En over gisteren gaf hij aan dat hij moest improviseren omdat Vettel voor hem zat en hij daar "last" van had, terwijl Perez gewoon z'n eigen lijnen kon kiezen. Over de start zelf zei hij niks, volgens mij.quote:Op maandag 29 april 2019 12:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, Max gaf , denk bij Peptalk. al aan dat ze de instellingen bij de start met de Honda nog niet optimaal hebben.
De 1e aanval pareerde hij juist goedquote:Op maandag 29 april 2019 13:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iedereen Bahrein alweer vergeten waar de 'prinses-op-zoek-naar-de-juiste-achterkant' als een rookie in de rondte ging en z'n banden oprookte bij de eerste de beste aanval en druk van Hamilton...
vond ik wel meevallen hoor, lullig maar kan gebeuren, hij verdient wat mij betreft ook wat meer respect dan prinses etc, is natuurlijk onzin om belachelijk te maken wat hij nodig heeft om snel te zijnquote:Op maandag 29 april 2019 13:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Iedereen Bahrein alweer vergeten waar de 'prinses-op-zoek-naar-de-juiste-achterkant' als een rookie in de rondte ging en z'n banden oprookte bij de eerste de beste aanval en druk van Hamilton...
Je hoeft niet meteen grof te worden.quote:Op maandag 29 april 2019 12:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Ferrari het Feyenoord van de F1?
Het punt is dat het ingewikkeld wordt voor Mercedes wanneer Hamilton geen afstand kan nemen van Bottas en Ferrari er wel in slaagt druk te zetten. Of dat dan door Vettel of Leclerc is maakt niet eens zoveel uit, al is het extra pijnlijk als Vettel wel een gaatje met Leclerc zou weten te slaan.quote:(Gaan vast weer mensen over mijn ogen beginnen nu).
Een sterke persoonlijkheid die de boel gaat aansturen zou goed voor ze zijn lijkt me.
De verhoudingen van Vettel en Leclerc wil ik niet inschatten op basis van 1 wedstrijd. Vettel heeft ook wel mindere momenten gekend de laatste jaren.
ik heb het idee dat Mercedes de situatie zo wel lekker vindt, beide coureurs bovenaan maar niet 1 die er ver bovenuit steekt, nu lijkt het kampioenschap nog wat.quote:Op maandag 29 april 2019 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen grof te worden.
[..]
Het punt is dat het ingewikkeld wordt voor Mercedes wanneer Hamilton geen afstand kan nemen van Bottas en Ferrari er wel in slaagt druk te zetten. Of dat dan door Vettel of Leclerc is maakt niet eens zoveel uit, al is het extra pijnlijk als Vettel wel een gaatje met Leclerc zou weten te slaan.
Wacht maar op Maleisiëquote:Op maandag 29 april 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het idee dat Mercedes de situatie zo wel lekker vindt, beide coureurs bovenaan maar niet 1 die er ver bovenuit steekt, nu lijkt het kampioenschap nog wat.
Is hun 2e natuur geworden om er maar niet te goed uit te zien maar aan het eind van dit jaar is de kampioen gewoon Hamilton
Haha, ik moest hem maken.quote:Op maandag 29 april 2019 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen grof te worden.
[..]
Het punt is dat het ingewikkeld wordt voor Mercedes wanneer Hamilton geen afstand kan nemen van Bottas en Ferrari er wel in slaagt druk te zetten. Of dat dan door Vettel of Leclerc is maakt niet eens zoveel uit, al is het extra pijnlijk als Vettel wel een gaatje met Leclerc zou weten te slaan.
Mercedes gaat gewoon als eerste het constructeurskampioenschap veilig stellen (wat kneiterhard gaat met al die 1-2's natuurlijk) en daarna gaan ze nog een beetje spelen en het 'spannend' maken wie van de twee WDC mag worden.quote:Op maandag 29 april 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het idee dat Mercedes de situatie zo wel lekker vindt, beide coureurs bovenaan maar niet 1 die er ver bovenuit steekt, nu lijkt het kampioenschap nog wat.
Is hun 2e natuur geworden om er maar niet te goed uit te zien maar aan het eind van dit jaar is de kampioen gewoon Hamilton
ja wie denk je dat ze kiezen?quote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mercedes gaat gewoon als eerste het constructeurskampioenschap veilig stellen (wat kneiterhard gaat met al die 1-2's natuurlijk) en daarna gaan ze nog een beetje spelen en het 'spannend' maken wie van de twee WDC mag worden.
Als het ze gaat om de statistieken Hamilton, als ze een beetje 'goodwill' willen kweken gaan ze voor Bottas.quote:
commercieel is Hamilton ook een stuk interessanterquote:Op maandag 29 april 2019 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het ze gaat om de statistieken Hamilton, als ze een beetje 'goodwill' willen kweken gaan ze voor Bottas.
Weet niet of je die conclusie over Bottas kan maken want Mercedes rijdt vaak op de rondetijden van de directe tegenstander.quote:Op maandag 29 april 2019 14:56 schreef opreis het volgende:
Ferrari wordt de laaste jaren alleen maar minder tijdens het tweede gedeelte van het seizoen. Dus die problemen die geschetst worden zie ik niet zo snel gebeuren.
En ik heb het idee dat hamilton nog beter kan dan dit en dat hij er de tweede seizoenshelft gewoon staat, Bottas was ook weer niet zo heel overtuigend vandaag. Hij was wel beter dan Ham, maar hij domineerde niet.
Ik denk dat hij de waarheid wel spreekt, dat de auto nog een hoop potentieel heeft. Wie weet pakken ze vanaf Canada alle races die nog komen.quote:Op maandag 29 april 2019 12:56 schreef vosss het volgende:
Het was natuurlijk ook wel een beetje naïef van Vettel om te denken dat hij wel eventjes klaar zou spelen bij die rooie rakkers wat Alfons niet lukte.
Ik zie Vettel zo vlug die titel niet pakken. Zeker niet met dit sterke Mercedes.
Niks mis met Lionheaad's ogen, als je het mij vraagt. Over die van jou heb ik wel mijn twijfels. Of zit er gewoon een bord voor?quote:Op maandag 29 april 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]moet ik hier nog op ingaan? Nee laat maar het zijn jouw ogen
Die aanname kun je niet onderbouwen, want twee rondes er voor kwam hij er met DRS ook niet langs.quote:Op maandag 29 april 2019 16:35 schreef Ener-G het volgende:
Bottas had tijdens de laatste ronde mazzel dat ie nog een DRS mee kon pakken van Norris, en dat Lewis net buiten de seconde zat en geen DRS had op Bottas.
Anders had Lewis 'm gewonnen.
Nee, de exit van Lewis was voor de DRS van Bottas al slecht. Hamilton vergooide het gewoon helemaal zelf.quote:Op maandag 29 april 2019 16:35 schreef Ener-G het volgende:
Bottas had tijdens de laatste ronde mazzel dat ie nog een DRS mee kon pakken van Norris, en dat Lewis net buiten de seconde zat en geen DRS had op Bottas.
Anders had Lewis 'm gewonnen.
nog maar een keer laat maar, of kan je dat niet lezen?quote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niks mis met Lionheaad's ogen, als je het mij vraagt. Over die van jou heb ik wel mijn twijfels. Of zit er gewoon een bord voor?
Er valt niet zo veel te laten, want je hebt bij Lionheaad alleen nog maar op de man gespeeld en er inhoudelijk niks zinnigs over gezegd.quote:
en wie ben jij dat je er op in moet gaan, de koene fok ridder? Meng je niet in een discussie die geen discussie is en zeker niet de jouwequote:Op maandag 29 april 2019 18:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er valt niet zo veel te laten, want je hebt bij Lionheaad alleen nog maar op de man gespeeld en er inhoudelijk niks zinnigs over gezegd.
Natuurlijk wel. Zie ook de Toro Rosso's die door de McLaren's gewoon makkelijk ingehaald werden op het rechte stuk. Met Renault motoren.quote:Op maandag 29 april 2019 08:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wat je na een jaar Honda bashen ook graag wilt zien denk ik?
Ze lopen uiteraard nog wel iets achter, maar de starts en de moeizame eerste rondes hadden daar niet zoveel mee te maken.
a) Dat bepaal ik lekker zelf wel.quote:Op maandag 29 april 2019 18:13 schreef Tarado het volgende:
Meng je niet in een discussie die geen discussie is
quote:Op maandag 29 april 2019 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zie ook de Toro Rosso's die door de McLaren's gewoon makkelijk ingehaald werden op het rechte stuk. Met Renault motoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |