Kermitquote:Op maandag 29 april 2019 21:41 schreef Caland het volgende:
Naamtechnisch gezien eeuwig zonde dat Erasmus het niet heeft gered bij Feyenoord
kanstechnisch is het normaal dat een feyenoorder matig isquote:Op maandag 29 april 2019 21:41 schreef Caland het volgende:
Naamtechnisch gezien eeuwig zonde dat Erasmus het niet heeft gered bij Feyenoord
Niet gekliktquote:Op maandag 29 april 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=UGEmHgVuUPw
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
quote:Op maandag 29 april 2019 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe spreek je dat uit Schalke![]()
Vraag van ene Jan uit België
quote:Op maandag 29 april 2019 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien wil @:Charlotte3 wel met je tekenen?
Time To Fightquote:Op maandag 29 april 2019 22:03 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat voor kutprogramma heeft er zo veel haast dan?
https://www.veronicainsid(...)ang-voor-john-de-molquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:28 schreef Zipportal het volgende:
Dat Doordekken staat niet eens online. We worden beflikkerdededededed hier.
Stagiairtje zou ze op youtube gooien als er genoeg animo(comments) erover waren bij hun kanaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:28 schreef Zipportal het volgende:
Dat Doordekken staat niet eens online. We worden beflikkerdededededed hier.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.veronicainsid(...)ang-voor-john-de-mol
Dat was echt totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Is Ten Hag nog steeds verdwaalt in het stadion?
Meer dan de helft van die afleveringen is niet meer grappig tegenwoordig.quote:
TV-KantineAidsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer dan de helft van die afleveringen is niet meer grappig tegenwoordig.
Lekker het geforceerd proberen op te vullen met herhalende schijtlol omdat ze teveel zendtijd hebben.
“Hebben we al een reactie van Jan Smit?”quote:
'' Wat voor een krant is dat ook alweer ?''quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
“Hebben we al een reactie van Jan Smit?”
Kutprogramma. Gewoon kut.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
'' Wat voor een krant is dat ook alweer ?''
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
En Jolink die Bavaria gaat afzeiken als kenner![]()
Nja slecht niet want dan hadden ze het wel weggegeven, verdedigend was het best prima.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Het was toch ook slecht na de rust ? lol
Ze hielden het dicht ja maar qua veldspel sloeg het nergens op .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja slecht niet want dan hadden ze het wel weggegeven, verdedigend was het best prima.
Ja het veldspel was zeker matig.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hielden het dicht ja maar qua veldspel sloeg het nergens op .
Heel Ajax was niet geweldig. Dat is toch ook geen geheim? Dat was toch duidelijk zichtbaar? Eerste 30 minuten domineerden ze volledig. Daarna donderde het als een kaartenhuis in elkaar.quote:
Veel mensen ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Johan gaat compleet aan het feit voorbij dat Tottenham heel anders ging spelen na 40 minuten.
Dat kan vriend. Ik benoem het gewoon graag. Hopelijk tik je weer dat ouderwetse niveau van je aan zo in de pauzequote:
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef WethouderHekking het volgende:
De van Rossems doen ze ook goed na.
Maak je geen zorgen maatquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan vriend. Ik benoem het gewoon graag. Hopelijk tik je weer dat ouderwetse niveau van je aan zo in de pauze
Hi-la-ri-sch. Enorrrrm gelachen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef WethouderHekking het volgende:
De van Rossems doen ze ook goed na.
Wil je aandacht?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:47 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die Ajax slecht vonden spelen dezelfde mensen die mij niet goed vinden spelen met Haxball.
Hoeft niet specifiek.quote:
Als zoveel mensen dat zeggen, zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:47 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die Ajax slecht vonden spelen dezelfde mensen die mij niet goed vinden spelen met Haxball.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Mooie downieshow gisteren
Al is Pauw elke dag een mongooltjesbijeenkomst.
En dat geeft een bepaalde status?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pauw neukt meer als heel VI bijelkaar
Dat is een zekerheidje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Beker naar Ajax, ik ben er bang voor.
Voordelig voor Feyenoord hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Beker naar Ajax, ik ben er bang voor.
Ik ben Ajax - Zwolle nog niet vergeten (1-5)quote:
Parenclub "De Woonboot"quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pauw neukt meer als heel VI bijelkaar
En Feyenoord - Ajax (6-2) ook niet zeker?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben Ajax - Zwolle nog niet vergeten (1-5)
Dat mag.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, maar toch gun ik het Willem II.
Dat is jouw keuze.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, maar toch gun ik het Willem II.
En de 3-0 PSV - Ajax.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben Ajax - Zwolle nog niet vergeten (1-5)
Net als Ousmane Dembele daar?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik neem wel aan dat hij een basisplaats krijgt voor 85 miljoen.
Automaat of schakel?quote:
Nog meer slap gelulquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ah ziggy begon om 19.40 dus ze gaan nu nog eerder beginnen.
Woest zegquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oke.
Als dit nog een keer voorbij komt haak ik af.
Username?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:11 schreef Zipportal het volgende:
Midden aan de bar zit een vent met een dikke baard die om niet mee lacht. #autist
madquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
In wat voor teams stop je mij steeds Coco?
Een goede speler kan met ieder team winnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
In wat voor teams stop je mij steeds Coco?
Gaat een beetje lastig als Vollenhoven alles de verkeerde kant op schietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een goede speler kan met ieder team winnen.
Dat verklaart waarom ik mijn eerste potje won, tegen waz, davy en messiquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een goede speler kan met ieder team winnen.
Jij was ook aan het typen waardoor de tegenstander ineens kon intikken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:20 schreef onlogisch het volgende:
De samenvatting van het afgelopen reclameblok haxball :
[ afbeelding ]
typengenotquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:20 schreef onlogisch het volgende:
De samenvatting van het afgelopen reclameblok haxball :
[ afbeelding ]
Waarom noem je mij? Ik ben toch de slechtste haxball spelerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik mijn eerste potje won, tegen waz, davy en messi
Altijd leuk om te benadrukken dat jij verliest.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom noem je mij? Ik ben toch de slechtste haxball speler
Wat een zelfkennisquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom noem je mij? Ik ben toch de slechtste haxball speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |