Nou, nee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zijn alle zelfstandig ondernemers niet zo?
Een meesterlijke vereniging van het voetballen van eerder vanavond en Herman van Veenquote:
Jij weetquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een van de weinige zekerheden die we hebben in dit hysterische subforum. Onze laatste houvast.
En de gemiddelde Eurovisiefan komt tijdens de puntentelling wel redelijk zelfredzaam op jou over?quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hecht veel waarde aan psychologische zelfredzaamheid.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had zo veel kaarten dat een plank van m'n oude speelgoed/kledingkast doorgezakt is.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een meesterlijke vereniging van het voetballen van eerder vanavond en Herman van Veen
Ja, meteen over naar geld. Doorzichtig hoor, Cyanquote:
Mensen die slapenquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker slapen liefjes......trusten!
Dat ligt aan de zelfstandig ondernemerquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zijn alle zelfstandig ondernemers niet zo?
Je krijgt een stickerquote:
Welterusten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Een jaar vertraging op de lijn is heel normaal in dit werkveld.quote:
Wat een corruptie. Gewitwas door de blauwtjes en de roodjesquote:
Well, you know... 'We are a nation of undertakers'...quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ligt aan de zelfstandig ondernemer
Trusten!quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waar ik waarde aan hecht, en wat reëel is, is heel verschillend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En de gemiddelde Eurovisiefan komt tijdens de puntentelling wel redelijk zelfredzaam op jou over?
Want dan ga ik enigszins twijfelen aan je psychologisch inzicht.
Ik heb ook bergen Magic: the gathering kaarten gehad. Heb er nog steeds spijt van dat ik die ooit weg gedaan heb..quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoveel had ik er dan weer niet. Ik had ze in een mapje zitten. Maar met zoveel van die ruil-rages van toen gaf ik er toch al gauw de brui aan.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga verhuizen, ik heb geld nodig voor meubels.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, meteen over naar geld. Doorzichtig hoor, Cyan
Maar wel in ons voordeel, dus sst.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een corruptie. Gewitwas door de blauwtjes en de roodjes![]()
Kringloop heeft nog wel watquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen, ik heb geld nodig voor meubels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |