SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is relevant in de zin van dat de mensen die op de hand van de democraten zijn denken dat republikeinen tegen abortus zijn omdat ze vrouwen haten. Dit is natuurlijk flauwekul en ik probeer hier uit te leggen waarom (met weinig succes). Aangezien dit nog steeds best een issue is in de VS is dit toch best een relevante discussie om te hebben.quote:Op maandag 29 april 2019 11:37 schreef klappernootopreis het volgende: [..] En dit is een topic waar we het hier over moeten hebben?
Precies, die vrouwenhaat-bullshit is wel zo goedkoop. Alsof ze gaan lopen zieken bij abortus puur en alleen maar om vrouwen een hak te zetten.quote:Op maandag 29 april 2019 11:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is relevant in de zin van dat de mensen die op de hand van de democraten zijn denken dat republikeinen tegen abortus zijn omdat ze vrouwen haten. Dit is natuurlijk flauwekul en ik probeer hier uit te leggen waarom (met weinig succes). Aangezien dit nog steeds best een issue is in de VS is dit toch best een relevante discussie om te hebben.
quote:Op maandag 29 april 2019 11:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Precies, die vrouwenhaat-bullshit is wel zo goedkoop.
quote:Op zondag 28 april 2019 10:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Beetje gechargeerd, en tot nu toe gebeurde het niet zo vaak omdat weinig moeders bewust een bijna voldragen kind willen doden, maar deze wet zet wel de deur open voor rare toestanden. Stel dat je wraak wil nemen op je ex man omdat hij je tijdens de zwangerschap aan de kant zet, dan kan dat nu.
laat ik je dit zeggen; Hier hebben wij deze discussie al in de jaren 70 gehad. Dat er politieke groeperingen in de States zijn die hier nog steeds een issue van maken, daarom hoeven wij dit voorbeeld niet te volgen.quote:Op maandag 29 april 2019 11:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is relevant in de zin van dat de mensen die op de hand van de democraten zijn denken dat republikeinen tegen abortus zijn omdat ze vrouwen haten. Dit is natuurlijk flauwekul en ik probeer hier uit te leggen waarom (met weinig succes). Aangezien dit nog steeds best een issue is in de VS is dit toch best een relevante discussie om te hebben.
POL / [CENTRAAL] Forum voor Democratie #164 Een grote teringzooiquote:
De overgrote meerderheid in de VS denkt er net zo over.quote:Op maandag 29 april 2019 11:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
laat ik je dit zeggen; Hier hebben wij deze discussie al in de jaren 70 gehad. Dat er politieke groeperingen in de States zijn die hier nog steeds een issue van maken, daarom hoeven wij dit voorbeeld niet te volgen.
Hier zit het overgrote deel van de VS niet.quote:Op maandag 29 april 2019 11:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid in de VS denkt er net zo over.
https://news.gallup.com/poll/1576/abortion.aspx
Dat weet ik, mijn punt was dat er onder de bevolking helemaal geen discussie is, de cijfers zijn nauwelijks anders dan in Nederland.quote:Op maandag 29 april 2019 11:57 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hier zit het overgrote deel van de VS niet.
Dit zie je wel bij meerdere standpunten hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 11:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Precies, die vrouwenhaat-bullshit is wel zo goedkoop. Alsof ze gaan lopen zieken bij abortus puur en alleen maar om vrouwen een hak te zetten.Ze geloven letterlijk dat het leven begint bij conceptie, wat je daar verder ook van vindt, de opvatting is niet gebaseerd op haat maar op naastenliefde, ook al kun je het misplaatst noemen.
Jammer, Kees van der Staaij probeerde het nog dapper maar werd ironisch genoeg door Pechtold uitgekafferd. Vooral de redenen die Pechtold gaf gezien zijn eigen verleden zijn bijzonder vermakelijk.quote:Op maandag 29 april 2019 11:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
laat ik je dit zeggen; Hier hebben wij deze discussie al in de jaren 70 gehad. Dat er politieke groeperingen in de States zijn die hier nog steeds een issue van maken, daarom hoeven wij dit voorbeeld niet te volgen.
Dat jij dit soort dingen zegt is echt wel vrij ver voorbij ironisch hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 12:07 schreef Chivaz het volgende:
Dit zie je wel bij meerdere standpunten hoor.
Republikeinen vinden dode kinderen niet erg want ze stemmen altijd voor minder regels op vuurwapens.
Republikeinen haten werknemers omdat ze vinden dat werknemers de keuze moeten hebben om zich aan te sluiten bij een vakbond.
Het is een wespennest bij de democraten die nu zo diep zijn gevallen dat je nog schoner dan Jezus moet zijn moet je goedgekeurd worden door de radicaal linkse vleugel die de democratische partij in hun greep houden.quote:Op maandag 29 april 2019 12:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Niet alleen was Biden's openingsschot over Charlottesville gebaseerd op een leugen... Nu blijkt ook nog dat Biden ooit van die vuile racist generaal Robert E. Lee, waar het allemaal om begonnen was, zijn staatsburgerschap in ere wilde herstellen. Die gaat het ook goed doen onder de jongere Democraten!
https://dailycaller.com/2(...)ump-charlottesville/
Joe Biden is dus zelf ook één van die ''very fine people''.
Ik gebruikte slechts de discussietechnieken die bij links doodnormaal gevonden worden.quote:Op maandag 29 april 2019 12:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat jij dit soort dingen zegt is echt wel vrij ver voorbij ironisch hoor.
Nu doe je het gewoon expres.quote:Op maandag 29 april 2019 12:14 schreef Chivaz het volgende:
Ik gebruikte slechts de discussietechnieken die bij links doodnormaal gevonden worden.
Dat is hier nog steeds geen gespreksonderwerp. volgende!quote:Op maandag 29 april 2019 12:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jammer, Kees van der Staaij probeerde het nog dapper maar werd ironisch genoeg door Pechtold uitgekafferd. Vooral de redenen die Pechtold gaf gezien zijn eigen verleden zijn bijzonder vermakelijk.
Je liegt weer eens, Robert E Lee heeft nooit zijn staatsburgerschap verloren en heeft van President Andrew Johnson volledige amnestie gekregen in 1865quote:Op maandag 29 april 2019 12:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Niet alleen was Biden's openingsschot over Charlottesville gebaseerd op een leugen... Nu blijkt ook nog dat Biden ooit van die vuile racist generaal Robert E. Lee, waar het allemaal om begonnen was, zijn staatsburgerschap in ere wilde herstellen. Die gaat het ook goed doen onder de jongere Democraten!
https://dailycaller.com/2(...)ump-charlottesville/
[modbreak]
Let op: dit is geen betrouwbare nieuwsbron.[/modbreak]
Joe Biden is dus zelf ook één van die ''very fine people''.
Dat is een beetje flauw. In 1917 hebben we hier de discussie over onderwijsvrijheid al gehad en toch zijn er mensen die dat weer op de agenda willen zetten.quote:Op maandag 29 april 2019 11:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dit is nog steeds een topicreeks over Amerikaanse politiek, pas als er in de senaat een discussie komt zullen we het er over hebben hier.quote:Op maandag 29 april 2019 12:30 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Dat is een beetje flauw. In 1917 hebben we hier de discussie over onderwijsvrijheid al gehad en toch zijn er mensen die dat weer op de agenda willen zetten.
Nee, ik heb ook nog 100x liever Joe Biden of Michelle Obama (want die komt straks ook nog) dan zo'n kut debiel als Beto O' Rourke, Cory Booker of Kamela Harris. Als ik toch moet kiezen...quote:Op maandag 29 april 2019 12:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is een wespennest bij de democraten die nu zo diep zijn gevallen dat je nog schoner dan Jezus moet zijn moet je goedgekeurd worden door de radicaal linkse vleugel die de democratische partij in hun greep houden.
Tenzij je net zo links bent als Sanders dan kun je wel met het een en ander wegkomen.
Ik hoop trouwens dat voor het welzijn van de VS het toch Biden word die de primary wint.
Wie er dan president word is in mijn ogen niet echt belangrijk, zolang het maar niet die radicale mafklappers zijn met hun belachelijke herstelbetalingen of de “GND” waar nog niemand verantwoording voor hoeft af te leggen.
Dat bepaal jij nietquote:Op maandag 29 april 2019 12:19 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat is hier nog steeds geen gespreksonderwerp. volgende!
Dat Amerikaanse 'radicaal links' is rechtser dan de VVD. Maar goed.quote:Op maandag 29 april 2019 12:12 schreef Chivaz het volgende:
Het is een wespennest bij de democraten die nu zo diep zijn gevallen dat je nog schoner dan Jezus moet zijn moet je goedgekeurd worden door de radicaal linkse vleugel die de democratische partij in hun greep houden.
quote:Op maandag 29 april 2019 11:45 schreef Chivaz het volgende:
President:
Donald Trump
Vice President:
Mike PenceSPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
[ afbeelding ]
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
[ afbeelding ]
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)Idee om weer een mooie OP te maken met alle kandidaten zoals we hadden gemaakt in 2016.SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |