Hilarischquote:Op maandag 29 april 2019 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt iets voor fokkers deze app:
https://www.ad.nl/tech/g-(...)n-opsporen~a926ab0d/
Daarvoor ben je vrouw Sammyquote:Op maandag 29 april 2019 08:13 schreef Samzz het volgende:
Jezus ik ben dom, vraag een offerte aan voor nieuwe banden, vergeet ik de maat erbij te zetten.
Wel mooiquote:Op zondag 28 april 2019 17:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)igshid=19shx1tcyamhf
Deze
Ja.quote:
Ik zou even verder Googlenquote:Op maandag 29 april 2019 08:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Sturen ze een offerte voor General, Vredestein en Michelinbanden.
255 euro voor twee nieuwe banden, montage en uitlijnen, fml.
uitlijnen is zo'n 50 tot 100. (afhankelijk waar je heen gaat) Deze prijs is wat aan de hoge kant..quote:Op maandag 29 april 2019 08:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Sturen ze een offerte voor General, Vredestein en Michelinbanden.
255 euro voor twee nieuwe banden, montage en uitlijnen, fml.
Heb al een paar andere garages aangeschreven.quote:Op maandag 29 april 2019 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
uitlijnen is zo'n 50 tot 100. (afhankelijk waar je heen gaat) Deze prijs is wat aan de hoge kant..
Tussen de 40 en 200 euro of zo, afhankelijk van het merk. Maar ik hoef geen Michelin banden of ander duur merk. Dat had ik nog geschrevenquote:
Bij ons is de maandag standaard de drukste avond.quote:Op maandag 29 april 2019 09:01 schreef Allures het volgende:
ik wil met de app inloggen voor de sportles vanavond, zit ie al vol
Zeker allemaal mensen die te veel gedronken hebben dit weekend en het er even af moeten sporten
Als ze je dat per se willen aanbieden nemen ze daar maar mooi een verrekenprijs voor op. Sowieso even alle kosten laten specificeren, dat maakt vergelijken makkelijker.quote:Op maandag 29 april 2019 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 40 en 200 euro of zo, afhankelijk van het merk. Maar ik hoef geen Michelin banden of ander duur merk. Dat had ik nog geschreven.
dat is me bij ons nooit zo opgevallen. Maar lessen lopen normaal nooit zo storm had ik het idee. Behalve spinning maar die doe ik toch nooit want ik krijg een zeer bips van dat zadelquote:Op maandag 29 april 2019 09:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij ons is de maandag standaard de drukste avond.
Die van 40 wil je waarschijnlijk niet mee in een regenbui rijden maar 200 is absoluut niet nodig nee..quote:Op maandag 29 april 2019 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 40 en 200 euro of zo, afhankelijk van het merk. Maar ik hoef geen Michelin banden of ander duur merk. Dat had ik nog geschreven.
Ik zat zelf aan een band van 50 - 60 euro te denken. Niet van 120quote:Op maandag 29 april 2019 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Die van 40 wil je waarschijnlijk niet mee in een regenbui rijden maar 200 is absoluut niet nodig nee..
Die ik noemde zitten voor mijn maat zo'n beetje rond de 75 euro...quote:Op maandag 29 april 2019 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan een band van 50 - 60 euro te denken. Niet van 120.
Ik heb 15 inch velgen. Huidige banden zijn 195/50 R15.quote:Op maandag 29 april 2019 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Die ik noemde zitten voor mijn maat zo'n beetje rond de 75 euro...
Bij kwikfit of profile krijg je gewoon een prijsoverzicht te zien.quote:Op maandag 29 april 2019 09:29 schreef Samzz het volgende:
75 is ook nog okay. Maar ik ga geen 120 euro per band betalen. Ik hoef echt geen Michelin banden.
Ja dat zit hier niet.quote:Op maandag 29 april 2019 09:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij kwikfit of profile krijg je gewoon een prijsoverzicht te zien.
Ik kan bij die garage kiezen:quote:Op maandag 29 april 2019 09:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Als ze je dat per se willen aanbieden nemen ze daar maar mooi een verrekenprijs voor op. Sowieso even alle kosten laten specificeren, dat maakt vergelijken makkelijker.
Vind de prijzen niet eens zo extreem; gok dat ze wel nog wel een goedkopere band aan kunnen bieden.quote:Op maandag 29 april 2019 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan bij die garage kiezen:
General: 90 euro per band
Vredestein: 96 euro per band
Michelin: 107 euro per band
Uitlijnen en montage: 75 euro
Ik heb nog een paar andere garages geschreven, kijken wat die aanbieden. Volgens mij hoeft t echt niet zo duur.
Voor die merken waarschijnlijk niet. Maar ik rijd nog geen 10000 km per jaar. Ik hoef geen Michelin bandenquote:Op maandag 29 april 2019 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind de prijzen niet eens zo extreem; gok dat ze wel nog wel een goedkopere band aan kunnen bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 29 april 2019 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Eindelijk nieuwe versiering voor in mijn woonkamer gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 29 april 2019 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Eindelijk nieuwe versiering voor in mijn woonkamer gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dat geval zou ik ook niet voor zo'n dure band kiezen.quote:Op maandag 29 april 2019 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die merken waarschijnlijk niet. Maar ik rijd nog geen 10000 km per jaar. Ik hoef geen Michelin banden.
Even de andere garages afwachten, en anders ga ik voor een van de eerste twee of zo.
Dat dacht ik wel.quote:Op maandag 29 april 2019 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ook niet voor zo'n dure band kiezen.
Zou wel beide achterbanden (of voor?) laten vervangen en uitlijnen.quote:Op maandag 29 april 2019 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan bij die garage kiezen:
General: 90 euro per band
Vredestein: 96 euro per band
Michelin: 107 euro per band
Uitlijnen en montage: 75 euro
Ik heb nog een paar andere garages geschreven, kijken wat die aanbieden. Volgens mij hoeft t echt niet zo duur.
Niks zit in Zeeuws Vlaanderenquote:Op maandag 29 april 2019 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier 2 conti's a ¤50, montage regelen hun bij een garage in je buurt.
Ben jij voor ¤175,- weer helemaal het vrouwtje.![]()
https://www.bandenconcurr(...)zGhoIMxoCqp4QAvD_BwE
Wel "iets" met een banden montage apparaat.quote:
Jij hebt haar al een dm gestuurd natuurlijk om ze te komen monteren in ruil voor naturaquote:Op maandag 29 april 2019 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel "iets" met een banden montage apparaat.
Trouwens Samzz heeft vakantie en kan best naar een bandenboer over de plas rijden.
Nee joh gek.quote:Op maandag 29 april 2019 10:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt haar al een dm gestuurd natuurlijk om ze te komen monteren in ruil voor natura
Even goed uitlijnenquote:Op maandag 29 april 2019 10:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt haar al een dm gestuurd natuurlijk om ze te komen monteren in ruil voor natura
Ik ga beide voorbanden laten vervangen jaquote:Op maandag 29 april 2019 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou wel beide achterbanden (of voor?) laten vervangen en uitlijnen.
Ik heb geen vakantie. Over twee wekenquote:Op maandag 29 april 2019 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel "iets" met een banden montage apparaat.
Trouwens Samzz heeft vakantie en kan best naar een bandenboer over de plas rijden.
Balanceren is standaard (hoop ik). Uitlijnen is dat zeker niet. Wel aan te radenquote:Op maandag 29 april 2019 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga beide voorbanden laten vervangen ja. Uitlijnen lijkt me standaard.
Had ik op instagram ook alquote:Op maandag 29 april 2019 11:14 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend Twitter geopend. GoT spoiler gezien
Dat is zoiets als naar een park lopen en verbaasd zijn dat je een hond ziet.quote:Op maandag 29 april 2019 11:14 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend Twitter geopend. GoT spoiler gezien
Nee.quote:Op maandag 29 april 2019 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is zoiets als naar een park lopen en verbaasd zijn dat je een hond ziet.
Oh, okay. Ja goed, ik heb dat bij de aanvraag vermeld.quote:Op maandag 29 april 2019 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Balanceren is standaard (hoop ik). Uitlijnen is dat zeker niet. Wel aan te raden
Ja ditquote:Op maandag 29 april 2019 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie opent er dan ook social media als je weet dat shit eindelijk aan gaat
Dit.quote:Op maandag 29 april 2019 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ik word al onrustig als ik lees dat jullie spoilers weten.
Gewoon de 2018quote:Op maandag 29 april 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
Jongens had ik al gezegd dat ik 12 miljoen miljard terug krijg van de belasting
En dat ik niet weet wat ik wil kopen
Behalve misschien heel fashion nova
En een iPad. Maar ik heb nog steeds geen zin om uit te zoeken welke
Boeit ons niksquote:Op maandag 29 april 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
Dat gaat zonder na te denken.quote:Op maandag 29 april 2019 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Koop een eiland. Ga ik daar allemaal leuke dingen in elkaar klussen voor je.quote:Op maandag 29 april 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
Niet echt. Als er net een nieuwe aflevering uit is van een van de populairste series, dus kun je gewoon spoilers verwachten op dat soort platformen.quote:
Vaste ochtendroutinequote:Op maandag 29 april 2019 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat maakt je vergelijking niet ineens beterquote:Op maandag 29 april 2019 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt. Als er net een nieuwe aflevering uit is van een van de populairste series, dus kun je gewoon spoilers verwachten op dat soort platformen.
Mag jij op mijn eiland danquote:Op maandag 29 april 2019 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Koop een eiland. Ga ik daar allemaal leuke dingen in elkaar klussen voor je.
Oke Henkquote:Op maandag 29 april 2019 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat maakt je vergelijking niet ineens beter
Niemand is verbaast. We dachten gewoon niet na bij het openen. Dus nogmaals, je vergelijking slaat nergens opquote:
zonder shirt danquote:Op maandag 29 april 2019 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Al die lounge shit die ik voor je ga bouwen jongeuh.
Geen idee, sommigen zweren bij Apple, anderen vinden een Samsung ook wel prima. Maar je had het over iPad dus ik dacht aan Apple.quote:Op maandag 29 april 2019 11:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef niet perse apple denk ik? Of zijn die andere per definitie kut?
Haat aan spoilers.quote:Op maandag 29 april 2019 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ik noem al die dingen gewoon iPadquote:Op maandag 29 april 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, sommigen zweren bij Apple, anderen vinden een Samsung ook wel prima. Maar je had het over iPad dus ik dacht aan Apple.
Wij gaan hier heus niets verklappen hoorquote:Op maandag 29 april 2019 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, eerste die haarlijn... Nu gaan jullie em nog dik noemen ookquote:Op maandag 29 april 2019 11:46 schreef Debsterr het volgende:
Eindelijk eens gereserveerd bij The Fat Angel. Wel pas 7 juni maar ach
quote:Op maandag 29 april 2019 11:46 schreef Debsterr het volgende:
Eindelijk eens gereserveerd bij The Fat Angel. Wel pas 7 juni maar ach
quote:Op maandag 29 april 2019 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Jezus, eerste die haarlijn... Nu gaan jullie em nog dik noemen ook
Je kan ook onnadenkend uit routine het park in lopen en toch opkijken van een hond.quote:Op maandag 29 april 2019 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand is verbaast. We dachten gewoon niet na bij het openen. Dus nogmaals, je vergelijking slaat nergens op
Soberso, dat is de reden dat dat restaurant ook zo heet.quote:Op maandag 29 april 2019 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Jezus, eerste die haarlijn... Nu gaan jullie em nog dik noemen ook
Volgens mij 5 of 6 inclusief het wijn-arrangement. Straks eens kijken wat ze nu nog op het menu hebben staan.quote:Op maandag 29 april 2019 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice. Hoeveel gangen heb je gedaan?
Ik denk dat wij ook voor 6 en wijn gaan. Waarschijnlijk BOB glazen voor KM, anders kan 'ie niet meer naar huis fietsenquote:Op maandag 29 april 2019 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij 5 of 6 inclusief het wijn-arrangement. Straks eens kijken wat ze nu nog op het menu hebben staan.
Altijd de maximale optie kiezen tochquote:Op maandag 29 april 2019 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice. Hoeveel gangen heb je gedaan?
Zoveel meer ben ik ook niet gaan verdienenquote:
Plus dat Apple zo'n beetje de enige is die nog steeds tablets uitbrengt. De rest doet er geen fuck meer mee.quote:Op maandag 29 april 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, sommigen zweren bij Apple, anderen vinden een Samsung ook wel prima. Maar je had het over iPad dus ik dacht aan Apple.
Bij Android is het inderdaad een bij-product en de support is ook bijzonder matig qua updates.quote:Op maandag 29 april 2019 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Plus dat Apple zo'n beetje de enige is die nog steeds tablets uitbrengt. De rest doet er geen fuck meer mee.
Klinkt als ieder Android device dit.quote:Op maandag 29 april 2019 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Android is het inderdaad een bij-product en de support is ook bijzonder matig qua updates.
Daarom komt apple ook weg met niet vernieuwen op iPads. Omdat er geen concurrentie is en die dingen echt prima werken.quote:Op maandag 29 april 2019 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Android is het inderdaad een bij-product en de support is ook bijzonder matig qua updates.
Sommige telefoons zijn wel ok, maar blijf gewoon bij mijn oude iPhone. En koop daarna vast wel weer een nieuwe die niet idioot duur is.quote:Op maandag 29 april 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klinkt als ieder Android device dit.
Heb er privé geen, maar zit er wel weer aan te denken op termijn. Heb eerst nog wat andere uitgaven voor mijn vakantie.quote:Op maandag 29 april 2019 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom komt apple ook weg met niet vernieuwen op iPads. Omdat er geen concurrentie is en die dingen echt prima werken.
weet ik veelquote:Op maandag 29 april 2019 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Maar welke galaxy tab want volgens mij zijn er twintig verschillende.
Heb er nog eentje, maar dat is best een oude. Zit aan een upgrade te denken. Maar zo veel gebruik ik dat ding niet. Meestal als ik op vakantie ben ofzo.quote:Op maandag 29 april 2019 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige telefoons zijn wel ok, maar blijf gewoon bij mijn oude iPhone. En koop daarna vast wel weer een nieuwe die niet idioot duur is.
De Samsung Galaxy Fold gaat ook wel weer lekker
[..]
Heb er privé geen, maar zit er wel weer aan te denken op termijn. Heb eerst nog wat andere uitgaven voor mijn vakantie.
Die niet bestaan voor je obscure device omdat niemand er eentje heeft.quote:Op maandag 29 april 2019 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Nu kun je wel naar leuke hoesjes shoppen
Omdat niemand een Galaxy Tab koopt?quote:Op maandag 29 april 2019 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Die niet bestaan voor je obscure device omdat niemand er eentje heeft.
In een Nederlandse trein?quote:Op maandag 29 april 2019 12:38 schreef Q. het volgende:
Fijn, van die mensen die op je gereserveerde plek in de trein gaan zitten. En die het principe van reservering niet snappen.
Niet dit specifieke model omdat er 9424 modellen zijn. En andere hoesjes passen natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 april 2019 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat niemand een Galaxy Tab koopt?
Ja ik ga er alleen tv op kijken in badquote:Op maandag 29 april 2019 12:38 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb indertijd ook een Samsung tavlet gejaald en ben er tot nu toe erg tevreden over.
Pak hem beet de hekft qua prijs van een vergelijkbare ipad. Ipad was me echt te duur voor wat ik er mee doe.
Qua telefoon ook overgestapt van apple naar samsung en tot nu toe ook geen moment spijt van.
Mag je dat in het Duits gaan uitleggenquote:Op maandag 29 april 2019 12:38 schreef Q. het volgende:
Fijn, van die mensen die op je gereserveerde plek in de trein gaan zitten. En die het principe van reservering niet snappen.
Duits praten. Heerlijk.quote:Op maandag 29 april 2019 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag je dat in het Duits gaan uitleggen![]()
RAUSSSSS
Ik klap altijd dicht als ik Duits moet lullen, of ik begin Engels te pratenquote:
Zwei bier bitte.quote:Op maandag 29 april 2019 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik klap altijd dicht als ik Duits moet lullen, of ik begin Engels te praten
Kan ich mit karte bezahlen bitte is het enige wat er redelijk vloeiend uitkomt. Ook het enige dat ik regelmatig nodig heb qua Duits lullen
Het waren Nederlanders. Wie anders?quote:Op maandag 29 april 2019 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag je dat in het Duits gaan uitleggen![]()
RAUSSSSS
En dan krijg je 90% van de tijd "NEIN!" te horenquote:Op maandag 29 april 2019 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik klap altijd dicht als ik Duits moet lullen, of ik begin Engels te praten
Kan ich mit karte bezahlen bitte is het enige wat er redelijk vloeiend uitkomt. Ook het enige dat ik regelmatig nodig heb qua Duits lullen
Daar ben ik niet. Kom je wel langs mijn oude werk.quote:Op maandag 29 april 2019 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als ik zo door Hengelo kom.
Valt mee tegenwoordig. Maar ze lopen er nog wel 20 jaar mee achterquote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan krijg je 90% van de tijd "NEIN!" te horen
Ja hoor, onze ervaren wereldreiziger weet ook weer hoe het zit hoorquote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan krijg je 90% van de tijd "NEIN!" te horen
Met alles. Achterlijk land.quote:Op maandag 29 april 2019 12:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Valt mee tegenwoordig. Maar ze lopen er nog wel 20 jaar mee achter
Gewoon niet naar Keukenconcurrent gaan.quote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Keukenverkopers zijn het ergste soort verkopers
Kom er net vandaan. Weer terug naar de beschaving.quote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar ben ik niet. Kom je wel langs mijn oude werk.
Waar ga je heen? Berlijn?
Geen bereik?quote:Op maandag 29 april 2019 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Berlijn dus lekker 6 uur boemelen. Zonder mobiel internet want Duitsland.
Die bij de keukenconcurrent was zo opdringerig na mijn "ik wil graag even rondkijken" dat ik direct de zaak weer uitgelopen benquote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dan ook haramquote:Op maandag 29 april 2019 12:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag in Berlijn ook op steeds minder plekken
Weinig van gemerkt vorig jaar. Ik waande mij daar op een festivalquote:Op maandag 29 april 2019 12:52 schreef MCH het volgende:
[..]
En wat moeten de bierflesjes verzamelaars danquote:Op maandag 29 april 2019 12:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Die leveren slechts 8 cent op, die gaan voor de colaflessen.quote:Op maandag 29 april 2019 12:54 schreef Chia het volgende:
[..]
En wat moeten de bierflesjes verzamelaars dan
Handhaving is er nauwelijks inderdaad, Berlijnquote:Op maandag 29 april 2019 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt vorig jaar. Ik waande mij daar op een festival
We gaan nu nog niks kopen. De aannemer is nu aan het tekenen en wij gaan alvast kijken zo dat we weten wat we willen en straks meteen kunnen bestellen ivm levertijdenquote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Flink drama maken midden in de zaakquote:Op maandag 29 april 2019 12:58 schreef Allures het volgende:
[..]
We gaan nu nog niks kopen. De aannemer is nu aan het tekenen en wij gaan alvast kijken zo dat we weten wat we willen en straks meteen kunnen bestellen ivm levertijden
En ik ben het ergste soort klant denk ik
Behalve het leuke meisje in de kledingzaak in Gronauquote:Op maandag 29 april 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:
Gewoon Nederlands praten, verstaan ze prima.
naja jullie kennen me ook ondertussen tochquote:Op maandag 29 april 2019 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flink drama maken midden in de zaak
Dan ben je vrij onaantrekkelijk inderdaadquote:Op maandag 29 april 2019 13:19 schreef Allures het volgende:
[..]
naja jullie kennen me ook ondertussen tochals ik iets niet wil, dan wil ik het niet. En ik kan vrij koppig zijn
het houdt me veilig van een bepaalde doelgroep inderdaadquote:Op maandag 29 april 2019 13:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan ben je vrij onaantrekkelijk inderdaad
Dop is vrij stoïcijns geloof ikquote:Op maandag 29 april 2019 13:24 schreef Allures het volgende:
[..]
het houdt me veilig van een bepaalde doelgroep inderdaad
Ja, dit is wel helemaal mijn niveau natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2019 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
De enige plek waar je je een beetje thuis voelt
Ik vond het alleen in Duitsland leuk. Oh en bij Ikea. Lief meisje daarquote:Op maandag 29 april 2019 13:24 schreef Allures het volgende:
[..]
het houdt me veilig van een bepaalde doelgroep inderdaad
Duitsland is kut en de Ikea in Duitsland ookquote:Op maandag 29 april 2019 14:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond het alleen in Duitsland leuk. Oh en bij Ikea. Lief meisje daar
Ik ken niet heel Duitsland maar ik kan je verzekeren dat Berlijn alles behalve kut is.quote:Op maandag 29 april 2019 14:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Duitsland is kut en de Ikea in Duitsland ook
Ik stel al jaren mn badkamer uit.quote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vond het uitzoeken op internet van mijn keuken ook best wel leuk; werd wel een beetje een puzzel uiteindelijk.
Mijn badkamer staat op de lijst; alleen de bankrekening wil nog niet meewerken hier.quote:Op maandag 29 april 2019 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stel al jaren mn badkamer uit.
Zo geen tijd voor / zin in
Ik heb de badkamer gekregen via een bonus van t werk, ongeveer.quote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn badkamer staat op de lijst; alleen de bankrekening wil nog niet meewerken hier.
Berlijn is ook kutquote:Op maandag 29 april 2019 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken niet heel Duitsland maar ik kan je verzekeren dat Berlijn alles behalve kut is.
Ik kan echt uren zoeken naar een douchekraan die mooi en praktisch isquote:Op maandag 29 april 2019 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de badkamer gekregen via een bonus van t werk, ongeveer.
Maar ik zie op tegen de tijd in t stof en t uitzoeken en zo kost zoveel tijd (die ik niet heb of er niet in wil steken).
Weet ongeveer wel wat ik wil, maar mn huidige badkamer irriteert me niet hard genoeg om t echt eens door te zetten.
Oh verschrikelijk, neequote:Op maandag 29 april 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan echt uren zoeken naar een douchekraan die mooi en praktisch is
Ik neem aan dat jij niks zelf gaat doen?quote:Op maandag 29 april 2019 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik zie op tegen de tijd in t stof en t uitzoeken en zo kost zoveel tijd (die ik niet heb of er niet in wil steken).
Ik wil allerlei dingen bestellen die ze in standaard badkamerzaken niet hebben.quote:Op maandag 29 april 2019 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niks zelf gaat doen?
2 dagen.
Vibrerende douchekoppen enzo?quote:Op maandag 29 april 2019 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil allerlei dingen bestellen die ze in standaard badkamerzaken niet hebben.
Heb ik ook weleens. Dan zit er een idee in mijn hoofd maar niemand die zoiets maakt/verkoopt.quote:Op maandag 29 april 2019 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil allerlei dingen bestellen die ze in standaard badkamerzaken niet hebben.
Persoonlijke trauma's nemen wij niet mee in de beoordeling.quote:Op maandag 29 april 2019 14:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Duitsland is kut en de Ikea in Duitsland ook
Ik gok met verleggen van leidingen en zo, misschien iets langer?quote:Op maandag 29 april 2019 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niks zelf gaat doen?
2 dagen.
Nu jij er bent.quote:
Met leidingen verleggen en alles afkitten maken we er gewoon 4 dagen van. Maar langer is echt niet nodig.quote:Op maandag 29 april 2019 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok met verleggen van leidingen en zo, misschien iets langer?
Is dat echt zo hap snap gebeurd? 2 dagen douchen bij de buuf overleef ik nog wel!
Als ik ooit mijn badkamer ga laten doen dan wordt het ook zoiets denk ik. In ieder geval geen antraciet tegels meer op de vloerquote:Op maandag 29 april 2019 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh verschrikelijk, nee
[ afbeelding ]
Dit ongeveer. Strak witte mebels (net als in mn huiskamer) en betonlook tegels.
Vannacht belabberd geslapen, maar verder prima. En met jou?quote:
Nog nooit geweest.quote:Op maandag 29 april 2019 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
Beetje lopen haten op Berlijn. Tsss.
Eigenlijk hetzelfde als jij. Ook slecht geslapen, maar verder alles goed. Blij als ik mijn eigen bed weer heb.quote:Op maandag 29 april 2019 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vannacht belabberd geslapen, maar verder prima. En met jou?
Echt benieuwd waar dat vandaan komt. Voel me bijna persoonlijk aangevallen.quote:Op maandag 29 april 2019 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom heb je je eigen bed niet?quote:Op maandag 29 april 2019 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als jij. Ook slecht geslapen, maar verder alles goed. Blij als ik mijn eigen bed weer heb.
Omdat ik tijdelijk elders verblijf.quote:
Niks wat ik wil delen op een openbaar forum.quote:
PM maar danquote:Op maandag 29 april 2019 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat ik wil delen op een openbaar forum.
Neuhquote:
Jammer dit. Wilde je net een tettenfoto terugsturen.quote:
Ik hoop dat je tettenfoto's beter zijn dan je leugens.quote:Op maandag 29 april 2019 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dit. Wilde je net een tettenfoto terugsturen.
Sowieso. Helaas zul je daar alleen nooit zekerheid over krijgenquote:Op maandag 29 april 2019 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tettenfoto's beter zijn dan je leugens.
Ow. Ok.quote:Op maandag 29 april 2019 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Met leidingen verleggen en alles afkitten maken we er gewoon 4 dagen van. Maar langer is echt niet nodig.
Je bent zelf gezellig hierquote:
Het is ze van harte gegund.quote:Op maandag 29 april 2019 15:55 schreef Debsterr het volgende:
rival en Faxie weten wel hoe goed die pics zijn.
quote:Op maandag 29 april 2019 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
Zo goed zijn je leugens nietquote:Op maandag 29 april 2019 15:55 schreef Debsterr het volgende:
rival en Faxie weten wel hoe goed die pics zijn.
Dat had ik 10 minuten geleden ook al geconstateerd.quote:
Kloptquote:Op maandag 29 april 2019 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent zelf gezellig hier
Hoe was je K-nacht/dag?
Jonge, waren goeie tieten, tikje groter alleen dan de mijne.quote:
Ja stuur danquote:Op maandag 29 april 2019 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jonge, waren goeie tieten, tikje groter alleen dan de mijne.
Ja, die stuur je nog als iemand een verjaardagsuitnodiging stuurtquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, die stuur je nog als iemand een verjaardagsuitnodiging stuurt
Altijd feest tochquote:Op maandag 29 april 2019 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 april 2019 16:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
K-nacht heel ff Wilhelminaplein en Markt. Verstandig om 01.00 gegaan (want repetities en zo, en woensdag starten de shows).quote:Op maandag 29 april 2019 16:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt.
Ja leuk! K-nacht dan, daarna was ik zeer brak. En de jouwe?
Klinkt als een prima weekend welquote:Op maandag 29 april 2019 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
K-nacht heel ff Wilhelminaplein en Markt. Verstandig om 01.00 gegaan (want repetities en zo, en woensdag starten de shows).
K-dag was Avengers in de bios, daarna ff Kleine Berg. Vervolgens verjaardag heul ver weg.
Dus niet echt enorm gevierd. Maar t was prima
Ja?quote:
Ik verzamel zo.quote:
Wrijft ie graag overheen?quote:Op maandag 29 april 2019 16:05 schreef Debsterr het volgende:
KM heeft een boobie foto als vergrendelscherm
Geen idee, als ik bij hem ben hoeft dat nietquote:
Van jou?quote:Op maandag 29 april 2019 16:05 schreef Debsterr het volgende:
KM heeft een boobie foto als vergrendelscherm
Rival komt gewoon poetsenquote:
Ik heb een legendary. Die bang je niet zomaar.quote:
Vang, VANG!quote:Op maandag 29 april 2019 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een legendary. Die bang je niet zomaar.
Te laat Air, en we weten allemaal dat dit geen fout was.quote:
Als er iemand een legendary met ease banged dan ben ik t welquote:Op maandag 29 april 2019 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een legendary. Die bang je niet zomaar.
quote:Op maandag 29 april 2019 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Te laat Air, en we weten allemaal dat dit geen fout was.
Try mequote:Op maandag 29 april 2019 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er iemand een legendary met ease banged dan ben ik t wel
Oeh!quote:Op maandag 29 april 2019 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even de leidingen goed doorsmeren ook?
Sure. Maar dan wel pas volgende week.quote:
Als het volgende week al kan zit 'ie niet heel vol.quote:Op maandag 29 april 2019 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure. Maar dan wel pas volgende week.
Agenda zit vol
Je doet er meestal langer over maar tis prima te doen in 4 dagen.quote:Op maandag 29 april 2019 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Droogtijden en alles. Gaat niet lukken met 4 dagen.
Hangt er ook een beetja vanaf wat er allemaal moet gebeuren natuurlijk. Moet helemaal een nieuwe vloer gestort, moet er leidingwerk verlegd of zit alles al op de goede plek.....quote:Op maandag 29 april 2019 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Je doet er meestal langer over maar tis prima te doen in 4 dagen.
Keuzes keuzes. Mijn terrazzo blad is tegenwoordig wel helemaal hip.quote:Op maandag 29 april 2019 16:11 schreef Allures het volgende:
Nou echt 100% met rust gelaten bij de keukens hoor
Maar wel chagrijnig om dat met elk type blad wel wat mis is
Maar steen dus poreusquote:Op maandag 29 april 2019 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keuzes keuzes. Mijn terrazzo blad is tegenwoordig wel helemaal hip.
Ik heb zonder coating; maar met een goede coating kom je al een heel eind. Aan de andere kant maak ik het ook meteen schoon dus weinig last vanquote:
Ik heb geen tinderneukie. Maar mijn date was heel erg leuk, komend weekend hebben we weer afgesprokenquote:
Hopelijk zet ie snel je kruis in brandquote:Op maandag 29 april 2019 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen tinderneukie. Maar mijn date was heel erg leuk, komend weekend hebben we weer afgesproken.
Daar kun je beter even mee naar de dokter gaan. En denk dat je vriendin misschien een ander gehad heeft als het iets recents is.quote:
Ik bedoelde dit figuurlijkquote:Op maandag 29 april 2019 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kun je beter even mee naar de dokter gaan. En denk dat je vriendin misschien een ander gehad heeft als het iets recents is.
Dat wist ik inderdaad de eerste minuut al.quote:Op maandag 29 april 2019 17:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, je weet nu toch al wel of het een blijvertje is.
En?quote:Op maandag 29 april 2019 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wist ik inderdaad de eerste minuut al.
Ik wil gewoon 1 die vlekbestendig is, niet poreus, onderhouds arm en waar je gewoon een hete pan op kunt zettenquote:Op maandag 29 april 2019 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb zonder coating; maar met een goede coating kom je al een heel eind. Aan de andere kant maak ik het ook meteen schoon dus weinig last van
We hebben nog een date afgesproken. Waarom lees je nietquote:
Epoxyquote:Op maandag 29 april 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 1 die vlekbestendig is, niet poreus, onderhouds arm en waar je gewoon een hete pan op kunt zetten
Dat gooien ze tegenwoordig overal overheen. Hittebestendige epoxy kan tot iets van 130 graden hebben dacht ik.quote:Op maandag 29 april 2019 17:26 schreef Allures het volgende:
[..]
dat wordt de vloer. Heb je daar ook al werkbladen van?
Banwaardig eigenlijk.quote:Op maandag 29 april 2019 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben nog een date afgesproken. Waarom lees je niet.
Heb even snel gegoogled maar zie alleen glans. Kan het ook mat?quote:Op maandag 29 april 2019 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gooien ze tegenwoordig overal overheen. Hittebestendige epoxy kan tot iets van 130 graden hebben dacht ik.
Ik heb geen flauw idee of het mat kan.quote:Op maandag 29 april 2019 17:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Heb even snel gegoogled maar zie alleen glans. Kan het ook mat?
Heb vandaag 4 keukenzaken gehad maar het nergens gezien
Nee, okay. Wat ik ervan begrepen heb moet je t wel onderhouden. Tenminste, ik meen me te herinneren dat beton wel wat onderhoud vergt.quote:
Houtquote:Op maandag 29 april 2019 17:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou altijd voor mooi houten blad gaan
we willen er een houten stuk aan/deel inquote:Op maandag 29 april 2019 17:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou altijd voor mooi houten blad gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |