abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 april 2019 @ 14:22:42 #251
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_186458357
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 14:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus jullie gaan er vanuit dat de oude tijdslijn wel kan kloppen, hoe verklaren jullie de tijden dan op de telefoons? Ze hebben toch selfie’s gemaakt op de Mirador met de telefoon?
Ik had het vermoeden dat die selfie van Kris op de Mirador met haar iPhone 4 was gemaakt, omdat die als enige heel weinig EXIF data had en er was sprake van, dat er Exif versie 221 was gebruikt, typisch voor Apple, terwijl de Samsungs toen al 230 gebruikten.

En de Canon Powershot gebruikt ook EXIF versie 230.

Maar dat kwam verder alleen maar aan het licht in Photoshop, als je naar de RAW data keek en niet in de officiele software.

Verder weet ik niets. Dan zouden we ervan uit moeten gaan, dat ze dat wel gecheckt hebben, fototijden op de telefoons. Als die er al zijn. Maar in veel gevallen bleek dat vertrouwen in het NFI niet echt gegrond, zo van "daar zullen ze toch wel naar gekeken hebben?"

Zoals met alles, weet je het gewoon niet.
pi_186458623
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 14:22 schreef Perico het volgende:

[..]

Ik had het vermoeden dat die selfie van Kris op de Mirador met haar iPhone 4 was gemaakt, omdat die als enige heel weinig EXIF data had en er was sprake van, dat er Exif versie 221 was gebruikt, typisch voor Apple, terwijl de Samsungs toen al 230 gebruikten.

Maar dat kwam verder alleen maar aan het licht in Photoshop, als je naar de RAW data keek en niet in de officiele software.

Verder weet ik niets. Dan zouden we ervan uit moeten gaan, dat ze dat wel gecheckt hebben, fototijden op de telefoons. Als die er al zijn. Maar in veel gevallen bleek dat vertrouwen in het NFI niet echt gegrond, zo van "daar zullen ze toch wel naar gekeken hebben?"

Het is ook nooit ontkracht of juist bevestigd, toch?
  zaterdag 27 april 2019 @ 14:51:57 #253
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_186458748
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is ook nooit ontkracht of juist bevestigd, toch?
Nee, over foto's is nooit iets medegedeeld eigenlijk. Buiten een korte discussie, wat er achter die nachtfoto's stak. Verder niets. Ook niet over foto's op telefoons.

Over het gebruik van de telefoons is in verhouding veel meer gezegd omdat dat interessanter was voor de kranten.

Het is gebleken, dat welke tijdslijn of theorie je ook aanhangt, je overal met "feiten" of gevolgen zit, waar een advocaat van de tegenpartij met recht gaten in kan schieten.

Dus bestaat het gevaar van cherry picking.

Daarom het informele verzoek aan die paar journalisten of familieleden met het rapport of de CDROM... om er eventjes naar te kijken.. naar wat van die data, om er vanaf te zijn. Kost ook niet veel tijd.

En een (vast goed gesynchroniseerde) tijd van de telefoon bij een foto zou veel waardevoller zijn dan een tijd van die camera, die toch al niet goed stond.
pi_186459639
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 14:18 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Argumenten die niet voor de 'oude' tijdlijn pleiten:
- om 13:39 zouden k&l bij het restaurant moeten zijn geweest, waar wel gewoon bereik is
- toen de 'nieuwe' tijdlijn aan het licht kwam, bleef het muisstil. Niemand die opstond en zei: he, dat kan helemaal niet, ik heb ze echt om 13:10 zien vertrekken hoor. Nee, niets, nada. Who ever met 13:10 was gekomen, heeft er kennelijk voor gekozen om zijn/haar mond te houden, omdat die iets te verbergen heeft.
Hoe weet je dat het muisstil bleef? De taxichauffeur die later dood is aangetroffen heeft duidelijk verklaard ze rond half twee te hebben opgepikt en om ongeveer kwart voor 2 te hebben afgezet aan de Pianista route. Die hond Blue, mocht het verhaal kloppen dat die is meegegeven aan ze; die hoorde volgens de meeste bronnen bij de eigenares van dat restaurant aan de Pianista trail en die verklaarde ook ze iets voor tweeën te hebben gezien. Je zult toch geen 3 uur ernaast zitten als je iemand je hond uitleent, mocht dit verhaal kloppen (want het beestje staat op geen enkele foto van de meiden; maar het is een hardnekkig terugkerend detail). Een man heeft ook verklaard nog met ze gepraat te hebben toen de meiden langs de kant van de weg op die taxi wachtten. En Ingrid Lommers heeft op camera (RTL) verklaard toentertijd, dus heel dicht bij de bron nog, dat twee medewerkers in de taalschool in Boquete de meiden daar rond 1 uur hebben zien weggaan. Ik geloof er zelf niets van dat al die mensen massaal verstandsverbijstering hadden of in een complot zaten samen.

Die telefoon kan rond 20 voor 2 contact verloren hebben omdat de meiden hem uit hebben gezet. Of op vliegtuigstand. De batterijen waren niet meer vol, halfvol heeft de politie vermeld, en ze gingen de berg op wandelen. Hun ouders hebben aangegeven dat die meiden erg met hun telefoons verstrengeld waren en ze gebruikten hem dagelijks om met het thuisfront in contact te blijven. Met name Lisanne heeft in haar dagboek vermeld (voorgelezen door broer Martin in Break Free) dat ze veel heimwee had en zich niet helemaal goed voelde. Des te meer reden om die batterij te sparen en je contactmiddel in goede staat te houden.

Ook raar: Ingrid Lommers heeft verklaard dat de politie camerabeelden had van die meiden, in Boquete op 1 April:

Daar is nooit meer wat over vernomen voor zover ik weet? Zelfs geen officieel door de politie bevestigd tijdsstempel is gegeven over wanneer die meiden in Boquete feitelijk door een camera zijn vastgelegd. maar wederom wordt dat tijdstip van 13:00 genoemd. Zie niet in wat Lommers ermee gebaat is over dat soort details te liegen. Ook slordig van de politie daar want zulk bewijs zou ons enorm kunnen helpen aangaande de oude of nieuwe tijdlijn. Idem voor de camerabeelden die gemaakt schijnen te zijn van de meiden diezelfde dag in de lokale supermarkt; gewist! Misschien dat de lokale politie opstartproblemen had? Maar zulk bewijs mag je toch gewoon niet verloren laten gaan....

Btw; oude tijdslijn zou toch nog kunnen kloppen als je het aannemelijk acht dat die tijden op de camera incorrect waren (de 2013 fabrieksinstelling schijnt ook nog erop te staan ipv 2014?) , of dat deze mogelijk aangepast zijn door een derde. Tijd instellen is een fluitje van een cent. Laten we niet vergeten dat foto 509 ook volledig verdwenen is.

[ Bericht 10% gewijzigd door Natski79 op 27-04-2019 15:58:07 ]
pi_186460151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:05 schreef Perico het volgende:

[..]

Wel een geweldig weblog dat je over de zaak hebt gemaakt.. echt een schat aan informatie, accuraat en volledig!
Ja dat heeft ze heel goed gedaan!
pi_186460282
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bedankt, ook RapaNui, lief. Ontdek nu pas dit forum, echt het beste online forum over deze zaak, afgaande op wat ik de afgelopen dagen hier heb gelezen.
pi_186463046
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 16:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja absoluut, geweldig!
pi_186463714
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:45 schreef Natski79 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het muisstil bleef? De taxichauffeur die later dood is aangetroffen heeft duidelijk verklaard ze rond half twee te hebben opgepikt en om ongeveer kwart voor 2 te hebben afgezet aan de Pianista route. Die hond Blue, mocht het verhaal kloppen dat die is meegegeven aan ze; die hoorde volgens de meeste bronnen bij de eigenares van dat restaurant aan de Pianista trail en die verklaarde ook ze iets voor tweeën te hebben gezien. Je zult toch geen 3 uur ernaast zitten als je iemand je hond uitleent, mocht dit verhaal kloppen (want het beestje staat op geen enkele foto van de meiden; maar het is een hardnekkig terugkerend detail). Een man heeft ook verklaard nog met ze gepraat te hebben toen de meiden langs de kant van de weg op die taxi wachtten. En Ingrid Lommers heeft op camera (RTL) verklaard toentertijd, dus heel dicht bij de bron nog, dat twee medewerkers in de taalschool in Boquete de meiden daar rond 1 uur hebben zien weggaan. Ik geloof er zelf niets van dat al die mensen massaal verstandsverbijstering hadden of in een complot zaten samen.

Die telefoon kan rond 20 voor 2 contact verloren hebben omdat de meiden hem uit hebben gezet. Of op vliegtuigstand. De batterijen waren niet meer vol, halfvol heeft de politie vermeld, en ze gingen de berg op wandelen. Hun ouders hebben aangegeven dat die meiden erg met hun telefoons verstrengeld waren en ze gebruikten hem dagelijks om met het thuisfront in contact te blijven. Met name Lisanne heeft in haar dagboek vermeld (voorgelezen door broer Martin in Break Free) dat ze veel heimwee had en zich niet helemaal goed voelde. Des te meer reden om die batterij te sparen en je contactmiddel in goede staat te houden.

Ook raar: Ingrid Lommers heeft verklaard dat de politie camerabeelden had van die meiden, in Boquete op 1 April:
[ afbeelding ]

Daar is nooit meer wat over vernomen voor zover ik weet? Zelfs geen officieel door de politie bevestigd tijdsstempel is gegeven over wanneer die meiden in Boquete feitelijk door een camera zijn vastgelegd. maar wederom wordt dat tijdstip van 13:00 genoemd. Zie niet in wat Lommers ermee gebaat is over dat soort details te liegen. Ook slordig van de politie daar want zulk bewijs zou ons enorm kunnen helpen aangaande de oude of nieuwe tijdlijn. Idem voor de camerabeelden die gemaakt schijnen te zijn van de meiden diezelfde dag in de lokale supermarkt; gewist! Misschien dat de lokale politie opstartproblemen had? Maar zulk bewijs mag je toch gewoon niet verloren laten gaan....

Btw; oude tijdslijn zou toch nog kunnen kloppen als je het aannemelijk acht dat die tijden op de camera incorrect waren (de 2013 fabrieksinstelling schijnt ook nog erop te staan ipv 2014?) , of dat deze mogelijk aangepast zijn door een derde. Tijd instellen is een fluitje van een cent. Laten we niet vergeten dat foto 509 ook volledig verdwenen is.

Hans Kremers zei op 4 maart in het interview bij RTL late night, net na de dood van taxichauffeur Leo dat er 13 chauffeurs zich gemeld hadden als "de chauffeur van Kris en Lisanne"

Toen stond de tijdslijn al op losse schroeven...

Lommers was zelf op een andere taal school, de enige die daadwerkelijk ter plaatse was was Eileen. Ik neem Lommers al lang met een korrel zout, die laat vier taalscholen runnen door onervaren jongvolwassenen...

Eileen is laatst gesproken, zij wilde direct weg uit Boquette omdat ze bang was.
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:53:13 #259
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_186464014
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:37 schreef ootjekatootje het volgende:

Eileen is laatst gesproken, zij wilde direct weg uit Boquette omdat ze bang was.
Ik ben wel benieuwd naar alle details. Komt dat op het volgende neer?

quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 22:40 schreef ootjekatootje het volgende:
E die ineens vertrok, want bang. E had de eerste dagen na de verdwijning op getrokken met F. Iedereen kreeg de kriebels van die man, zelfs zijn zus.
Ik heb al die oude interviews doorgelezen... en bekeken.. daaruit bleek dat na het eerste bezoek aan de slaapkamer van Kris en Lisanne Eileen en Chani naar zijn boerderij zijn gegaan in Alto Romero, om daarna terug te keren voor een tweede bezoek aan de kamer, om een paspoort te zoeken..

Ik ben ook benieuwd hoe de folder van Chani Tours op de kamer terechtkwam... lagen die standaard op de taalschool.. kregen ze die van Eileen? Of heeft F. hen toch gesproken op de taalschool en zo die tours geboekt en die folder meegegeven? Of heeft hij die zelf daar geplant?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar hij het nu laat doorschemeren, dat Eileen hem belde over de boekingen en dat hij niets van hen wist.. en een andere keer roept hij weer HOLAAAAA naar Kris in de hangmat.. geen kabelbrugtouw aan vast te knopen, die man.
pi_186465854
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hans Kremers zei op 4 maart in het interview bij RTL late night, net na de dood van taxichauffeur Leo dat er 13 chauffeurs zich gemeld hadden als "de chauffeur van Kris en Lisanne"

Toen stond de tijdslijn al op losse schroeven...

Lommers was zelf op een andere taal school, de enige die daadwerkelijk ter plaatse was was Eileen. Ik neem Lommers al lang met een korrel zout, die laat vier taalscholen runnen door onervaren jongvolwassenen...

Ja het is erg lastig om nu vast te stellen welke verklaringen nou correct zijn en welke kolder. Lommers heeft meermalen in de (sociale) media verklaard dat ze meteen gebeld werd door mewederkers over de meiden die niet waren komen opdagen of thuis waren gekomen de avond ervoor en dat ze eerst niet doorhad dat het om Kris en Lisanne ging. En zich eerst geen zorgen maakt. maar toen dat duidelijk werd was het wel zorgwekkend omdat de meiden zo serieus waren geweest in Bocal del Torro, waar ze ze zelf twee weken heeft gezien her en der in die school en waar ze bepaald niet als feestbeesten uit de verf kwamen. Maar ze heeft al gelijk verklaard dat meerdere medewerkers op de Spanish by the River vestiging Kris en Lisanne nog rond een uur die middag hadden gezien daar.

En daarna verklaarde ze dat de politie heeft verteld over de videobeelden.

Kijk, deze zaken zijn zwart op wit gezegd en verklaard door mensen die ze daar hebben ontmoet en meegemaakt. Ik zie zelf nog niet in waarom haar verklaringen met een korrel zout moeten worden genomen? Dat ze dependances had betekent toch nog niet dat ze feitelijk stond te liegen tegen de internationale media?

Die taxi chauffeur is door zo ongeveer iedereen getraceerd, ik vond constant dezelfde naam terug, ook in the Daily Beast en de Nederlandse kwaliteitskranten: Leonardo Arturo Gonzalez Mastinu. En die gaf die tijden specifiek door. (En overleed opjonge leeftijd niet lang daarna: )
Er was ook iemand die met de meisjes gepraat heeft toen ze op de taxi wachtten aan de kant van de weg bij de afslag van de taalschool.

Zonder tegenfeiten is het wel link om vrijgegeven info aan de kant te schuiven? Omdat het niet met onze tijdlijn matcht?

Dat die Eileen al zo snel wegvluchtte daar onderstreept wellicht nog verder dat die F een griezel was? Ze had wel redelijk wat met hem te stellen die dagen dat er bij de host familie samen langsgegaan werd, dat ze samen hun kamer als eerst ingingen, dan samen naar de politie. Mogelijk zelfs met hem mee naar zijn jungle ranch, als dat verhaal klopt. En dan op de 5e april al weg uit Panama... Naar verluid verder niet meer door de politie ondervraagd. Toch raar allemaal.
pi_186466144
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 14:22 schreef Perico het volgende:

[..]

Nog steeds begrijp ik niet hoe de linkerarm van Lisanne op deze foto, dus rechts op de foto, ‘in elkaar’ zit.

Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 22:05:57 #262
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186467273
@RapaNui fixed.
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 22:06:53 #263
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186467291
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:24 schreef gynaika het volgende:

[..]

Nog steeds begrijp ik niet hoe de linkerarm van Lisanne op deze foto, dus rechts op de foto, ‘in elkaar’ zit.

[ afbeelding ]
Die duim?
  zondag 28 april 2019 @ 00:04:22 #264
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186469627
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:53 schreef Perico het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar alle details. Komt dat op het volgende neer?
[..]

Ik heb al die oude interviews doorgelezen... en bekeken.. daaruit bleek dat na het eerste bezoek aan de slaapkamer van Kris en Lisanne Eileen en Chani naar zijn boerderij zijn gegaan in Alto Romero, om daarna terug te keren voor een tweede bezoek aan de kamer, om een paspoort te zoeken..

Ik ben ook benieuwd hoe de folder van Chani Tours op de kamer terechtkwam... lagen die standaard op de taalschool.. kregen ze die van Eileen? Of heeft F. hen toch gesproken op de taalschool en zo die tours geboekt en die folder meegegeven? Of heeft hij die zelf daar geplant?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar hij het nu laat doorschemeren, dat Eileen hem belde over de boekingen en dat hij niets van hen wist.. en een andere keer roept hij weer HOLAAAAA naar Kris in de hangmat.. geen kabelbrugtouw aan vast te knopen, die man.
Eileen heeft in een telefonisch gesprek aangegeven dat ze de rillingen van hem kreeg.
  zondag 28 april 2019 @ 00:07:33 #265
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186469706
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:11 schreef Natski79 het volgende:

[..]

Ja het is erg lastig om nu vast te stellen welke verklaringen nou correct zijn en welke kolder. Lommers heeft meermalen in de (sociale) media verklaard dat ze meteen gebeld werd door mewederkers over de meiden die niet waren komen opdagen of thuis waren gekomen de avond ervoor en dat ze eerst niet doorhad dat het om Kris en Lisanne ging. En zich eerst geen zorgen maakt. maar toen dat duidelijk werd was het wel zorgwekkend omdat de meiden zo serieus waren geweest in Bocal del Torro, waar ze ze zelf twee weken heeft gezien her en der in die school en waar ze bepaald niet als feestbeesten uit de verf kwamen. Maar ze heeft al gelijk verklaard dat meerdere medewerkers op de Spanish by the River vestiging Kris en Lisanne nog rond een uur die middag hadden gezien daar.

En daarna verklaarde ze dat de politie heeft verteld over de videobeelden.

Kijk, deze zaken zijn zwart op wit gezegd en verklaard door mensen die ze daar hebben ontmoet en meegemaakt. Ik zie zelf nog niet in waarom haar verklaringen met een korrel zout moeten worden genomen? Dat ze dependances had betekent toch nog niet dat ze feitelijk stond te liegen tegen de internationale media?

Die taxi chauffeur is door zo ongeveer iedereen getraceerd, ik vond constant dezelfde naam terug, ook in the Daily Beast en de Nederlandse kwaliteitskranten: Leonardo Arturo Gonzalez Mastinu. En die gaf die tijden specifiek door. (En overleed opjonge leeftijd niet lang daarna: )
Er was ook iemand die met de meisjes gepraat heeft toen ze op de taxi wachtten aan de kant van de weg bij de afslag van de taalschool.

Zonder tegenfeiten is het wel link om vrijgegeven info aan de kant te schuiven? Omdat het niet met onze tijdlijn matcht?

Dat die Eileen al zo snel wegvluchtte daar onderstreept wellicht nog verder dat die F een griezel was? Ze had wel redelijk wat met hem te stellen die dagen dat er bij de host familie samen langsgegaan werd, dat ze samen hun kamer als eerst ingingen, dan samen naar de politie. Mogelijk zelfs met hem mee naar zijn jungle ranch, als dat verhaal klopt. En dan op de 5e april al weg uit Panama... Naar verluid verder niet meer door de politie ondervraagd. Toch raar allemaal.
Eileen werd gewisseld met Tim, Eileen gong naar Panama stad en Tim kwam naar Boquette.
  zondag 28 april 2019 @ 00:09:01 #266
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186469736
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat klopt wel, ik heb meer moeite met de foto op de mirador. Die klopt niet, kijk maar naar haar borsten.
pi_186469881
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eileen werd gewisseld met Tim, Eileen gong naar Panama stad en Tim kwam naar Boquette.
Ah dank je!
pi_186471898
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:06 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Die duim?
Persoonlijk zie ik nergens een duim. Bedoel je geheel rechts?

Ik vraag mij namelijk nog steeds af hoe zij die foto heeft gemaakt.

Maakte zij die wel zelf?

Er waren er meer in het verleden die zich dat hebben afgevraagd.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 08:31:38 #269
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186472027
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:11 schreef gynaika het volgende:

[..]

Persoonlijk zie ik nergens een duim. Bedoel je geheel rechts?

Ik vraag mij namelijk nog steeds af hoe zij die foto heeft gemaakt.

Maakte zij die wel zelf?

Er waren er meer in het verleden die zich dat hebben afgevraagd.
Ja voor ons rechts idd, maar bij haar linkerarm. Als je inzoomt lijkt het heel erg op haar duim. De vorm en die ronding.
Lijkt idd of het bij haar arm hoort :D
Mijn dochter edit veel foto’s en videos en zij vond ook dat het op een duim lijkt.
We kunnen het mis hebben, maar wat is het dan? :)

Het lijkt op een soort selfie. Die foto komt van een fotocamera vermoed ik? Bij vele fotocamera’s kan je ook omdraaien, er zit dan een camera aan 2 kanten. Maar verder geen idee wat voor camera ze precies gebruikte.

Intrigerend wel :)

[ Bericht 13% gewijzigd door SuperHartje op 28-04-2019 08:50:01 ]
pi_186472117
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 08:31 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja voor ons rechts idd, maar bij haar linkerarm. Als je inzoomt lijkt het heel erg op haar duim. De vorm en die ronding.
Lijkt idd of het bij haar arm hoort :D
Mijn dochter edit veel foto’s en videos en zij vond ook dat het op een duim lijkt.
We kunnen het mis hebben, maar wat is het dan? :)
Ik vind het dan wel een enorm dikke, brede duim.

Maar ook ik kan het mis hebben.
  zondag 28 april 2019 @ 08:47:22 #271
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186472120
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Is gewoon haar bovenarm, en dan gedraaid. Stevige armspieren door sport.

Maar op die foto heeft ze die gebloemde bh aan.
En Kris duidelijk die andere.

https://www.ad.nl/buitenl(...)en-lisanne~a4563a51/

Er hier hier zo'n verhaaltje rond dat ze misschien een extra setje bij hadden. Onzin want je ziet hier dat ze het setje draagt teruggevonden in de rugzak.
Kris had dus alleen haar onderbroek en shirt nog aan.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 08:51:42 #272
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186472153
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:47 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik vind het dan wel een enorm dikke, brede duim.

Maar ook ik kan het mis hebben.
:D
Die duim zou wel het dichts op de camera staan denk ik.

Heb zojuist nog wat toegevoegd aan mijn post :@
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 08:57:07 #273
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186472211
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 08:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is gewoon haar bovenarm, en dan gedraaid. Stevige armspieren door sport.

Dikke spierbal dan of dikke duim :D

quote:
Maar op die foto heeft ze die gebloemde bh aan.
En Kris duidelijk die andere.

https://www.ad.nl/buitenl(...)en-lisanne~a4563a51/

Er hier hier zo'n verhaaltje rond dat ze misschien een extra setje bij hadden. Onzin want je ziet hier dat ze het setje draagt teruggevonden in de rugzak.
Kris had dus alleen haar onderbroek en shirt nog aan.
Dat is vreemd. Vooral in de avond kan het daar toch wel fris zijn.
  zondag 28 april 2019 @ 09:40:56 #274
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186472635
quote:
14s.gif Op zondag 28 april 2019 08:57 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dikke spierbal dan of dikke duim :D
[..]

Dat is vreemd. Vooral in de avond kan het daar toch wel fris zijn.
Lisanne werkte in de horeca en deed volleybal.
Ik vind het juist een herkenbare logische foto.
pi_186472799
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 09:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lisanne werkte in de horeca en deed volleybal.
Ik vind het juist een herkenbare logische foto.
Voor mij blijft die hele houding juist onlogisch overkomen.

Wat ik al zei, ook een aantal anderen begrijpen het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')