Dit geeft echt te denken.....quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:50 schreef jackie12 het volgende:
Inderdaad Rapa, wel "toevallig" zeg 1.37. In Amerika is 13.37 gewoon 1.37.
Was me niet eerder opgevallen.
Toen ik in 2014 bewijs zocht naar inbreken in een Iphone4 was dit de enige of iig een van de weinige filmpjes op Youtube die er op stond.
Is ook ongelooflijk vaak bekeken, bijna 4 miljoen keer bekeken.
Maw, mocht er inderdaad vals spel gespeeld zijn dan zal de manipulator ongetwijfeld op dit filmpje gestuit zijn
Wat me nu ook opvalt is dat de maker van dit filmpje (ik denk een Amerikaan) als hij het noodnummer belt 112 toetst en niet 911.
Waarom?
Als ik het belschema erbij pak dan wordt er op 1 april om 16.39 uur voor het eerst naar 112 gebeld met de Iphone 4.
Als je van een misdrijf uitgaat maar wel gelooft dat de meiden op 1 april diegene waren die de noodnummers belden dan valt op dat de 2e keer als de Iphone4 wordt gebruikt de volgende ochtend 2 april om 8.14 uur is er dan wederom naar 112 wordt gebeld maar er ook een screenshot wordt gemaakt.
Inderdaad , net zoals er in het filmpje ook wordt gedaan als de telefoon oplicht om de telefoon in te kunnen.
-1.37 uur wat toevallig
-112 wordt er getoont in het filmpje wat toevallig
- screenshot werd er met de iphone gemaakt net als in het filmpje
- het populairste inbreek filmpje van een Iphone in 2014.
Slim opgemerkt!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:50 schreef jackie12 het volgende:
Toen ik in 2014 bewijs zocht naar inbreken in een Iphone4 was dit de enige of iig een van de weinige filmpjes op Youtube die er op stond.
Maw, mocht er inderdaad vals spel gespeeld zijn dan zal de manipulator ongetwijfeld op dit filmpje gestuit zijn
Wat me nu ook opvalt is dat de maker van dit filmpje (ik denk een Amerikaan) als hij het noodnummer belt 112 toetst en niet 911.
Waarom?
Als ik het belschema erbij pak dan wordt er op 1 april om 16.39 uur voor het eerst naar 112 gebeld met de Iphone 4.
Als je van een misdrijf uitgaat maar wel gelooft dat de meiden op 1 april diegene waren die de noodnummers belden dan valt op dat de 2e keer als de Iphone4 wordt gebruikt de volgende ochtend 2 april om 8.14 uur is er dan wederom naar 112 wordt gebeld maar er ook een screenshot wordt gemaakt.
Inderdaad , net zoals er in het filmpje ook wordt gedaan als de telefoon oplicht om de telefoon in te kunnen.
-1.37 uur wat toevallig
Dit wist ik (toevallig) al en kennelijk is het zichtbaar wanneer een batterij wordt verwijderd. M.a.w. na analyse kan de technische recherche zien dat een batterij een tijd verwijderd is geweest uit een telefoon. Dus als dat het geval zou zijn bij de telefoons van k&l, dan weet het nfi dat. Is niet naar buiten gebracht, dus weten we het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb gisteren geleerd dat als je de batterij uit een telefoon trekt deze nooit traceerbaar is. Die telefoons en rugzak kunnen dus meegenomen zijn.
Met een half volle batterij kunnen volgens mijn hypothese alle handelingen verrichten binnen een uur, wat ook de lange batterijduur van 11 april kan verklaren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:04 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dit wist ik (toevallig) al en kennelijk is het zichtbaar wanneer een batterij wordt verwijderd. M.a.w. na analyse kan de technische recherche zien dat een batterij een tijd verwijderd is geweest uit een telefoon. Dus als dat het geval zou zijn bij de telefoons van k&l, dan weet het nfi dat. Is niet naar buiten gebracht, dus weten we het niet.
Een paar jaar geleden is er een geval geweest in Italië van een dood gevonden meisje. Ze zou een lift hebben gehad van iemand uit de buurt en de technische recherche heeft toen geconstateerd dat hij enkele uren lang de batterij uit zijn telefoon had gehaald om niet traceerbaar te zijn etc. Dat is dus ergens zichtbaar.
Ook moet het zichtbaar zijn wanneer de batterij tussentijds is/wordt opgeladen. Dus indien de telefoons van de meiden tussen 2 en 11 april zijn opgeladen, moet dat zichtbaar zijn. Er is nooit iets naar buiten gebracht dat dat gebeurd zou zijn, behalve dat ene bericht van arrocha.
Je zit daar op het Panameese netwerk, logischerwijs belt elke telefoon dan naar het noodnummer van het land. Die melding krijg je bij aankomst ander land.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:49 schreef jackie12 het volgende:
Als ik nu zonder mn pin te gebruiken een noodoproep wil doen met mn mobiel belt die automatisch 112.
Wat als je met een Nederlandse telefoon in Panama een noodoproep doet zonder pin de telefoon in te gaan.
Bel die dan ook 112 of 911 het noodnummer van Panama?
(hadden we dit niet al een keer uitgezocht?)
Betreffende 13:37, in het verleden wel eens over gesproken:quote:Op zondag 12 mei 2019 00:27 schreef jackie12 het volgende:
Waarom is er een screenshot gemaakt op 2 april en wie heeft dat gedaan?
-Om in te breken in een Iphone4 moet je een screenshot maken. Zie het filmpje.
Hoe komt het dat de NLse media dat niet hebben vermeld in hun berichtgeving?
-geen idee. Maar dat geldt ook voor dat er volgens het belschema contact is geweest met een zendmast op 2 april
Hoe komt het dat de keren vóór de screenshot 112 werd gebruikt en "pas" ná de screenshot, 911 werd geïntroduceerd?
- De eerste noodoproep is door Kris gedaan,alhoewel ik daar wel mn twijfels over heb omdat ik denk dat meiden in nood naar huis bellen en niet naar een noodnummer.
Op "2 april" heeft de manipulator gedaan wat er in het filmpje te zien was; 112 intoetsen en screenshot maken om in te kunnen breken in de Iphone4
Toen hij eenmaal het toestel in was heeft hij fake noodoproepen gedaan. En dat is voor hem niet 112 maar 911, het noodnummer van Panama.
Wie heeft de foute code ingevoerd in de middag van 5 april?
- iemand die niet wist hoe in te breken in de telefoon. Iemand anders dan de persoon van 2 april
Waarom is de iPhone op 5 en 6 april beide keren om 13:37 aangezet?
- foutje gemaakt met verzetten van de tijd.
Wel de datum verzet niet de tijd
Optie twee, een derde heeft geen risco genomen en alles precies gedaan zoals in het filmpje. Daarin kwam ook de tijd 1:37 naar voren...quote:Op zondag 12 mei 2019 10:02 schreef gynaika het volgende:
[..]
Betreffende 13:37, in het verleden wel eens over gesproken:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leet
Dat is het enige juiste antwoord.. we hebben te maken met morsige schoften... totaal bezopen dat het NFI al hun IQ-45 broddelwerk met de camera heeft geaccepteerd.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Optie twee, een derde heeft geen risco genomen en alles precies gedaan zoals in het filmpje. Daarin kwam ook de tijd 1:37 naar voren...
Jullie kennen waarschijnlijk ook al de mysterieuze verdwijning van de Italiaan Cristiano Zeviani? In David, Chiriqui, niet ver van Boquete.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:41 schreef gynaika het volgende:
Amerikaan dood gevonden in hostel Boquete:
http://elsiglo.com.pa/cro(...)tal-boquete/24118767
Ja, ook weer zo'n bizarre zaak............om van te rillen.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:26 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Jullie kennen waarschijnlijk ook al de mysterieuze verdwijning van de Italiaan Cristiano Zeviani? In David, Chiriqui, niet ver van Boquete.
https://www.tvn-2.com/nac(...)ui_0_4487551261.html
https://www.ilfattoquotid(...)a-farnesina/4403232/
Naar verhaal. Is een aantal jaren geleden angstig geworden, extra beveiliging en honden in z'n villa daarzo geregeld. Was grondbezitter en onroerend goed handelaar, ging in Panama de deur uit om een huis aan een klant te tonen. Nooit meer teruggezien. Auto teruggevonden met alle banden plat (stukgesneden staat er in het artikel) maar van hem geen spoor. Zn vrouw klaagt bij de Italiaanse aanklagers omdat Panama nul komma nul oplost. En idioot genoeg is er na zijn verdwijning middels valsheid in geschriften door iemand grond van deze man verkocht aan een derde. Gefalsificeerde handtekening. Toen z'n vrouw daarzo aankwam om de boel te regelen werd ze verwelkomd met geweersschoten van de lokalen.
Weer iemand die zomaar verdwijnt...
Er waren nog wel twee anonieme telefoontjes naar de politie gemaakt met aanwijzingen (cryptisch) waar hij zou zijn begraven, maar bij opgravingen is niets gevonden.
Vroeger toen dit topic in NWS stond, werd er altijd geroepen dat Kris en Lisanne geen slachtoffer konden zijn van criminelen. Omdat zij hun telefoon en contant geld nog hadden.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:26 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Jullie kennen waarschijnlijk ook al de mysterieuze verdwijning van de Italiaan Cristiano Zeviani? In David, Chiriqui, niet ver van Boquete.
https://www.tvn-2.com/nac(...)ui_0_4487551261.html
https://www.ilfattoquotid(...)a-farnesina/4403232/
Naar verhaal. Is een aantal jaren geleden angstig geworden, extra beveiliging en honden in z'n villa daarzo geregeld. Was grondbezitter en onroerend goed handelaar, ging in Panama de deur uit om een huis aan een klant te tonen. Nooit meer teruggezien. Auto teruggevonden met alle banden plat (stukgesneden staat er in het artikel) maar van hem geen spoor. Zn vrouw klaagt bij de Italiaanse aanklagers omdat Panama nul komma nul oplost. En idioot genoeg is er na zijn verdwijning middels valsheid in geschriften door iemand grond van deze man verkocht aan een derde. Gefalsificeerde handtekening. Toen z'n vrouw daarzo aankwam om de boel te regelen werd ze verwelkomd met geweersschoten van de lokalen.
Weer iemand die zomaar verdwijnt...
Er waren nog wel twee anonieme telefoontjes naar de politie gemaakt met aanwijzingen (cryptisch) waar hij zou zijn begraven, maar bij opgravingen is niets gevonden.
Een hele vieze zaak. Zijn grond vonden zij wel interessant.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vroeger toen dit topic in NWS stond, werd er altijd geroepen dat Kris en Lisanne geen slachtoffer konden zijn van criminelen. Omdat zij hun telefoon en contant geld nog hadden.
Deze man wordt vermist/ afgemaakt maar interesse in zijn auto hadden ze niet...
Inderdaad, goed punt. Dit was een afrekening en ze hadden meer dan die suffe auto op het oog; z'n land en onroerend goed waarschijnlijk. Of wellicht had hij een geschil met locals. Maar dat zn vrouw gewoon met vliegende kogelgeluiden ontvangen werd daar, bah. Tuig.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Vroeger toen dit topic in NWS stond, werd er altijd geroepen dat Kris en Lisanne geen slachtoffer konden zijn van criminelen. Omdat zij hun telefoon en contant geld nog hadden.
Deze man wordt vermist/ afgemaakt maar interesse in zijn auto hadden ze niet...
Interessant. Zou de enige (?) rationele verklaring zijn voor die screenshot foto vermelding (op dag 2 op de iPhone) in de Panamese media? Maar op die dag en de daaropvolgende 3 dagen werd er nog wel gewoon ingelogd met de correcte PIN code.. Was iemand dan al op dag 2 aan het oekelen met die youtube video instructies? Was nog sterker geweest denk ik als die screenshot pas genomen werd op dag 5 of 6 wellicht?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:50 schreef jackie12 het volgende:
Waarom?
-1.37 uur wat toevallig
Dit is ook een heeel vreemde verdwijning. Zijn vrouw heeft op TV een verzoek gedaan in de richting van de italiaanse autoriteiten om onderzoek te doen naar zijn verdwijning. Haar argument: Cristiano was/is niet Panamees, maar italiaan.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:50 schreef Natski79 het volgende:
Dat is inderdaad een gruwelijke zaak.. En wederom is het openbaar ministerie daar waardeloos. Z'n arme vrouw smeekt de Italiaanse authoriteiten om zich er nu mee te bemoeien, maar niets. Dat deed me echt denken aan de Kris en Lisanne zaak. Een hoop poeha maar als puntje bij paaltje komt wordt er weinig echt onderzoek gedaan of doorgepakt.. Ze hebben zoveel aanknopingspunten hier; iemand die zijn handtekening heeft vervalst en zijn grond wilde verkopen; iemand die die grond officieel wilde kopen, een notaris die erbij betrokken was. Zou toch eenvoudig op te lossen moeten zijn? En is in dezelfde provincie en dichtbij Boquete gebeurd
[..]
Inderdaad, goed punt. Dit was een afrekening en ze hadden meer dan die suffe auto op het oog; z'n land en onroerend goed waarschijnlijk. Of wellicht had hij een geschil met locals. Maar dat zn vrouw gewoon met vliegende kogelgeluiden ontvangen werd daar, bah. Tuig.
En die arme man was al bang in de dagen daarvoor; beveiligingscamera's en honden aangeschaft. maar waarschijnlijk gewoon ingereden of ingeklemd toen hij voor zn werk op pad moest, of iets op de weg waardoor die banden lek werden gemaakt. Ik las over dat soort praktijken ook in Venezuela bijvoorbeeld; eerst de auto onklaar maken en dan overvallen, mishandelen, vermoorden. Deze beroemde Miss universe bijvoorbeeld: https://www.nola.com/crim(...)_kill_venezuela.html
En die auto die niet gestolen is; kan inderdaad goed matchen met een derde partij die in de Kris en Lisanne zaak ook gewoon de rugzak, telefoons en de dollar biljetten dropte en aan de politie 'gaf'. Degene die Cristiano Zeviani heeft ontvoerd liet die auto gewoon achter, en zette daarmee nieuwe dwaalsporen uit. Want nu kan iemand ook nog volhouden dat hij 'gewoon' wat lekker banden had, en te voet verder is gegaan. Of een lift heeft gekregen. Vingerafdrukken en DNA sporen zijn sowieso waardeloos, of worden niet afgenomen in Panama zoals we weten.
Veel van die expats verlaten huis en haard want alles is kut, dan wonen ze in Panama en moet land van herkomst komen ingrijpen.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:17 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dit is ook een heeel vreemde verdwijning. Zijn vrouw heeft op TV een verzoek gedaan in de richting van de italiaanse autoriteiten om onderzoek te doen naar zijn verdwijning. Haar argument: Cristiano was/is niet Panamees, maar italiaan.
Tot op heden is er niet veel (niets) gebeurd. Italie voelt zich kennelijk niet geroepen om iets te doen. Diplomatieke betrekkingen en handelsbelangen zijn veel belangrijker.
De “oude tijdlijn” blijft aannemelijk:quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:32 schreef gynaika het volgende:
Toch lijkt de ‘oude tijdlijn’ in de goede richting te wijzen:
13:00 uur vertrek taalschool
15:30 uur Mirador
16:30 uur Q1
16:39 uur eerste noodoproep
16:51 uur tweede noodoproep
Omdat er na de laatste foto van Kris bij Q1 geen normale foto’s meer zijn genomen is het best aannemelijk dat er bij Q1 iets moet zijn voorgevallen. Want aansluitend komt er dan slechts 9 minuten na die laatste foto bij Q1 de eerste noodoproep.
Daar is zeker wat van te zeggen. Maar zowel de cameratijden als die selfies op de Mirador laten andere tijden zien.quote:Op donderdag 16 mei 2019 11:29 schreef gynaika het volgende:
[..]
De “oude tijdlijn” blijft aannemelijk:
‘s Avonds 31 maart 2014, de avond voor de fatale dag 1 april toen K en L de Pianista-trail gingen bewandelen, vertelde Lisanne haar hospita dat zij zich niet erg goed voelde en dat zij en Kris nog niet wisten wat zij de andere dag zouden gaan doen.
Dan lijkt het mij niet waarschijnlijk dat zij dan gelijk al in de morgen resoluut aan de Pianista-trail zouden zijn begonnen. Veel aannemelijker is dat zij in de ochtend van 1 april pas beraadslaagd hebben wat te gaan doen en dat is dus blijkbaar de Pianista-trail geworden en dan is het vertrek vanaf de taalschool zo rond 13:00 uur heel geloofwaardig.
Ik hecht weinig waarde meer aan die fototijden...quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:41 schreef RapaNui het volgende:
Er zijn twee tijdlijnen.
Er zijn telefoontijden die overeenkomen met de ene tijdlijn.
En er zijn foto tijden die overeenkomen met de andere tijdlijn.
Ja...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 02:33 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde meer aan die fototijden...
De laatste foto kent als camera tijd 19:54, in het jaar 2013... dat klopt dus allebei niet... maar toch gaat men er plots van uit dat tijd correct in Nederland was ingevoerd, wat op helemaal niets is gebaseerd..
En dan telt men er zes uur vanaf...
Natte vingerwerk van "de stand van de zon of de schaduwen lijkt overeen te komen met die teruggerekende tijd".... oww ze weten niets van foto data af maar wel van hoe laat het is op een foto in de zon..
Die tijdslijn, van rond 13:45 beginnen aan de klim... als je daar dan 2 uur en 50 minuten bij optelt, de tijd tussen de eerste bekende foto en de laatste van de dag... dan heb je precies die tijd van de eerste noodoproep ja..
Wat is er nodig om de boel open te gooien? Er zijn toch wel mogelijkheden daartoe?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 02:33 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde meer aan die fototijden...
De laatste foto kent als camera tijd 19:54, in het jaar 2013... dat klopt dus allebei niet... maar toch gaat men er plots van uit dat tijd correct in Nederland was ingevoerd, wat op helemaal niets is gebaseerd..
Natte vingerwerk van "de stand van de zon of de schaduwen lijkt overeen te komen met die teruggerekende tijd".... oww ze weten niets van foto data af maar wel van hoe laat het is op een foto in de zon..
Die tijdslijn, van rond 13:45 beginnen aan de klim... als je daar dan 2 uur en 50 minuten bij optelt, de tijd tussen de eerste bekende foto en de laatste van de dag... dan heb je precies die tijd van de eerste noodoproep ja..
Ja, goed samengevat!quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:41 schreef RapaNui het volgende:
Er zijn twee tijdlijnen.
Er zijn telefoontijden die overeenkomen met de ene tijdlijn.
En er zijn foto tijden die overeenkomen met de andere tijdlijn.
Het tijdsverschil tussen de twee tijdlijnen komt overeen met het tijdsverschil tussen foto 508 en de eerste noodoproep (met een verschilletje van 9 minuten).
Ja dat is me altijd opgevallen; het tijdsverschil met Panama is zeven uur, niet zes uur. Als ze die tijden echt wilden aanpassen aan lokale tijd, waarom maakten ze van "19:54, 2013" niet gewoon 12:54? Dat zou dan voor de fotos 507 en 508 betekenen dat ze daar al tegen een uur in de middag waren, wat ook weer niet klopt met de nieuwe tijdlijn. Wat een gerommel!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 02:33 schreef Perico het volgende:
[..]
.
Mee eens. Denk ook dat ze daar derden zijn tegengekomen die ze bewust hebben opgezocht. Misschien in eerste instantie vriendelijk, daarna dwingend. Een getuige die aan het pad woont zei de dag erna tegen Franse toeristen om niet de jungle in te gaan aangezien hij geschreeuw had gehoord de dag ervoor. Denk dat ze gedwongen verder die jungle in zijn gegaan, ergens vastgehouden, misbruikt. Ontsnapt op de nacht van de 8e, in dolle paniek door die jungle op zoek naar veiligheid, en weer gevangen. Die lui daar kennen dat stuk jungle als hun broekzak. Toen gedood. Bah.. En is helemaal niet zo ver gezocht als je dat verhaal van die Duitse touriste leest die in 2017 ook in de jungle van Panama door drie 'hulptroepen' van een zoektocht team dagenlang is verstopt en misbruikt. Wonder dat ze het er levend vanaf heeft gebracht.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:03 schreef gynaika het volgende:
Eén plus één is twee. Ik ben ervoor om op die manier te werk te gaan.
Maar alleen die wijze van denken is niet genoeg en heeft zeker een toevoeging nodig van “gevoelens” hoe iets gebeurd zou kunnen zijn.
Het is toch vreemd dat na foto 508 geen normale foto’s meer zijn genomen? En zoals ik het zie, kwam de noodoproep ongeveer 10 minuten later. Daarom heb ik steeds het ‘gevoel’ gehad dat er op dat moment derden aan te pas zijn gekomen.
Ik ga zelfs zover dat zij door derden vanaf de Mirador de verkeerde richting zijn opgestuurd om op die waarschijnlijk geschikte locatie hun slag te slaan.
Wmb is het niet zeker dat ze om 11u op FB hebben gepost.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:26 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Ja, goed samengevat!
Ik vraag me af, weten jullie of het correct is dat Lisanne op 1 April rond elven een bericht op facebook zou hebben geplaatst? Waarin ze zei dat ze de omgeving van Boquete zouden gaan bekijken? Staat als 'feit' op wikipedia en wordt in veel media vermeld. Bestaat geen screenshot bewijs van echter, voor zover ik weet? Maar, als dit echt gebeurd is, dan lijkt me dat ook een indicatie dat de meiden pas na 13:00 die kant op zijn gegaan met een taxi? Want: als ze dat fb bericht aan de start van de Pianista trail hadden gepost (want om 11:00), zouden ze dan niet iets gezegd hebben in de trant van: 'Staan aan het begin van de Pianista trek, yess, zin in."? Deze post past veel beter bij een situatie waarbij de meiden nog snel iets posten voor ze bij het gastgezin de deur uitgaan, waarna ze inderdaad wat rondlopen in en rondom Boquete, om vervolgens naar die taalschool te gaan, te kijken wat er nog meer te doen valt die dag, besluiten de Pianista wandeling te maken, een taxi te pakken en dan.. tsja da is het onmogelijk dat ze om 11:00 begonnen te klimmen en om 13:00 op die top stonden!
En dat is wel een belangrijk detail, want het maakt wel verschil of ze 10 minuten na foto 508 al een noodnummer belden, of 2,5 uur erna. In 2,5 uur kan er van alles gebeurd zijn (en Kris' familie gelooft daar niets van want dan zouden de meiden nog meer foto's hebben gemaakt waarschijnlijk van hun tocht), maar tien minuten ofzo past veel beter bij een ontmoeting met derden.
Je hebt gelijk. Ik pikte dat eerst op in deze Franse lange video en heb niet goed gelezen, die 11:00 had idd niets met het facebook bericht te maken. Heb onderhand zoveel artikelen en videos de revu laten passerenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:23 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Wmb is het niet zeker dat ze om 11u op FB hebben gepost.
Heb even Wikipedia opgezocht, er staat niet dat die post om 11 uur is geplaatst. Er staat dat ze op FB hadden gezet dat ze van plan waren te gaan wandelen (in de omgeving van Bqt) en dat ze (uiteindelijk) rond 11 uur zijn gaan wandelen. Er staat niet dat ze dat om 11 uur hadden gepost.
Ja, kan gebeuren na al die berichten en artikelenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:31 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik pikte dat eerst op in deze Franse lange video en heb niet goed gelezen, die 11:00 had idd niets met het facebook bericht te maken. Heb onderhand zoveel artikelen en videos de revu laten passeren, meende dat er gezegd was dat dat bericht van diezelfde dag, 1 April was. Maar mogelijk dus al eerder geplaatst
Ja, is inderdaad al voorbijgekomen: BNW / Mysterieuze reeks moorden en ongelukken #6quote:Op zondag 19 mei 2019 20:11 schreef Natski79 het volgende:
Was dit artikel al gedeeld in eerdere topics over K+L? In De Gelderlander van 1 maart 2019:
https://www.gelderlander.(...)-in-panama~acd86ecb/
"Vroeger liep Gonzalez nog weleens helemaal tot Bocas, maar daar is hij mee gestopt. ,,Ik doe het niet meer. Ik wil er niet meer zo veel aan worden herinnerd. Het is vijf jaar geleden, maar het voelt als twee of drie jaar. Ik ben wel ontzettend gelukkig met de leuke Nederlanders die ik ontmoet. Morgen heb ik weer een groep van zes.‘’" [..] "Nu ligt voor hem op tafel een boek dat is volgeschreven met bedankberichtjes van Nederlandse backpackers die met hem de Pianista - of een andere - trail hebben gelopen. Ze benaderen hem via Whatsapp. Afgelopen jaar waren het er zo'n tweehonderd. ,,Ik heb vier van dit soort boekjes. Vol. De ene backpacker wil dat ik wat vertel over de vermissing, de ander wil gewoon een mooie wandeling maken.''
Heeft er een hoop Nederlandse klanten aan overgehouden en is zo aangedaan dat hij niet meer naar Bocas zou zijn gelopen de afgelopen 5 jaar..
"De kleine Panamees, met wit haar en lichtbruine ogen, werkt al twintig jaar als gids, maar sinds de vermissing kampt hij met depressies. ,,Ik had zoiets nog nooit meegemaakt; die beschuldigingen. Zelfs mijn vrouw kreeg haatberichtjes en kort daarna overleed ze.'' Hij wil verder niet ingaan op het onderzoek of de verdachtmakingen. ,,Ik heb nog contact met de ouders van de meiden en wil ze geenszins verdrietig maken. Ik wilde alleen helpen. Ik heb de meisjes nooit gezien.''"
Ok sorry! Ben nog bezig alle oude Fok posts door te lezen, via google kon ik de link en quote niet zo snel terugvinden in het fok archief.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:31 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad al voorbijgekomen: BNW / Mysterieuze reeks moorden en ongelukken #6
Wat mij bijzonder opvalt is dat Gonzalez zegt: "Ik heb de meisjes nooit gezien"..........
Ja, erg veel tegenstrijdigheden/leugens.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:35 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Ok sorry! Ben nog bezig alle oude Fok posts door te lezen, via google kon ik de link en quote niet zo snel terugvinden in het fok archief.
Ja rare opmerking want hier staat van hem opgetekend rond mei 2014: "'Ik weet nog goed dat ik de meisjes voor het laatst zag. De ene lag in een hangmat, de ander stond bij een kaart van de Spaanse school en keek waar ze heen zouden kunnen gaan. Hola, riep ik nog naar ze. Het was vlak voordat ze verdwenen.' "
Zoiets vergeet je toch niet... Zulke rare tegenstrijdige verklaringen afgelegd over de jaren...
Dat in combinatie met de rare vondsten, door jawel F maakt het nogal verdacht.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:35 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Ok sorry! Ben nog bezig alle oude Fok posts door te lezen, via google kon ik de link en quote niet zo snel terugvinden in het fok archief.
Ja rare opmerking want hier staat van hem opgetekend rond mei 2014: "'Ik weet nog goed dat ik de meisjes voor het laatst zag. De ene lag in een hangmat, de ander stond bij een kaart van de Spaanse school en keek waar ze heen zouden kunnen gaan. Hola, riep ik nog naar ze. Het was vlak voordat ze verdwenen.' "
Zoiets vergeet je toch niet... Zulke rare tegenstrijdige verklaringen afgelegd over de jaren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |