Wijchen is een metropool in vergelijking met mijn dorpje.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon nu in een klein dorpje net buiten Nijmegen(Wijchen). Maar voor het gemak roep ik altijd maar Nijmegen, want al die gasten uit de Randstad snappen dat nog net.
Eigenlijk zijn we wel klaar met de drukte hier. En zijn we wel toe aan wat meer ruimte om ons heenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:26 schreef koei het volgende:
Ik ken Wijchen ook! Ben er ooit doorheen gewandeld...
Maar waarom zou je daarheen willen verhuizen vanuit de randstad Fipo?
Dat mis ik wel aan wonen in een dorp... Gewoon random iedereen groeten op straatquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:33 schreef Pheno het volgende:
Dat is nu wel een voordeel ja: ik loop de deur uit en binnen een kwartier sta ik in een bos. Gelukkig zijn de meeste mensen te lui om die kant op te lopen. Dus geen drukte en als ik drie keer hoi moet zeggen is het veel
Niet lang meer overigens, de voorraad in heel Nederland is op aan het raken en er komen voorlopig geen nieuwe leveringen uit India. Momenteel is het overigens nog wel goed verkrijgbaar (vrijwel overal trouwens, iedereen heeft al ingeslagen), maar er komen vanuit het DC geen nieuwe leveringen meer is maandag voor gewaarschuwd dus ik verwacht dat het vanaf half april tot eind juni nergens verkrijgbaar zal zijn, ook niet in Gelderse gehuchtenquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:23 schreef Pheno het volgende:
De huizenprijzen hier zijn in ieder geval nog normaler. En rust, nou ja, op dit moment heb je overal rust. Maar hier kun je nog gewoon paracetamol kopen zag ik
Hij doet het!quote:
Stefan.quote:
Ja, je kan Steam installeren op meerdere computers en dan inloggen met je account. Iedere pc waarop je het op installeert moet je dan wel nog weer de game downloaden of streamen van een ander apparaat wat aan staat. (Waarop je de game geïnstalleerd hebt)quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:09 schreef Elvi het volgende:
Kan ik steam op meerdere pc's installeren en daarmee dus ook de games?
evt kan je offline mode selecteren op een andere pc en zo toch stiekem dezelfde game 2x spelenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ja, je kan Steam installeren op meerdere computers en dan inloggen met je account. Iedere pc waarop je het op installeert moet je dan wel nog weer de game downloaden of streamen van een ander apparaat wat aan staat. (Waarop je de game geïnstalleerd hebt)
Je kunt alleen wel maar op een pc het spel spelen en dus niet op meerdere pc's het zelfde spel. (Tenminste zover ik dan weet)
Kuukske! <3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |