Jemig en waar moeten die duizenden nu voor komen......oh ja natuurlijk voor Gerrit die staat dan op een van die podia'squote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Weer een kort nachtje?
Adje heeft weer eens een nieuwe vriend tot zolang het duurt............quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian over Jens
veel gedaan voor de BV
straten , plotteren . markt
Kailiie die MexiKooo gaat lallen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig en waar moeten die duizenden nu voor komen......oh ja natuurlijk voor Gerrit die staat dan op een van die podia's
gaat ook niets aan verlorenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die weet dat Jens een Petertje doet.
Als ze mag blijven maakt ze het voor zichzelf wel kapot, dat duurt dan wel weer twee manden, maar ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
gaat ook niets aan verloren
al zie ik liever mieleintje zelf gaan
Zou Kay mogen blijven om te leren dat ze Dylan niet meer ellebogen geeft?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
gaat ook niets aan verloren
al zie ik liever mieleintje zelf gaan
Cris vind zichzelf daar heeeel belangrijk. Denk dat ze liever blijft.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mooie kans voor Kriss deze stemming en Prive sorres
om te gaan vertrekken
met mazzel heeft Febo dit voorgelgd aan haar
en gebruikt ze dat klein beetje verstand
Dat is dan aan de nieuwe bewoner om te bepalen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Cris vind zichzelf daar heeeel belangrijk. Denk dat ze liever blijft.
Hatseflatsquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
DJ ?????
Bedenken jullie maar een naam.
Ach ja .. wat heeft ze verder nog daarbuiten...? dr kids en dr zus... die redden zich welquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:
Staat dat dj-set er nóg steeds? Zou afgelopen maandag toch al weer worden opgehaald?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Shelly.. muziek..dj set
en schudden en met knopjes
haske leuk.lkkr draaien draaien
die maakt zich totaal geen zorgen
lkkr niks op Camping de vetvlek
.. Jens gaat zn hoofd leeg maken
kruien , straten
ff tot rust
"eigen woorden ""
Ja, logisch toch....... Adriaan ziet wie er wat doet en wie niet......quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Adje heeft weer eens een nieuwe vriend tot zolang het duurt............
Klotemokkelquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
DJ ?????
Zo een aanstellerquote:
Spanning komt wel weer als de nieuwe er zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef Cargamelk het volgende:
De stemmingen zijn voorbij en het is weer saaitopia.
Die stapt echt niet zelf op, ik zie haar met de stemmingen gaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Deal !quote:
Ja, of een mooie kans om haar te laten blijven want ze heeft zoveel te verduren gekregen.....quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mooie kans voor Kriss deze stemming en Prive sorres
om te gaan vertrekken
met mazzel heeft Febo dit voorgelgd aan haar
en gebruikt ze dat klein beetje verstand
domme actie imoquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vlinder laat haar coach niet alleen. Die komt niet, denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Mooie dag voor 2 oud inwoners waar uit gekozen kan worden. Ik zeg Billy en Rene....Voor vlinder is het zeker hoogtijd dat ze daar eens naar toe komt fladderen...
Billy heeft dikke verkering, die komt echt niet terugquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Mooie dag voor 2 oud inwoners waar uit gekozen kan worden. Ik zeg Billy en Rene....Voor vlinder is het zeker hoogtijd dat ze daar eens naar toe komt fladderen...
Net als Billy,die had een mix van Ritchy Hawtin,en ging dan aan de knopjes draaien.quote:
Clowntje????????????quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
DJ ?????
Geloof er niet meer in .. er komen er 2 waarvan 1 figurant , de keuze is al bepaald voor ze erin zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Spanning komt wel weer als de nieuwe er zijn.
Zou voor Jessie wel leuk zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
DJDelquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
DJ ?????
Coach? O, die vent waar ze mee denkt samen te gaan wonen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vlinder laat haar coach niet alleen. Die komt niet, denk ik.
quote:
Coach?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vlinder laat haar coach niet alleen. Die komt niet, denk ik.
Ik zag gisteren Rene nog ergens in een ander programma.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Stond stoer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Net als Billy,die had een mix van Ritchy Hawtin,en ging dan aan de knopjes draaien.
DJ. Coldbitchquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
DJ ?????
Ze hebben samen al een huis gekochtquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Coach? O, die vent waar ze mee denkt samen te gaan wonen?
Zou zomaar kunnen, weet het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:19 schreef Cargamelk het volgende:
De stemmingen zijn voorbij en het is weer saaitopia
[..]
Geloof er niet meer in .. er komen er 2 waarvan 1 figurant , de keuze is al bepaald voor ze erin zijn.
Hij dan bedoel jequote:Op woensdag 1 mei 2019 11:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze hebben samen al een huis gekocht
Ze heeft verkering met haar Boxing Star coach, staat overal.quote:
Die zie je her en der in diverse programma's voorbij komen. Nu weer in een nieuw programma, ook soort van overleven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:21 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Rene nog ergens in een ander programma.
Ik was er niet bij toen ze tekendenquote:
Ja dat was het.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zie je her en der in diverse programma's voorbij komen. Nu weer in een nieuw programma, ook soort van overleven.
Tuurlijk helemaal uit zichzelf ze voelt het en het is een droom voor haar......bh'squote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die vent gaat spijt krijgen!quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Paupertje...quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar dacht hij zelf toch iets anders over.
Billy vertelde het weer anders natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Acte.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk helemaal uit zichzelf ze voelt het en het is een droom voor haar......bh'sknippen
nuttig zijn
.....Maar DJ. jahahaha dat is het.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft toch een eigen boksschool dus zal geen tijd hebben. Heeft ze weer goed voor elkaar trouwens, vast inkomen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Dus Billy heeft een gozertje gescoord. Heb het al terug gelezen in het andere topic. Maar dat wil niet zeggen dat Utopia definitief een gesloten boek is voor haar. Wie weet komen ze wel samen naar Utopia...En Billy lijkt me ook wel zo'n type die haar nieuw bakken vriend gewoon thuis laat zitten en zelf komt. We gaan het zien, maar sluit het totaal niet uit dat ze nu helemaal niet meer komt. De zomer is nog lang dus zat vlindertijd....
Dat samen komt uit haar mond......ze trekt erbij in en trekt er waarschijnlijk ook weer uit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die vent gaat spijt krijgen!![]()
Samen een huis kopen als in 'hij heeft betaald'?
Dat weet je niet...misschien man en vrouw.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits; er komen sosiwso geen 2 vrouwen binnen
dat is uitgesloten
Marjet wordt helemaal niet genoemd!quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hits zegt hetquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet...misschien man en vrouw.
In her dreams, twee vrouwen graag naar binnen en een vrouw er voor weg.... is de groep hetzelfde kan jens lekker blijvenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits; er komen sosiwso geen 2 vrouwen binnen
dat is uitgesloten
Marjet zag al een hele toekomst voor zich. Het blijft een stalkster.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Billy vertelde het weer anders natuurlijk.ThnX for correction!
uitgescheten..quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris gaat uit zich zelf voorlopig nergens heen, ze is liever met 13 mannen en dat His en zij de enige vrouwen zijn.
Leek mij al sterk dat een vent daar nog intrapt bij haar. Misschien dat ze op een matje naast hem mag slapen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat samen komt uit haar mond......ze trekt erbij in en trekt er waarschijnlijk ook weer uit.
Ik zag op haar insta een Billy Botox.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Marjet zag al een hele toekomst voor zich. Het blijft een stalkster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry OT
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:32 schreef Amphorapotje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou fijn zijn als dit toekomst heeft
gun het ze van harte
genoeg stront over zich heen gehad
op naar een mooie toekomst met veel gezondheid , liefde en geluk
OT
acuswaffel
12uur verse Hamsters
12 uur Utopiatijd. Dat zal wel weer bij half 2 wordenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
gun het ze van harte
OT
acuswaffel
12uur verse Hamsters
Genderneutraal.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet...misschien man en vrouw.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:32 schreef Amphorapotje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft vreemd dat hij alleen tekent voor een huis. Ze is verliefd dus niet meer vrijgezel is typisch een uitspraak voor Marjet. Geloof het niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry OT![]()
![]()
Ja Jessie het is geven en nemen......quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:37 schreef mazaru het volgende:
Jessie vind een rekening van de plottermachine die nog niet betaald is. Hij snapt er niets van want Merel had tegen hem gezegd dat die al betaald was. Weer 1000 euro moppert hij.
Wat een mallootquote:
Hallo vriendjes,en vriendinnetjes.quote:
Moet je heel wat verkopen voor je dat geld weer terug hebt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:37 schreef mazaru het volgende:
Jessie vind een rekening van de plottermachine die nog niet betaald is. Hij snapt er niets van want Merel had tegen hem gezegd dat die al betaald was. Weer 1000 euro moppert hij.
Mooi gezegd Struisz, ik gun het haar wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
gun het ze van harte
OT
acuswaffel
12uur verse Hamsters
Een gebed zonder einde. Of was het nou een rotonde zonder afslag?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:40 schreef zodeju het volgende:
Kijk wat ze leuk bezig zijn Gerrit en Shell.......![]()
![]()
Over een kwartiertje.quote:
Drie tetten? lekker alternatief weer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:45 schreef mazaru het volgende:
Vieze frannie heeft het over haar nieuwe tieten die ze wil. Kees wil ook tiet erbij laten zetten volgens Jan Doedel
En Merel maar blijven stukmaken en opnieuw aanschaffen. Komen ook nog de wasmachine en droger bij want die wil ze ook weer nieuw.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je heel wat verkopen voor je dat geld weer terug hebt.
Maar ja, broden voor ¤3.50 inclusief verzending was tot nu toe het meest ongeloofwaardig.
Pfff...Wat mankeert er aan kipfilets?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:45 schreef mazaru het volgende:
Vieze frannie heeft het over haar nieuwe tieten die ze wil. Kees wil ook tiet erbij laten zetten volgens Jan Doedel
2 Shelley's?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is in het verblijf van Utopia enkel jaren ouder geworden.....quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dyl denkt dat Franny er wel een korting uit kan halen als ze uit Utopia is, ze wil haar tieten vergroten bij Diana [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Drie tetten? lekker alternatief weer.
Waarschijnlijk hebben ze liever rechtopstaande neptieten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:46 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Pfff...Wat mankeert er aan kipfilets?
Dat zou me meevallen van haar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Chris gaat vertellen dat ze weggaat
[ afbeelding ]
Dan hoop ik dat er toch nog iemand weg wordt gestuurd. Dan zijn we er 2 kwijtquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Chris gaat vertellen dat ze weggaat
[ afbeelding ]
Geloof er ook niks van,die wilt weer een extra tripje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:48 schreef espri het volgende:
goedemorgen, geloof er niks van dat ze naar huis gaat, misschien voor 1 dagje.
Echt ! Brrrrquote:
20 jaarquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Verwerken? Je hebt die man 20 jaar niet gesproken.
Gaat over haar zus en kids geloof ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Verwerken? Je hebt die man 20 jaar niet gesproken.
Ze heeft het steeds over zus en moederquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vragen of haar familie daar naar toe mogen komen .....gezellig on stream......
Ze heeft geen huis............Utopia is haar huis..........quote:
Dat dus.Lekker met een wijntje en een hapje.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:51 schreef mazaru het volgende:
Extra bezoek verzoekje met tranen om een man die ze verachtte en in 20 jaar niet heeft gesproken.
Alles. als ze maar niet hoeft te vertrekken, die vindt haar kinderen en familie niet belangrijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:51 schreef mazaru het volgende:
Extra bezoek verzoekje met tranen om een man die ze verachtte en in 20 jaar niet heeft gesproken.
Dat gebeurt dus niet want ze heeft zoveel meegemaakt en het is zo zielig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Heeft ook geen zin. Even wachten en ze zit maandag gewoon thuis...
Echt hequote:Op woensdag 1 mei 2019 11:53 schreef mazaru het volgende:
Ik word hier echt een beetje misselijk van. Wat een toneelstuk
Ik denk er iets over maar kan dat hier beter niet zeggenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:51 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet want ze heeft zoveel meegemaakt en het is zo zielig.
Me tooquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus.Lekker met een wijntje en een hapje.
Ik kan hier geen respect voor opbrengen.
Ruzie door nieuwe vrouw, komt wel vaker voor dat een vader dan vervreemd van zijn eigen kinderen door 2de leg.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:53 schreef mazaru het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap Chris der verdriet maar ga dan naar huis en verwerk het daar in alle rust met familie, ik snap dit niet helemaal van haar
Ik zit hier de hele ochtend al mee,het blijkt weer hoe fake Christel is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:53 schreef mazaru het volgende:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet want ze heeft zoveel meegemaakt en het is zo zielig.
Ik ook niet, ze vind haar Utopia familie belangrijker dan haar eigen familie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zal niet on stream zijn neem ik aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vragen of haar familie daar naar toe mogen komen .....gezellig on stream......
Hier krijgt ze aandacht, thuis niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit hier de hele ochtend al mee,het blijkt weer hoe fake Christel is.
kan van alles zijn vader moeder verlaten voor de nieuwe vrouw bijvb... maar goed we weten het verhaal erachter niet.... is wel sneu voor crisquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ruzie door nieuwe vrouw, komt wel vaker voor dat een vader dan vervreemd van zijn eigen kinderen door 2de leg.
Als dochter kan je ook stappen ondernemen om contact te herstellenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ruzie door nieuwe vrouw, komt wel vaker voor dat een vader dan vervreemd van zijn eigen kinderen door 2de leg.
Ik heb echt een dubbel gevoekl bij haar , en vraag me altijd af is ze echt .quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles. als ze maar niet hoeft te vertrekken, die vindt haar kinderen en familie niet belangrijk
En dus met achetr overlegd.. Ja doe maar net voor 12 uur , mooi tv-momentjequote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
precies
deze overstijgt alles
wat een waardeloos fake wijf
gatverdamme
Ga nooit weg zonder een knuffel,quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]'als je wel leuke ouders hebt, wees daar zuinig op'
Gisteren was ze ook helemaal over de rooie hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:52 schreef PTLe het volgende:
Cris janken of de fam vrijdag mag komen ...................ik zie voor het eerst emotie bij haar .
Hou daar eens mee op. Dat hebben ze ook gedaan en werd niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als dochter kan je ook stappen ondernemen om contact te herstellen
Waarschijnlijk denken we er hetzelfde overquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik denk er iets over maar kan dat hier beter niet zeggen
Iedereen maakt andere keuzes.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
hetzelfde hier, poppenkast. Ik zie haar er nog voor aan dat ze een rouwdienst daar gaat organiseren om het af te sluiten.Ze wist niet eens wat hij had, ja, copd en ze zei gaten in zijn longen, nou, met gaten kom je niet ver.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:53 schreef mazaru het volgende:
Dat ! Eng wijf.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog even en 'ze blijft nog een jaartje voor haar vader'of zoiets
Zoals ik uit de vage verhalen begreep is dat wel geprobeerd. Ligt niet altijd aan de kinderen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Misschien wel vaak geprobeerd kan allemaalquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
ik baseer mn meningquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef dakpanlos het volgende:
Ik vind de reacties best hard hier. Chris heeft verdriet en dat is niet gefaked. Wat er verder in het verleden ook is gebeurd, je blijft een kind van je ouders.
En welke beslissing ze ook maakt... voor nu moet t dat zo zijn.
Al de aannames slaan nergens op
Zo met je eens.... vind sommige reacties ook kei hard.. elk verhaal heeft twee kantenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef dakpanlos het volgende:
Ik vind de reacties best hard hier. Chris heeft verdriet en dat is niet gefaked. Wat er verder in het verleden ook is gebeurd, je blijft een kind van je ouders.
Zeker! Kijk maar hoe ze met haar eigen zoons omgaat, ze kon wel eens hetzelfde karakter als haar vader hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als je iemand decennia geleden hebt weggetrapt kun je het morgen niet nog een keer doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga nooit weg zonder een knuffel,
ga nooit weg zonder zonder een zoen.
Oke ik heb gister niets gezien .quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gisteren was ze ook helemaal over de rooie hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Zie je aan John........quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Chris? Haar zus wel die had nog steeds contact maar zij niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Misschien wel vaak geprobeerd kan allemaal
dit dusquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoopt ze nou niet weggestuurd te worden vanwege al deze zieligheid.
Misschien willen haar moeder en zus niet dat ze weggaat daar? We weten het niet hè?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap Chris der verdriet maar ga dan naar huis en verwerk het daar in alle rust met familie, ik snap dit niet helemaal van haar
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op. Dat hebben ze ook gedaan en werd niet geaccepteerd.
Had je allang kunnen lezen
Kijk dan Billy bij de reacties en daar ook weer een reactie op, dat ben ik niet hoor voor de duidelijkheid hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zwijgt als het grafquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Ben wel benieuwd naar vader's kant van het verhaal.
Totaal mee eensquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef dakpanlos het volgende:
Niet helemaal met je eens !! Ken ook situaties waarin de ex alles doet om de nieuwe partner totaal geen kans te geven. Als je dat erbij vermeld dan zeg ik okay.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eigenlijk 3 kanten. Iedere kant heeft zijn verhaal, dat zijn er 2. De waarheid ligt meestal ergens in het midden, dat is die derdequote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zo met je eens.... vind sommige reacties ook kei hard.. elk verhaal heeft twee kanten
Ik bid van niet , heb op haar gestemd ......................weg er meequote:Op woensdag 1 mei 2019 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Jessie denkt dat deze uitzondering CHris laat blijven,
Precies. Dank je, Jacquie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zo met je eens.... vind sommige reacties ook kei hard.. elk verhaal heeft twee kanten
ze kwam Pa nog wel eens tegen inde stadquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens !! Ken ook situaties waarin de ex alles doet om de nieuwe partner totaal geen kans te geven. Als je dat erbij vermeld dan zeg ik okay.
Ik denk niet fake.....maar gewoon ook zoals ze is......haar gevoelens gaan voor en denkt dat het opgelost is door haar familie daar te vragen.....quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die had gaten in zijn longen dus geen lucht meer omwat te zeggen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Ben wel benieuwd naar vader's kant van het verhaal.
We weten niet alles inderdaad maar veroordelen haar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan van alles zijn vader moeder verlaten voor de nieuwe vrouw bijvb... maar goed we weten het verhaal erachter niet.... is wel sneu voor cris
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef dakpanlos het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef dakpanlos het volgende:
Dat dus, ik voel alleen maar een soort van boosheid bij haar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik baseer mn mening
over de uitspraken van haar
dingen die ze zegt
en doet
over dr vader
zn nwe fam ..vrouw en kids
En hier wil ik het wel bij houden.quote:
Zit altijd een derde partij tussen, zelf meegemaakt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze kwam haar vader vaak tegen op straat maar geen contact....quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Chris? Haar zus wel die had nog steeds contact maar zij niet.
Die grote bek van hem is ineens een jankbek geworden. Wat een mietje!quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Totaal mee eens![]()
![]()
![]()
Laat haar gewoon haar eigen beslissingen maken. En zij kent haar zus en kids het beste en zij haar ook. Gezamenlijke beslissing.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En hier wil ik het wel bij houden.
Ze (mis) bruikt het voor eigen belang.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Totaal mee eens![]()
![]()
![]()
Laat haar gewoon haar eigen beslissingen maken. En zij kent haar zus en kids het beste en zij haar ook. Gezamenlijke beslissing.
Ik nu ook even.quote:
Ze hebben alleen snotsnuif les van Jesnotsnuiverei gekregenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:59 schreef mazaru het volgende:
Wat hangt daar in de lucht. Ik hoor dagenlang alleen maar mensen janken en snot ophalen
In 20 jaar tijd kun je heel vaak iets proberen, als ik Chris haar 'drive' zie zal je wellicht een keer iets aan de buurman van haar vader hebben gevraagd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op. Dat hebben ze ook gedaan en werd niet geaccepteerd.
Had je allang kunnen lezen
Dus dat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zoals ik uit de vage verhalen begreep is dat wel geprobeerd. Ligt niet altijd aan de kinderen.
Ouders gedragen zich ook niet altijd, zoals het zou moeten
yepquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dat dus, ik voel alleen maar een soort van boosheid bij haar.
Tja tis de schuld van een bepaald persoon .. tis besmettelijk dat snot ophalen gaat achter de ogen zitten en moet er toch een keer uit als dat snot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:59 schreef mazaru het volgende:
Wat hangt daar in de lucht. Ik hoor dagenlang alleen maar mensen janken en snot ophalen
Haar zus bracht vader overal naar toe.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze kwam haar vader vaak tegen op straat maar geen contact....
Voor de schijn, zoals nu weer blijktquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Shel: Hoe laat komen ze vrijdag?
Chris: half 11......
Hoezo vragen aan de groep of het goed is![]()
![]()
eigen verdriet en spijtquote:
Hooikoorts seizoen is aangebrokenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:59 schreef mazaru het volgende:
Een mening is nog daar aan toe maar iemand iets verwijten waar je zelf de ballen vanaf weet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wat een toneelstuk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Kortom een overbodige presentatie van haar leed.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Die gingen wel met hem om.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:03 schreef Inca het volgende:
Dus 20 jaar geen contact wist die vader wel dan dat ze 2 zoons had?
Mijn zoon is ook heel afstandelijk maar zegt niets over hoeveel wij om elkaar geven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zeker! Kijk maar hoe ze met haar eigen zoons omgaat, ze kon wel eens hetzelfde karakter als haar vader hebben.
Ik ook, weet waarover ik het heb.quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zit altijd een derde partij tussen, zelf meegemaakt.
Dat was best een mooie leeftijd om dood te gaan volgens Jensquote:
het komt misschien hard over maar ik denk wel dat je beslissingen van anderen ook moet respecteren en dat doet ze helemaal nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:55 schreef dakpanlos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |