Hoe zeker is dat? Ik dacht juist dat het 3 mei zou zijn?quote:Op maandag 29 april 2019 09:33 schreef sasquatsch het volgende:
De Grand Prix van Nederland gaat waarschijnlijk gehouden worden op 10 mei 2020 in plaats van de GP van Spanje volgens het wekelijkse nieuwsoverzicht van Joe Saward in mijn mailbox. Ook Duitsland zal van de kalender af gaan om plaats te maken voor Hanoi.
Silverstone zou een nieuwe deal hebben tot en met 2022.
Center Parcs is nog te boekenquote:Op maandag 29 april 2019 09:33 schreef sasquatsch het volgende:
De Grand Prix van Nederland gaat waarschijnlijk gehouden worden op 10 mei 2020 in plaats van de GP van Spanje volgens het wekelijkse nieuwsoverzicht van Joe Saward in mijn mailbox. Ook Duitsland zal van de kalender af gaan om plaats te maken voor Hanoi.
Silverstone zou een nieuwe deal hebben tot en met 2022.
Uit het artikel:quote:Op maandag 29 april 2019 09:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe zeker is dat? Ik dacht juist dat het 3 mei zou zijn?
quote:The first Grand Prix in Europe in 2020 will be the new Dutch Grand Prix, which we believe will take place at Zandvoort on May 10 next year.
quote:
quote:The event will, by all accounts,
take the place of the Spanish Grand Prix, leaving that event off the calendar. The switch highlights the departure from F1 of Fernando Alonso and the subsequent drop in interest in F1 in Spain, and the rise of Dutch interest as
Max Verstappen becomes a stronger and stronger force.
De GP verkeert in zwaar weer, zo vergezocht is het niet dat het zal verdwijnen.quote:Op maandag 29 april 2019 13:11 schreef Lionheaad het volgende:
Contract voor Spanje loopt wel af dit jaar. Maakten in 2017 en 2018 wel verlies.
Conclusie dat hij geheel van de kalender zal verdwijnen vind ik wel erg vroeg.
Volgens mij zijn ze nog in onderhandeling en heeft de provincie Catalonië aangegeven dat ze er nog wel geld voor over hebben.
Duitsland verrast me totaal niet. Is al jaren lastig om daar de GP van de grond te krijgen.quote:Op maandag 29 april 2019 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De GP verkeert in zwaar weer, zo vergezocht is het niet dat het zal verdwijnen.
Duitsland verrast me wel, en dat zo ik echt gigantisch kut vinden gezien wat er voor terug komt voor bagger.
Mwoah als Ferrari volgend jaar Mick Schumacher in de Alfa Romeo lepelt dan krijgen ze Hockenheim zo weer uitverkocht hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 13:15 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Duitsland verrast me totaal niet. Is al jaren lastig om daar de GP van de grond te krijgen.
Maar Mick is niet zo goed.quote:Op maandag 29 april 2019 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah als Ferrari volgend jaar Mick Schumacher in de Alfa Romeo lepelt dan krijgen ze Hockenheim zo weer uitverkocht hoor.
Klopt, B rijder maar wordt flink gehyped door Ferrari en FOM dankzij zijn achternaam.quote:
Niet echt. Hockenheim wilde altijd al om het jaar een GP organiseren en alleen door druk van Liberty zijn ze voor dit jaar daar van afgeweken en loopt het contract na dit jaar af.quote:Op maandag 29 april 2019 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De GP verkeert in zwaar weer, zo vergezocht is het niet dat het zal verdwijnen.
Duitsland verrast me wel, en dat zo ik echt gigantisch kut vinden gezien wat er voor terug komt voor bagger.
dit Hockenheim-circuit is ook treurigheidquote:Op maandag 29 april 2019 14:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet echt. Hockenheim wilde altijd al om het jaar een GP organiseren en alleen door druk van Liberty zijn ze voor dit jaar daar van afgeweken en loopt het contract na dit jaar af.
Ik zat jankend voor de tv toen die helikopter opsteeg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd vliegt, maar heb dat moment nooit bewust meegemaakt.
Tijd vliegtquote:
Zie ook: SPT / DTM #3 Met Robin Frijns bij Audi!quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zaterdag om 16:10 is de eerste race van de WSeries. Het is live te volgen op het Ziggo tv-kanaal Ziggo Racing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |