Goed plan wel, dacht dat dat ook zo was.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:53 schreef DerRabbit het volgende:
Moet deze SC niet gewoon gereekst worden. Nu komt hij niet automatisch in myat bij een nieuw deel.
Als het ff allemaal teveel wordt kun je hier tot rust komenquote:
Ja precies. Slakkengangetje hierquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als het ff allemaal teveel wordt kun je hier tot rust komen
quote:
Hier niet hoor. Bar en boos.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:27 schreef eNGine10 het volgende:
Uiteindelijk was het hier gisteren nog niet zo slecht. Wind ging wat liggen en zon heeft ook nog geschenen.
Ja hoorquote:
Mooi zoquote:
Morguhquote:
Ja wel goed eigenlijk. Ik heb juist wel goed geslapen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje moe, maar verder wel goed.
En met jou?
17 graden hier, maar gaat wel warm worden vandaag.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja wel goed eigenlijk. Ik heb juist wel goed geslapen.
Al heet daar?
Ja. Hier wordt het ook wel warm vandaag. Nu al 22 graden.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:49 schreef aloa het volgende:
[..]
17 graden hier, maar gaat wel warm worden vandaag.
Zit jij weer in Rusland?
Uur eerder ook toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja. Hier wordt het ook wel warm vandaag. Nu al 22 graden.
Nee zelfde tijd. Uur verschil is alleen als het in Nederland wintertijd is.quote:
Ze hebben geen zomertijd?quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee zelfde tijd. Uur verschil is alleen als het in Nederland wintertijd is.
Of altijd zomertijdquote:
Weer wat geleerdquote:
Het zal me een zorg zijn eigenlijkquote:
Maar als je het afschaft krijg je ergens toch ook heel korte dagen?quote:
Middagquote:
Wordt eerder licht en eerder donker dan. (Toch?)quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar als je het afschaft krijg je ergens toch ook heel korte dagen?
[..]
Middag
Geen flauw idee meer hoe het zatquote:Op woensdag 19 juni 2019 14:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Wordt eerder licht en eerder donker dan. (Toch?)
Ze hebben het ingevoerd zodat het later donker wordt. Dus wordt het eerder donker als het in de zomer wintertijd blijft.quote:
Dat vind je niet jammer?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben het ingevoerd zodat het later donker wordt. Dus wordt het eerder donker als het in de zomer wintertijd blijft.
En als we zomertijd zouden houden. Wordt het in de winter dan een uur later licht?quote:
Ja idd, dan is het op een gegeven moment pas om 10 uur lichtquote:Op woensdag 19 juni 2019 16:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En als we zomertijd zouden houden. Wordt het in de winter dan een uur later licht?
Man man manquote:Op woensdag 19 juni 2019 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd, dan is het op een gegeven moment pas om 10 uur licht
Yesssquote:
Jij krijgt er alvast 10quote:
Dit is mijn sc ik post hier al maand4nquote:
Slimme zet. Ik neem ook nog een bakkiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dan ga ik maar een hele koffiekar klaarzetten
Komt onweer aan hier. Zonet scheen de zon nog.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zo grijzig en regenachtig? Lijkt wel herfst......
Ja hier rommelde het net inderdaad.....quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Komt onweer aan hier. Zonet scheen de zon nog.
Doe m'n bestquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat zie je er charmant uit vandaag Motorblokje
Niet normaal iddquote:Op maandag 15 juli 2019 14:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niet bij te lezen hier zeg.....
Oei.....nu even bijkomen zeker??quote:Op maandag 15 juli 2019 18:22 schreef aloa het volgende:
Net nog ff teruggelezen![]()
Wat een leesvoer zeg
Zomaar ff een powernapjequote:Op maandag 15 juli 2019 18:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oei.....nu even bijkomen zeker??
Sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben eens wat stiller dan.....
Ik begin er niet meer aanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo.......ein-de-lijk bijgelezen......heb ik verder nog iets gemist?
Geen tijd voorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
We hebben een samenvatting nodig Aloa, maak jij er eentje?
Ik doe mijn best om alles bij te benen, het gaat wel snel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, maar...kijk eens hoeveel hier gepost wordt
Dat bedoel ik. Voor je het weet is het topic al dicht.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om alles bij te benen, het gaat wel snel.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:53 schreef stokj het volgende:
In sommige topics in dit subforum gebeurt niet echt veel.
Tour kijken?quote:Op zondag 21 juli 2019 09:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Helemaal geen.......afgelopen week was hectisch genoeg, knap iemand die mij van de bank af krijgt vandaag
Kruiswijk wel geloof ik, maar heb het gisteren niet gezien en nog niet bijgelezen.....quote:
Volgens mij was hij derde.quote:Op zondag 21 juli 2019 12:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kruiswijk wel geloof ik, maar heb het gisteren niet gezien en nog niet bijgelezen.....
Yates.....en Motorblokjequote:
Zit niet heel veel tijd tussen.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Yates.....en Motorblokje![]()
Maar gele trui en kruiswijk op 3 blijft al is Pinot serieus dichterbij gekomen....
Nee ik neem alleen de kusjes na afloop in ontvangst.quote:
Slimquote:Op zondag 21 juli 2019 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik neem alleen de kusjes na afloop in ontvangst.
Nou vooruit dan.......quote:Op zondag 21 juli 2019 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik neem alleen de kusjes na afloop in ontvangst.
Jeejquote:
geluksvogel ben ik jaquote:
Lekker tochquote:Op maandag 22 juli 2019 18:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ze geven voor donderdag 40 graden aan......als ik een hele dag moet werken
Heb je nog 2 dagen om je goed voor te bereiden daarop!quote:Op maandag 22 juli 2019 18:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ze geven voor donderdag 40 graden aan......als ik een hele dag moet werken
True......quote:Op maandag 22 juli 2019 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je nog 2 dagen om je goed voor te bereiden daarop!
De ochtend is in een klein, benauwd appartementquote:
Kan/mag je niet met OV of eigen vervoer (als je dat hebt)?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
De ochtend is in een klein, benauwd appartementen dan nog best een stuk lopen naar middagcliënt......
Ga ook deels met ov, maar moet dan alsnog een aardig stukje lopen......quote:Op maandag 22 juli 2019 18:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan/mag je niet met OV of eigen vervoer (als je dat hebt)?
Blijf rustig en neem genoeg water mee. En in het OV niet gaan irriteren aan al die puffende mensen die zuchten en steunen!quote:Op maandag 22 juli 2019 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga ook deels met ov, maar moet dan alsnog een aardig stukje lopen......
Al zwetend kom je dan aan bij je cliëntquote:Op maandag 22 juli 2019 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga ook deels met ov, maar moet dan alsnog een aardig stukje lopen......
Ik doe altijd een fles in de vriezer.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lekker fles water in de koelkast
Dan kun je het niet drinkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier wel. Ijswater, blijft ook lang nog bevroren
Het smelt heel langzaam, dus kan je elke keer een beker inschenkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan kun je het niet drinken
Ha ha okee danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Het smelt heel langzaam, dus kan je elke keer een beker inschenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |