abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186508733
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:14 schreef beantherio het volgende:

[..]

Deze misschien?

Het zou ook niet mijn meest ideale setting zijn om zoiets als dit te bekijken. Wel weer grappig dat ze hier ook de adem inhouden voor wat komen gaat.
Ander filmpje maar precies hetzelfde idee ja. Ik vind dit echt vol-sla-gen debiel om te gaan juichen en klappen als een stel mongolen. Dat mens op 0:33 in streepjes shirt heeft d'r emoties niet onder controle, staat gewoon te janken.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:17:31 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186508745
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Prima dat je kritiek hebt verder op het verhaal, daar is nooit wat mis mee. Maar neem je ook de prachtige visuals mee dan? De spanning die wordt opgebouwd in zenuwslopende scenes

De prachtige muziek?? Letten jullie daar dan ook niet op omdat je zo teleurgesteld bent?
Muziek was prima.
Is een tijd matig geweest, maar was deze keer prima.

Visuals waren niet goed te zien wegens de strategische belichtingskeuze. Zaten 3 mooie duidelijke beelden in, dat was het.
Spanning was er dus juist totaal niet. Je weet van te voren wie er overleven en wie niet. Enige verrassing is Arya die NK vermoord ipv Jon.
Geen logica, maar volgens hun eigen woorden slechts gedaan om te verrassen. Dat maakt geen goede aflevering. Dat maakt geen bevredigend einde.

Ben jij daadwerkelijk bezorgd geweest om Jon, Dany, Tyrion, Sansa of Arya?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:18:33 #103
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_186508761
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:16 schreef Harvest89 het volgende:
[ afbeelding ]
De meme is leuk maar de scene was wel echt angstaanjagend. Toen had ik nog wel even het idee dat weinigen het zouden overleven. De aanloop naar het gevecht is geweldig geconstrueerd.
pi_186508771
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Prima dat je kritiek hebt verder op het verhaal, daar is nooit wat mis mee. Maar neem je ook de prachtige visuals mee dan? De spanning die wordt opgebouwd in zenuwslopende scenes

De prachtige muziek?? Letten jullie daar dan ook niet op omdat je zo teleurgesteld bent?
Ik denk dat series als BCS en Westworld er beter uitzien. Spanning was er sowieso bijna niet deze aflevering. Wat is er zenuwslopend aan de karakters met valerisch stalen plotarmor 4 keer bijna dood te zien gaan maar dan toch niet. Sowieso zijn de meeste karakters al zo geFlanderiseerd dat je ze ook niet eens zou missen als ze dan wel de pijp uit gaan.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:20:50 #105
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186508786
Goed gestolen van LOTR trouwens. NK is The one ring die verwoest wordt door Arya/Frodo/Hobbit. Ik hou er wel van, fantasy 8-)

Op naar de verwoesting van Cersei :9
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:20:57 #106
319979 Fok-it
All is well
pi_186508789
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Muziek was prima.

Visuals waren niet goed te zien wegens de strategische belichtingskeuze. Zaten 3 mooie duidelijke beelden in, dat was het.
Spanning was er dus juist totaal niet. Je weet van te voren wie er overleven en wie niet. Enige verrassing is Arya die NK vermoord ipv Jon.
Geen logica, maar volgens hun eigen woorden slechts gedaan om te verrassen. Dat maakt geen goede aflevering. Dat maakt geen bevredigend einde.

Om Arya wel. Zeker op het moment toen Melisandre haar aankeek eigenlijk :') Ik dacht eigenlijk ook altijd dat ze met eyes you shut forever haar eigen ogen bedoelde dus voor haar wel. Sansa, Tyrion en Dany niet echt nee. Maar ik bedoelde gewoon sowieso bij elke scene wel waar een beetje belangrijk karakter op sterven na dood is. Maar goed, misschien ben ik daar wel naïef in verder, vind ik ook wel prima want daardoor komt het wel binnen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_186508793
quote:

[..]

Muziek was prima.

Denk dat we moeten accepteren dat deze serie gericht is op Henk en Ria en de hond
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_186508802
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:16 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ander filmpje maar precies hetzelfde idee ja. Ik vind dit echt vol-sla-gen debiel om te gaan juichen en klappen als een stel mongolen. Dat mens op 0:33 in streepjes shirt heeft d'r emoties niet onder controle, staat gewoon te janken.
Ik zou zelf ook nooit in een bar gaan kijken en heb vanavond niet juichend op de bank gestaan, kan me wel herinneren dat ik bij zowel de Red als de Purple Wedding wel een kleine kreet heb gelaten :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:22:22 #109
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:24:07 #110
263417 Keyos
Like a Boss
pi_186508826
quote:

[..]

Muziek was prima.

(Dat laatste) Nope. Vandaar dat ik GoT ook niet de beste serie ooit vindt. Het weegt niet op tegen het beste dat HBO ooit heeft voortgebracht in de vorm van The Wire en The Sopranos. Maar de halve wereld loopt nu in de GoT polonaise natuurlijk.

Maarja, dit zagen we allemaal al aankomen laatste seizoenen. Met het seizoen werd het plot minder politiek en meer actie gericht. Zo’n epi als nu met een goed einde konden wel al van mijlen aan zien komen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_186508839
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zou zelf ook nooit in een bar gaan kijken en heb vanavond niet juichend op de bank gestaan, kan me wel herinneren dat ik bij zowel de Red als de Purple Wedding wel een kleine kreet heb gelaten :@
Tuurlijk, ik zat vandaag ook op de bank met een kleine "wow.." maar om dan te gaan krijsen en juichen gaat echt helemaal nergens over.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:24:50 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186508840
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Om Arya wel. Zeker op het moment toen Melisandre haar aankeek eigenlijk :') Ik dacht eigenlijk ook altijd dat ze met eyes you shut forever haar eigen ogen bedoelde dus voor haar wel. Sansa, Tyrion en Dany niet echt nee. Maar ik bedoelde gewoon sowieso bij elke scene wel waar een beetje belangrijk karakter op sterven na dood is. Maar goed, misschien ben ik daar wel naïef in verder, vind ik ook wel prima want daardoor komt het wel binnen
Zorgen om de meid met zoveel plotarmor dat Wolverine en Batman jaloers zijn.
Apart.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:24:50 #113
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186508841
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik denk dat series als BCS en Westworld er beter uitzien.
Die laten zich toch moeilijk vergelijken met GoT. En onderling ook, trouwens.
Zijn compleet verschillende stijlen en werelden.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:24:57 #114
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_186508842
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan snap je er niks van.
Want? Brann was gewoon lokaas? Geen idee wat Brann de hele tijd aan het doen was tijdens t wargen of wat de NK uiteindelijk van Brann wilde aangezien het erop leek dat er nog interactie zou komen. Om hem uiteindelijk te vermoorden.
pi_186508843
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

(Dat laatste) Nope. Vandaar dat ik GoT ook niet de beste serie ooit vindt. Het weegt niet op tegen het beste dat HBO ooit heeft voortgebracht in de vorm van The Wire en The Sopranos. Maar de halve wereld loopt nu in de GoT polonaise natuurlijk.

Maarja, dit zagen we allemaal al aankomen laatste seizoenen. Met het seizoen werd het plot minder politiek en meer actie gericht.
Op dit moment kan GoT niet eens op tegen Barry van HBO man :P
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:26:08 #116
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186508865
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:21 schreef Mortaxx het volgende:

Denk dat we moeten accepteren dat deze serie gericht is op Henk en Ria en de hond
En toch blijven onze Fok! intellectuelen kijken... Normaliter zitten ze met de pijp in de mond die blechtrommel en Christiane F. te analyseren...
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:26:16 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186508868
quote:
sorry but arya was the only person in winterfell that night who could have got close to night king with stealth.. night king is not a sword fighter or some kind of intelligent villain. he just has one purpose that is to bring true death in all of the seven kingdoms and it was by killing bran or just spread his disease.. am not even sure why fans think the night king has some kind of purpose or storyline, weird looking at some of the comments.. you all are too much into fan fictions..
Kwam deze comment tegen op youtube en ben het er volledig mee eens. Het was niet eens echt een karakter. Hij sprak nooit, hij wilde gewoon iedereen uitroeien. De mensen die dan ook jammeren dat het een te simpel einde is voor de NK vind ik ook maar onzin.

Arya is de enige op Jon Snow na dan die de NK makkelijk kon killen. NK durfde niet 1v1 tegen Jon anders had hij 100% verloren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:26:20 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186508871
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Maar even nieuwe serie crowdfunden gemaakt door Preston Jacobs dan
pi_186508884
Toch jammer dat deze serie niet gewoon een kuteinde krijgt waarbij de NK heeft gewonnen en de rest allemaal dood is.
pi_186508890
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef EP3 het volgende:

[..]

Die laten zich toch moeilijk vergelijken met GoT. En onderling ook, trouwens.
Zijn compleet verschillende stijlen en werelden.
Snap ik, maar ik heb vaker gedacht wauw dit is prachtig gefilmd bij die series dan bij GoT. Zeker bij zo'n aflevering als vandaag die totaal gehyped was kon ik toch eigenlijk best wel weinig zien. Ja die Dothraki suicide actie zag er heel dope uit, maar de draken nonsense was dan weer weinig verheffend wmb.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:27:39 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186508897
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:26 schreef AchJa het volgende:
die blechtrommel
_O- _O-
Deze heb ik gezien als kind.
Wat een fucked up film was dat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186508901
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar even nieuwe serie crowdfunden gemaakt door Preston Jacobs dan
Ik hoop dat deze uitwerking van het plot grrm nieuwe motivatie geeft om het echte verhaal te vertellen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:28:21 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:28:23 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186508909
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maarja, dit zagen we allemaal al aankomen laatste seizoenen. Met het seizoen werd het plot minder politiek en meer actie gericht. Zo’n epi als nu met een goed einde konden wel al van mijlen aan zien komen.
Je vergeet Deadwood.

En het is helemaal niet minder politiek en meer actie gericht. Deze shit is al seizoenen bezig man. Sinds Jon naar het andere continent ging, Hawthorne en de battle aldaar tegen de NK en zijn army. Vorig seizoen nog eindeloos veel gelul, politiek en Jon die iedereen probeerde over te halen zijn army tegen de dead te joinen.

Jullie zeikerds hebben echt niet opgelet en moeten de afgelopen seizoenen nog maar eens bekijken.

1 episode vol met actie en het is gelijk van " ohjee de serie is naar Transformers niveau gezakt :') welke plebs kijken dit nou "

goddang :')
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:29:02 #125
407635 warp995
pi_186508913
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:26 schreef Gehrman het volgende:
Toch jammer dat deze serie niet gewoon een kuteinde krijgt waarbij de NK heeft gewonnen en de rest allemaal dood is.
Nee, voor een hard eind lijken ze er niet de ballen ervoor te hebben.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:29:28 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186508920
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:26 schreef MMaRsu het volgende:
Kwam deze comment tegen op youtube en ben het er volledig mee eens. Het was niet eens echt een karakter. Hij sprak nooit, hij wilde gewoon iedereen uitroeien. De mensen die dan ook jammeren dat het een te simpel einde is voor de NK vind ik ook maar onzin.
Precies.
Zelfs Sauron had meer persoonlijkheid.
The Night King is een zombie zonder emoties.
pi_186508923
Pff.. Ik moet nog even laten bezinken wat ik hier nu van vind.

Laat ik voorop stellen dat de eerste 60/70 minuten echt geweldig waren. Heerlijk in beeld gebracht, enorm spectaculair. De opbouw was geweldig en de visual effects en hoe je in de battle werd meegesleurd was heerlijk. (op enkele domme strategische keuzes na)

Dan die laatste 10 minuten. De night king gaat naar bran toe. Jorah en Theon gaan dood. Mooi in beeld gebracht maar dat was wel duidelijk na episode 2. Het moment dat de night king uiteindelijk naar bran gaat... Spanning heerlijk opgebouwd en prachtige muziek. En dan wordt opeens iets weggenomen waar de hele serie al jaren naar opbouwt..

Mijn eerste reactie was confused.. Is dit het nu?? Was het allemaal zo makkelijk. Er zijn slechts een paar tweederangs characters dood gegaan. Er is een happy end.. Dit is niet game of thrones zoals in seizoen 1 t/m 4..

Laat ik voorop stellen dat het feit dat Arya de night king dood achteraf heel goed gevonden is en gezien haar reis opeens ook wel duidelijk is. Daar ben ik niet ontevreden over.

Wat mij wel stoort is dat nadat is afgeweken van de boeken de serie enorm voorspelbaar is geworden. D&D hebben het hele verhaal wat GRRM ons wilde vertellen totaal niet begrepen en de laatste seizoenen in een Disney-avontuur laten veranderen. Heel Game Of Thrones heeft mij enorm weten de boeien vanwege de storytelling, de verhalen en diepgang achter de personages en gewoon simpelweg het feit dat er geen goed of slecht is. De levende (het goede) tegen de dode (het slechte) is gewoon te makkelijk. Het laten zien als de NIght king als iemand die alleen maar dood en verderf meebrengt is gewoon te simpel. Ik had liever gezien dat er een nieuw pact werd gesloten, of dat bleek dat de night king ook een goede motivatie had. Maar nee we doden de "villains" en winnen nipt zonder dat daar een grote prijs voor is.

Wat de aflevering wat mijn part nog had kunnen redden is dat Arya in haar poging om de night king te doden zelf ook dood zou gaan. Of bran (wat is zijn rol nu...?).

Ondanks dat ik vind dat de show de ziel van de eerste paar seizoenen en de boeken heeft verloren ben ik toch benieuwd hoe het gaat eindigen. Maar ik vrees voor een "happy ending".
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:29:42 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186508924
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef warp995 het volgende:

[..]

Nee, voor een hard eind lijken ze er niet de ballen ervoor te hebben.
Nee, dat zou een veels te simpel einde zijn. Iedereen dood, klaar. Handjeklap.

Lekker afraffelen, iedereen dood, lekker makkelijk.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:29:55 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186508928
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:27 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik hoop dat deze uitwerking van het plot grrm nieuwe motivatie geeft om het echte verhaal te vertellen
Vast niet. ;(
Het is srs wachten op zijn dood en daarna wachten tot zijn editors zijn notities uitgeven à la de Silmarillion.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:31:57 #130
263417 Keyos
Like a Boss
pi_186508947
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je vergeet Deadwood.

En het is helemaal niet minder politiek en meer actie gericht. Deze shit is al seizoenen bezig man. Sinds Jon naar het andere continent ging, Hawthorne en de battle aldaar tegen de NK en zijn army. Vorig seizoen nog eindeloos veel gelul, politiek en Jon die iedereen probeerde over te halen zijn army tegen de dead te joinen.

Jullie zeikerds hebben echt niet opgelet en moeten de afgelopen seizoenen nog maar eens bekijken.

1 episode vol met actie en het is gelijk van " ohjee de serie is naar Transformers niveau gezakt :') welke plebs kijken dit nou "

goddang :')
Deze reactie is ook wel weer erg overdreven. Enige punt dat ik iig aan wil stippen is dat het helemaal niet erg is om een beetje kritisch te zijn op deze epi (maar ook dat halve vorige seizoen). Die mensen die kritisch zijn op deze epi baseren dat écht niet allemaal alleen maar op deze episode. Dat is ook een optelsom met bijvoorbeeld de episode waar ze die draak kwijtraken waar alles net iets te Marvel gebeurde.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:31:59 #131
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186508948
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Snap ik, maar ik heb vaker gedacht wauw dit is prachtig gefilmd bij die series dan bij GoT. Zeker bij zo'n aflevering als vandaag die totaal gehyped was kon ik toch eigenlijk best wel weinig zien. Ja die Dothraki suicide actie zag er heel dope uit, maar de draken nonsense was dan weer weinig verheffend wmb.
Ja, deels met je eens. Wmb staat Fargo in dat opzicht op eenzame hoogte, trouwens. Met name het tweede seizoen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:32:00 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:32:35 #133
407635 warp995
pi_186508956
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee, dat zou een veels te simpel einde zijn. Iedereen dood, klaar. Handjeklap.

Lekker afraffelen, iedereen dood, lekker makkelijk.
Ligt aan de uitwerking.
Ik zie iig niet een hard gedurfd einde aankomen eerlijk gezegd.
pi_186508968
Bij de "Next on GoT" ziet een van de twee draken (denk Rhaegel) er trouwens behoorlijk gehavend uit, allemaal gaten in z'n vleugels zoals Viserion ook had.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:35:03 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186508986
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef Minimunt het volgende:

En dan wordt opeens iets weggenomen waar de hele serie al jaren naar opbouwt..

Mijn eerste reactie was confused.. Is dit het nu?? Was het allemaal zo makkelijk. Er zijn slechts een paar tweederangs characters dood gegaan. Er is een happy end.. Dit is niet game of thrones zoals in seizoen 1 t/m 4..

-------------------

Dit is wat ik lees:

Ik ben ontevreden want ik had aannames gedaan op basis van de boeken maarja ik had het liever anders gezien. Ik had liever gezien dat de NK echt een karakter had ( ook al heeft hij nog nooit een woord gesproken )

Wat wordt er weggenomen waar de serie al jaren naartoe bouwt? De war tegen de NK? Die heeft inmens veel slachtoffers gemaakt, het noorden is kapot, de dothraki zijn kapot, de unsullied zijn kapot. Een draak is dood.

Ja de voornaamst belangrijke characters bestaan nog, dus die zullen nog wel een rol te spelen hebben.

Een happy end? Nee daar geloof ik niet in. Dat ligt er ook maar net aan "voor wie je bent".

Met deze hele war kan je het moeilijk een "happy end" noemen. Ookal hebben ze de NK verslagen, de prijs die ze ervoor hebben betaald is enorm hoog. Honderdduizenden mensen in het noorden zijn dood.

Nee natuurlijk had de NK geen "goede motivatie" om iedereen af te slachten :'). Hij was een fucking monster die gewoon iedereen dood wilde maken zodat hij over de wereld kon heersen. Hoe moeilijk was dit nou te bekenden? De NK heeft nog nooit een woord gerept, en nu zou hij in de laatste episodes maar even een pact sluiten met de "good guys" ?

Dat zou pas een fucking slecht geschreven verhaal zijn sorry hoor.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:35:08 #136
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:35:34 #137
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186508996
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:33 schreef Justevo het volgende:
Bij de "Next on GoT" ziet een van de twee draken (denk Rhaegel) er trouwens behoorlijk gehavend uit, allemaal gaten in z'n vleugels zoals Viserion ook had.
Vraag me af of die ene met al die "doden" aan zijn lijf ook "dood" is? Nadat Dany eraf viel zeg maar.
pi_186509005
White Walkers zijn niks vergeleken met WW.

Walter White, die legt tenminste wel lui om.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:36:44 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509010
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:31 schreef Keyos het volgende:

[..]

Deze reactie is ook wel weer erg overdreven. Enige punt dat ik iig aan wil stippen is dat het helemaal niet erg is om een beetje kritisch te zijn op deze epi (maar ook dat halve vorige seizoen). Die mensen die kritisch zijn op deze epi baseren dat écht niet allemaal alleen maar op deze episode. Dat is ook een optelsom met bijvoorbeeld de episode waar ze die draak kwijtraken waar alles net iets te Marvel gebeurde.
De serie is niet flawless. Ja er zit soms plot armor en dat soort dingen in. Als dat je enorm stoort zou ik zeggen stop met kijken want dat soort dingen gaan nu iig niet meer veranderen. Ik vind dat het verhaal een logische koers volgt iig.

En ik ben blij dat de NK dood is, nu kunnen we focussen op de echte "Game of Thrones" waar het zal gaan over wie uiteindelijk mag regeren. Dus er zal nog genoeg politiek aan bod komen 100%.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:38:00 #140
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186509028
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
White Walkers zijn niks vergeleken met WW.

Walter White, die legt tenminste wel lui om.
Hier in Nederland zit men gewoon in de WW... Al die bullshit klinkt als werken.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:38:00 #141
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186509029
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De serie is niet flawless. Ja er zit soms plot armor en dat soort dingen in. Als dat je enorm stoort zou ik zeggen stop met kijken want dat soort dingen gaan nu iig niet meer veranderen. Ik vind dat het verhaal een logische koers volgt iig.

En ik ben blij dat de NK dood is, nu kunnen we focussen op de echte "Game of Thrones" waar het zal gaan over wie uiteindelijk mag regeren. Dus er zal nog genoeg politiek aan bod komen 100%.
Wat hij zegt ^O^ Die gevechten, ach ja, next!
pi_186509043
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:35 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Vraag me af of die ene met al die "doden" aan zijn lijf ook "dood" is? Nadat Dany eraf viel zeg maar.
Je ziet ze allebei vliegen in de Next on Got.
pi_186509084
Arya heeft toch wel een paar epische scenes op haar naam staan: hoe ze House Frey uitmoordt, hoe ze samen met Sansa Littlefinger naar zijn einde loodst en deze NK-actie _O_

Stiekem hoop ik dat ze Cersei ook nog koud maakt, maar dat zal wel iets teveel van het goede zijn...
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:43:20 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186509087
Meest emotionele GOT moment in een hele lange tijd. _O_

dinsdag 30 april 2019 @ 00:44:06 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509095
Ik vond het wel echt tering dom van Dany om gewoon op de grond te gaan staan met die draak terwijl er zoveel van die kutbeesten rondliepen

hoe dom ben je dan ook :') blijf gewoon flamen die zombies
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:44:07 #146
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_186509096
Ik vraag me nu nog wel af wie de Night King nu eigenlijk was en waarom ie de geschiedenis uit wilde wissen.

En wie was Melisandre? Waarom deed die haar ketting af? Dat was eigenlijk zelfmoord.

De rest is nu ook wel een beetje te voorspellen, er zijn nog 2 draken, die gaan natuurlijk dood, 't moet wel een beetje een gelijkwaardige strijd worden straks in Kings Landing.
En Bran heeft nu ook geen functie meer, of wel?
We weten dat Cercei door de Valonqar wordt gedood, dat moet dan wel Jaime zijn.
En 't zou een bitterzoet einde worden, Jon en Dany worden dus niet samen gelukkig, een van de 2 gaat dood, misschien beiden.
In dat laatste geval gaan Sansa en Tyrion trouwen om zo huis Lanister en huis Stark voor eeuwig te verbinden en om zo verdere oorlogen te voorkomen.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:44:21 #147
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509101
Kei zielig voor die draak joh ;(
pi_186509105
Ik ben blij dat Dany eens emoties toonde, ben al vergeten wanneer het de vorige keer was. Jorah wordt gemist. Na genezen te zijn toch de dood ingaan.

Melisandre is opgebrand, ze was echt stokoud en die magie heeft haar laatste vlammetje uitgedoofd.
pi_186509123
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoeveel politiek valt er nog te bedrijven met de personages die er over zijn. Het is toch gewoon iedereen tegen Cersei + Qyburn, die hipsterkapitein en Golden Company.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:43 schreef Harvest89 het volgende:

[ afbeelding ]
Hij had al dood moeten zijn door Greyscale. Deze aflevering was hij verder wel baas maar het was al lang wachten op deze dood. Daarbij ging hij er ook uit met een goede grap: I'm Hurt _O- _O-
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:47:01 #150
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186509127
Dany die Ser Davos opofferde, sad ;(
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:47:16 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186509129
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:44 schreef SiGNe het volgende:
En wie was Melisandre? Waarom deed die haar ketting af? Dat was eigenlijk zelfmoord.

Haar missie was voltooid.
Melisandre is honderden jaren oud. Ik denk dat ze al lang moe en klaar was met haar leven. Doordat de NK nu dood is kan ze eindelijk rusten.

Dat, of ze verandert in een demon die straks iedereen gaat uitmoorden in de laatste episode.
pi_186509137
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:44 schreef zipcon het volgende:

Melisandre is opgebrand, ze was echt stokoud en die magie heeft haar laatste vlammetje uitgedoofd.
Volgens mij was het meer het idee dat haar taak was volbracht nu de NK dood is en ze daarmee kan sterven....
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:48:23 #153
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509143
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:44 schreef SiGNe het volgende:
Ik vraag me nu nog wel af wie de Night King nu eigenlijk was en waarom ie de geschiedenis uit wilde wissen.

De rest is nu ook wel een beetje te voorspellen, er zijn nog 2 draken, die gaan natuurlijk dood, 't moet wel een beetje een gelijkwaardige strijd worden straks in Kings Landing.
En Bran heeft nu ook geen functie meer, of wel?
We weten dat Cercei door de Valonqar wordt gedood, dat moet dan wel Jaime zijn.
En 't zou een bitterzoet einde worden, Jon en Dany worden dus niet samen gelukkig, een van de 2 gaat dood, misschien beiden.
In dat laatste geval gaan Sansa en Tyrion trouwen om zo huis Lanister en huis Stark voor eeuwig te verbinden en om zo verdere oorlogen te voorkomen.
Wie was de NK?

Het was deze man. Waarom wilde hij iedereen dood? Geen idee maar hij wilde iedereen dood om over de seven kingdoms te rulen.

Wie was melisandre.. ja dat weet niemand denk ik. Ze was een witch die werkte in favor van de lord of light natuurlijk. Ze heeft al veel dingen vantevoren aan zien komen. Als door haar Stannis niet dood was gegaan had Aegon niet samen kunnen werken met Dany uiteindelijk. Ze deed haar ketting af omdat haar rol vervult was. Haar tijd was op.

Bran geen functie natuurlijk wel hij is de three eyed raven, die heeft altijd een purpose.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:51:10 #154
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186509176
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Daarbij ging hij er ook uit met een goede grap: I'm Hurt
Ik vond er niets grappigs aan. Had de tranen in mijn ogen staan. :(

Ik vond het een geweldige comeback van een personage dat de afgelopen 2 seizoenen erg saai was.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:51:29 #155
407635 warp995
pi_186509179
Brann krijgt een redemption arc door de nieuwe NK te worden, alle doden in Westeros te laten herrijzen, om daarmee het leger van Cersie te verslaan, en dan zoals gepland, vermoord te worden door Jon.
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:51:39 #156
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186509184
Kijken we niet gewoon voor de sex? Netflix (jaja, HBO en Ziggo) en chill
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:53:23 #157
45 SiGNe
pi_186509200
Ik vind 't wel erg jammer dat 't verhaal nu zo snel wordt afgesloten en dat we sommige karakters uit het verleden verder niet meer zien, quaith bijv.
En waarom zien we Varys bijv wel weer terwijl zijn verhaal al eerder afgesloten was?

Vrage, vragen.. hopelijk krijgen we nog wat uitleg.
pi_186509245
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind 't wel erg jammer dat 't verhaal nu zo snel wordt afgesloten en dat we sommige karakters uit het verleden verder niet meer zien, quaith bijv.
En waarom zien we Varys bijv wel weer terwijl zijn verhaal al eerder afgesloten was?

Vrage, vragen.. hopelijk krijgen we nog wat uitleg.
Varys en Tyrion zullen nog wel een rol spelen bij de val van Cersei gok ik zo...
pi_186509250
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 23:57 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Helaas wel. Mijn woede begon bij Stannis. Maar seizoen 7 was echt aids. Eerste 2 afleveringen nu vond ik wel prima, maar dit sloeg nergens op.
Stannis z'n verhaal begon in seizoen 2... Ik heb geen bezwaar tegen kritiek, maar waarom zou je in hemelsnaam seizoen 8 kijken als je het niks vind? Ik krijg altijd het idee dat degenen met het meeste commentaar zich het meest opwinden over de nog uit te komen afleveringen. Een soort haat-liefde verhouding zeg maar. Niks mis mee, maar volgende week zit je natuurlijk gewoon weer voor de buis in je volle enthousiasme te kijken.

Met teveel verwachtingen kan het alleen maar tegenvallen imo. Ik heb de serie daarom altijd met weinig verwachtingen gekeken en ben eigenlijk nooit echt teleurgesteld geweest. Ik heb ook een voorkeur voor de politiek & intriges in GoT, maar afwisseling met actie kan ik wel waarderen. Er wordt al 7 a 8 seizoenen lang naar een mega-battle met de White Walkers gehint, en ben uiteindelijk niet teleurgesteld. Wat een spektakel zeg. _O_

Sommigen zaken konden inderdaad beter. Hoofdkarakters die het net weten te overleven (Sam) bijv. en de Dothraki Horde die op zelfmoordmissie werd gestuurd vond ik niet heel overtuigend. Anderzijds blijven de spanningsopbouw, de rol van Melisandre en de rol van Arya en de dood van de NK me positief bij.

Ben benieuwd naar de laatste afleveringen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Justinn op 30-04-2019 01:08:55 ]
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:59:16 #160
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509251
  dinsdag 30 april 2019 @ 01:03:17 #161
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186509290
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:59 schreef Justinn het volgende:

[..]

Stannis z'n verhaal begon in seizoen 2... Ik heb geen bezwaar tegen kritiek, maar waarom zou je in hemelsnaam seizoen 8 kijken als je het niks vind? Ik krijg altijd het idee dat degenen met het meeste commentaar zich het meest opwinden over de nog uit te komen afleveringen. Een soort haat-liefde verhouding zeg maar. Niks mis mee, maar volgende week zit je natuurlijk gewoon weer voor de buis in je volle enthousiasme te kijken.

Met teveel verwachtingen kan het alleen maar tegenvallen imo. Ik heb de serie daarom altijd met weinig verwachtingen gekeken en ben eigenlijk nooit echt teleurgesteld geweest. Ik heb ook een voorkeur voor de politiek & intriges in GoT, maar afwisseling met actie kan ik wel waarderen. Er wordt al 7 a 8 seizoenen lang naar een mega-battle met de White Walkers gehint, en ben uiteindelijk niet teleurgesteld. En dit keer ook niet, wat een spektakel zeg. _O_

Sommigen zaken konden inderdaad beter. Hoofdkarakters die het net weten te overleven (Sam) bijv. en de Dothraki Horde die op zelfmoordmissie werden gestuurd vond ik niet heel overtuigend. Anderzijds blijven de spanningsopbouw, de rol van Melisandre en de rol van Arya en de dood van de NK me positief bij.

Ben benieuwd naar de laatste afleveringen.
^O^
pi_186509322
Mensen die zeiken over dit seizoen moeten het laatste seizoen van House of Cards maar eens proberen, als we het dan hebben over een geweldig verneukte topserie is dat het wel :')
pi_186509361
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 01:05 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die zeiken over dit seizoen moeten het laatste seizoen van House of Cards maar eens proberen, als we het dan hebben over een geweldig verneukte topserie is dat het wel :')
Nee dank je, die serie ging nog sneller waardeloos dan deze. Beetje niveau Designated Survivor :r
Homeland was ook zo'n serie met potentie die na 1 seizoen totaal geflopt is.
  dinsdag 30 april 2019 @ 01:09:37 #164
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186509367
quote:
Zoals zoveel laatste seizoenen:

One does not simply walk into Mordor. Its black gates are guarded by more than just orcs. There is evil there that does not sleep. The great eye is ever watchful. It is a barren wasteland, riddled with fire, ash, and dust. The very air you breathe is a poisonous fume. Not with ten thousand men could you do this. It is folly.
pi_186509384
Het laatste seizoen van Firefly was gewoon prima hoor
  dinsdag 30 april 2019 @ 01:11:41 #166
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186509388
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 april 2019 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
One does not simply walk into Mordor. Its black gates are guarded by more than just orcs. There is evil there that does not sleep. The great eye is ever watchful. It is a barren wasteland, riddled with fire, ash, and dust. The very air you breathe is a poisonous fume. Not with ten thousand men could you do this. It is folly.
*Nerd modus aan*

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul"

*Nerd modus uit*
  dinsdag 30 april 2019 @ 01:13:03 #167
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186509402
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 01:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

*Nerd modus aan*

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul"

*Nerd modus uit*
:9
  dinsdag 30 april 2019 @ 01:13:41 #168
45 SiGNe
pi_186509407
Het is natuurlijk ook te merken dat GRRM nog niet klaar is met de boeken en dat de serie daar niet nog een paar jaar op kon wachten.

En omdat straks de serie klaar is en het einde bekend is zijn de boeken ook meteen minder interessant voor de lezers geworden.
Tenzij GRRM in de boeken een andere kant op gaat en het eidn in de boeken anders wordt dan in de serie.
  dinsdag 30 april 2019 @ 01:17:02 #169
269692 Divje
brr brr patapim
pi_186509446
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Laat ze maar lullen, vriend.
Ik heb je rug.
Verbaast me niks dat jij je zuurstok achter in de keel van JR hebt hangen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_186509452
quote:
Waarom kijk je dat überhaupt. Toen ze Kevin Spacey eruit hadden gekicked was het voor mij ook meteen klaar.
  dinsdag 30 april 2019 @ 01:21:46 #171
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_186509479
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 01:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Nee dank je, die serie ging nog sneller waardeloos dan deze. Beetje niveau Designated Survivor :r
Homeland was ook zo'n serie met potentie die na 1 seizoen totaal geflopt is.
Homeland, really?

Maar goed, dan weten we meteen wat voor we totaal niet serieus te nemen vlees we in de kuip hebben... :')
  dinsdag 30 april 2019 @ 01:52:14 #172
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_186509705
Je zou maar 8 seizoenen kijken van een serie waar je alleen maar over kan zeiken en die pijn aan je ogen doet. Wat doe je dan met je leven? _O- :W
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 30 april 2019 @ 01:54:57 #173
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186509720
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 01:52 schreef MPC60 het volgende:
Je zou maar 8 seizoenen kijken van een serie waar je alleen maar over kan zeiken en die pijn aan je ogen doet. Wat doe je dan met je leven? _O- :W
RTL Boulevard kijken, ksssst.
  dinsdag 30 april 2019 @ 01:59:02 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509745
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:43 schreef Harvest89 het volgende:

[ afbeelding ]
Ik heb dit zelfs totaal gemist (lol)
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:01:51 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509758
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 01:52 schreef MPC60 het volgende:
Wat zijn dit voor reacties?

Iemand kan toch gewoon genoten hebben van alle eerdere seizoenen en daardoor zo gehecht zijn aan het verhaal dat je wil weten hoe het afloopt? Je mag toch ook best kritiek hebben op hoe sommige verhaallijnen worden afgerond?

Zeker de belangrijkste verhaallijn uit de serie op een matige manier.
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:06:42 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509767
Lyanna Mormont die die giant vermoordde (lol)

Alsof die haar niet meteen uit elkaar zou trekken omdat zijn doel zou zijn om zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:26:16 #177
269692 Divje
brr brr patapim
pi_186509799
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb dit zelfs totaal gemist (lol)
Zegt toch genoeg dit? Man man man _O-
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:29:43 #178
319979 Fok-it
All is well
pi_186509806
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Vind dit echt best sad ja. Waarschijnlijk mad dingen aan het rondgooien
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:31:13 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509808
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja ik gaf er niks meer om nadat ze de belangrijkste verhaallijn met de grootste anticlimax hebben afgemaakt.

En dan moet ik het nog serieus nemen als Jorah daar dood ligt te gaan, sowieso al die vechtscènes waren te chaotisch om te volgen.
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:32:29 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509810
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik zat er dicht tegenaan ja.

Jij ziet toch ook wel dat dit heel slecht was?
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:34:27 #181
269692 Divje
brr brr patapim
pi_186509815
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nog echt ook _O-
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:35:01 #182
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509817
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lyanna Mormont die die giant vermoordde (lol)

Alsof die haar niet meteen uit elkaar zou trekken omdat zijn doel zou zijn om zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
Lulz enorme nitpick dit :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat zijn dit voor reacties?

Iemand kan toch gewoon genoten hebben van alle eerdere seizoenen en daardoor zo gehecht zijn aan het verhaal dat je wil weten hoe het afloopt? Je mag toch ook best kritiek hebben op hoe sommige verhaallijnen worden afgerond?

Zeker de belangrijkste verhaallijn uit de serie op een matige manier.
De belangrijkste verhaallijn is wie er op de troon komt en de seven kingdom regeert. De NK en zijn army was daar een grote speler in. Enige weakness is dat als je hem killed al zijn minions ook doodgaan.. Dus tja enige manier om hem aan te pakken was met een surprise sneak attack. Komt goed uit als je een master assassin aan jouw zijde hebt.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:35:28 #183
319979 Fok-it
All is well
pi_186509819
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Natuurlijk had meer backstory tussen Brann en de NK tot een beter verhaal geleid. Maar zoals ik al zei, de hele fucking episode was zo intens en bracht je tot het puntje van je stoel dat dat makkelijk gecompenseerd werd. Ik vond de dood van Lyanna heroïsch in beeld gebracht. Om maar even een voorbeeld van jou eruit te pakken, Theon werd je emotioneel van, en hoe je totaal onverwacht Arya in beeld op de NK af ziet vliegen, dat is toch gewoon epic. Sorry hoor maar fuck dan maar even wat verhaallijn van de NK :') En wie weet krijg je dat volgende aflevering alsnog
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:35:31 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509820
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:')!
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:36:30 #185
319979 Fok-it
All is well
pi_186509823
Maar waarschijnlijk zitten er hier een hoop mensen die de aflevering gapend hebben aanschouwd. Want ze wisten toch allaanngggg wat allemaal zou komen :')____ Moet je dan met plezier een serie kijken zeg de tering
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:37:21 #186
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509827
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De belangrijkste verhaallijn is wie er op de troon komt en de seven kingdom regeert.
Dat was helemaal niet het belangrijkste :')

Het thema van het verhaal was dat de White Walkers het belangrijkste gevaar waren, maar dat iedereen met zijn politieke spelletjes de mensheid in moeilijkheden bracht en het echte gevaar vergaten. Nu gaan ze dus weer door met die spelletjes en gaat het nooit eindigen, nou er komt iemand op de troon en dan? Die hebben weer nageslacht die ruzie maken over van alles en komen er allemaal oorlogen, dat is ook helemaal het belangrijkste punt niet.

De White Walkers waren het belangrijkste.
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:37:43 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509828
Echt who cares om die NK. Hij bleek uiteindelijk gewoon een pussy te zijn die gewoon sterfelijk was. 1 op 1 durfde niet meer tegen Aegon nadat hij in Hawthorne al een Walker had gekilled in een eerlijke swordfight.

Mooi geprobeerd, maar die ene weakness ( dat als hij dood is al zijn volgelingen ook ) heeft hem gewoon de das omgedaan. Ik vind het prima. Nu kunnen we weer terug naar waar het echt om draait, wie die fucking troon nou mag hebben _O_
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:37:52 #188
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509829
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar waarschijnlijk zitten er hier een hoop mensen die de aflevering gapend hebben aanschouwd. Want ze wisten toch allaanngggg wat allemaal zou komen :')____ Moet je dan met plezier een serie kijken zeg de tering
Ik deed dat niet, ik zat met spanning te kijken vrijwel de gehele aflevering zoals jij waarschijnlijk ook. Maar dat einde verneukte gewoon alles.
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:39:21 #189
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509832
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat was helemaal niet het belangrijkste :')

Het thema van het verhaal was dat de White Walkers het belangrijkste gevaar waren, maar dat iedereen met zijn politieke spelletjes de mensheid in moeilijkheden bracht en het echte gevaar vergaten. Nu gaan ze dus weer door met die spelletjes en gaat het nooit eindigen, nou er komt iemand op de troon en dan? Die hebben weer nageslacht die ruzie maken over van alles en komen er allemaal oorlogen, dat is ook helemaal het belangrijkste punt niet.

De White Walkers waren het belangrijkste.
De White Walkers waren een threat op de achtergrond. Pas na een aantal seizoenen kwam het echt aan bod dat zij een dreiging waren die serieus genomen moest worden. Daarvoor waren het slechts enkele scenes waarin je een keer een baby gekidnapt zag worden etc.

De oorlogen om de troon, tussen zowel mens alsmede nu ook de NK is waar het om draait. Wie uiteindelijk de seven kingdom kan rulen. Dat wilde de NK namelijk ook gewoon. Op de troon :)
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:39:48 #190
319979 Fok-it
All is well
pi_186509833
quote:

[..]

Ik deed dat niet, ik zat met spanning te kijken vrijwel de gehele aflevering zoals jij waarschijnlijk ook. Maar dat einde verneukte gewoon alles.
En je vond het feit dat Arya het deed niet tof, en passend bij haar verhaal?
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:40:16 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509834
quote:

[..]

Hij kan toch gewoon dood? Is allang established. Zie het probleem niet :). Net zoals zoveel characters in GoT is hij ook gewoon gepakt door een onverwachte aktie.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:40:25 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509836
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Natuurlijk had meer backstory tussen Brann en de NK tot een beter verhaal geleid. Maar zoals ik al zei, de hele fucking episode was zo intens en bracht je tot het puntje van je stoel dat dat makkelijk gecompenseerd werd. Ik vond de dood van Lyanna heroïsch in beeld gebracht. Om maar even een voorbeeld van jou eruit te pakken, Theon werd je emotioneel van, en hoe je totaal onverwacht Arya in beeld op de NK af ziet vliegen, dat is toch gewoon epic. Sorry hoor maar fuck dan maar even wat verhaallijn van de NK :') En wie weet krijg je dat volgende aflevering alsnog
Waarom zouden we in de volgende aflevering nog uitleg krijgen? Dat is mosterd na de maaltijd hè. Alsof Harry Potter na de dood van Voldemort nog wat herinneringen gaat bekijken wie hij nou was in zijn jeugd.

En ja de spanning was best aardig in het begin, maar ik vond het helemaal niet epic hoe Arya dat deed. Het was meer epic geweest als die Night King haar gewoon had vermoord op dat moment. Of als dat Valyrian Steel niet bleek te werken tegen hem, net zoals dat drakenvuur eerder (dat vond ik wel echt een toffe scène).
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:41:43 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509840
Maar Valyrian Steel werkte voor Aegon wel tegen die andere White Walker in Hawthorne maar dan zou het niet werken tegen de NK?

Het was super Epic hoe Arya ineens die mofo killde _O_
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:43:03 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509841
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En je vond het feit dat Arya het deed niet tof, en passend bij haar verhaal?
Ik heb Arya nooit echt boeiend gevonden, te cheesy de badass willen uithangen. En we moeten haar allemaal maar zo tof vinden omdat ze zo stoer doet, ik vind Sansa dan interessanter.

Maar goed ze had het kunnen doen, maar dan wel op een beter moment. Had de WW's nog één grote overwinning laten behalen hier en wat mensen laten vluchten, en daarna hem vernietigen door iets wat ingewikkelder is (wat Bran had moeten zien). Niet door één steek met dat mes.
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:44:27 #195
319979 Fok-it
All is well
pi_186509842
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zouden we in de volgende aflevering nog uitleg krijgen? Dat is mosterd na de maaltijd hè. Alsof Harry Potter na de dood van Voldemort nog wat herinneringen gaat bekijken wie hij nou was in zijn jeugd.

En ja de spanning was best aardig in het begin, maar ik vond het helemaal niet epic hoe Arya dat deed. Het was meer epic geweest als die Night King haar gewoon had vermoord op dat moment. Of als dat Valyrian Steel niet bleek te werken tegen hem, net zoals dat drakenvuur eerder (dat vond ik wel echt een toffe scène).
Nou ja, ik ben het wel met MMaRsu eens dat voor mij ook de focus op de Throne lag. Wat dat betreft ben ik ook wel blij dat dat nu klaar is hoe briljant ik de aflevering ook vond. Je zou best nog wel wat politieke invloeden van vorige seizoenen in de laatste afleveringen kunnen krijgen wat dit laatste seizoen voor mij absoluut niet teleurstellend maakt
pi_186509843
Dit zag ik even niet aankomen. Op zich wel een mooi einde. Nu nog even die kut op haar plek zetten.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:44:41 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509844
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:39 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De White Walkers waren een threat op de achtergrond. Pas na een aantal seizoenen kwam het echt aan bod dat zij een dreiging waren die serieus genomen moest worden. Daarvoor waren het slechts enkele scenes waarin je een keer een baby gekidnapt zag worden etc.

De oorlogen om de troon, tussen zowel mens alsmede nu ook de NK is waar het om draait. Wie uiteindelijk de seven kingdom kan rulen. Dat wilde de NK namelijk ook gewoon. Op de troon :)
Dat wilde de NK helemaal niet, die wilde blijkbaar gewoon het hele continent uitmoorden. Geen bijster boeiend motief, daarom had ik daar gehoopt op een twist dat het wat intrigerender zou zijn.
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:46:20 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509847
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben het wel met MMaRsu eens dat voor mij ook de focus op de Throne lag. Wat dat betreft ben ik ook wel blij dat dat nu klaar is hoe briljant ik de aflevering ook vond. Je zou best nog wel wat politieke invloeden van vorige seizoenen in de laatste afleveringen kunnen krijgen wat dit laatste seizoen voor mij absoluut niet teleurstellend maakt
Ja maar Cersei gaat sowieso gewoon dood, dus daar voel ik geen spanning bij. Zelfs niet voor de manier waarop nu, zal ook wel heel makkelijk en een anticlimax worden.

Ik had het intrigerender gevonden door de WW's dreiging en de politieke intriges samen te laten gaan, waardoor mensen spannendere keuzes moesten maken.
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:50:24 #199
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186509853
8)7 ja het is maar goed dat jij geen schrijver bent van de serie thank god

De NK wilde de spreekwoordelijke troon. Hij wilde iedereen doodmaken op de hele wereld, dan zou hij de eindbaas zijn. De koning van de wereld so to speak.
  dinsdag 30 april 2019 @ 02:53:53 #200
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186509857
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 02:50 schreef MMaRsu het volgende:

De NK wilde de spreekwoordelijke troon. Hij wilde iedereen doodmaken op de hele wereld, dan zou hij de eindbaas zijn. De koning van de wereld so to speak.
Ja en dan wordt hij al gestopt bij fucking Winterfell.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')