Die reacties kun je uittekenen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:02 schreef Plompzakker het volgende:
Inb4 persoonlijke aanval van het olijke duo pf en qd
Waarom je nu op de man inspeelt is mij een raadsel, terwijl je in de OP links afkraakt. Je gebruikt argumenten van links om je eigen (rechtse?) opinie aan te duiden. Aardig krom, me dunkt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:01 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
maar het is links Nederland dat uiteindelijk de trekker heeft overgehaald. Alle linkse mensen in Nederland zijn medeverantwoordelijk voor die moord.
Niet zozeer op de man, wel op de groep. Je mag je als links georiënteerd persoon best medeverantwoordelijk voelen voor het klimaat dat je meehelpt creëren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waarom je nu op de man inspeelt is mij een raadsel, terwijl je in de OP links afkraakt.
Baudet en Wilders worden beveiligd, terwijl Jesse Klaver met zijn bakfiets rondfietst. Er zit wel een kern van waarheid in vrees ik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie vooral "rechten" roepen dat ze zo hard worden gedemoniseerd door de "linksen". En zo heeft een ieder zijn/ haar/een eigen waarheid.
Wat een larie. Dat is hetzelfde als zeggen dat vogels verantwoordelijk zijn voor de omgewaaide bomen en losse takken op straat omdat vogelnestjes van kleine takken en twijgjes gemaakt worden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Niet zozeer op de man, wel op de groep. Je mag je als links georiënteerd persoon best medeverantwoordelijk voelen voor het klimaat dat je meehelpt creëren.
De linkse nieuwsmedia en politiek in binnen en buitenland is een erg grote macht die heel suggestief en tendentieus is. En toen werd Fortuyn vermoord. En al die linkschen schijnheilig 'ikke niet hoor'quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat een larie. Dat is hetzelfde als zeggen dat vogels verantwoordelijk zijn voor de omgewaaide bomen en losse takken op straat omdat vogelnestjes van kleine takken en twijgjes gemaakt worden.
Je kunt ook gewoon voor kiezen om niet het nieuws te gaan kijken als je weet dat het links georiënteerd is. Ik kijk al tijden geen tv meer, juist omdat ik weet dat het uit één politieke richting komt. En dat is bevooroordeeld nieuws, en dus discriminatie. Mij niet gezien om daar actief in gepropageerd te worden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
De linkse nieuwsmedia en politiek in binnen en buitenland is een erg grote macht die heel suggestief en tendentieus is.
Zelfs in linkse kringen is moord niet goed te praten.quote:En toen werd Fortuyn vermoord.
De daden van één gekkie, uitsmeren op een gehele bevolkingsgroep. Wat een achterlijk pad om te gaan bewandelen.quote:En al die linkschen schijnheilig 'ikke niet hoor'
Linkse retoriek bestaat altijd uit de Godwin plus een figuur namelijk Hitler. Daar "winnen" ze 95% van alle discussies mee. Bijvoorbeeld, Baudet nee want Naziquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon voor kiezen om niet het nieuws te gaan kijken als je weet dat het links georiënteerd is. Ik kijk al tijden geen tv meer, juist omdat ik weet dat het uit één politieke richting komt. En dat is bevooroordeeld nieuws, en dus discriminatie. Mij niet gezien om daar actief in gepropageerd te worden.
[..]
Zelfs in linkse kringen is moord niet goed te praten.
[..]
De daden van één gekkie, uitsmeren op een gehele bevolkingsgroep. Wat een achterlijk pad om te gaan bewandelen.
Kat liep op mijn toetsenbord, sorry.quote:
Op wie heb jij gestemd?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:05 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Kat liep op mijn toetsenbord, sorry.
FVD Baudetraketquote:
Van SP naar Baudet? :squote:Op dinsdag 30 april 2019 20:10 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
FVD Baudetraket
/trigerrabiaatlinksch
Voorheen SP. De enige echte nuchtere linkse partij (vroeger dan)
Je bent door de war met jezelf denk ik, van links naar extreemrechts.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wansinn. Die waaien ook met alle winden mee geen wonder dat je niet linkrechtsmidden bent.
Waarom open je 3 janktopics op een dag over typetjes dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:03 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Die reacties kun je uittekenen inderdaad.
Vraag me af of het typetjes zijn. Of misschien één persoon met twee accounts?
Of je kijkt daar doorheen, en zie dat het een zwaktebod is. Door hierop door te generaliseren zie je dat linksen die Hitler in zulke discussies aandragen, eigenlijk mensen zijn die helemaal niet zo sterk in de schoenen staan. Zwaktebod wordt tegenwoordig op handen gedragen en hierdoor is het makkelijk om zielig gevonden te worden, en dus is men in staat door medelijden mensen naar zich toe te kunnen trekken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:04 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Linkse retoriek bestaat altijd uit de Godwin plus een figuur namelijk Hitler. Daar "winnen" ze 95% van alle discussies mee. Bijvoorbeeld, Baudet nee want Nazi
Of je houdt het klein en kijkt alleen naar de lokale politiek, want via indirecte, meer toegankelijke wegen en kortere lijntjes is het gemakkelijker om je stem hierin te doen gelden. Laat de centrale politiek wat meer los, het is van indirect belang en je voelt er pas wat van als de lokale politiek hierop beleid gaat voeren.quote:De macht van links is zo groot dat je het nieuws wel moet volgen om te zien met welke onzinnigheid je te maken krijgt. Wnat het wordt gewoon beleid.
Janktopics? Dat is gewoon opbouwende kritiek. We moeten elkaar scherp houden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom open je 3 janktopics op een dag over typetjes dan?
boeit niemand niks ditquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:22 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Janktopics? Dat is gewoon opbouwende kritiek. We moeten elkaar scherp houden.
Vandaar dat je er ook naar vraagtquote:
FVD is geen extreemrechts.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Je bent door de war met jezelf denk ik, van links naar extreemrechts.
Ouch that burn...quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, dat is een handjevol idioten.
HAHAHAHA HAHAHA HAHAHAHAquote:Op woensdag 1 mei 2019 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klopt, dat is een handjevol idioten.
Je doet hier een bewering zonder enige onderbouwing. Dus in hoeverre stelt jouw argumentatie dan wat voor?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:01 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Als ik de manier waarop rechtse mensen debatteren eens vergelijk met hoe linkse mensen debatteren, dan valt me iets op. Rechtse mensen gebruiken argumenten om hun stellingen te onderbouwen. Wat doen linkse mensen echter? Op de man spelen. Als je het niet met hen eens bent, dan is het niet zo dat je argument niet opgaat of niet valide is... nee, JIJ deugt niet. Je begrijpt het niet en je bent dom.
Zoals al door anderen gezegd ben juist jij degene die hier aan het generaliseren is en die op de man (groep) aan het spelen is. Wellicht dat dit nu juist de grap is die je probeert te maken?quote:Hebben linkse mensen nou zelf niet door hoe belachelijk ze overkomen met hun voorgewende waarheidsmonopolie? In de politiek en de media is het ook heel duidelijk zichtbaar. Rechtse politici worden steevast gedemoniseerd.
Volkert van der Graaf is veroordeeld voor de moord op Pim Fortuijn, maar het is links Nederland dat uiteindelijk de trekker heeft overgehaald. Alle linkse mensen in Nederland zijn medeverantwoordelijk voor die moord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |