Hilarischquote:Op maandag 29 april 2019 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt iets voor fokkers deze app:
https://www.ad.nl/tech/g-(...)n-opsporen~a926ab0d/
Daarvoor ben je vrouw Sammyquote:Op maandag 29 april 2019 08:13 schreef Samzz het volgende:
Jezus ik ben dom, vraag een offerte aan voor nieuwe banden, vergeet ik de maat erbij te zetten.
Wel mooiquote:Op zondag 28 april 2019 17:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)igshid=19shx1tcyamhf
Deze
Ja.quote:
Ik zou even verder Googlenquote:Op maandag 29 april 2019 08:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Sturen ze een offerte voor General, Vredestein en Michelinbanden.
255 euro voor twee nieuwe banden, montage en uitlijnen, fml.
uitlijnen is zo'n 50 tot 100. (afhankelijk waar je heen gaat) Deze prijs is wat aan de hoge kant..quote:Op maandag 29 april 2019 08:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Sturen ze een offerte voor General, Vredestein en Michelinbanden.
255 euro voor twee nieuwe banden, montage en uitlijnen, fml.
Heb al een paar andere garages aangeschreven.quote:Op maandag 29 april 2019 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
uitlijnen is zo'n 50 tot 100. (afhankelijk waar je heen gaat) Deze prijs is wat aan de hoge kant..
Tussen de 40 en 200 euro of zo, afhankelijk van het merk. Maar ik hoef geen Michelin banden of ander duur merk. Dat had ik nog geschrevenquote:
Bij ons is de maandag standaard de drukste avond.quote:Op maandag 29 april 2019 09:01 schreef Allures het volgende:
ik wil met de app inloggen voor de sportles vanavond, zit ie al vol
Zeker allemaal mensen die te veel gedronken hebben dit weekend en het er even af moeten sporten
Als ze je dat per se willen aanbieden nemen ze daar maar mooi een verrekenprijs voor op. Sowieso even alle kosten laten specificeren, dat maakt vergelijken makkelijker.quote:Op maandag 29 april 2019 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 40 en 200 euro of zo, afhankelijk van het merk. Maar ik hoef geen Michelin banden of ander duur merk. Dat had ik nog geschreven.
dat is me bij ons nooit zo opgevallen. Maar lessen lopen normaal nooit zo storm had ik het idee. Behalve spinning maar die doe ik toch nooit want ik krijg een zeer bips van dat zadelquote:Op maandag 29 april 2019 09:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij ons is de maandag standaard de drukste avond.
Die van 40 wil je waarschijnlijk niet mee in een regenbui rijden maar 200 is absoluut niet nodig nee..quote:Op maandag 29 april 2019 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen de 40 en 200 euro of zo, afhankelijk van het merk. Maar ik hoef geen Michelin banden of ander duur merk. Dat had ik nog geschreven.
Ik zat zelf aan een band van 50 - 60 euro te denken. Niet van 120quote:Op maandag 29 april 2019 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Die van 40 wil je waarschijnlijk niet mee in een regenbui rijden maar 200 is absoluut niet nodig nee..
Die ik noemde zitten voor mijn maat zo'n beetje rond de 75 euro...quote:Op maandag 29 april 2019 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan een band van 50 - 60 euro te denken. Niet van 120.
Ik heb 15 inch velgen. Huidige banden zijn 195/50 R15.quote:Op maandag 29 april 2019 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Die ik noemde zitten voor mijn maat zo'n beetje rond de 75 euro...
Bij kwikfit of profile krijg je gewoon een prijsoverzicht te zien.quote:Op maandag 29 april 2019 09:29 schreef Samzz het volgende:
75 is ook nog okay. Maar ik ga geen 120 euro per band betalen. Ik hoef echt geen Michelin banden.
Ja dat zit hier niet.quote:Op maandag 29 april 2019 09:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij kwikfit of profile krijg je gewoon een prijsoverzicht te zien.
Ik kan bij die garage kiezen:quote:Op maandag 29 april 2019 09:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Als ze je dat per se willen aanbieden nemen ze daar maar mooi een verrekenprijs voor op. Sowieso even alle kosten laten specificeren, dat maakt vergelijken makkelijker.
Vind de prijzen niet eens zo extreem; gok dat ze wel nog wel een goedkopere band aan kunnen bieden.quote:Op maandag 29 april 2019 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan bij die garage kiezen:
General: 90 euro per band
Vredestein: 96 euro per band
Michelin: 107 euro per band
Uitlijnen en montage: 75 euro
Ik heb nog een paar andere garages geschreven, kijken wat die aanbieden. Volgens mij hoeft t echt niet zo duur.
Voor die merken waarschijnlijk niet. Maar ik rijd nog geen 10000 km per jaar. Ik hoef geen Michelin bandenquote:Op maandag 29 april 2019 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind de prijzen niet eens zo extreem; gok dat ze wel nog wel een goedkopere band aan kunnen bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 29 april 2019 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Eindelijk nieuwe versiering voor in mijn woonkamer gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 29 april 2019 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Eindelijk nieuwe versiering voor in mijn woonkamer gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In dat geval zou ik ook niet voor zo'n dure band kiezen.quote:Op maandag 29 april 2019 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die merken waarschijnlijk niet. Maar ik rijd nog geen 10000 km per jaar. Ik hoef geen Michelin banden.
Even de andere garages afwachten, en anders ga ik voor een van de eerste twee of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |