In die zaak zijn de vriend van Aira en diens oom veroordeeld voor de moord op Aira.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hier waren die lichamen gevonden halverwege mei 2014, de precieze coördinaten ontbreken vooralsnog.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #155 - Perdidas para siempre...?
Ook dit blijft opmerkelijke info, een week later werd Pittige op de zaak gezet.
quote][ afbeelding ] Op donderdag 29 januari 2015 17:09 schreef RapaNui het volgende: We weten niet wie wat heeft gedaan in Panama. Wat wel duidelijk is, is de datum van 17 juni. Toen lag de rugzak en inhoud niet meer in Alto Romero, maar ergens op een politie bureau of bij de fiscalía. Dezelfde fiscalía (personeel ervan) wordt verdacht van het wegmaken van 5 telefoonchips in een andere zaak.
Kris en Lisanne zijn vijf jaar later nog bij elke wandeltocht in Panama:quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:04 schreef ToniB het volgende:
Vandaag in Ad een artikel over vrienden die de tocht nalopen vijf jaar later.
Heb'm ook gelezen. Bij ons een paginagroot artikel in de krant. Er staan dingen in die nieuw zijn voor mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:04 schreef ToniB het volgende:
Vandaag in Ad een artikel over vrienden die de tocht nalopen vijf jaar later.
Er zijn veel tegenstrijdigheden en eigenaardigheden. Hopelijk wordt de zaak nog eens duidelijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:57 schreef ootjekatootje het volgende:
"Ik heb die meisjes nooit gezien"
Ola????
En die afspraken dan voor de excursies?
Helemaal vreemd dat hij perse die kamer op moest.
Eerder riep hij dat hij al dertig jaar gids was... Nu is het ineens weer 20 jaar.
Hoe is zijn vrouw eigenlijk overleden?
Nee, die vent hangt een compleet ander verhaal op dan tussen 7-15 april.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:07 schreef gynaika het volgende:
[..]
Er zijn veel tegenstrijdigheden en eigenaardigheden. Hopelijk wordt de zaak nog eens duidelijk.
Dat er na foto 508 bij Q1 geen normale foto’s meer zijn genomen, daaruit trek ik de conclusie dat zij daar van hun vrijheid zijn beroofd. Vanaf dat moment in handen van derden. Foto 509 zou daar misschien duidelijkheid over kunnen geven maar die ontbreekt dus helaas.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:11 schreef RapaNui het volgende:
Ik blijf de verdwijning van Kris en Lisanne een vreemde gang van zaken vinden. En foto 509 zou best een rol kunnen hebben gespeeld in hun verdwijning. Maar daar zullen we ws nooit achter komen. Ook heb ik steeds meer het vermoeden dat de nachtfoto met rode zakjes helemaal niet bij de tweede KB is genomen, maar heel ergens anders....
Vandaag in het nieuws: twee kleine meisjes van 8 en 5 jaar oud hebben 44 uur lang weten te overleven in de dichte bossen van California. Ze zijn gezond en wel teruggevonden in het dicht beboste gebied.
44 uur lang = twee nachten in de bossen. Ze waren stiekum aan de wandel gegaan en raakten de weg kwijt toen ze besloten om een spoor van een hert te gaan volgen. Uiteindelijk besloten ze om op één plek te blijven zitten en dronken ze regenwater dat op boom/struikblaadjes werd opgevangen.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-47440111
volgens mij is dat niet eens zijn vrouw,maar zij moederquote:Op maandag 4 maart 2019 14:57 schreef ootjekatootje het volgende:
"Ik heb die meisjes nooit gezien"
Ola????
En die afspraken dan voor de excursies?
Helemaal vreemd dat hij perse die kamer op moest.
Eerder riep hij dat hij al dertig jaar gids was... Nu is het ineens weer 20 jaar.
Hoe is zijn vrouw eigenlijk overleden?
Wat een baggerstuk dan...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef A_S_R het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet eens zijn vrouw,maar zij moeder
wss iz zijn moeder overleden,ze was ziek
Ja, dat is wel aluhoed-achtig. Behoorlijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Een woordvoerder van het hotel zei: 'We betreuren de verdwijning van Catherine Shaw en kunnen bevestigen dat ze op zondag 3 maart om 13.37 uur incheckte in het Eco Hotel Mayachik met haar vriend Elena Consolini en Catherine verliet het hotel op dinsdag 5 maart in de vroege uren van de 's morgens, om 1.37 uur om precies te zijn, een muziekinstrument bij zich te hebben.
https://www.dailymail.co.(...)hotel-Guatemala.html
Te alu-hoedje om hem niet te posten hier... Catharina Shaw is vermist in Guatemala, nu las ik het stuk in de Daily mail. 13:37... Herkenbaar?
Was dat niet de moeder van Baru?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef A_S_R het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet eens zijn vrouw,maar zij moeder
wss iz zijn moeder overleden,ze was ziek
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus slotconclusie Feliciano is officieel Baru?
Officieel ook nog?quote:Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De andere optie is Mata, maar die zien we hier nooit meer terug...quote:
Dat weet ik niet, ik weet alleen dat degene die Baru zou moeten zijn, zijn moeder verloor*. En diegene is niet Feliciano.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |