Jemig en waar moeten die duizenden nu voor komen......oh ja natuurlijk voor Gerrit die staat dan op een van die podia'squote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Weer een kort nachtje?
Adje heeft weer eens een nieuwe vriend tot zolang het duurt............quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian over Jens
veel gedaan voor de BV
straten , plotteren . markt
Kailiie die MexiKooo gaat lallen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig en waar moeten die duizenden nu voor komen......oh ja natuurlijk voor Gerrit die staat dan op een van die podia's
gaat ook niets aan verlorenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:08 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Die weet dat Jens een Petertje doet.
Als ze mag blijven maakt ze het voor zichzelf wel kapot, dat duurt dan wel weer twee manden, maar ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
gaat ook niets aan verloren
al zie ik liever mieleintje zelf gaan
Zou Kay mogen blijven om te leren dat ze Dylan niet meer ellebogen geeft?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
gaat ook niets aan verloren
al zie ik liever mieleintje zelf gaan
Cris vind zichzelf daar heeeel belangrijk. Denk dat ze liever blijft.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mooie kans voor Kriss deze stemming en Prive sorres
om te gaan vertrekken
met mazzel heeft Febo dit voorgelgd aan haar
en gebruikt ze dat klein beetje verstand
Dat is dan aan de nieuwe bewoner om te bepalen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Cris vind zichzelf daar heeeel belangrijk. Denk dat ze liever blijft.
Hatseflatsquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
DJ ?????
Bedenken jullie maar een naam.
Ach ja .. wat heeft ze verder nog daarbuiten...? dr kids en dr zus... die redden zich welquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:
Staat dat dj-set er nóg steeds? Zou afgelopen maandag toch al weer worden opgehaald?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Shelly.. muziek..dj set
en schudden en met knopjes
haske leuk.lkkr draaien draaien
die maakt zich totaal geen zorgen
lkkr niks op Camping de vetvlek
.. Jens gaat zn hoofd leeg maken
kruien , straten
ff tot rust
"eigen woorden ""
Ja, logisch toch....... Adriaan ziet wie er wat doet en wie niet......quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Adje heeft weer eens een nieuwe vriend tot zolang het duurt............
Klotemokkelquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
DJ ?????
Zo een aanstellerquote:
Spanning komt wel weer als de nieuwe er zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef Cargamelk het volgende:
De stemmingen zijn voorbij en het is weer saaitopia.
Die stapt echt niet zelf op, ik zie haar met de stemmingen gaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Deal !quote:
Ja, of een mooie kans om haar te laten blijven want ze heeft zoveel te verduren gekregen.....quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mooie kans voor Kriss deze stemming en Prive sorres
om te gaan vertrekken
met mazzel heeft Febo dit voorgelgd aan haar
en gebruikt ze dat klein beetje verstand
domme actie imoquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vlinder laat haar coach niet alleen. Die komt niet, denk ik.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Mooie dag voor 2 oud inwoners waar uit gekozen kan worden. Ik zeg Billy en Rene....Voor vlinder is het zeker hoogtijd dat ze daar eens naar toe komt fladderen...
Billy heeft dikke verkering, die komt echt niet terugquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Mooie dag voor 2 oud inwoners waar uit gekozen kan worden. Ik zeg Billy en Rene....Voor vlinder is het zeker hoogtijd dat ze daar eens naar toe komt fladderen...
Net als Billy,die had een mix van Ritchy Hawtin,en ging dan aan de knopjes draaien.quote:
Clowntje????????????quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
DJ ?????
Geloof er niet meer in .. er komen er 2 waarvan 1 figurant , de keuze is al bepaald voor ze erin zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Spanning komt wel weer als de nieuwe er zijn.
Zou voor Jessie wel leuk zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
DJDelquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
DJ ?????
Coach? O, die vent waar ze mee denkt samen te gaan wonen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vlinder laat haar coach niet alleen. Die komt niet, denk ik.
quote:
Coach?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vlinder laat haar coach niet alleen. Die komt niet, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |