Het enige wat @Kiid is is FIFA verslaafd. #NOOITREADYquote:
Genieten hoor.quote:
Hoe kom je er af he?quote:
Met volle teugenquote:
Ja, misschien spaar ik het wel op voor 2020, kan ik 8 weken op vakantie..quote:
Uit laten betalen. Zal de belastingdienst je ook dankbaar voor zijn.quote:
Ja tuurlijk..quote:Op maandag 29 april 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uit laten betalen. Zal de belastingdienst je ook dankbaar voor zijn.
Meer heb je ook niet nodig in het levenquote:Op maandag 29 april 2019 09:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige wat @:kiid is is FIFA verslaafd. #NOOITREADY
Jawel, zalm.quote:Op maandag 29 april 2019 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meer heb je ook niet nodig in het leven
Zeiden ze 79 jaar geleden nietquote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens een concentratiekamp bezoeken.
Dat staat al heel lang op de planning, maar het komt er maar niet van.
Kunnen ze je 8 weken missen denk je?quote:Op maandag 29 april 2019 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met volle teugen
[..]
Ja, misschien spaar ik het wel op voor 2020, kan ik 8 weken op vakantie..
Eigenlijk wel. Want je bent toch maar 1 keer om de 5 jaar vrij en dat zou pas volgend jaar weer zijn. Nu zou het geen vrije dag kostenquote:Op maandag 29 april 2019 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En Bevrijdingsdag valt op een zondag.. Fantastisch.
ja toen stond het niet op de planning en toen werden er ineens gratis reizen geregeld.quote:
Nee, maar uiteindelijk is iedereen inwisselbaar.quote:Op maandag 29 april 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kunnen ze je 8 weken missen denk je?
Je zit in de KLB-SC. Dat komt al aardig in de buurt hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja..quote:Op maandag 29 april 2019 09:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Want je bent toch maar 1 keer om de 5 jaar vrij en dat zou pas volgend jaar weer zijn. Nu zou het geen vrije dag kosten
Ik kijk mijn ogen uitquote:Op maandag 29 april 2019 09:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zit in de KLB-SC. Dat komt al aardig in de buurt hoor.
Lekker deprimerend.quote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zelden zo hard hahaatjes gedaanquote:Op maandag 29 april 2019 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik stond ooit in de rij voor het Anne Frank huis. Toen zei een voorbijrijdende fietser dat ze niet thuis was. Op dat moment maar weer op de trein naar huis gestapt.
Praat normaal.quote:
Hermann ga van HPLC’s account afquote:
Vanwaar deze emotie vriend?quote:Op maandag 29 april 2019 09:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit slaat weer eens nergens op, domme mongool
True, maar wel interessant.quote:
quote:
Oh wat sneu, maar goed dat je bent gegaan. Arme moppie's hopelijk voelen ze zich snel weer beter.quote:Op maandag 29 april 2019 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben met Yoshi naar de dierenarts geweest en hij had een abces bij zijn laatste kieswortel, gelijk onder het mes gegaan en ook zijn kiezen waren te lang.
Orka ook maar gelijk meegenomen en laten onderzoeken, die heeft blaassteentjes, arm beestje
Hoi haagsquote:
Goed weekend gehad?quote:Op maandag 29 april 2019 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat sneu, maar goed dat je bent gegaan. Arme moppie's hopelijk voelen ze zich snel weer beter.
[..]
Hoi haags
Oh he jeetjequote:Op maandag 29 april 2019 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben met Yoshi naar de dierenarts geweest en hij had een abces bij zijn laatste kieswortel, gelijk onder het mes gegaan en ook zijn kiezen waren te lang.
Orka ook maar gelijk meegenomen en laten onderzoeken, die heeft blaassteentjes, arm beestje
Ik was gister helemaal kapot, heb verleden week echt veel te veel gedaan, maar was wel tof.quote:
Ik denk het wel! Orka kreunt niet meer en Yoshi wandelt alweer goed rond en eet hooi. Hij zit in ieder geval niet meer in een hoekje gedrukt.quote:Op maandag 29 april 2019 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat sneu, maar goed dat je bent gegaan. Arme moppie's hopelijk voelen ze zich snel weer beter.
Ja, beetje sneu als de beestjes zich niet goed voelen.quote:
Hopelijk komen ze er snel weer bovenop!quote:Op maandag 29 april 2019 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, beetje sneu als de beestjes zich niet goed voelen.
Hier gingen de konijnen vol met elkaar op de vuist, Monsje is schijndrachtig inclusief het prikkelbare humeur, dus heb ze apart. Zitten nu te twijfelen om haar te laten steriliseren, maar dat is best een risicovolle operatiequote:Op maandag 29 april 2019 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het wel! Orka kreunt niet meer en Yoshi wandelt alweer goed rond en eet hooi. Hij zit in ieder geval niet meer in een hoekje gedrukt.
Soms ben je ook net een echt mens hequote:Op maandag 29 april 2019 10:08 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze er snel weer bovenop!
Ah jammer.quote:Op maandag 29 april 2019 10:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik was gister helemaal kapot, heb verleden week echt veel te veel gedaan, maar was wel tof.
En hoe was jou weekend?
Je kan eventueel ook even bellen met Eva voor advies, scheelt weer een ritje naar België :pquote:Op maandag 29 april 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier gingen de konijnen vol met elkaar op de vuist, Monsje is schijndrachtig inclusief het prikkelbare humeur, dus heb ze apart. Zitten nu te twijfelen om haar te laten steriliseren, maar dat is best een risicovolle operatie
Heb mij al verdiept in de voor en tegens, maar 4 week geleden Tommy laten castreren, wat een kleinere ingreep is en die overleed een week later, dan denk ik, ja sterilisatie is toch weer een grotere ingreep en straks ben ik Monsje ook kwijt.quote:Op maandag 29 april 2019 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan eventueel ook even bellen met Eva voor advies, scheelt weer een ritje naar België :p
Uhu.. operatie is altijd risicovol, maar je verwacht dat niet van een castratiequote:Op maandag 29 april 2019 10:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb mij al verdiept in de voor en tegens, maar 4 week geleden Tommy laten castreren, wat een kleinere ingreep is en die overleed een week later, dan denk ik, ja sterilisatie is toch weer een grotere ingreep en straks ben ik Monsje ook kwijt.
Dan stopt dat gejank hier tenminstequote:Op maandag 29 april 2019 10:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Soms ben je ook net een echt mens he
Nee, het ging ook heel snel, de dag ervoor liep hij nog blij achter het huis los, rende net als anders heen en weer in de zon en de dag er na helemaal lusteloos en paar uur later dood. Dierenarts kon er ook niet tegen kijken.quote:Op maandag 29 april 2019 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu.. operatie is altijd risicovol, maar je verwacht dat niet van een castratie
nou nouquote:Op maandag 29 april 2019 10:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dan stopt dat gejank hier tenminste
Ja soms is het echt een raadsel waar ze aan overlijden..quote:Op maandag 29 april 2019 10:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, het ging ook heel snel, de dag ervoor liep hij nog blij achter het huis los, rende net als anders heen en weer in de zon en de dag er na helemaal lusteloos en paar uur later dood. Dierenarts kon er ook niet tegen kijken.
Ja, gewoon hongerstaking.quote:
Ja, was er wel kapot van, was zo'n lief vrolijk konijn en had gehoopt dat hij na de castratie leuk bij Bumper kon lopen, leuk saampjesquote:Op maandag 29 april 2019 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja soms is het echt een raadsel waar ze aan overlijden..
Dit klinkt echt goedquote:Op maandag 29 april 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
Goedkoop, ze zei geen woord behalve het noodzakelijke
Ik ben jou niet, aanstellerquote:Op maandag 29 april 2019 10:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nu hetzelfde trucje doen met posten
Niets mis meequote:Op maandag 29 april 2019 10:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je geen mbo-1'ers wilt horen praten over hun ervaring in de nagelsalon vorige week wel ja
Maar had je ook tieten in je nek?quote:Op maandag 29 april 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
Ik heb echt een killer kapper gevonden. Goedkoop, ze zei geen woord behalve het noodzakelijke en het zit weer als gegoten. Duurt even voordat je er 1 gevonden hebt maar dan heb je ook wat
Noem je Kiid nu autistisch ?quote:
Goedemorgen.quote:
Wajoowquote:
Goedemorgen kafmevrouw.quote:
Hallo kippenboerquote:
Ik heb echt een hekel aan die smalltalk bij de kapper. Ik heb helemaal geen zin om mijn dag door te nemen met een wildvreemde. Heb liever dat ze hun werk gewoon goed doenquote:
Nee dat doe je hier al de hele dagquote:Op maandag 29 april 2019 11:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die smalltalk bij de kapper. Ik heb helemaal geen zin om mijn dag door te nemen met een wildvreemde. Heb liever dat ze hun werk gewoon goed doen
Jullie ken en mag ik allemaalquote:Op maandag 29 april 2019 11:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee dat doe je hier al de hele dag
"Heb je een vrije dag?"quote:Op maandag 29 april 2019 11:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die smalltalk bij de kapper. Ik heb helemaal geen zin om mijn dag door te nemen met een wildvreemde. Heb liever dat ze hun werk gewoon goed doen
Ga altijd in het weekend dus dat valt nog wel mee, maar ik heb er gewoon niks mee. En de helft van de kappers doen maar wat, maar dit is een blijvertjequote:Op maandag 29 april 2019 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Heb je een vrije dag?"
Nee, ik moet eigenlijk werken, maar ik dacht.. ik kan best naar de kapper...
waaromquote:Op maandag 29 april 2019 11:17 schreef Myrr het volgende:
Heb 1 klasgenoot die ik sinds kort echt wil slaan.
Slaan is nooit de oplossing. Net zo min schelden een oplossing isquote:Op maandag 29 april 2019 11:17 schreef Myrr het volgende:
Heb 1 klasgenoot die ik sinds kort echt wil slaan.
Goeie naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |