Was een referentie naar een R&P topique.quote:Op maandag 29 april 2019 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wat ga je koken als ze komt eten?
Nee dit doe ik voor Zosk ben je dom of doe je maar alsof?quote:
Je beperkte vadsige zusjes.quote:Op maandag 29 april 2019 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je zeker een flink stevige tafel met al die dikke wijven die bij je komen eten
Zosk is meestal het voorspel heb ik het idee, maar daarna is het beter dat hij gaat.quote:Op maandag 29 april 2019 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze geniet hier van hoor, dat wat ze met Zosk altijd doet is voorspel hun tweetjes
Doe maar alsofquote:Op maandag 29 april 2019 20:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dit doe ik voor Zosk ben je dom of doe je maar alsof?
Dit neem je terugquote:Op maandag 29 april 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zosk is meestal het voorspel heb ik het idee, maar daarna is het beter dat hij gaat.
Plausibelquote:
Oh sorry ik lees dat nietquote:Op maandag 29 april 2019 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was een referentie naar een R&P topique.
Ja is leuk, maar ze winnen alsnog geen reet en ondanks dat het hun beste seizoen is moeten ze nog oppassen dat ze CL voetbal niet mislopen. Buiten dat blijft het gewoon een kleine club, geen wereldster gaat daarheen.quote:Op maandag 29 april 2019 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tottenham in de kwartfinale CL maar Valencia is ook een mooie Europese tegenstander.
net arsenal dusquote:Op maandag 29 april 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is leuk, maar ze winnen alsnog geen reet en ondanks dat het hun beste seizoen is moeten ze nog oppassen dat ze CL voetbal niet mislopen. Buiten dat blijft het gewoon een kleine club, geen wereldster gaat daarheen.
Gaat goed hoor en bij jouquote:
Geen nood ze zit sowieso wel boven je standaard gelet op hoe laag je lat ligt.quote:Op maandag 29 april 2019 20:19 schreef UitStraling het volgende:
Iemand de specs en stats van Kopjechino toevallig?
Fijnquote:
Maar jullie hadden eigenlijk vandaag een date en toen heeft ze afgezegd want "ze heeft iemand anders ontmoet"?quote:
"zoiets"quote:Op maandag 29 april 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jullie hadden eigenlijk vandaag een date en toen heeft ze afgezegd want "ze heeft iemand anders ontmoet"?
Wat een sletquote:
Kan toch zijn dat je enorm tegenvielquote:Op maandag 29 april 2019 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Juist niet.
Anders had ze mij wel platgeneukt.
Tegen de ware kan ik niet op.quote:Op maandag 29 april 2019 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat je enorm tegenviel
Had je beter kunnen hebben dan elkaar het beste leven toewensen, me dunkt.quote:Op maandag 29 april 2019 20:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Juist niet.
Anders had ze mij wel platgeneukt.
Ja of in de dm van Flam.quote:Op maandag 29 april 2019 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor liefde moet je in ONZ zijn, hier wordt alleen gezaagd.
Liever nietquote:Op maandag 29 april 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je beter kunnen hebben dan elkaar het beste leven toewensen, me dunkt.
quote:Op maandag 29 april 2019 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is er wel echt iemand anders dan
Ik heb een detective in de arm genomen.quote:
Mijn woorden.quote:Op maandag 29 april 2019 20:30 schreef UitStraling het volgende:
En de ware klinkt zo bakvisserig ook
Okquote:Op maandag 29 april 2019 20:32 schreef UitStraling het volgende:
De ware is ook iets dat je na 10 jaar pas kunt zeggen of zo, nou zeg 5 als je elkaars vuile onderbroeken gewassen hebt en elkaars haren uit de kots in de plee hebt gehouden.
Dat sowiesoquote:Op maandag 29 april 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
En anders is het simpelweg geilen op elkaar al dan niet in combinatie met een roze brilletje.
De warequote:
Mijn woorden.quote:Op maandag 29 april 2019 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De wareals dat haar woorden zijn, ben je sowieso beter af zonder haar
Je lijkt wel een leeuw die zijn net gevangen prooi afstaat aan de leeuw die net komt aansjokken.quote:Op maandag 29 april 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn woorden.
En ik heb het zelden mis.
Ik vang niemand.quote:Op maandag 29 april 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je lijkt wel een leeuw die zijn net gevangen prooi afstaat aan de leeuw die net komt aansjokken.
Haha scrupuleus een leeuwquote:Op maandag 29 april 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je lijkt wel een leeuw die zijn net gevangen prooi afstaat aan de leeuw die net komt aansjokken.
Een beetje net zoals je het debiele broertje van je beste vriendin wel lief vindtquote:
Herkenbaar ditquote:Op maandag 29 april 2019 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een beetje net zoals je het debiele broertje van je beste vriendin wel lief vindt
Harteloze hagedis, die jongen heeft liefdeverdriet en jij steekt hem nog even een hete breinaald in zijn oog.quote:Op maandag 29 april 2019 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een beetje net zoals je het debiele broertje van je beste vriendin wel lief vindt
Chloro is altijd goed voor mij.quote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harteloze hagedis, die jongen heeft liefdeverdriet en jij steekt hem nog even een hete breinaald in zijn oog.
Welnee, die jongen verdient gewoon beterquote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harteloze hagedis, die jongen heeft liefdeverdriet en jij steekt hem nog even een hete breinaald in zijn oog.
en ikquote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, die jongen verdient gewoon beter
Lief gezegd.quote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij verdient het allerbestequote:
Stil gewordenquote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eindelijkquote:
Met jou wil ik hem wel delenquote:
Het zijn maar opstartproblemenquote:Op maandag 29 april 2019 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is Scrupje een beetje de Jorah Mormont van deze SC, dagelijks geilen als een beer op queen bitch Dany maar er niet op mogen.
🐢quote:Op maandag 29 april 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een schildpad
[..]
Ik vind hem hier behoorlijk nichterig en slap overkomen
Wat is er met hem?quote:
welk kliekje?quote:Op maandag 29 april 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Mooi hoe het hele kliekje langzaam afbrokkelt.
Mooi? volgens mij zie je wat wel wat voor users er nu overblijvenquote:Op maandag 29 april 2019 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Mooi hoe het hele kliekje langzaam afbrokkelt.
Alles beter dan monoquote:Op maandag 29 april 2019 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mooi? volgens mij zie je wat wel wat voor users er nu overblijven
:squote:Op maandag 29 april 2019 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mooi? volgens mij zie je wat wel wat voor users er nu overblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |