Ik niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Voetbal![]()
Jij bent zeker voor de spurs
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Voetbal![]()
Jij bent zeker voor de spurs
Niet iedereen is zo "dom".quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dacht je bent anti Amsterdam en dus anti Ajax
In een schijtstad kan nog wel mooi voetbal worden gespeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dacht je bent anti Amsterdam en dus anti Ajax
Heel sneu iddquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Triest en onbegrijpelijk vind ik dat altijd ..
Amsterdam is beste stad van nlquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In een schijtstad kan nog wel mooi voetbal worden gespeeld.
Ik ook niet. Waanzin en kinderachtigquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snap die haat serieus gwn echt niet
Klopt zeker.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Voetbal maakt meer kapot dan je lief is.
En dat ligt dan niet aan de sport maar aan een fractie van de supporters.
Vind niet dat het aan voetbal ligt...quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Voetbal maakt meer kapot dan je lief is.
En dat ligt dan niet aan de sport maar aan een fractie van de supporters.
Daar zijn het ook vaak de ouders...quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt zeker.
Je ziet het zelfs al bij de amateurs.
Dat zeg ik toch? Dat het niet aan de sport ligt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind niet dat het aan voetbal ligt...
Het zijn de mensen die het te serieus nemen.. als je voetbal van hem afpakt dan vinden ze wel iets anders waar ze te ver in zullen gaan
Idd...zo'n hekel aan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar zijn het ook vaak de ouders...
Je zei voetbal maakt meer kapot dan je lief is..quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Dat het niet aan de sport ligt.
Het mag ook wat kosten. Politie inzet etc.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef Limoentjuh het volgende:
Voetbal is gwn een sport.. niks verkeerds of slecht aan
De mensen zijn slecht
Jij zegt heel wat anders. Ik lees het primaquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja begrijpend lezen is een ondergesneeuwd vak
En daarna stopte je met lezen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je zei voetbal maakt meer kapot dan je lief is..
Of zie je voetbal niet als een sport ?
Liefdequote:
Moeten ze gwn verhalen op die hooligans.. geld afpakken doet pijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Het mag ook wat kosten. Politie inzet etc.
Goed plan. Maar van een kale kip he?quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moeten ze gwn verhalen op die hooligans.. geld afpakken doet pijn
Kan ook, maar zulke mensen begeven zich vaak in het criminele circuit....die maken wel geld als het nodig is. (denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat wel.. inkorten met uitkeringen ofzo..
Een taakstraf is in ieder geval niet voldoende.
Oke laat ik het zo zeggen ... zwaardere straffenquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook, maar zulke mensen begeven zich vaak in het criminele circuit....die maken wel geld als het nodig is. (denk ik).
Dat is duidelijk. Dat voetbal hooliganisme is er al vanaf de jaren 70.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen ... zwaardere straffen![]()
Al zal kan je het nooit helemaal bestrijden waarschijnlijk
Zal denk ik ook niet verdwijnen.. gekkies heb je overal en altijdquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Dat voetbal hooliganisme is er al vanaf de jaren 70.
Het duurt te lang.
Haloaquote:
O ja sorry dat is wat andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |