Iets te donker.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:47 schreef EP3 het volgende:
Maar even iets totaal anders...
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat Arya zo uit het niets de NK heeft omgelegd?
Dat had ik alleen bij Beyond the Wall lolquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ontken ik ook niet.
Ik werd zelfs boos wakker!
Epischer hoe?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van mij had het laatste gevecht met de Night King wel wat epischer gemogen
Schrijftechnisch gezien niet de ergste blamage van de aflevering.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:47 schreef EP3 het volgende:
Wat vinden jullie er eigenlijk van dat Arya zo uit het niets de NK heeft omgelegd?
Oke, ik zal je verder met rust laten vriend, het is wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Met regeren bedoel ik de baas zijn. En ja dat wilde hij. Niet met een bepaald doel, behalve dat iedereen van de living dood moest.
Dat was zijn enige doel. Altijd al.
En hou aub op met dat belerende toontje timmmm. Doe niet zo kinderachtig man.
Omdat de belangrijkste verhaallijn uit de serie halverwege het seizoen wordt afgerond door een deus ex machina.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom was je zo mad? Omdat het een klote seizoen is tot nu toe?
Of omdat de enige God, ReekGod, dood is?
Toen heb ik vooral hard gelachen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat had ik alleen bij Beyond the Wall lol
Ik vind het best cool dat Arya het deed, het is al tijden een van mijn favoriete karakters. Zeker in de boeken. De manier waarop was mij een beetje te nep, meer wat voor een Jason Statham film.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:47 schreef EP3 het volgende:
Mja, eens wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de belangrijkste verhaallijn uit de serie halverwege het seizoen wordt afgerond door een deus ex machina.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komt vanwege de vele zeikerds idd, zwaar annoying
hear, hearquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef Harvest89 het volgende:
Of jullie het verhaal goed vonden of niet.
Je kunt nooit ontkennen dat de visuals en gevechten geweldig waren.![]()
[ afbeelding ]
Nee ik vond dat wel mooi gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mja, eens wel.
Maar geen traantje gelaten om ReekGod?
ik heb gehoord dat er wat kutmemes gepost moeten worden om de sfeer wat te verbeterenquote:
Hij is iig niet lullig aan z'n einde gekomen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar geen traantje gelaten om ReekGod?
Ramsaygodquote:
NK had wel de pik op hem.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:54 schreef EP3 het volgende:
[..]
Hij is iig niet lullig aan z'n einde gekomen.
dit is een scene direct uit het boek. en aangezien de makers voorbij het boek zijn is niet gegarandeerd dat ze trouw zullen zijn aan het boek.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:36 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe zit het nu met deze scene nu the white walkers weg zijn?
[ afbeelding ]
Is het toch misschien as in plaats van sneeuw?
EPICquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:47 schreef EP3 het volgende:
Dat was de slechtste episode ooit in echt alle opzichten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen heb ik vooral hard gelachen.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
NK had wel de pik op hem.
here you goquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat er wat kutmemes gepost moeten worden om de sfeer wat te verbeteren
Overduidelijk stukje fanservice, maar helaas niet voor alle fans.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was de slechtste episode ooit in echt alle opzichten.
De episode ervoor kwam daar ook wel voor in aanmerking.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was de slechtste episode ooit in echt alle opzichten.
Verhaal was best bagger, maar ik vond de dialoog wel erg leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Overduidelijk stukje fanservice, maar helaas niet voor alle fans.
Hopelijk komt er nog een clash tussen hound en mountainquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik baal nog steeds dat Oberyn zijn rol zo klein was.
S1 had prachtige visualsquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:54 schreef Richestorags het volgende:
Fuck visuals en gevechten. De eerste seizoenen hadden die visuals niet en waren 10x beter.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een clash tussen hound en mountain
deze was echt genant. zoals dat hele sandsnakes shit. terwijl oberyn en "die prins in de rolstoel" heel tof waren als personage, maar het verhaal ws zo slechtquote:
Bronn kan wel mooi zingen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze was echt genant. zoals dat hele sandsnakes shit. terwijl oberyn en "die prins in de rolstoel" heel tof waren als personage, maar het verhaal ws zo slecht
Maar in S1 hadden ze nooit het zelfde niveau kunnen halen als in 7 en 8. Puur om financiële redenen.quote:
regel meteen die popvideo clip danquote:
Dat was de fanservice ja. Was vermakelijk idd. Alleen jammer dat het verhaal nergens op sloeg, dat leidt zeker bij rewatches wel erg af.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Verhaal was best bagger, maar ik vond de dialoog wel erg leuk.
Mag van mij in de OPquote:
got s1 ziet er beter uit qua sets en design en omgevingen dan welke andere serie S1 dan ook ( die ik gezien heb iig )quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vrij beperkt als je nu terug kijkt
Ja, dit was écht slecht.quote:
Booooooaaaaahrrrrr!quote:
R+L=Jquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:19 schreef Breekfast het volgende:
Er moet toch nog wel haast en plottwist aankomen wat betreft Bran? Zo niet dan is zijn personage wel de meest nutteloze geweest van allemaal. Wat heeft hij tijdens de battle nu gedaan wat van toegevoegde waarde was?
Die gehele episode viel mij eigenlijk best mee op die Sandsnakes na.quote:
Dan heb jij weinig gezien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
got s1 ziet er beter uit qua sets en design en omgevingen dan welke andere serie S1 dan ook ( die ik gezien heb iig )
Dat was mijn favoriet. Samen met Tywingodquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik baal nog steeds dat Oberyn zijn rol zo klein was.
Yup.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Seizoen 1 is vooral zo anders in stijl en sfeer. Het doet aan als een soort heroïsche vertelling over ridders en jonkvrouwen. Bijna sprookjesachtig vergeleken met de seizoenen erna.
Nee hoor? Ik vind Deadwood wel vergelijkbaar. Wat vind jij er in s1 beter uitzien dan got dan?quote:
Robertquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat was mijn favoriet. Samen met Tywingod
De sets waren ook nog zo klein toen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Seizoen 1 is vooral zo anders in stijl en sfeer. Het doet aan als een soort heroïsche vertelling over ridders en jonkvrouwen. Bijna sprookjesachtig vergeleken met de seizoenen erna.
Alleen dat intromuziekje al dat je in het dvd menu hoort. Je zou er bij wegdromen.
Westworld, BCS, True Detective.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor? Ik vind Deadwood wel vergelijkbaar. Wat vind jij er in s1 beter uitzien dan got dan?
echt hehquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
als je een grap niet begrijpt is het niet voor jouquote:
arme domme neukertje van cersei. hoe heet ie ook alweer?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GO FIND THE BREASTPLATE STRETCHER
Ja oké, er was wel wat nasty shit gaande. Maar het geheel deed veel minder rauw en hard aan dan De opvolgende seizoenen.quote:
BOW BEFORE YOU KINGquote:
LANCEL LANNISTER GODS WHAT A STUPID NAME. WHO NAMED YOU? SOME HALF-WIT WITH A STUTTER?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
arme domme neukertje van cersei. hoe heet ie ook alweer?
die is wel heel braaf iddquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja oké, er was wel wat nasty shit gaande. Maar het geheel deed veel minder rauw en hard aan dan De opvolgende seizoenen.
Dit muziekje kun je je toch niet voorstellen bij een later seizoen?
Godverquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LANCEL LANNISTER GODS WHAT A STUPID NAME. WHO NAMED YOU? SOME HALF-WIT WITH A STUTTER?
de baratheons waren wel baas. vond het wel jammer hoe zwak renly in de serie werd geportretteerd.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LANCEL LANNISTER GODS WHAT A STUPID NAME. WHO NAMED YOU? SOME HALF-WIT WITH A STUTTER?
Ik vind het jammer dat Robert niet echt scènes kreeg met Tyrion of Tywin.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Godver![]()
Wat een baas was het ook he?
Hij had zelfs het lef om Tywin op zijn rug te kloppen.
Dat is de thememuziek van Robert Baratheon.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja oké, er was wel wat nasty shit gaande. Maar het geheel deed veel minder rauw en hard aan dan De opvolgende seizoenen.
Wel heel mager als dat je enige functie in het hele verhaal is. En daar moet je dan 7 seizoenen lang voor rondgeleurd worden om dat verhaal te kunnen vertellen.quote:
Lancelquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
arme domme neukertje van cersei. hoe heet ie ook alweer?
Inderdaad minder hard. Men kon toen nog lol hebben. Maar toen was winter er nog nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En verloor ook zijn blonde Lannisterhaar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
LancelLater werd hij hardcore religekkie.
quote:
Zou de winter nu ook gewoon meteen over zijn in Westeros eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad minder hard. Men kon toen nog lol hebben. Maar toen was winter er nog niet
Moest ook wel want zo viel zijn kekke nieuwe sterretje goed op.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En verloor ook zijn blonde Lannisterhaar.
Met hem stierf de onschuld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is de thememuziek van Robert Baratheon.![]()
Je hoort het later af en toe nog eens bij de kroning van Joffrey en Tommen.
Global warming genot.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou de winter nu ook gewoon meteen over zijn in Westeros eigenlijk?
Meh, nagenoeg allemaal realistisch. Zou ik niet kunnen vergelijken met een dergelijke serie als dit.quote:
Heb je Westworld wel gezien?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Meh, nagenoeg allemaal realistisch. Zou ik niet kunnen vergelijken met een dergelijke serie als dit.
Wacht nog steeds op een reactie van de originele poster aan wie ik dat vroeg though
Akkoord.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
Nagenoeg, sorry was Westworld even vergeten idd
Daarna werd het allemaal wat donkerder ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Met hem stierf de onschuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |