Ander filmpje maar precies hetzelfde idee ja. Ik vind dit echt vol-sla-gen debiel om te gaan juichen en klappen als een stel mongolen. Dat mens op 0:33 in streepjes shirt heeft d'r emoties niet onder controle, staat gewoon te janken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Deze misschien?
Het zou ook niet mijn meest ideale setting zijn om zoiets als dit te bekijken. Wel weer grappig dat ze hier ook de adem inhouden voor wat komen gaat.
Muziek was prima.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Prima dat je kritiek hebt verder op het verhaal, daar is nooit wat mis mee. Maar neem je ook de prachtige visuals mee dan? De spanning die wordt opgebouwd in zenuwslopende scenes
De prachtige muziek?? Letten jullie daar dan ook niet op omdat je zo teleurgesteld bent?
De meme is leuk maar de scene was wel echt angstaanjagend. Toen had ik nog wel even het idee dat weinigen het zouden overleven. De aanloop naar het gevecht is geweldig geconstrueerd.quote:
Ik denk dat series als BCS en Westworld er beter uitzien. Spanning was er sowieso bijna niet deze aflevering. Wat is er zenuwslopend aan de karakters met valerisch stalen plotarmor 4 keer bijna dood te zien gaan maar dan toch niet. Sowieso zijn de meeste karakters al zo geFlanderiseerd dat je ze ook niet eens zou missen als ze dan wel de pijp uit gaan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Prima dat je kritiek hebt verder op het verhaal, daar is nooit wat mis mee. Maar neem je ook de prachtige visuals mee dan? De spanning die wordt opgebouwd in zenuwslopende scenes
De prachtige muziek?? Letten jullie daar dan ook niet op omdat je zo teleurgesteld bent?
Om Arya wel. Zeker op het moment toen Melisandre haar aankeek eigenlijkquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muziek was prima.
Is een tijd matig geweest, maar was deze keer prima.
Visuals waren niet goed te zien wegens de strategische belichtingskeuze. Zaten 3 mooie duidelijke beelden in, dat was het.
Spanning was er dus juist totaal niet. Je weet van te voren wie er overleven en wie niet. Enige verrassing is Arya die NK vermoord ipv Jon.
Geen logica, maar volgens hun eigen woorden slechts gedaan om te verrassen. Dat maakt geen goede aflevering. Dat maakt geen bevredigend einde.
Ben jij daadwerkelijk bezorgd geweest om Jon, Dany, Tyrion, Sansa of Arya?
Denk dat we moeten accepteren dat deze serie gericht is op Henk en Ria en de hondquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muziek was prima.
Visuals waren niet goed te zien wegens de strategische belichtingskeuze. Zaten 3 mooie duidelijke beelden in, dat was het.
Spanning was er dus juist totaal niet. Je weet van te voren wie er overleven en wie niet. Enige verrassing is Arya die NK vermoord ipv Jon.
Geen logica, maar volgens hun eigen woorden slechts gedaan om te verrassen. Dat maakt geen goede aflevering. Dat maakt geen bevredigend einde.
Ik zou zelf ook nooit in een bar gaan kijken en heb vanavond niet juichend op de bank gestaan, kan me wel herinneren dat ik bij zowel de Red als de Purple Wedding wel een kleine kreet heb gelatenquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:16 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ander filmpje maar precies hetzelfde idee ja. Ik vind dit echt vol-sla-gen debiel om te gaan juichen en klappen als een stel mongolen. Dat mens op 0:33 in streepjes shirt heeft d'r emoties niet onder controle, staat gewoon te janken.
Better call Saul?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat series als BCS en Westworld er beter uitzien.
(Dat laatste) Nope. Vandaar dat ik GoT ook niet de beste serie ooit vindt. Het weegt niet op tegen het beste dat HBO ooit heeft voortgebracht in de vorm van The Wire en The Sopranos. Maar de halve wereld loopt nu in de GoT polonaise natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muziek was prima.
Tuurlijk, ik zat vandaag ook op de bank met een kleine "wow.." maar om dan te gaan krijsen en juichen gaat echt helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook nooit in een bar gaan kijken en heb vanavond niet juichend op de bank gestaan, kan me wel herinneren dat ik bij zowel de Red als de Purple Wedding wel een kleine kreet heb gelaten
Zorgen om de meid met zoveel plotarmor dat Wolverine en Batman jaloers zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om Arya wel. Zeker op het moment toen Melisandre haar aankeek eigenlijkIk dacht eigenlijk ook altijd dat ze met eyes you shut forever haar eigen ogen bedoelde dus voor haar wel. Sansa, Tyrion en Dany niet echt nee. Maar ik bedoelde gewoon sowieso bij elke scene wel waar een beetje belangrijk karakter op sterven na dood is. Maar goed, misschien ben ik daar wel naïef in verder, vind ik ook wel prima want daardoor komt het wel binnen
Die laten zich toch moeilijk vergelijken met GoT. En onderling ook, trouwens.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik denk dat series als BCS en Westworld er beter uitzien.
Want? Brann was gewoon lokaas? Geen idee wat Brann de hele tijd aan het doen was tijdens t wargen of wat de NK uiteindelijk van Brann wilde aangezien het erop leek dat er nog interactie zou komen. Om hem uiteindelijk te vermoorden.quote:
Op dit moment kan GoT niet eens op tegen Barry van HBO manquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
(Dat laatste) Nope. Vandaar dat ik GoT ook niet de beste serie ooit vindt. Het weegt niet op tegen het beste dat HBO ooit heeft voortgebracht in de vorm van The Wire en The Sopranos. Maar de halve wereld loopt nu in de GoT polonaise natuurlijk.
Maarja, dit zagen we allemaal al aankomen laatste seizoenen. Met het seizoen werd het plot minder politiek en meer actie gericht.
En toch blijven onze Fok! intellectuelen kijken... Normaliter zitten ze met de pijp in de mond die blechtrommel en Christiane F. te analyseren...quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Denk dat we moeten accepteren dat deze serie gericht is op Henk en Ria en de hond
Kwam deze comment tegen op youtube en ben het er volledig mee eens. Het was niet eens echt een karakter. Hij sprak nooit, hij wilde gewoon iedereen uitroeien. De mensen die dan ook jammeren dat het een te simpel einde is voor de NK vind ik ook maar onzin.quote:sorry but arya was the only person in winterfell that night who could have got close to night king with stealth.. night king is not a sword fighter or some kind of intelligent villain. he just has one purpose that is to bring true death in all of the seven kingdoms and it was by killing bran or just spread his disease.. am not even sure why fans think the night king has some kind of purpose or storyline, weird looking at some of the comments.. you all are too much into fan fictions..
Maar even nieuwe serie crowdfunden gemaakt door Preston Jacobs danquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat we moeten accepteren dat deze serie gericht is op Henk en Ria en de hond
Snap ik, maar ik heb vaker gedacht wauw dit is prachtig gefilmd bij die series dan bij GoT. Zeker bij zo'n aflevering als vandaag die totaal gehyped was kon ik toch eigenlijk best wel weinig zien. Ja die Dothraki suicide actie zag er heel dope uit, maar de draken nonsense was dan weer weinig verheffend wmb.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef EP3 het volgende:
[..]
Die laten zich toch moeilijk vergelijken met GoT. En onderling ook, trouwens.
Zijn compleet verschillende stijlen en werelden.
quote:
Ik hoop dat deze uitwerking van het plot grrm nieuwe motivatie geeft om het echte verhaal te vertellenquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar even nieuwe serie crowdfunden gemaakt door Preston Jacobs dan
Verplicht nummertje bij de Duitse les...quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:27 schreef Harvest89 het volgende:
![]()
![]()
Deze heb ik gezien als kind.
Wat een fucked up film was dat.
Je vergeet Deadwood.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
(Dat laatste) Nope. Vandaar dat ik GoT ook niet de beste serie ooit vindt. Het weegt niet op tegen het beste dat HBO ooit heeft voortgebracht in de vorm van The Wire en The Sopranos. Maar de halve wereld loopt nu in de GoT polonaise natuurlijk.
Maarja, dit zagen we allemaal al aankomen laatste seizoenen. Met het seizoen werd het plot minder politiek en meer actie gericht. Zo’n epi als nu met een goed einde konden wel al van mijlen aan zien komen.
Nee, voor een hard eind lijken ze er niet de ballen ervoor te hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:26 schreef Gehrman het volgende:
Toch jammer dat deze serie niet gewoon een kuteinde krijgt waarbij de NK heeft gewonnen en de rest allemaal dood is.
Precies.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:26 schreef MMaRsu het volgende:
Kwam deze comment tegen op youtube en ben het er volledig mee eens. Het was niet eens echt een karakter. Hij sprak nooit, hij wilde gewoon iedereen uitroeien. De mensen die dan ook jammeren dat het een te simpel einde is voor de NK vind ik ook maar onzin.
Nee, dat zou een veels te simpel einde zijn. Iedereen dood, klaar. Handjeklap.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef warp995 het volgende:
[..]
Nee, voor een hard eind lijken ze er niet de ballen ervoor te hebben.
Vast niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze uitwerking van het plot grrm nieuwe motivatie geeft om het echte verhaal te vertellen
Deze reactie is ook wel weer erg overdreven. Enige punt dat ik iig aan wil stippen is dat het helemaal niet erg is om een beetje kritisch te zijn op deze epi (maar ook dat halve vorige seizoen). Die mensen die kritisch zijn op deze epi baseren dat écht niet allemaal alleen maar op deze episode. Dat is ook een optelsom met bijvoorbeeld de episode waar ze die draak kwijtraken waar alles net iets te Marvel gebeurde.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je vergeet Deadwood.
En het is helemaal niet minder politiek en meer actie gericht. Deze shit is al seizoenen bezig man. Sinds Jon naar het andere continent ging, Hawthorne en de battle aldaar tegen de NK en zijn army. Vorig seizoen nog eindeloos veel gelul, politiek en Jon die iedereen probeerde over te halen zijn army tegen de dead te joinen.
Jullie zeikerds hebben echt niet opgelet en moeten de afgelopen seizoenen nog maar eens bekijken.
1 episode vol met actie en het is gelijk van " ohjee de serie is naar Transformers niveau gezaktwelke plebs kijken dit nou "
goddang
Ja, deels met je eens. Wmb staat Fargo in dat opzicht op eenzame hoogte, trouwens. Met name het tweede seizoen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb vaker gedacht wauw dit is prachtig gefilmd bij die series dan bij GoT. Zeker bij zo'n aflevering als vandaag die totaal gehyped was kon ik toch eigenlijk best wel weinig zien. Ja die Dothraki suicide actie zag er heel dope uit, maar de draken nonsense was dan weer weinig verheffend wmb.
Ligt aan de uitwerking.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, dat zou een veels te simpel einde zijn. Iedereen dood, klaar. Handjeklap.
Lekker afraffelen, iedereen dood, lekker makkelijk.
Dit is wat ik lees:quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:29 schreef Minimunt het volgende:
En dan wordt opeens iets weggenomen waar de hele serie al jaren naar opbouwt..
Mijn eerste reactie was confused.. Is dit het nu?? Was het allemaal zo makkelijk. Er zijn slechts een paar tweederangs characters dood gegaan. Er is een happy end.. Dit is niet game of thrones zoals in seizoen 1 t/m 4..
-------------------
Vraag me af of die ene met al die "doden" aan zijn lijf ook "dood" is? Nadat Dany eraf viel zeg maar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:33 schreef Justevo het volgende:
Bij de "Next on GoT" ziet een van de twee draken (denk Rhaegel) er trouwens behoorlijk gehavend uit, allemaal gaten in z'n vleugels zoals Viserion ook had.
De serie is niet flawless. Ja er zit soms plot armor en dat soort dingen in. Als dat je enorm stoort zou ik zeggen stop met kijken want dat soort dingen gaan nu iig niet meer veranderen. Ik vind dat het verhaal een logische koers volgt iig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze reactie is ook wel weer erg overdreven. Enige punt dat ik iig aan wil stippen is dat het helemaal niet erg is om een beetje kritisch te zijn op deze epi (maar ook dat halve vorige seizoen). Die mensen die kritisch zijn op deze epi baseren dat écht niet allemaal alleen maar op deze episode. Dat is ook een optelsom met bijvoorbeeld de episode waar ze die draak kwijtraken waar alles net iets te Marvel gebeurde.
Hier in Nederland zit men gewoon in de WW... Al die bullshit klinkt als werken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef epicbeardman het volgende:
White Walkers zijn niks vergeleken met WW.
Walter White, die legt tenminste wel lui om.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De serie is niet flawless. Ja er zit soms plot armor en dat soort dingen in. Als dat je enorm stoort zou ik zeggen stop met kijken want dat soort dingen gaan nu iig niet meer veranderen. Ik vind dat het verhaal een logische koers volgt iig.
En ik ben blij dat de NK dood is, nu kunnen we focussen op de echte "Game of Thrones" waar het zal gaan over wie uiteindelijk mag regeren. Dus er zal nog genoeg politiek aan bod komen 100%.
Je ziet ze allebei vliegen in de Next on Got.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vraag me af of die ene met al die "doden" aan zijn lijf ook "dood" is? Nadat Dany eraf viel zeg maar.
Hoeveel politiek valt er nog te bedrijven met de personages die er over zijn. Het is toch gewoon iedereen tegen Cersei + Qyburn, die hipsterkapitein en Golden Company.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De serie is niet flawless. Ja er zit soms plot armor en dat soort dingen in. Als dat je enorm stoort zou ik zeggen stop met kijken want dat soort dingen gaan nu iig niet meer veranderen. Ik vind dat het verhaal een logische koers volgt iig.
En ik ben blij dat de NK dood is, nu kunnen we focussen op de echte "Game of Thrones" waar het zal gaan over wie uiteindelijk mag regeren. Dus er zal nog genoeg politiek aan bod komen 100%.
Hij had al dood moeten zijn door Greyscale. Deze aflevering was hij verder wel baas maar het was al lang wachten op deze dood. Daarbij ging hij er ook uit met een goede grap: I'm Hurtquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:43 schreef Harvest89 het volgende:
Meest emotionele GOT moment in een hele lange tijd.![]()
[ afbeelding ]
Haar missie was voltooid.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:44 schreef SiGNe het volgende:
En wie was Melisandre? Waarom deed die haar ketting af? Dat was eigenlijk zelfmoord.
Volgens mij was het meer het idee dat haar taak was volbracht nu de NK dood is en ze daarmee kan sterven....quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:44 schreef zipcon het volgende:
Melisandre is opgebrand, ze was echt stokoud en die magie heeft haar laatste vlammetje uitgedoofd.
Wie was de NK?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:44 schreef SiGNe het volgende:
Ik vraag me nu nog wel af wie de Night King nu eigenlijk was en waarom ie de geschiedenis uit wilde wissen.
En wie was Melisandre? Waarom deed die haar ketting af? Dat was eigenlijk zelfmoord.
De rest is nu ook wel een beetje te voorspellen, er zijn nog 2 draken, die gaan natuurlijk dood, 't moet wel een beetje een gelijkwaardige strijd worden straks in Kings Landing.
En Bran heeft nu ook geen functie meer, of wel?
We weten dat Cercei door de Valonqar wordt gedood, dat moet dan wel Jaime zijn.
En 't zou een bitterzoet einde worden, Jon en Dany worden dus niet samen gelukkig, een van de 2 gaat dood, misschien beiden.
In dat laatste geval gaan Sansa en Tyrion trouwen om zo huis Lanister en huis Stark voor eeuwig te verbinden en om zo verdere oorlogen te voorkomen.
Ik vond er niets grappigs aan. Had de tranen in mijn ogen staan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Daarbij ging hij er ook uit met een goede grap: I'm Hurt
Varys en Tyrion zullen nog wel een rol spelen bij de val van Cersei gok ik zo...quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind 't wel erg jammer dat 't verhaal nu zo snel wordt afgesloten en dat we sommige karakters uit het verleden verder niet meer zien, quaith bijv.
En waarom zien we Varys bijv wel weer terwijl zijn verhaal al eerder afgesloten was?
Vrage, vragen.. hopelijk krijgen we nog wat uitleg.
Stannis z'n verhaal begon in seizoen 2... Ik heb geen bezwaar tegen kritiek, maar waarom zou je in hemelsnaam seizoen 8 kijken als je het niks vind? Ik krijg altijd het idee dat degenen met het meeste commentaar zich het meest opwinden over de nog uit te komen afleveringen. Een soort haat-liefde verhouding zeg maar. Niks mis mee, maar volgende week zit je natuurlijk gewoon weer voor de buis in je volle enthousiasme te kijken.quote:Op maandag 29 april 2019 23:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Helaas wel. Mijn woede begon bij Stannis. Maar seizoen 7 was echt aids. Eerste 2 afleveringen nu vond ik wel prima, maar dit sloeg nergens op.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:59 schreef Justinn het volgende:
[..]
Stannis z'n verhaal begon in seizoen 2... Ik heb geen bezwaar tegen kritiek, maar waarom zou je in hemelsnaam seizoen 8 kijken als je het niks vind? Ik krijg altijd het idee dat degenen met het meeste commentaar zich het meest opwinden over de nog uit te komen afleveringen. Een soort haat-liefde verhouding zeg maar. Niks mis mee, maar volgende week zit je natuurlijk gewoon weer voor de buis in je volle enthousiasme te kijken.
Met teveel verwachtingen kan het alleen maar tegenvallen imo. Ik heb de serie daarom altijd met weinig verwachtingen gekeken en ben eigenlijk nooit echt teleurgesteld geweest. Ik heb ook een voorkeur voor de politiek & intriges in GoT, maar afwisseling met actie kan ik wel waarderen. Er wordt al 7 a 8 seizoenen lang naar een mega-battle met de White Walkers gehint, en ben uiteindelijk niet teleurgesteld. En dit keer ook niet, wat een spektakel zeg.![]()
Sommigen zaken konden inderdaad beter. Hoofdkarakters die het net weten te overleven (Sam) bijv. en de Dothraki Horde die op zelfmoordmissie werden gestuurd vond ik niet heel overtuigend. Anderzijds blijven de spanningsopbouw, de rol van Melisandre en de rol van Arya en de dood van de NK me positief bij.
Ben benieuwd naar de laatste afleveringen.
Nee dank je, die serie ging nog sneller waardeloos dan deze. Beetje niveau Designated Survivorquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:05 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die zeiken over dit seizoen moeten het laatste seizoen van House of Cards maar eens proberen, als we het dan hebben over een geweldig verneukte topserie is dat het wel
Zoals zoveel laatste seizoenen:quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:05 schreef TheVulture het volgende:
Mensen die zeiken over dit seizoen moeten het laatste seizoen van House of Cards maar eens proberen, als we het dan hebben over een geweldig verneukte topserie is dat het wel
*Nerd modus aan*quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
One does not simply walk into Mordor. Its black gates are guarded by more than just orcs. There is evil there that does not sleep. The great eye is ever watchful. It is a barren wasteland, riddled with fire, ash, and dust. The very air you breathe is a poisonous fume. Not with ten thousand men could you do this. It is folly.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
*Nerd modus aan*
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul"
*Nerd modus uit*
Verbaast me niks dat jij je zuurstok achter in de keel van JR hebt hangen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen, vriend.
Ik heb je rug.
Waarom kijk je dat überhaupt. Toen ze Kevin Spacey eruit hadden gekicked was het voor mij ook meteen klaar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:05 schreef TheVulture het volgende:
Homeland, really?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nee dank je, die serie ging nog sneller waardeloos dan deze. Beetje niveau Designated Survivor![]()
Homeland was ook zo'n serie met potentie die na 1 seizoen totaal geflopt is.
RTL Boulevard kijken, ksssst.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:52 schreef MPC60 het volgende:
Je zou maar 8 seizoenen kijken van een serie waar je alleen maar over kan zeiken en die pijn aan je ogen doet. Wat doe je dan met je leven?![]()
Ik heb dit zelfs totaal gemist (lol)quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:43 schreef Harvest89 het volgende:
Meest emotionele GOT moment in een hele lange tijd.![]()
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor reacties?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:52 schreef MPC60 het volgende:
Je zou maar 8 seizoenen kijken van een serie waar je alleen maar over kan zeiken en die pijn aan je ogen doet. Wat doe je dan met je leven?![]()
Zegt toch genoeg dit? Man man manquote:Op dinsdag 30 april 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit zelfs totaal gemist (lol)
Vind dit echt best sad ja. Waarschijnlijk mad dingen aan het rondgooienquote:
Ja ik gaf er niks meer om nadat ze de belangrijkste verhaallijn met de grootste anticlimax hebben afgemaakt.quote:
Ik zat er dicht tegenaan ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dit echt best sad ja. Waarschijnlijk mad dingen aan het rondgooien
Nog echt ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dit echt best sad ja. Waarschijnlijk mad dingen aan het rondgooien
Lulz enorme nitpick ditquote:Op dinsdag 30 april 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lyanna Mormont die die giant vermoordde (lol)
Alsof die haar niet meteen uit elkaar zou trekken omdat zijn doel zou zijn om zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
De belangrijkste verhaallijn is wie er op de troon komt en de seven kingdom regeert. De NK en zijn army was daar een grote speler in. Enige weakness is dat als je hem killed al zijn minions ook doodgaan.. Dus tja enige manier om hem aan te pakken was met een surprise sneak attack. Komt goed uit als je een master assassin aan jouw zijde hebt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor reacties?
Iemand kan toch gewoon genoten hebben van alle eerdere seizoenen en daardoor zo gehecht zijn aan het verhaal dat je wil weten hoe het afloopt? Je mag toch ook best kritiek hebben op hoe sommige verhaallijnen worden afgerond?
Zeker de belangrijkste verhaallijn uit de serie op een matige manier.
Nee, eigenlijk niet. Natuurlijk had meer backstory tussen Brann en de NK tot een beter verhaal geleid. Maar zoals ik al zei, de hele fucking episode was zo intens en bracht je tot het puntje van je stoel dat dat makkelijk gecompenseerd werd. Ik vond de dood van Lyanna heroïsch in beeld gebracht. Om maar even een voorbeeld van jou eruit te pakken, Theon werd je emotioneel van, en hoe je totaal onverwacht Arya in beeld op de NK af ziet vliegen, dat is toch gewoon epic. Sorry hoor maar fuck dan maar even wat verhaallijn van de NKquote:Op dinsdag 30 april 2019 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat er dicht tegenaan ja.
Jij ziet toch ook wel dat dit heel slecht was?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat er dicht tegenaan ja.
Jij ziet toch ook wel dat dit heel slecht was?
Dat was helemaal niet het belangrijkstequote:Op dinsdag 30 april 2019 02:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De belangrijkste verhaallijn is wie er op de troon komt en de seven kingdom regeert.
Ik deed dat niet, ik zat met spanning te kijken vrijwel de gehele aflevering zoals jij waarschijnlijk ook. Maar dat einde verneukte gewoon alles.quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
Maar waarschijnlijk zitten er hier een hoop mensen die de aflevering gapend hebben aanschouwd. Want ze wisten toch allaanngggg wat allemaal zou komen____ Moet je dan met plezier een serie kijken zeg de tering
De White Walkers waren een threat op de achtergrond. Pas na een aantal seizoenen kwam het echt aan bod dat zij een dreiging waren die serieus genomen moest worden. Daarvoor waren het slechts enkele scenes waarin je een keer een baby gekidnapt zag worden etc.quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet het belangrijkste![]()
Het thema van het verhaal was dat de White Walkers het belangrijkste gevaar waren, maar dat iedereen met zijn politieke spelletjes de mensheid in moeilijkheden bracht en het echte gevaar vergaten. Nu gaan ze dus weer door met die spelletjes en gaat het nooit eindigen, nou er komt iemand op de troon en dan? Die hebben weer nageslacht die ruzie maken over van alles en komen er allemaal oorlogen, dat is ook helemaal het belangrijkste punt niet.
De White Walkers waren het belangrijkste.
En je vond het feit dat Arya het deed niet tof, en passend bij haar verhaal?quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed dat niet, ik zat met spanning te kijken vrijwel de gehele aflevering zoals jij waarschijnlijk ook. Maar dat einde verneukte gewoon alles.
Hij kan toch gewoon dood? Is allang established. Zie het probleem nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik deed dat niet, ik zat met spanning te kijken vrijwel de gehele aflevering zoals jij waarschijnlijk ook. Maar dat einde verneukte gewoon alles.
Waarom zouden we in de volgende aflevering nog uitleg krijgen? Dat is mosterd na de maaltijd hè. Alsof Harry Potter na de dood van Voldemort nog wat herinneringen gaat bekijken wie hij nou was in zijn jeugd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Natuurlijk had meer backstory tussen Brann en de NK tot een beter verhaal geleid. Maar zoals ik al zei, de hele fucking episode was zo intens en bracht je tot het puntje van je stoel dat dat makkelijk gecompenseerd werd. Ik vond de dood van Lyanna heroïsch in beeld gebracht. Om maar even een voorbeeld van jou eruit te pakken, Theon werd je emotioneel van, en hoe je totaal onverwacht Arya in beeld op de NK af ziet vliegen, dat is toch gewoon epic. Sorry hoor maar fuck dan maar even wat verhaallijn van de NKEn wie weet krijg je dat volgende aflevering alsnog
Ik heb Arya nooit echt boeiend gevonden, te cheesy de badass willen uithangen. En we moeten haar allemaal maar zo tof vinden omdat ze zo stoer doet, ik vind Sansa dan interessanter.quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je vond het feit dat Arya het deed niet tof, en passend bij haar verhaal?
Nou ja, ik ben het wel met MMaRsu eens dat voor mij ook de focus op de Throne lag. Wat dat betreft ben ik ook wel blij dat dat nu klaar is hoe briljant ik de aflevering ook vond. Je zou best nog wel wat politieke invloeden van vorige seizoenen in de laatste afleveringen kunnen krijgen wat dit laatste seizoen voor mij absoluut niet teleurstellend maaktquote:Op dinsdag 30 april 2019 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden we in de volgende aflevering nog uitleg krijgen? Dat is mosterd na de maaltijd hè. Alsof Harry Potter na de dood van Voldemort nog wat herinneringen gaat bekijken wie hij nou was in zijn jeugd.
En ja de spanning was best aardig in het begin, maar ik vond het helemaal niet epic hoe Arya dat deed. Het was meer epic geweest als die Night King haar gewoon had vermoord op dat moment. Of als dat Valyrian Steel niet bleek te werken tegen hem, net zoals dat drakenvuur eerder (dat vond ik wel echt een toffe scène).
Dat wilde de NK helemaal niet, die wilde blijkbaar gewoon het hele continent uitmoorden. Geen bijster boeiend motief, daarom had ik daar gehoopt op een twist dat het wat intrigerender zou zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De White Walkers waren een threat op de achtergrond. Pas na een aantal seizoenen kwam het echt aan bod dat zij een dreiging waren die serieus genomen moest worden. Daarvoor waren het slechts enkele scenes waarin je een keer een baby gekidnapt zag worden etc.
De oorlogen om de troon, tussen zowel mens alsmede nu ook de NK is waar het om draait. Wie uiteindelijk de seven kingdom kan rulen. Dat wilde de NK namelijk ook gewoon. Op de troon
Ja maar Cersei gaat sowieso gewoon dood, dus daar voel ik geen spanning bij. Zelfs niet voor de manier waarop nu, zal ook wel heel makkelijk en een anticlimax worden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben het wel met MMaRsu eens dat voor mij ook de focus op de Throne lag. Wat dat betreft ben ik ook wel blij dat dat nu klaar is hoe briljant ik de aflevering ook vond. Je zou best nog wel wat politieke invloeden van vorige seizoenen in de laatste afleveringen kunnen krijgen wat dit laatste seizoen voor mij absoluut niet teleurstellend maakt
Ja en dan wordt hij al gestopt bij fucking Winterfell.quote:Op dinsdag 30 april 2019 02:50 schreef MMaRsu het volgende:
De NK wilde de spreekwoordelijke troon. Hij wilde iedereen doodmaken op de hele wereld, dan zou hij de eindbaas zijn. De koning van de wereld so to speak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |