Morguhquote:
Ja wel goed eigenlijk. Ik heb juist wel goed geslapen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje moe, maar verder wel goed.
En met jou?
17 graden hier, maar gaat wel warm worden vandaag.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja wel goed eigenlijk. Ik heb juist wel goed geslapen.
Al heet daar?
Ja. Hier wordt het ook wel warm vandaag. Nu al 22 graden.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:49 schreef aloa het volgende:
[..]
17 graden hier, maar gaat wel warm worden vandaag.
Zit jij weer in Rusland?
Uur eerder ook toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja. Hier wordt het ook wel warm vandaag. Nu al 22 graden.
Nee zelfde tijd. Uur verschil is alleen als het in Nederland wintertijd is.quote:
Ze hebben geen zomertijd?quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee zelfde tijd. Uur verschil is alleen als het in Nederland wintertijd is.
Of altijd zomertijdquote:
Weer wat geleerdquote:
Het zal me een zorg zijn eigenlijkquote:
Maar als je het afschaft krijg je ergens toch ook heel korte dagen?quote:
Middagquote:
Wordt eerder licht en eerder donker dan. (Toch?)quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar als je het afschaft krijg je ergens toch ook heel korte dagen?
[..]
Middag
Geen flauw idee meer hoe het zatquote:Op woensdag 19 juni 2019 14:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Wordt eerder licht en eerder donker dan. (Toch?)
Ze hebben het ingevoerd zodat het later donker wordt. Dus wordt het eerder donker als het in de zomer wintertijd blijft.quote:
Dat vind je niet jammer?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben het ingevoerd zodat het later donker wordt. Dus wordt het eerder donker als het in de zomer wintertijd blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |