Was een referentie naar een R&P topique.quote:Op maandag 29 april 2019 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wat ga je koken als ze komt eten?
Nee dit doe ik voor Zosk ben je dom of doe je maar alsof?quote:
Je beperkte vadsige zusjes.quote:Op maandag 29 april 2019 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je zeker een flink stevige tafel met al die dikke wijven die bij je komen eten
Zosk is meestal het voorspel heb ik het idee, maar daarna is het beter dat hij gaat.quote:Op maandag 29 april 2019 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze geniet hier van hoor, dat wat ze met Zosk altijd doet is voorspel hun tweetjes
Doe maar alsofquote:Op maandag 29 april 2019 20:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dit doe ik voor Zosk ben je dom of doe je maar alsof?
Dit neem je terugquote:Op maandag 29 april 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zosk is meestal het voorspel heb ik het idee, maar daarna is het beter dat hij gaat.
Plausibelquote:
Oh sorry ik lees dat nietquote:Op maandag 29 april 2019 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was een referentie naar een R&P topique.
Ja is leuk, maar ze winnen alsnog geen reet en ondanks dat het hun beste seizoen is moeten ze nog oppassen dat ze CL voetbal niet mislopen. Buiten dat blijft het gewoon een kleine club, geen wereldster gaat daarheen.quote:Op maandag 29 april 2019 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tottenham in de kwartfinale CL maar Valencia is ook een mooie Europese tegenstander.
net arsenal dusquote:Op maandag 29 april 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is leuk, maar ze winnen alsnog geen reet en ondanks dat het hun beste seizoen is moeten ze nog oppassen dat ze CL voetbal niet mislopen. Buiten dat blijft het gewoon een kleine club, geen wereldster gaat daarheen.
Gaat goed hoor en bij jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |