Okquote:Op maandag 29 april 2019 20:32 schreef UitStraling het volgende:
De ware is ook iets dat je na 10 jaar pas kunt zeggen of zo, nou zeg 5 als je elkaars vuile onderbroeken gewassen hebt en elkaars haren uit de kots in de plee hebt gehouden.
Dat sowiesoquote:Op maandag 29 april 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
En anders is het simpelweg geilen op elkaar al dan niet in combinatie met een roze brilletje.
De warequote:
Mijn woorden.quote:Op maandag 29 april 2019 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De wareals dat haar woorden zijn, ben je sowieso beter af zonder haar
Je lijkt wel een leeuw die zijn net gevangen prooi afstaat aan de leeuw die net komt aansjokken.quote:Op maandag 29 april 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn woorden.
En ik heb het zelden mis.
Ik vang niemand.quote:Op maandag 29 april 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je lijkt wel een leeuw die zijn net gevangen prooi afstaat aan de leeuw die net komt aansjokken.
Haha scrupuleus een leeuwquote:Op maandag 29 april 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je lijkt wel een leeuw die zijn net gevangen prooi afstaat aan de leeuw die net komt aansjokken.
Een beetje net zoals je het debiele broertje van je beste vriendin wel lief vindtquote:
Herkenbaar ditquote:Op maandag 29 april 2019 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een beetje net zoals je het debiele broertje van je beste vriendin wel lief vindt
Harteloze hagedis, die jongen heeft liefdeverdriet en jij steekt hem nog even een hete breinaald in zijn oog.quote:Op maandag 29 april 2019 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een beetje net zoals je het debiele broertje van je beste vriendin wel lief vindt
Chloro is altijd goed voor mij.quote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harteloze hagedis, die jongen heeft liefdeverdriet en jij steekt hem nog even een hete breinaald in zijn oog.
Welnee, die jongen verdient gewoon beterquote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harteloze hagedis, die jongen heeft liefdeverdriet en jij steekt hem nog even een hete breinaald in zijn oog.
en ikquote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, die jongen verdient gewoon beter
Lief gezegd.quote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, die jongen verdient gewoon beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |