Niets mis meequote:Op maandag 29 april 2019 10:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je geen mbo-1'ers wilt horen praten over hun ervaring in de nagelsalon vorige week wel ja
Maar had je ook tieten in je nek?quote:Op maandag 29 april 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
Ik heb echt een killer kapper gevonden. Goedkoop, ze zei geen woord behalve het noodzakelijke en het zit weer als gegoten. Duurt even voordat je er 1 gevonden hebt maar dan heb je ook wat
Noem je Kiid nu autistisch ?quote:
Goedemorgen.quote:
Wajoowquote:
Goedemorgen kafmevrouw.quote:
Hallo kippenboerquote:
Ik heb echt een hekel aan die smalltalk bij de kapper. Ik heb helemaal geen zin om mijn dag door te nemen met een wildvreemde. Heb liever dat ze hun werk gewoon goed doenquote:
Nee dat doe je hier al de hele dagquote:Op maandag 29 april 2019 11:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die smalltalk bij de kapper. Ik heb helemaal geen zin om mijn dag door te nemen met een wildvreemde. Heb liever dat ze hun werk gewoon goed doen
Jullie ken en mag ik allemaalquote:Op maandag 29 april 2019 11:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee dat doe je hier al de hele dag
"Heb je een vrije dag?"quote:Op maandag 29 april 2019 11:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die smalltalk bij de kapper. Ik heb helemaal geen zin om mijn dag door te nemen met een wildvreemde. Heb liever dat ze hun werk gewoon goed doen
Ga altijd in het weekend dus dat valt nog wel mee, maar ik heb er gewoon niks mee. En de helft van de kappers doen maar wat, maar dit is een blijvertjequote:Op maandag 29 april 2019 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Heb je een vrije dag?"
Nee, ik moet eigenlijk werken, maar ik dacht.. ik kan best naar de kapper...
waaromquote:Op maandag 29 april 2019 11:17 schreef Myrr het volgende:
Heb 1 klasgenoot die ik sinds kort echt wil slaan.
Slaan is nooit de oplossing. Net zo min schelden een oplossing isquote:Op maandag 29 april 2019 11:17 schreef Myrr het volgende:
Heb 1 klasgenoot die ik sinds kort echt wil slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |