De Godmother!quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)t-wapens-op-golfpark
[..]
Golf? Hilversum? Ik leg toch wel een link, hoor...
Eenvoudiger zou zijn om te informeren of iemand paardenkoppen mist.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu zijn die paardenhoofden ook niet meer zo vergezocht...
Als ik de politie was, zou ik even op gaan zoeken wanneer "iemand" zei te gaan golfen en wanneer er gewapende overvallen zijn gepleegd.
Dat zijn leuke dingetjesquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph haalde de tas met foto-apparatuur, die al honderd jaar niet meer gebruikt is, tevoorschijn en daar kwam o.a. een ibook uit tevoorschijn. Ding doet het nog prima
Het lot van een oma. Heb je het naar je zin daar? Lekker zonnig?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:59 schreef just me het volgende:
Mijn tablet is momenteel overgenomen door de kabouters 🙂
Het is heerlijk weer, niet al te warm dus goed te doen. Mijn kamer heeft 2 balkons dus ik kan kiezen waar ik me wil terugtrekken en dat is af en toe wel nodig 😉quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het lot van een oma. Heb je het naar je zin daar? Lekker zonnig?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer, niet al te warm dus goed te doen. Mijn kamer heeft 2 balkons dus ik kan kiezen waar ik me wil terugtrekken en dat is af en toe wel nodig 😉
Nog 70 minuten hèquote:
Oh ja, ik let niet heel erg op hierquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik doelde op de 3x*O* van symph en 1 van mij
Mooi moment voor een toiletbreak.quote:
Het moet ergens van betaald worden hè?quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt, 15 minuten rust, 12 minuten reclame ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |