quote:
Op vrijdag 3 april 2020 08:23 schreef Pheno het volgende:De huizenprijzen hier zijn in ieder geval nog normaler. En rust, nou ja, op dit moment heb je overal rust. Maar hier kun je nog gewoon paracetamol kopen zag ik

Niet lang meer overigens, de voorraad in heel Nederland is op aan het raken en er komen voorlopig geen nieuwe leveringen uit India. Momenteel is het overigens nog wel goed verkrijgbaar (vrijwel overal trouwens, iedereen heeft al ingeslagen), maar er komen vanuit het DC geen nieuwe leveringen meer is maandag voor gewaarschuwd dus ik verwacht dat het vanaf half april tot eind juni nergens verkrijgbaar zal zijn, ook niet in Gelderse gehuchten

En ik sta overigens ook binnen een kwartier in een bos. Wel een grotendeels aangelegd bos, maar inclusief processierupsen, wilde bramen en wiebelbruggen! En ik sta ook binnen een kwartier in een groot winkelcentrum met alle belangrijke winkels, een theater en een bioscoop.
Maar ik had denk ik net zo lief in Friesland of Overijssel gewoond. Maar dat is qua baan voor mijn man niet te doen, weinig reistijd (veel vrije tijd) heeft voor ons prioriteit, naast bij familie in de buurt wonen. En we wonen nu ook al heel goedkoop dankzij gunstige hypotheekvoorwaarden.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk