Dylan ook ik hoop op een paar goede vriendenquote:
En zijn moederquote:Op maandag 29 april 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dylan ook ik hoop op een paar goede vrienden
quote:Op maandag 29 april 2019 17:40 schreef DKUp het volgende:
Keesje kijkt en leest mee.
“Ik moet niet zeiken.”
Ik hoop dat hij post krijgt over zijn hondengedragquote:Op maandag 29 april 2019 17:40 schreef DKUp het volgende:
Keesje kijkt en leest mee.
“Ik moet niet zeiken.”
Het is ook zoiets als, een beweging maken met een draaiende vinger op het hoofd, van die is gek.quote:Op maandag 29 april 2019 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh en waarom doet hij dan steeds die bewegingen maken als hem iets niet bevalt en vooral achter iemands rug om
quote:
Wat ik begrepen heb heeft hij niet zo'n goed contact met zijn ouders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zou best goed zijn als die twee opgesplits wordenquote:Op maandag 29 april 2019 17:42 schreef Dotteke het volgende:
His haalt de kastanjes voor Chris uit het vuur.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb heeft hij niet zo'n goed contact met zijn ouders.klopt maar zijn vader komt niet door die feeks en moeder welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig he, dat gehakkel van HIs, ik moet er altijd om lachen.quote:
Shellquote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
op wie stemmen jullie heb nl geen idee op wei ik zal gaan
Ik vraag me af of Hiske naar degene gegaan is waar ze op gaat stemmen.quote:Op maandag 29 april 2019 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops ; dr bijna niemand naar Kriss toegegaan dat is toch niet eerlijk Adriaan
Adriaan ; maar lieve dame
Hops verder ; de rede
Adrian ; de redens he!!
Hops; ok
Adrian ; ik ben ookk niet perfect he
Hops; ik had van jou gedacht
dat jij naar die genen toe zou komen
Adrian; de eerste weken .. stond ze zo om het viuur te dansen "kotsbewegingen ""
heb dr als persoon altijd netjes behandeld
ik moet nu een keusmaken
heb ik gemaakt
Ik heb op Chris gestemd.quote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kay die moet door het stof. Het liefst vastgebonden aan vier paardenquote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja dat is Adriaan niet vergeten, het wil zeggen: Chris is gewoon een feeksquote:Op maandag 29 april 2019 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops ; dr bijna niemand naar Kriss toegegaan dat is toch niet eerlijk Adriaan
Adriaan ; maar lieve dame
Hops verder ; de rede
Adrian ; de redens he!!
Hops; ok
Adrian ; ik ben ookk niet perfect he
Hops; ik had van jou gedacht
dat jij naar die genen toe zou komen
Adrian; de eerste weken .. stond ze zo om het viuur te dansen "kotsbewegingen ""
heb dr als persoon altijd netjes behandeld
ik moet nu een keusmaken
heb ik gemaakt
christelquote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kay wegens verregaande manipulatie van haar vriend.quote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die zorgt juist nog voor een beetje vermaak op de streamsquote:Op maandag 29 april 2019 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Kay die moet door het stof. Het liefst vastgebonden aan vier paarden
Hij is erg verdrietig. Mr. Robotquote:
hij voelde het gewoonquote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef DKUp het volgende:
Brandons hondje is overleden, Brandon voelde zich slecht en ziek al dit weekend.
Oh ja zeker, ze gaat toch niet naar huis. Ik wil haar zien janken. HARD jankenquote:Op maandag 29 april 2019 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zorgt juist nog voor een beetje vermaak op de streams
quote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja zeker, ze gaat toch niet naar huis. Ik wil haar zien janken. HARD janken
dat was zo smerig toenquote:Op maandag 29 april 2019 17:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat is Adriaan niet vergeten, het wil zeggen: Chris is gewoon een feeks
JEUKquote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
ongedierte op het hoofd van Kaylee
Maden GENOTquote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Wie moet naar huis?quote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ze zit zich altijd ongans te krabben op haar hoofdquote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook, dacht het net.quote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef magnaal het volgende:
Ik heb daar toch altijd weer moeite mee, dat mensen een soort van verantwoording over het stemmen af moeten leggen, RIP hondje...
wooow hahahaquote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef Zeyina het volgende:
In de post van Dylan: Jullie leken een leuk stel, maar nu is het net of zij jou in haar zak heeft
Welnee joh! Dit wordt feest vanavondquote:Op maandag 29 april 2019 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neee hallo, gaat die post nou de streams vernaggelen?
Kan ze toch niet, Dill loslatenquote:Op maandag 29 april 2019 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neee hallo, gaat die post nou de streams vernaggelen?
Een groot uitgevallen rat.quote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Post van Brandon. Er is een hondje overleden.
hoe goor moet dat dan wel niet zijnquote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Je hebt aan je tunnel gezeten, ik ruik het.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Je hebt aan je tunnel gezeten, ik ruik het.
Ben wel benieuwd naar haar familie.quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Schurgtkop bepaalt weer dat haar schurftfamilie eerst komt.
wow, goed zo! Dat wordt straks een hele beek die gaar overvloeienquote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef DKUp het volgende:
Keesje: Ik zal je loslaten. Ik knok wel voor mijn droom, als een malle.
Keesje lees voor: Spreek je vanuit jezelf en zeg tegen haar dat ze niet zo moet zeiken.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe goor moet dat dan wel niet zijn
rottend vleeschquote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dat wijf zit ook heel vaak aan die vieze lellen.En als je nagaat dat ze met die oorbellen ok de deur op slot doen/ deden.quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk, familie van Dylan wacht maar ff eerst de familie van KKKayleyquote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Schurgtkop bepaalt weer dat haar schurftfamilie eerst komt.
Ik niet. Ik ga er voor het gemak net zo ziekelijk zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 17:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar haar familie.
damagecontrolquote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Kaylee babystemmetje: Ik hou van jou.
Als ze nog maar even blijftquote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wijf zit ook heel vaak aan die vieze lellen.En als je nagaat dat ze met die oorbellen ok de deur op slot doen/ deden.
oh, nu wil ze ussen en knuffelen zodat de familie ziet hoe lief ze is.
Goor vies smerig wijf. Borderline teef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |