouwproces om. Maar als je iets anders wil in een situatie moet je jezelf daarvoor inspannen. Niets komt vanzelf aanwaaien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap je wel.En toch blijft dit een lastig onderwerp.Mooi dat we in de COS er goed mee om gaan.
Nu al? de aangifte hoefde pas gisteren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:17 schreef Inca het volgende:
De belastingdienst wil ff 10.000 euro ontvangen![]()
Ik vind juist dat daar niet goed mee omgegaan wordt hier. Maar das mijn mening hoor. Sluit het nu ook maar af.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is waar, ik noem het tegenwoordig dump kinderen, uitpoepen en bij de kinderopvang dumpenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je kinderen en nu nemen ze kinderen als of je kiest voor een huisdier.
Yaksaquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk weer eens wat oudere deelnemers niet van die snotneuzen. Het is al een kleuterschool daar namelijk!
Komt straks in de vergaderingquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu al? de aangifte hoefde pas gisteren.
Ik heb nu nog geen blauw gezien,vandaar mijn post.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jahh, er wordt regelmatig geveegd gelukkig
Merel is wat de groep er van gaat vindenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:17 schreef Inca het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, ik noem het tegenwoordig dump kinderen, uitpoepen en bij de kinderopvang dumpen
De Utopianen wachten ondertussen op de nieuwe inwoners
Ze doen ook goed werk in stiltequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen blauw gezien,vandaar mijn post.
quote:
Ow ? en ik heb nog gestemd , dus voor Jan met de korte achternaam .quote:
Heeft dat drankorgel al bier gehad dan.......quote:
nou valt aardig meequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:17 schreef Inca het volgende:
Laat mij lekker mijn mening daarover hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker zijn eigen tempo bepalen......en doen wat hij wil.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft dat drankorgel al bier gehad dan.......
Ja natuurlijk en zeker als je weet dat je Moeder 96 is gewordenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat schreef ik gisteren ook al. Wacht maar tot je bij die leeftijd in de buurt komt. Dan praat je wel anders
Als je 23 bent denk je dat het nog heel lang duurt voor je zo oud bent. Maar de tijd gaat sneller dan je denkt
Goede genen!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:23 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja natuurlijk en zeker als je weet dat je Moeder 96 is geworden
Nee hoestdrankquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft dat drankorgel al bier gehad dan.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |