Dylan ook ik hoop op een paar goede vriendenquote:
En zijn moederquote:Op maandag 29 april 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dylan ook ik hoop op een paar goede vrienden
quote:Op maandag 29 april 2019 17:40 schreef DKUp het volgende:
Keesje kijkt en leest mee.
“Ik moet niet zeiken.”
Ik hoop dat hij post krijgt over zijn hondengedragquote:Op maandag 29 april 2019 17:40 schreef DKUp het volgende:
Keesje kijkt en leest mee.
“Ik moet niet zeiken.”
Het is ook zoiets als, een beweging maken met een draaiende vinger op het hoofd, van die is gek.quote:Op maandag 29 april 2019 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh en waarom doet hij dan steeds die bewegingen maken als hem iets niet bevalt en vooral achter iemands rug om
quote:
Wat ik begrepen heb heeft hij niet zo'n goed contact met zijn ouders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zou best goed zijn als die twee opgesplits wordenquote:Op maandag 29 april 2019 17:42 schreef Dotteke het volgende:
His haalt de kastanjes voor Chris uit het vuur.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb heeft hij niet zo'n goed contact met zijn ouders.klopt maar zijn vader komt niet door die feeks en moeder welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig he, dat gehakkel van HIs, ik moet er altijd om lachen.quote:
Shellquote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
op wie stemmen jullie heb nl geen idee op wei ik zal gaan
Ik vraag me af of Hiske naar degene gegaan is waar ze op gaat stemmen.quote:Op maandag 29 april 2019 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops ; dr bijna niemand naar Kriss toegegaan dat is toch niet eerlijk Adriaan
Adriaan ; maar lieve dame
Hops verder ; de rede
Adrian ; de redens he!!
Hops; ok
Adrian ; ik ben ookk niet perfect he
Hops; ik had van jou gedacht
dat jij naar die genen toe zou komen
Adrian; de eerste weken .. stond ze zo om het viuur te dansen "kotsbewegingen ""
heb dr als persoon altijd netjes behandeld
ik moet nu een keusmaken
heb ik gemaakt
Ik heb op Chris gestemd.quote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kay die moet door het stof. Het liefst vastgebonden aan vier paardenquote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja dat is Adriaan niet vergeten, het wil zeggen: Chris is gewoon een feeksquote:Op maandag 29 april 2019 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops ; dr bijna niemand naar Kriss toegegaan dat is toch niet eerlijk Adriaan
Adriaan ; maar lieve dame
Hops verder ; de rede
Adrian ; de redens he!!
Hops; ok
Adrian ; ik ben ookk niet perfect he
Hops; ik had van jou gedacht
dat jij naar die genen toe zou komen
Adrian; de eerste weken .. stond ze zo om het viuur te dansen "kotsbewegingen ""
heb dr als persoon altijd netjes behandeld
ik moet nu een keusmaken
heb ik gemaakt
christelquote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kay wegens verregaande manipulatie van haar vriend.quote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die zorgt juist nog voor een beetje vermaak op de streamsquote:Op maandag 29 april 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Kay die moet door het stof. Het liefst vastgebonden aan vier paarden
Hij is erg verdrietig. Mr. Robotquote:
hij voelde het gewoonquote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef DKUp het volgende:
Brandons hondje is overleden, Brandon voelde zich slecht en ziek al dit weekend.
Oh ja zeker, ze gaat toch niet naar huis. Ik wil haar zien janken. HARD jankenquote:Op maandag 29 april 2019 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zorgt juist nog voor een beetje vermaak op de streams
quote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja zeker, ze gaat toch niet naar huis. Ik wil haar zien janken. HARD janken
dat was zo smerig toenquote:Op maandag 29 april 2019 17:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat is Adriaan niet vergeten, het wil zeggen: Chris is gewoon een feeks
JEUKquote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
ongedierte op het hoofd van Kaylee
Maden GENOTquote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Wie moet naar huis?quote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ze zit zich altijd ongans te krabben op haar hoofdquote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook, dacht het net.quote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef magnaal het volgende:
Ik heb daar toch altijd weer moeite mee, dat mensen een soort van verantwoording over het stemmen af moeten leggen, RIP hondje...
wooow hahahaquote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef Zeyina het volgende:
In de post van Dylan: Jullie leken een leuk stel, maar nu is het net of zij jou in haar zak heeft
Welnee joh! Dit wordt feest vanavondquote:Op maandag 29 april 2019 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neee hallo, gaat die post nou de streams vernaggelen?
Kan ze toch niet, Dill loslatenquote:Op maandag 29 april 2019 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neee hallo, gaat die post nou de streams vernaggelen?
Een groot uitgevallen rat.quote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Post van Brandon. Er is een hondje overleden.
hoe goor moet dat dan wel niet zijnquote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Je hebt aan je tunnel gezeten, ik ruik het.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Je hebt aan je tunnel gezeten, ik ruik het.
Ben wel benieuwd naar haar familie.quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Schurgtkop bepaalt weer dat haar schurftfamilie eerst komt.
wow, goed zo! Dat wordt straks een hele beek die gaar overvloeienquote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef DKUp het volgende:
Keesje: Ik zal je loslaten. Ik knok wel voor mijn droom, als een malle.
Keesje lees voor: Spreek je vanuit jezelf en zeg tegen haar dat ze niet zo moet zeiken.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe goor moet dat dan wel niet zijn
rottend vleeschquote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dat wijf zit ook heel vaak aan die vieze lellen.En als je nagaat dat ze met die oorbellen ok de deur op slot doen/ deden.quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk, familie van Dylan wacht maar ff eerst de familie van KKKayleyquote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Schurgtkop bepaalt weer dat haar schurftfamilie eerst komt.
Ik niet. Ik ga er voor het gemak net zo ziekelijk zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 17:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar haar familie.
damagecontrolquote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Kaylee babystemmetje: Ik hou van jou.
Als ze nog maar even blijftquote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wijf zit ook heel vaak aan die vieze lellen.En als je nagaat dat ze met die oorbellen ok de deur op slot doen/ deden.
oh, nu wil ze ussen en knuffelen zodat de familie ziet hoe lief ze is.
Goor vies smerig wijf. Borderline teef.
quote:
Pa en Ma zijn nog kleiner, die lopen zo onder de tafel door zonder te bukkenquote:Op maandag 29 april 2019 17:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar haar familie.
goed gezienquote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wijf zit ook heel vaak aan die vieze lellen.En als je nagaat dat ze met die oorbellen ok de deur op slot doen/ deden.
oh, nu wil ze kussen en knuffelen zodat de familie ziet hoe lief ze is.
Goor vies smerig wijf. Borderline teef.
Ik wil weten of dat gedrag ook bij (een deel van) haar familie merkbaar isquote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga er voor het gemak net zo ziekelijk zijn.
'ik blijf dichtbij mezelf'quote:Op maandag 29 april 2019 17:56 schreef Schakeltopia het volgende:
keelie begint ook aan een tactiekdacht dat ze daar niet van was
Hoelaat is die bende op de streams? 1200u?quote:Op maandag 29 april 2019 17:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze haar publieksstem te zien krijgt
Is wel de bedoeling.quote:Op maandag 29 april 2019 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hoelaat is die bende op de streams? 1200u?
Nee, zolang de Stinktunnel geen weerwoord geeft, is voor haar alles wat ze uitbraakt "normaal"quote:Op maandag 29 april 2019 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Schurftkop heeft geen grote bek. Zegt ze.
doet ze alleen in haar hokquote:Op maandag 29 april 2019 18:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Kaylee: Ik ben hier niet gekomen om een spel te spelen.
Vanaf de 1e minuut dat ze binnen die poort is speelt ze 'n spelquote:Op maandag 29 april 2019 18:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stinkVrucht ; ik ben hier niet gekomen voor een spel
Inktzwammenquote:Op maandag 29 april 2019 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stinkvrucht
stinktunnel
schurftharses
stink kutquote:Op maandag 29 april 2019 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stinkvrucht
stinktunnel
schurftharses
echt ook het gaat weer losquote:Op maandag 29 april 2019 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stinkvrucht
stinktunnel
schurftharses
zou dat iets voor dr zijnquote:Op maandag 29 april 2019 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Kaylee: Ik heb jeuk.
Vervolgens gaat ze een puist uitknijpen, zo lijkt het.
quote:
Het is één groot ettergezwel, ze blijft zichzelf uitdrukken/knijpenquote:Op maandag 29 april 2019 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stinkvrucht
stinktunnel
schurftharses
Aanrader voor als het kotsen niet lukt.quote:Op maandag 29 april 2019 18:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zou dat iets voor dr zijn
verdienmodel
Dr. Pimple Popper,
quote:Op maandag 29 april 2019 18:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ow jah
lkkr met dr klitPiercing tegen de Koelkast krasseh
[..]![]()
ow jah
[..]![]()
ow jah
Aah lekker zo ff tattoo zettenquote:Op maandag 29 april 2019 18:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf aan die stinktunnels zitten.
Dilluh vers van de plee geeft ze een handje.quote:
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 29 april 2019 18:09 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Beestje op Keesje GENOT
NEVER FORGET
jaquote:Op maandag 29 april 2019 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dilluh vers van de plee geeft ze een handje.
oei, als die maar niet de stinktunnel ruikenquote:Op maandag 29 april 2019 18:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dilluh vers van de plee geeft ze een handje.
quote:Op maandag 29 april 2019 18:09 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Beestje op Keesje GENOT
NEVER FORGET
tunnelluisquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 18:12 schreef Inca het volgende:
Leuk man namen van je dochters met geboortedatums![]()
Nou ja vergeet je de verjaardagen tenminste niet
Als het maar niet een dakloze is met de naam Dave.quote:
Hoe kan dat nou, de vorige keer was de laatste keer?quote:Op maandag 29 april 2019 18:13 schreef Dotteke het volgende:
O nee he die dave komt weer slapen wil ook meeeten
Zegt ie iedere keerquote:Op maandag 29 april 2019 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, de vorige keer was de laatste keer?
Niet meer raden.quote:Op maandag 29 april 2019 18:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als het maar niet een dakloze is met de naam Dave.
Zolang zit ik nooit bij een kapperquote:Op maandag 29 april 2019 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Volk kan pas over 30 minuten in de shop omdat Shelley nog bezig is.
Ja en die keer daar voor ook en die keer daar weer voor ookquote:Op maandag 29 april 2019 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
OH fijnquote:
Zijn tattoo zal ook wel vervaagd zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 18:15 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ja en die keer daar voor ook en die keer daar weer voor ook
quote:Op maandag 29 april 2019 18:13 schreef Dotteke het volgende:
O nee he die dave komt weer slapen wil ook meeeten
quote:
Kon nergens terecht misschien en dacht ik heb nog contacten in utopia ben ik mooi weer een nacht onder de pannenquote:Op maandag 29 april 2019 18:14 schreef Mohitah het volgende:
Ik zou zeggen ik mail Dave even terug met de mededeling sorry komt nu even niet uit en int vervolg graag wat ruimer van te voren laten weten als je wilt komen
Ja, die komt iedere keer voor de laatste keer.quote:Op maandag 29 april 2019 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 april 2019 18:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Kon nergens terecht misschien en dacht ik heb nog contacten in utopia ben ik mooi weer een nacht onder de pannen
Dave weet zelf nooit iets van een mail. Die wordt ook maar door de redactie opgetrommeld.quote:Op maandag 29 april 2019 18:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Kon nergens terecht misschien en dacht ik heb nog contacten in utopia ben ik mooi weer een nacht onder de pannen
kadootje van kinders voor zijn verjaardagquote:Op maandag 29 april 2019 18:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
met zn 3.. voor 1iemande die een verminking koopt?
Gerrit.quote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Poll: Wie moet naar huis?
• Gerrit
• Mylene
• Jens
• Shelley
• Adriaan
• Kaylee
• Dylan
• Christel
• Hiske
• Andrea
• Franny
• Brandon
• Merel
• Erik
• Jessie
Tussenstand:
afbeelding
Huidige tussenstand
[ afbeelding ]
die had dillen gezet volgens mij, maar zou wel een mooie actie zijnquote:Op maandag 29 april 2019 18:19 schreef IkFok het volgende:
Of zou die komen omdat de tatoo bijgewerkt moet worden van hem
Ja, had ie eerder gezegd. Volle bak dus. Die vader en ook Dave. .quote:Op maandag 29 april 2019 18:19 schreef IkFok het volgende:
Of zou die komen omdat de tatoo bijgewerkt moet worden van hem
ETEN!quote:
bob zat vast in de bitcoinsquote:Op maandag 29 april 2019 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zeg Bob ...
mot je niet werken ???
beetje lapzwanseh met sletjes
de Bel tingeling
.. Greet doet handje geven bij Bob
Bob over Das Boot
knappe Boot
hep seluf een Boot
Bob Baylainer
voor uw snelle toertochteh over ut IJ
christel deelt alles, van een anderquote:Op maandag 29 april 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
WTF ... Dave komt slapen dus de mongoolse tent moet weer vrij gemaakt worden ... Hoezo overleg
Dat gebeurd al door als hij komt logeren/slapenquote:Op maandag 29 april 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
WTF ... Dave komt slapen dus de mongoolse tent moet weer vrij gemaakt worden ... Hoezo overleg
quote:Op maandag 29 april 2019 18:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dave komt om 19uhr
Kriss gaat ff snel eten
en dan de boel inorde maken
Mmmm lkkt huigeh met Dave
Dave metzonder Tandeh
een Hart van Goud
Dave is zo lief
en zo fijn
speciaal voor Kriss
quote:Op maandag 29 april 2019 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn tattoo zal ook wel vervaagd zijn.
Ferbo vindt het denk ik een leuk idee....quote:Op maandag 29 april 2019 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
. Wie weer heeft hij Gewoon gewerkt vandaag. Of is hij door ziekte niet in staat om te werken. Je weet het niet hè. Is niet altijd te zien. Waarom zijn zijn dochters sletjes dan heb ikquote:Op maandag 29 april 2019 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zeg Bob ...
mot je niet werken ???
beetje lapzwanseh met sletjes
de Bel tingeling
.. Greet doet handje geven bij Bob
Bob over Das Boot
knappe Boot
hep seluf een Boot
Bob Baylainer
voor uw snelle toertochteh over ut IJ
Gaat makkelijk zo hè. En ook op een goed moment.quote:Op maandag 29 april 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
Dus de spuitbussen moet men vanaf blijven maar de Yurt wordt gewoon ontruimdquote:Op maandag 29 april 2019 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat gebeurd al door als hij komt logeren/slapen
hij werkt ook gewoon. en zijn gewoon twee leuke frisse meiden.. sletjes is grote onzinquote:Op maandag 29 april 2019 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
. Wie weer heeft hij Gewoon gewerkt vandaag. Of is hij door ziekte niet in staat om te werken. Je weet het niet hè. Is niet altijd te zien. Waarom zijn zijn dochters sletjes dan heb ik
Iets gemist?
Bob werk gewoon hoorquote:Op maandag 29 april 2019 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
. Wie weer heeft hij Gewoon gewerkt vandaag. Of is hij door ziekte niet in staat om te werken. Je weet het niet hè. Is niet altijd te zien. Waarom zijn zijn dochters sletjes dan heb ik
Iets gemist?
Hij is natuurlijk blij dat Christel op de bank komt.quote:Op maandag 29 april 2019 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat makkelijk zo hè. En ook op een goed moment.
Ik zit nog op boze Andrea te wachten...quote:Op maandag 29 april 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
ik gun niemand een tattoo verminkingquote:Op maandag 29 april 2019 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoop dat dillen zijn beste ooit zet. ik gun bob geen verminking
Ze zijn eten vergeten weg te zetten voor Merel hoor ik net,quote:Op maandag 29 april 2019 18:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap niet dat ze nooit wachten met opscheppen, totdat iedereen aan tafel is. Of iemand moet opscheppen. Het kan toch niet. Er was bijna geen groenten meer over. Jessie en Jens moesten nog eten.
Ben benieuwd of Kaylee voor heen vriendje een bordje heeft weggezet.
jensquote:Op maandag 29 april 2019 18:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske gaat gewoon de cola pakken, omdat het waarschijnlijk van niemand is.
Iemand zegt - Vergeet je niet te turven?
quote:Op maandag 29 april 2019 18:36 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik gun niemand een tattoo verminking
echt?quote:Op maandag 29 april 2019 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
4-5 jaar doet dillen al tattoo's zetten
je bent niet goed bij je Panquote:Op maandag 29 april 2019 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoop dat dillen zijn beste ooit zet. ik gun bob geen verminking
Hiske vergeet voor het gemak, dat Dylan, Shelly en Merel er niet zijn, makkelijk kutwijf.quote:
zegt hij net tegen de klanten, op de vraag hoelang zet je al tattoo'squote:
Ik zie het niet hoor, zijn toch gewoon leuke grietenquote:Op maandag 29 april 2019 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Bob werk gewoon hoor
. ken je zo zien
meiden
sletjes Kefir
O, hij komt voor haar pleiten,quote:Op maandag 29 april 2019 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk blij dat Christel op de bank komt.Even de boel warmhouden.
Tuurlijk niet Dot zijn ook geen sletjes... snap het ook nietquote:Op maandag 29 april 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het niet hoor, zijn toch gewoon leuke grieten
[ afbeelding ]
klopt....maar zijn werk is klotequote:Op maandag 29 april 2019 18:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zegt hij net tegen de klanten, op de vraag hoelang zet je al tattoo's
zeker, niks mis meequote:Op maandag 29 april 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het niet hoor, zijn toch gewoon leuke grieten
[ afbeelding ]
't is net de Krasloterij, 1 op de 3 heeft prijsquote:Op maandag 29 april 2019 18:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
met zn 3.. voor 1iemande die een verminking koopt?
Door chris niet die zei nee. Hiske wees m niet af of idquote:Op maandag 29 april 2019 18:40 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 wil His helpen, maar zijn hulp wordt niet op prijs gesteld.
Ik hoorde Hiske net zeggen dat er ook voor Dave is weggezet.quote:Op maandag 29 april 2019 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn eten vergeten weg te zetten voor Merel hoor ik net,
Hebben ze wel eten voor Dave weggezet dan?
Nou Hiske, handjes laten wapperen dan.quote:Op maandag 29 april 2019 18:42 schreef snetje het volgende:
Hiske: Moet je eens kijken wat een teringbende het hier is ...
En daar leeft Andrea ook ...
Tja, zij willen dave daar neerknallen, huisje is schoon, kom maar in ons huisjequote:Op maandag 29 april 2019 18:42 schreef snetje het volgende:
Hiske: Moet je eens kijken wat een teringbende het hier is ...
En daar leeft Andrea ook ...
Ja maar dat wil ze niet het Cris haar zwerverquote:Op maandag 29 april 2019 18:41 schreef zodeju het volgende:
MMhhh.....ze schrikken dat Dave er zo aan komt maar vinden het raar dat niks is opgeruimd......Andrea heeft daar alleen geslapen maar de benb gasten hun drinkglazen staan ernog.....Kon Andrea niet even opruimen......
Die zou ook nog de gemaakte foto's laten zien bij de vergadering toch?..quote:Op maandag 29 april 2019 18:41 schreef zodeju het volgende:
MMhhh.....ze schrikken dat Dave er zo aan komt maar vinden het raar dat niks is opgeruimd......Andrea heeft daar alleen geslapen maar de benb gasten hun drinkglazen staan ernog.....Kon Andrea niet even opruimen......
Die liefdevolle CHris heeft dat toch besloten, daklozen moesten er komen, maar wel in de tentquote:Op maandag 29 april 2019 18:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom zouden Gerrit en Andrea op moeten ruimen voor de dakloze van Chris en His?
Kan me voorstellen wel foto"s maken maar niks willen doen.....het is tenslotte een groepsding waar flink aan verdient kan worden maar niet voor Andrea......quote:Op maandag 29 april 2019 18:43 schreef Bestweldonker het volgende:
Chris helemaal verbolgen dat Andrea niet mee wil helpen.
O voor dave wel maar voor eigen volk nietquote:Op maandag 29 april 2019 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoorde Hiske net zeggen dat er ook voor Dave is weggezet.
Utopiaans gezien is dat meer "werk" uren dan normaal in een week.quote:Op maandag 29 april 2019 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
hele dag bezig he, ze is om 12u weggegaan en voor 1900u thuis....
O, das netjesquote:Op maandag 29 april 2019 18:43 schreef Poesjuh het volgende:
Merel zegt is er eten, ik heb honger?
Ohjee...ze zijn Merel vergeten.
His heeft 3 borden weggezet, voor dylan en kaylee en Dave...
Klopt. Ik begin op te merken dat andrea de dingen alleen doet als het haar goed uit komtquote:Op maandag 29 april 2019 18:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Die zou ook nog de gemaakte foto's laten zien bij de vergadering toch?..
oke goed puntquote:Op maandag 29 april 2019 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Utopiaans gezien is dat meer "werk" uren dan normaal in een week.
Ooo. en daarom staan er nog dingen van de BenB gasten.......quote:Op maandag 29 april 2019 18:43 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ze niet het Cris haar zwerver
Dank, voor het antwoord.quote:Op maandag 29 april 2019 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Co Host
Adam . spel Game room
via de foon was dat te volgen
Dave, de dakloze, is toch geen B&B?quote:Op maandag 29 april 2019 18:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me voorstellen wel foto"s maken maar niks willen doen.....het is tenslotte een groepsding waar flink aan verdient kan worden maar niet voor Andrea......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |