quote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef KREEFTx het volgende:
Ik ben me net toch een partijtje lekker gepijpt
Netjesquote:Op zondag 28 april 2019 22:16 schreef Flamarande het volgende:
Ratchet, the last of us en uncharted 4 is het geworden
hahaatjesquote:Op zondag 28 april 2019 22:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
LOVER of LOSER? is in jouw geval wel duidelijk ...
Wat voor wil jequote:Op zondag 28 april 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, is er chips en bier?
mooi gezegdquote:Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind smakeloosheid niet iets om mee te lachen -.-
tr gemacht. toppadrop mag nietquote:Op zondag 28 april 2019 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
POL / Spaanse Verkiezingen
Stormlooptopique
Nou ik had eerste goeie seks en toen vroeg ik mag ik in je mond klaar komenquote:
Wat aardig van je moederquote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nou ik had eerste goeie seks en toen vroeg ik mag ik in je mond klaar komen
zei ze nee vind ik vies want je lul is overal al in geweest
dus zei ze doe maar condoom om een dan pijp ik je wel tot je klaar komt
toen trok ze het condoom eraf en mocht ik toch erin spuiten
wat een leuk verhaalquote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat een ontroerend verhaalquote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dit heeft echt helemaal niks met goed pijpen te makenquote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat dan wel?quote:Op zondag 28 april 2019 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heeft echt helemaal niks met goed pijpen te maken
Jou nooitquote:Op zondag 28 april 2019 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit weggeweest had je me op negeerlijst staan?
ja iedereen hierquote:Op zondag 28 april 2019 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit weggeweest had je me op negeerlijst staan?
Waar zit jequote:Op zondag 28 april 2019 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
Regen is stom want nu ben ik onvrijwillig in mijn hostel help
Ja, dit in twee maanden, gaat best lekkerquote:
Nee. Wel alpaca en lama. Ik ben mega hypocriet maar behalve kip en vis eet ik het vlees niet als het nog herkenbaar is als het dier wat het was. Zo'n cavia op een bord ziet er zo sneu uit omgquote:
Heb het ook niet opquote:Op maandag 29 april 2019 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Wel alpaca en lama. Ik ben mega hypocriet maar behalve kip en vis eet ik het vlees niet als het nog herkenbaar is als het dier wat het was. Zo'n cavia op een bord ziet er zo sneu uit omg.
Ceviche is zo duurquote:Op maandag 29 april 2019 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb het ook niet op
Wel super vaak ceviche gegetenPeru is echt leuk
Ga je nog naar Bolivia?
Wat is gekste wat je ooit gegeten hebtquote:Op maandag 29 april 2019 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb het ook niet op
Wel super vaak ceviche gegetenPeru is echt leuk
Ga je nog naar Bolivia?
hoe lang blijf je nog in ZA?quote:Op maandag 29 april 2019 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ceviche is zo duur. Wil het nog wel een keer proberen maar niet voor de prijzen die ik nu tegenkom.
Nah, heb Bolivia in drie weken echt bijna volledig uitgespeeld voor m'n gevoel. Uyuni-, pampas- en jungletour gedaan, Death Road gedownhilled op een mountainbike en vrijwel alle relevante steden gezien. Wat een fucking geweldig land zeg. Waanzinnige natuur.
Niets noemenswaardig denk ikquote:Op maandag 29 april 2019 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is gekste wat je ooit gegeten hebt
Je kunt niet alleen maar backpackersvoer etenquote:Op maandag 29 april 2019 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ceviche is zo duur. Wil het nog wel een keer proberen maar niet voor de prijzen die ik nu tegenkom.
Nah, heb Bolivia in drie weken echt bijna volledig uitgespeeld voor m'n gevoel. Uyuni-, pampas- en jungletour gedaan, Death Road gedownhilled op een mountainbike en vrijwel alle relevante steden gezien. Wat een fucking geweldig land zeg. Waanzinnige natuur.
Ik ben vandaag toevallig precies op de helft, nog twee maanden dus.quote:Op maandag 29 april 2019 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe lang blijf je nog in ZA?
Maar als ik dat doe kan ik misschien naar de Galapagoseilanden, Guyana, Suriname en Frans-Guyana wat echt een mega grote wens is.quote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt niet alleen maar backpackersvoer eten
Galapagos is echt kaoloduur tochquote:Op maandag 29 april 2019 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar als ik dat doe kan ik misschien naar de Galapagoseilanden, Guyana, Suriname en Frans-Guyana wat echt een mega grote wens is.
Yea, maar voornamelijk omdat de meeste mensen op cruise gaan. Er zijn budgetmanieren, maar is natuurlijk nog steeds behoorlijk veel duurder dan de rest van het land. Ik heb echter zoiets van nu of nooit, want nu ben ik toch al in de buurt dus goedkoper dan dit zal het niet worden. Ik hoop echt dat het gaat lukken.quote:
Log uitquote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dat is waar, gaat anders waarschijnlijk niet meer gebeurenquote:Op maandag 29 april 2019 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea, maar voornamelijk omdat de meeste mensen op cruise gaan. Er zijn budgetmanieren, maar is natuurlijk nog steeds behoorlijk veel duurder dan de rest van het land. Ik heb echter zoiets van nu of nooit, want nu ben ik toch al in de buurt dus goedkoper dan dit zal het niet worden. Ik hoop echt dat het gaat lukken.
Ben ook een grijze muisquote:Op maandag 29 april 2019 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
saai hoor voor zo'n wereldreiziger
Ja zo ga je Galapagos wel halenquote:Op maandag 29 april 2019 02:55 schreef RockNijntje het volgende:
Cuff me, ik heb net per ongeluk een glas passievruchtensap gestolen ter waarde van 40 eurocent.
Okquote:Op maandag 29 april 2019 02:55 schreef RockNijntje het volgende:
Cuff me, ik heb net per ongeluk een glas passievruchtensap gestolen ter waarde van 40 eurocent.
Bah wat walgelijk GA JE SCHAMEN!quote:Op maandag 29 april 2019 02:55 schreef RockNijntje het volgende:
zal jouw eens cuffenquote:Op maandag 29 april 2019 02:55 schreef RockNijntje het volgende:
Schijnt dat een van de bewoners is aangehouden voor brandstichting, maar er waren dus ook kleine kinderen bij betrokken. Ja ik kwam net van de sportschool af en er reed superveel politie en brandweer voorbijquote:Op donderdag 25 april 2019 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
holyshit joh gek
jezus wat eng, gelukkig niemand gewond.. Was gisteren ook pas laat thuis, zou niet weten hoe ik dit zou kunnen missen. Jij wel meegekregen dus?
Walgelijk ja, beter schaffen ze bijna alles af want je hebt er geen klote aan.quote:Op maandag 29 april 2019 09:24 schreef Myrr het volgende:
Irritante periode dit altijd met al die feestdagen.
Ja, echt vreselijk dat vrij zijnquote:Op maandag 29 april 2019 09:24 schreef Myrr het volgende:
Irritante periode dit altijd met al die feestdagen.
Nergens voor nodig johquote:Op maandag 29 april 2019 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk dat vrij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |