abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185273937
Zo gek is het niet om een stukje achter de Mirador door te lopen. Maart 2017:

Het Pianista pad leidt tot de hogere delen waar je de Caribische zee en de eilanden van BdT kunt zien.... Als je het pad zou afdalen aan de andere kant, kun je in 4 dagen tijd Bocas bereiken over een wat ingewikkelder pad. We besloten een stukje van dat pad te nemen en het was werkelijk de moeite waard.... De route die naar Bocas leidt doet Feliciano ook als gids. De route is vrij ingewikkeld omdat je dan bij indianen thuis eet en overnacht. ... hij had een tocht met twee stellen in de planning staan, maar de autoriteiten hadden een verbod uitgevaardigd om de oversteek te maken...

El Sendero del Pianista te lleva a la parte más alta, dónde se puede observar el mar Caribe y afinando un poco más la vista puedes ver incluso las islas de Bocas del Toro, que sería mi futuro destino. Si continuases descendiendo por el otro lado del sendero podrías llegar a Bocas en cuatro días caminando por un sendero un poco más complicado. Nos quiso enseñar un poquito de este sendero y, verdaderamente, valió la pena. Este sendero me recordaba al de un bosque encantado. Bellísimo, salvaje y mágico. La ruta que lleva a Bocas es una ruta que también hace Feliciano. Es una ruta complicada en la que te vas quedando en casa de los indígenas para dormir y comer. ... tenía planeado ir con dos parejas, pero las autoridades panameñas han prohibido el paso por el Pianista...

https://losviajesdemaki.blogspot.com/search?q=boquete

[ Bericht 3% gewijzigd door RapaNui op 27-02-2019 12:29:28 ]
pi_185287878
Bam, hallelujah

https://nos.nl/video/6674(...)ug-moeten-nemen.html

Het filmpje met de alles zeggende kop van Plinio.
E die ineens vertrok, want bang. E had de eerste dagen na de verdwijning op getrokken met F. Iedereen kreeg de kriebels van die man, zelfs zijn zus.

Ik heb de laatste dagen 120 topics doorgelezen, en tja...
Nog steeds dezelfde mening als mijn allereerste post op Fok hier.

We hebben jarenlang gezocht en gespeurd, met een hoop trollen en Cloons, we hebben ook mensen ontmoet die wel onderzoek deden en tot aan het OM.

Blijft een bizarre case, en nu loopt de ene na de andere hipster weer de cd over.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 28-02-2019 08:56:42 ]
pi_185295836
Hier waren die lichamen gevonden halverwege mei 2014, de precieze coördinaten ontbreken vooralsnog.

BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #155 - Perdidas para siempre...?

Ook dit blijft opmerkelijke info, een week later werd Pittige op de zaak gezet.

quote]0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef RapaNui het volgende: We weten niet wie wat heeft gedaan in Panama. Wat wel duidelijk is, is de datum van 17 juni. Toen lag de rugzak en inhoud niet meer in Alto Romero, maar ergens op een politie bureau of bij de fiscalía. Dezelfde fiscalía (personeel ervan) wordt verdacht van het wegmaken van 5 telefoonchips in een andere zaak. [/quote] ook bizar

[ Bericht 51% gewijzigd door ootjekatootje op 28-02-2019 12:55:25 ]
pi_185299209
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hier waren die lichamen gevonden halverwege mei 2014, de precieze coördinaten ontbreken vooralsnog.

BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #155 - Perdidas para siempre...?

Ook dit blijft opmerkelijke info, een week later werd Pittige op de zaak gezet.

quote][ afbeelding ] Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef RapaNui het volgende: We weten niet wie wat heeft gedaan in Panama. Wat wel duidelijk is, is de datum van 17 juni. Toen lag de rugzak en inhoud niet meer in Alto Romero, maar ergens op een politie bureau of bij de fiscalía. Dezelfde fiscalía (personeel ervan) wordt verdacht van het wegmaken van 5 telefoonchips in een andere zaak.
In die zaak zijn de vriend van Aira en diens oom veroordeeld voor de moord op Aira.
Die oom -A. Samudio- werkte bij/in het Openbaar Ministerie: tío de este, quien laboraba en el Ministerio Público.
https://impresa.prensa.co(...)ra_0_5102489722.html
pi_185314715
Vandaag in Ad een artikel over vrienden die de tocht nalopen vijf jaar later.
pi_185317539
Hoi Toni, dit stel was verdwaald op 6 feb toch? Ze waren naar de 3 watervallen gegaan en besloten om daarna ook de sendero culebra te nemen.
Hebben een nacht in die jungle doorgebracht, brrrrr.
https://www.diaadia.com.p(...)ro-en-boquete-350906
pi_185327425
De nachtfoto met rode zakjes is niet bij de tweede kabelbrug genomen.

- de vermeende "kabels" hangen veel te laag
- de vermeende rots mist de witte ader (is sws een andere rots qua vorm)

[ Bericht 28% gewijzigd door RapaNui op 02-03-2019 17:49:51 ]
pi_185329610
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:04 schreef ToniB het volgende:
Kris en Lisanne zijn vijf jaar later nog bij elke wandeltocht in Panama:

https://www.ad.nl/buitenl(...)-in-panama~acd86ecb/

Quote:
Om de Pianista trail veiliger te maken, zijn sinds 2014 wat dingen aangepast. Zo is de startplek een paar meter verplaatst en staat er een bord dat waarschuwt voor gladheid. Bovenop de top wordt met een - ietwat verbogen - bord geadviseerd om niet verder te gaan dan dit uitzichtpunt. Destijds deden Kris en Lisanne dit wel en belandden ze op een jungle trail die, na dagen lopen, eindigt in de provincie Bocas del Toro. Vroeger liep Gonzalez nog weleens helemaal tot Bocas, maar daar is hij mee gestopt. ,,Ik doe het niet meer. Ik wil er niet meer zo veel aan worden herinnerd. Het is vijf jaar geleden, maar het voelt als twee of drie jaar. Ik ben wel ontzettend gelukkig met de leuke Nederlanders die ik ontmoet. Morgen heb ik weer een groep van zes.

Quote:
De betrokkenheid van gids Feliciano Gonzalez bij de verdwijning van Kris en Lisanne is niet onomstreden.

Een journalist van de Amerikaanse nieuwswebsite Daily Beast wist in 2017 te achterhalen dat de bij Nederlanders populaire gids een van de verdachten was van betrokkenheid bij hun vermissing. Tot op de dag van vandaag gonzen in het dorp verhalen die afwijken van het ongeluksscenario waar uiteindelijk van is uitgegaan. ,,Boquete is klein. Iedereen heeft zo zijn mening over wat er kan zijn gebeurd. En dat maakt backpackers ook weer nieuwsgierig'', zegt medewerker van het populaire hostel Bambuda Castle, Daniel Canizales. ,,Het is zo'n verdrietige geschiedenis'', reageert gids Gonzalez. ,,Maar de mensen die speculeren, kennen de jungle en de bergen niet.''
De kleine Panamees, met wit haar en lichtbruine ogen, werkt al twintig jaar als gids, maar sinds de vermissing kampt hij met depressies. ,,Ik had zoiets nog nooit meegemaakt; die beschuldigingen. Zelfs mijn vrouw kreeg haatberichtjes en kort daarna overleed ze.'' Hij wil verder niet ingaan op het onderzoek of de verdachtmakingen. ,,Ik heb nog contact met de ouders van de meiden en wil ze geenszins verdrietig maken. Ik wilde alleen helpen. Ik heb de meisjes nooit gezien.''

[ Bericht 31% gewijzigd door gynaika op 01-03-2019 21:59:22 ]
pi_185344628
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:04 schreef ToniB het volgende:
Heb'm ook gelezen. Bij ons een paginagroot artikel in de krant. Er staan dingen in die nieuw zijn voor mij.
  maandag 4 maart 2019 @ 14:57:44 #136
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185384251
"Ik heb die meisjes nooit gezien"

Ola????

En die afspraken dan voor de excursies?
Helemaal vreemd dat hij perse die kamer op moest.

Eerder riep hij dat hij al dertig jaar gids was... Nu is het ineens weer 20 jaar.

Hoe is zijn vrouw eigenlijk overleden?
pi_185387403
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:57 schreef ootjekatootje het volgende:

Ola????

Eerder riep hij dat hij al dertig jaar gids was... Nu is het ineens weer 20 jaar.

Er zijn veel tegenstrijdigheden en eigenaardigheden. Hopelijk wordt de zaak nog eens duidelijk.
  maandag 4 maart 2019 @ 20:32:41 #138
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185390590
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 18:07 schreef gynaika het volgende:
[..]

Er zijn veel tegenstrijdigheden en eigenaardigheden. Hopelijk wordt de zaak nog eens duidelijk.
Nee, die vent hangt een compleet ander verhaal op dan tussen 7-15 april.

Hadden ze hem niet kunnen vragen waarom zijn schoonzus bijna vermoordt werd en of dat voor haar de aanleiding was om naar Jeremy te stappen?
pi_185405670
Ik blijf de verdwijning van Kris en Lisanne een vreemde gang van zaken vinden. En foto 509 zou best een rol kunnen hebben gespeeld in hun verdwijning. Maar daar zullen we ws nooit achter komen. Ook heb ik steeds meer het vermoeden dat de nachtfoto met rode zakjes helemaal niet bij de tweede KB is genomen, maar heel ergens anders....

Vandaag in het nieuws: twee kleine meisjes van 8 en 5 jaar oud hebben 44 uur lang weten te overleven in de dichte bossen van California. Ze zijn gezond en wel teruggevonden in het dicht beboste gebied.

44 uur lang = twee nachten in de bossen. Ze waren stiekum aan de wandel gegaan en raakten de weg kwijt toen ze besloten om een spoor van een hert te gaan volgen. Uiteindelijk besloten ze om op één plek te blijven zitten en dronken ze regenwater dat op boom/struikblaadjes werd opgevangen.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-47440111
pi_185412953
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:11 schreef RapaNui het volgende:
Ik blijf de verdwijning van Kris en Lisanne een vreemde gang van zaken vinden. En foto 509 zou best een rol kunnen hebben gespeeld in hun verdwijning. Maar daar zullen we ws nooit achter komen. Ook heb ik steeds meer het vermoeden dat de nachtfoto met rode zakjes helemaal niet bij de tweede KB is genomen, maar heel ergens anders....

Vandaag in het nieuws: twee kleine meisjes van 8 en 5 jaar oud hebben 44 uur lang weten te overleven in de dichte bossen van California. Ze zijn gezond en wel teruggevonden in het dicht beboste gebied.

44 uur lang = twee nachten in de bossen. Ze waren stiekum aan de wandel gegaan en raakten de weg kwijt toen ze besloten om een spoor van een hert te gaan volgen. Uiteindelijk besloten ze om op één plek te blijven zitten en dronken ze regenwater dat op boom/struikblaadjes werd opgevangen.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-47440111
Dat er na foto 508 bij Q1 geen normale foto’s meer zijn genomen, daaruit trek ik de conclusie dat zij daar van hun vrijheid zijn beroofd. Vanaf dat moment in handen van derden. Foto 509 zou daar misschien duidelijkheid over kunnen geven maar die ontbreekt dus helaas.

Het gebeuren en weer vinden van die twee jonge meisjes heb ik gisteren ook gelezen. Zo kan het dus ook.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)twee-dagen-wildernis
pi_185501949
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:57 schreef ootjekatootje het volgende:

Ola????

volgens mij is dat niet eens zijn vrouw,maar zij moeder
wss iz zijn moeder overleden,ze was ziek
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
  zondag 10 maart 2019 @ 01:06:22 #142
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185511057
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef A_S_R het volgende:
[..]

Wat een baggerstuk dan...

Staat er überhaupt nog wat in wat kloot met de eerdere info?
  maandag 11 maart 2019 @ 17:53:21 #143
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185545885
Een woordvoerder van het hotel zei: 'We betreuren de verdwijning van Catherine Shaw en kunnen bevestigen dat ze op zondag 3 maart om 13.37 uur incheckte in het Eco Hotel Mayachik met haar vriend Elena Consolini en Catherine verliet het hotel op dinsdag 5 maart in de vroege uren van de 's morgens, om 1.37 uur om precies te zijn, een muziekinstrument bij zich te hebben.

https://www.dailymail.co.(...)hotel-Guatemala.html

Te alu-hoedje om hem niet te posten hier... Catharina Shaw is vermist in Guatemala, nu las ik het stuk in de Daily mail. 13:37... Herkenbaar?
pi_185551753
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Een woordvoerder van het hotel zei: 'We betreuren de verdwijning van Catherine Shaw en kunnen bevestigen dat ze op zondag 3 maart om 13.37 uur incheckte in het Eco Hotel Mayachik met haar vriend Elena Consolini en Catherine verliet het hotel op dinsdag 5 maart in de vroege uren van de 's morgens, om 1.37 uur om precies te zijn, een muziekinstrument bij zich te hebben.

https://www.dailymail.co.(...)hotel-Guatemala.html

Te alu-hoedje om hem niet te posten hier... Catharina Shaw is vermist in Guatemala, nu las ik het stuk in de Daily mail. 13:37... Herkenbaar?
Ja, dat is wel aluhoed-achtig. Behoorlijk.
En: Catherine is dood gevonden. Oorzaak wordt onderzocht, maar men vermoedt een misdrijf, gezien hoe ze is teruggevonden. Zie bij topic.
pi_185551773
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef A_S_R het volgende:
[..]

Was dat niet de moeder van Baru?
  maandag 11 maart 2019 @ 23:04:00 #146
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185552775
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 22:12 schreef RapaNui het volgende:
[..]

Was dat niet de moeder van Baru?
Dus slotconclusie Feliciano is officieel Baru?
pi_185552993
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]

quote:
[..]

Officieel ook nog?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 11 maart 2019 @ 23:20:28 #148
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185553023
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 23:17 schreef marsan het volgende:
[..]

[..]

Officieel ook nog?
De andere optie is Mata, maar die zien we hier nooit meer terug...

Edit en zuip niet zoveel, een dubbele quote klinkt als een dubbele tong. ~O>
pi_185556656
quote:
[..]

Dat weet ik niet, ik weet alleen dat degene die Baru zou moeten zijn, zijn moeder verloor*. En diegene is niet Feliciano.
* Hij verloor zijn moeder voordat Kryt zijn stukken begon te schrijven.
Volgens dat stukje in de AD, beweert Feliciano dat zijn vrouw stierf nadat Kryt zijn stukken had geschreven.
pi_185589649
Baru had moeder al tijd geleden verloren.op 9.december 2015.
F had geld voor moeders operatie of drg gaan verzamelen,ook tijd geleden,wel later dan de dood van Baru' ma

[ Bericht 6% gewijzigd door A_S_R op 13-03-2019 19:54:05 ]
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')